Napisano 13 Styczeń 201312 l Od jakiegoś czasu byłam tutaj "zewnętrzną" bywalczynią, obserwując jedynie.Marzena się nazywam, Nereida z pseudonimu bo długaśne rude włosię posiadam:) Nadeszła ta chwila gdy się przełamałam i wrzucam parę swoich speedów i konceptów, ale nie chciałabym się ograniczać tylko do digital paintingu, wiec pojawią się też malarstwa. Będę wdzięczna za krytykę, rady, nakierowania. Biczujcie więc!;) Banshee Teacock Aryśtokrata Olej, mały format(ok 30x40) Potok z wyobraźni, akryl(pierwsza praca tą techniką) Philaris-bóstwo z autorskiego systemu RPG, szalona piromantka Własny koncept na sekcję kapłanek które dostępują najwyższego stopnia duchowieństwa dopiero po okaleczeniu się(rytualne blizny od ust po czym wyłupienie oczu) olej, plener w Lanckoronie [ATTACH=CONFIG]91168[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91169[/ATTACH] Edytowane 20 Styczeń 201510 l przez Nereida upload prac
Napisano 13 Styczeń 201312 l Autor Oraz najnowsza - tapeta, dla twórców gry Scamper , Star Socks team Edytowane 29 Styczeń 201312 l przez Nereida
Napisano 13 Styczeń 201312 l to co mi się już tutaj podoba to różnorodność. są jakby różne style kresek. i nawet mimo że wodnica i banshee są jakby podobne to jednak 2 zupełnie inne prace. i bardzo fajna kreska u zwierząt. to do czego ja jako amator moglabym sie przyczepic (podkreslam ze sie nie znam specjalnie ;p) to philaris, wg mnie jest tam coś nie tak z kolorystyką, ale nie potrafie konkretnie wskazać co jest źle w tych kolorach. ale to już pewnie stara praca i nie robisz już takich bledow (jesli jest tam jakikolwiek blad kolorystyczny) ;p bo tapeta już jest mega. pozdro i czekam na kolejne prace bo mi sie tu podoba :D
Napisano 13 Styczeń 201312 l Kocham rude :D 2 portrecik pań z białymi włosami mi się podobają i martwa naturka. Ciekawie to się zapowiada pozostaje czekać na więcej i Witamy :D
Napisano 14 Styczeń 201312 l Autor Fragment większej pracy dla Scampera [ATTACH=CONFIG]88939[/ATTACH]
Napisano 14 Styczeń 201312 l Hej ciekawe rzeczy. Malarstwo świetne, digitale odstają na minus. Konstruktywnej krytyki nie oferuję bo nie maluję, ale obserwuję;)
Napisano 15 Styczeń 201312 l Autor Viollethien: właśnie do tej kreski najbardziej przyczepiają się moi nauczyciele;) mówią że nic się przez nią nie nauczę. A w moim odczuciu daje dobry efekt.Co do koloru Philaris - mi coś nie pasuje ciągle w nogach, światło na nich i cienie, ale nie chcę wracać póki co do tej pracy bo obrąbiłam ją na prawo i lewo i zwyczajnie mam jej dosyć;) Lucek: Fakt, w malarstwie czuję się jak ryba w wodzie, a digitaluje zaledwie od lipca:)
Napisano 21 Styczeń 201312 l Autor Sesja studencka daje w kość, będąc inspiracją do odłamu druidów o skłonnosciach niszczycielskich ^^ Chcę jeszczę dopieścić i wyostrzyć naszyjnik, twarz i włosy, ale! opinia zewnętrzna mile widziana!:)
Napisano 22 Styczeń 201312 l dobre! ale zgadzam się z Tobą, przyda się wyostrzyć parę rzeczy i dodać detali i będzie bardzo spoczko. a na jakiej uczelni jesteś?
Napisano 22 Styczeń 201312 l Autor Viollethien: na Polibudzie Gliwickiej :) Oby teraz egzaminy były łaskawsze, bo chciałabym przysiąść nad pf pod karcianki
Napisano 24 Styczeń 201312 l Autor Stwierdziłam że poprzedni druid jest zbyt mało agresywny i taki mało meski z twarzy, więc ciut zmieniłam koncepcję. Druid z tułowiem centaura, pióra bażancie, jelenie rogi, w dłoni berdysz(przyszłościowo) i kompozycja pionowa. Po bokach planuje zrobić jeszcze dwie postacie tak aby po złozeniu był tryptyk. Na pasie ma runę teiwaz w niektórych miejscach.
Napisano 25 Styczeń 201312 l twarz dużo lepsza, ale coś ten pas nie siedzi w perspektywie... poza tym lewa ręka jest za krótka. Może posiedź nad anatomią całości i wkomponuj go w tło, a potem przejdź do detalu? Sama do tej pory dłubałam postać do dekoltu a potem zastanawiałam się co dalej i było ciut za późno na większe zmiany, więc popracuj nad nim całościowo a na dobre mu to wyjdzie :)
Napisano 29 Styczeń 201312 l Siemka. Ładna buzia ale wydaje mi się,że światło z tej kuli mocy powinno bardziej docierać do twarzy.
Napisano 31 Styczeń 201312 l No dokładnie, zaniedbane jest oświetlenie, zresztą masz to w prawie wszystkich pracach. Jak oświetlasz obiekt to ty idziesz w kierunku bieli/czerni, usuwając sobie w ten sposób saturację. Na twarzy np. to jest problematyczne z tego powodu że zmarszczki mimiczne, zagłębienia itp zwykle są cieplejsze - z tego powodu że żeby dotrzeć do zagłebienia w skórze światło odbija się od skóry po drodze przejmując ciepły kolor. dodatkowo w grę wchodzą naczynia krwionośne itp (spójrz na grubsze linie papilarne na ręku). Ze światłem u ciebie jest jeszcze taki problem że ono nie koloruje obiektów - używasz prawie wyłącznie koloru lokalnego. Nie używasz koloru ambientu, pokolorowanego światła odbitego. Twoje biele nie mają koloru - to widoczne jest w pejzażach. Dodatkowo skaczesz od razu na jasny kolor/biel nie zostawiając sobie miejsca na jakieś refleksy punktowe czy bliki. Over, zrobiony ciutkę za mocno, po to żeby pokazać o co mi chodzi. Dodałem na twarzy i włosach światło z tego ognika - co to za jasne źródło światła którego nie widać na innych obiektach? Na twarzy i włosach dodałem światło w kolorze ambientu - ten kolor i ta pomarancz całkiem ładnie się zgrywają, aż się prosiło o jakieś większe ich zmiksowanie. Jak masz jakies niezbyt nasycone obiekty - one naprawdę łatwo przejmują kolor światła/ambientu. Dodatkowo - jeśli chcesz mieć "magiczny" efekt - to różnobarwne oświetlenie jest kluczowe do tego. Dzięki temu masz po pierwsze mniej płaską, bardziej podrzeźbioną twarz, po drugie masz interesujące przejście kolorystyczne na twarzy. Wokół ognika zwiększyłem kontrast - i pierdzielnąłem czystą biel w sam środek. Skoro to jest silne źródło światła - czemu dłonie były takie szare (między palcami jak wyzej wspomniałem powinno byc cieplej). Ponadto przybliż sobie dłoń do żarówki - i zobacz jak światło przechodzi przez skórę. Więc ociepliłem dłonie. Oczy były bezbarwne - pewnie malowalaś jakąś wytapetowaną modelkę - staraj się tego unikać, jakoś martwo takie rysuny wyglądają. Dodałem trochę czerwieni na powiekach i w kącikach oczu. Acha i jeszcze ta broda i jej ostra krawędź - to jest powierzchnia która "odwraca się" od kamery - i od strony szyi nic jej nie oświetla. Czyli sama granica brody od dołu jednak powinna być ciemniejsza - i nie taka ostra. Ogólnie fajny rysunek, ale kiepskie wykorzystanie kolorów. Sprawdzaj jaki masz zakres waloru - w twojej pracy masz sporo miejsca do czerni. Możesz zrobić czarną warstwę i dać ją na color blending mode - Feng Zhu tak robi. Włączasz warstwę i patrzysz jak tam walorowo pracka wygląda. Edytowane 31 Styczeń 201312 l przez gutekfiutek
Napisano 1 Luty 201312 l Autor gutekfiutek: Dziękuję za overa, zmiażdżyłeś mnie;P Dziękuję że zwróciłeś mi uwagę na światło. Zaniedbałam to bardzo, bo szkryfiłam szkryfiłam i to było już takie "oh, ah!" że zostawiłam jak jest. Z palcami-racja, głupia jestem, o takich prozaicznych rzeczach człowiek zapomina - - ' . Postaram się to poprawić w najbliższym czasie i wrzucić poprawkę stosujac się do komentarza. Jeszcze raz dzięki :)
Napisano 1 Luty 201312 l gutekfiutek dobrze prawi! Polać! Fajnie, że ktoś od czasu do czasu zrobi taką obszerną poprawkę, wszyscy na tym korzystają :)
Napisano 22 Lipiec 201311 l Autor Kopa czasu minęła, w międzyczasie serwis Della wyczyścił mi dysk i ogólnie nie ogarniam, ale parę pracek w przód kopnęłam i siedzieć nad nimi będę w najbliższym czasie grubo i intensywnie:) Tutaj praca dla Wydawnictwa Dobre Historie jako fanart ich Tequili Concept postaci dla gry Scamper, Ernest Oraz moja Miraan - postać z autorskiego systemu RPG mojego fiance WIP
Napisano 23 Lipiec 201311 l O, Tequila :) Pamiętam, jeden z pierwszych bardziej dopracowanych fanartów. To, czego mi w niej brakuje - jak i w większości Twoich prac - to czasem kilka "ostrzejszych" pociągnięć brushem. Wszystkie ilustracje są według mnie za bardzo rozmyte, wszystkie światła i cienie padają miękko. Przydałaby się tutaj większa różnorodność w pociągnięciach pędzla. Oprócz tego mogłabyś trochę bardziej różnicować tekstury - widzę, że próbujesz się już z tym bawić, ale to jeszcze za mało. Na razie najbardziej podoba mi się Miraan :) ciekawy concept, bardzo ładne dłonie. Trochę coś tylko z twarzą nie gra - część jest jakby widziana od dołu, a część od przodu.
Napisano 23 Lipiec 201311 l Autor Popracuję nad ostrością, fakt to duży defekt. Choć przyznaję się bez bicia że zwyczajnie boje się zbyt dużo "maziać" rożnymi pędzlami. Taka asekurantka ze mnie;) Miraan ma szerszy kadr, ale jak pisała póki co to WIP i jeszcze dłubanina przede mną. Popracuje nad twarzą, zmienię trochę oświetlenie bo im dłużej na nią patrzę bo też mi coś z tym nie leży.
Napisano 13 Maj 201410 l Autor Masa czasu minęła od ostatniego posta ^^ wrzucam więc to, co było w międzyczasie. Chwała, że już koniec studiów.. Będę mogła dać się ponieść ^^
Napisano 20 Styczeń 201510 l Autor Studia studia i..po studiach:) Choć nie było łatwo i padło trochę szalonych i niekoniecznie łatwych decyzji, to wyszłam na tym najlepiej jak tylko mogłam. W efekcie postawiłam wszystko na freelance, od września pracuję na pełnych obrotach i.. kocham to:D Jakiś wewnętrzny masochizm wyniesiony z Glwiickiej Polibudy chyba się we mnie obudził:) Wrzucam parę efektów owego masochizmu: No to wracam do pracy!:) Pozdrawiam!
Napisano 20 Styczeń 201510 l Widać duży postęp w stosunku do poprzednich prac, bardzo przyjemnie się je ogląda. Szczególnie podoba mi się Śmierć, która wydaje się mówić "można na słówko?", i ekspresja na twarzy tego nieszczęśnika ;p
Napisano 20 Styczeń 201510 l Autor Dokładnie:D Szkieletor mówi :"Hey, Buddy...wanna buy some drugs?:D"
Napisano 21 Styczeń 201510 l Widać ogromny potencjał w wyczuciu koloru i światła. Pani na tle drzewa świetnie pokazuję że potrafisz fajnie wrzucić do digitalu rozedrganie koloru i to drzewo naprawdę mieni się dziesiątkami subtelnie różnych barw. Pani z koniem i ptakiem pokazuję, że umiesz dać sobie na luz i malować lekko i swobodnie i tą pracę zaliczyłbym do najlepszych z tego zestawu. Z rzeczy które moim zdaniem odstają to wciaż jeszcze małe braki w zrozumieniu budowania formy światłem i design. Na Twoim miejscu poświęciłbym trochę czasu na szkicowanie sobie różnych rzeczy jak zbroje, stroje, broń, czy inne rekwizyty z referencji , a potem wymyślanie i rysowanie własnych wersji etc. Bo póki co wiele tego typu rzeczy u Ciebie jest generyczna. Pzdr!
Napisano 21 Styczeń 201510 l Autor GrzegorzPrzybys dziękuję, to ciągle poszukiwanie własnego stylu ale też nieziemska przyjemność zwłaszcza kiedy spotykam klienta który wymaga i trzeba przysiąść fałdów:)
Napisano 23 Styczeń 201510 l Autor Dziękuję Telthona!!!:* Ty zapoczątkowałaś mojego kopa w digital paintingu i byłaś moją pierwszą muzą,więc Twoje zdanie zawsze pcha mnie do przodu:) Wrzucam trochę szkicy digitalowych i starszych pracek wojownik(pierwsza męska postać ever) gnom szwagier
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto