Napisano 21 Grudzień 201212 l [ATTACH=CONFIG]88615[/ATTACH] Tak na koniec roku, zebrałem kilka testów z programu Naiad. Przez ten rok nie tylko zalewałem,ale także rozwalałem,spalałem,chodowałem sierść,walczyłem ze szmatami. Lecz ze względu na NDA oraz prace nad projektami które ciągle trwają mogę zaprezentować jedynie RnD z Naiada, oraz starego projektu przy którym wykonałem wszystkie FXy :: UPDATE 01 Wodospad potraktowany Frost'em (oraz kilka pierwszych testów z Naiada z tegoż projektu) http://vimeo.com/57354481 Zachęcam do oglądania i komentowania. Serdeczności Adam Edytowane 14 Styczeń 201312 l przez Adam_Guzowski
Napisano 21 Grudzień 201212 l Świetne R&D! Zwłaszcza wodospady i viscosity test. Masz świetne oko do detalu. Chciałbym jednak obejrzeć główny strumień większych akwenów zmeshowany i renderowany w czymś innym niż Krakatoe (mental, Vray ... coś nie particlowego), a Kraka dodać tylko do piany, tudzież strumieni podwodnych. To by była miazga!
Napisano 21 Grudzień 201212 l ..............:))).... poczekam na zderzenie z łaską inspiracji....:))) Edytowane 21 Grudzień 201212 l przez dziadek3D
Napisano 21 Grudzień 201212 l Test_013 miażdży. Moje ulubione :) Na ilu jajkach symulowało się te 100 hrs?
Napisano 21 Grudzień 201212 l Dziadek 3d- zwróć uwagę na słowo "testy" w treści wątku, to nie miało aspirować do sztuki. Super to wygląda, skala wodospadów powala
Napisano 21 Grudzień 201212 l Bardzo fajne, gratulacje! Bardzo podoba mi się również sposób prezentacji. Efektownie, ale bez ściemy i klarownie. pozdrawiam, skk.
Napisano 21 Grudzień 201212 l Świetnie to wygląda i moim zdaniem prezentacja też na +. A tak z ciekawości ile to się symulowało? ;)
Napisano 22 Grudzień 201212 l Autor Dzięki. beny> o siatkę,shader,i render się nie martwię.Z pewnością pojawi się jeszcze nie jedna symulacją w pełnej krasie.To co mnie interesuje w tych testach to zbudowanie swego "pipelineu",który jest różny dla różnych scen (np,inaczej jest przy "ocean extension" a inaczej gdy "zalewasz miasto") plasti> 3dsmax/Krakatoa/Vray ApaczoS> początkowo na 8, później przeniosłem to zabawkę z 32 rdzeniami.Lecz bywało tak,że 2 razy zabrałem połowę rdzeni,aby skończyć inny projekt z FumeFX Xiz0r,SYmek> dzięki legomir> zależy która woda? Najwięcej czasu pochłonęły wodospady, 100h +/-. Termin który założyłem sobie na wodospady to 10 dni na wszystko (wszystkie pasy,czyszczenie,separację kanałów i testy).Ale dodam,że chodziło mi o możliwie dokładne odwzorowanie zachowania wody.Można byłoby to skończyć o wiele szybciej "fakeujac" to i owo :-) dziadek3D> ...... :)) Edytowane 22 Grudzień 201212 l przez Adam_Guzowski
Napisano 22 Grudzień 201212 l początkowo na 8, później przeniosłem to zabawkę z 32 rdzeniami.Lecz bywało tak,że 2 razy zabrałem połowę rdzeni,aby skończyć inny projekt z FumeFX To w sumie tragedii nie ma biorąc pod uwagę jakość i ilość. Dzięki, jesteś śledzony :D
Napisano 23 Grudzień 201212 l Świetne przykłady. Kawał dobrej roboty. Bardzo jestem ciekaw tych rzeczy, o których piszesz, że są jeszcze pod NDA. Najbardziej dziwi, że zarówno ten reel jak i sąsiedni reel wookey'a nie są jeszcze na froncie. salut t.
Napisano 23 Grudzień 201212 l Najbardziej dziwi, że zarówno ten reel jak i sąsiedni reel wookey'a nie są jeszcze na froncie. Panowie obrazków nie porobili to i na froncie nie ma. Żartuję. +1
Napisano 23 Grudzień 201212 l połówki, ćwiartki i szesnastki są dobre w muzyce.... w grafice liczą się tylko pełne tony.....:))))))))))))
Napisano 25 Grudzień 201212 l Połówka i ćwiartka też może być pełna. A jeszcze te szesnastki... niektórzy (jak Rajmund Roman Polański) mieli ciągoty do takiego zestawu... Testy wyglądają na udane. Polej jeszcze!
Napisano 26 Grudzień 201212 l Świetna robota... Dziadku3d ostatnia scene zaliczylbym do calosci, swietnie to wyglada, poza kamera, ktora momentami mechanicznie chodzi...
Napisano 2 Styczeń 201312 l Wyglada to niesamowicie. Czy mozna ustawic Friction dla powierzchni, zeby woda nie poruszala sie po niej jak kulki rteci?
Napisano 2 Styczeń 201312 l Wyglada to niesamowicie. Czy mozna ustawic Friction dla powierzchni, zeby woda nie poruszala sie po niej jak kulki rteci? O właśnie?
Napisano 3 Styczeń 201312 l Autor Raz jeszcze dziękuję za komentarze .... Reanimator/deshu>... Tak,w Naiadzie możesz ustalić tarcie dla każdego obiektu oddzielnie. Tyle różnych tarć ile obiektów, a nawet ustalić tarcie na bazie mapy BW, lub też animować skryptem... Lucek> czasów nie pamiętam,bo to było już daaawno. Kilka miesięcy temu,a w moim kalendarzu to bardzo dawno.Było i tyle zostało.Aktualny projekt to wodospady.A o czasach i sprzęcie wydaje mi się że pisałem już na poprzedniej stronie. Update... 1080p - http://www.guzowskiadam.com/img/waterfall_mesh_f550.jpg wodospad jak widać ciągle na bazie budowania pipelineu raz jeszcze dzięki a|G Edytowane 3 Styczeń 201312 l przez Adam_Guzowski
Napisano 9 Styczeń 201312 l Ogrom! Ponowie pytanie jeślie można się dowiedzieć na jakim sprzęcie to robiłeś ;)
Napisano 10 Styczeń 201312 l Autor Pierwsze testy były na 8-rdzeniowej stacji z 16GB RAMu, pozniej jak tylko sie zwolnila docelowa to na nia sie przenioslem, 32-rdzeni,64GB i duzo TB. Z tego co pamietam prawie 35GB RAMu było ciągle wolne.Naiad daje duzo mozliwosci optymalizacji. Jak pisalem wczesniej,zdazalo sie ze musialem zabrac polowe rdzeni do innego projektu. Warto poczekac na cala animacje.Ten wodospad to tylko jeden wodospad i kilka krzaczkow :) Serdcznosci Adam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto