Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie moglem spac w glowie ciagle vertexy, poly jakies :), a tu moj rudzielec, czas mierzylem dokladnie w tym przerwy itp wyszlo 3 godziny 37 minut niestety :( no troche wiecej jesli patrzec na teksture zebow ok. przerwa ze spidami :) czas cos do bitwy robic

 

aha wlasnie nie wiem czemu ale w okolicach zebow na dole wychodza mi ciagle jakies kolory rozowe, niebieskie a wszystkie poly w tych okolicach maja takie samo ID :/ dziwne i to tylko po meshsmooth

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Wyświetleń 543,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Simple, mozesz byc 3 - droga wolna ;P

 

sympathetic. swietnie Ci wyszlo !:)

 

Pozdrawiam

Napisano

Jeszcze jedna moja pracka wiem ,że nie jest to speed bo troche nad tym siedziałem ,ale dopiero się ucze i dla tego tutaj . Tworzyłem na podstawie (a raczej przy pomocy) video tutka Klicka za co mu dziękuje .

Program :Wings 3D

glowatest.jpg

Napisano

To miał być ten rudy :) .

Zapomnialem dodac : Wings 3D :)

Napisano

Moje pierwsze 2 cg kwiatki w życiu :P

około 15 minut szt.

zostały użyte do kartek okolicznościowych dla znajomych.

rose2.jpg

lilija.jpg

Napisano

chveti podoba mi sie przedstawienie tych kwiatkow jaki one same... :) sheel? musze zobaczyc co to za ustrojstwo

Napisano

oh shit :P jaki błąd oczywiście że shell

 

shell nadaje grubość twoim polygonom ;)

dzięki za opinie.

Napisano

ty no chaveti zaskakujesz mnie

kfiatuszki pierwsza klasa

 

a to ustrojswo to extrude z inną nazwą (prawie)

Napisano

co to jest sheel?...a nie przypadkiem shell? ;)

 

edit: no tak... z "malym" opuznieniem sie napisalo... juz wyjasnione jak widze :)

Napisano

dawno mnie nie było, wracam z mordką

 

 

 

 

 

- ze z trzy godziny - robiłem z głowy, nie miał być piękny i wymuskany = wyszło coś pomiędzy indianinem z Kukułczego gniazda a bramkarzem [od razu mówię: niemam nic do bramkarzy ;)] :):

 

wyki.jpg

Napisano

Calkiem przyjemne, ale to zielone tlo... brrr... :)

Napisano

drugi raz z własnego tutka ale bardziej rozchodzi sie o shader lakieru i scene niz o sam model ;)

felga6lf.jpg

 

ps przyjazna główka ;)

Napisano
  • Autor

no johny, widzę że się zabrałeś zgodnie ze wskazówkami za szybkie modelowanie ;] najważniejsze to wytrzymać jak najdłużej. Czekam na następne speedy, pamiętaj o podawaniu czasów :>

oj Baton Baton, ale spłodziłeś krzyżówkę ;]

Napisano

Wiem, że to sie nigdzie nie nadaje, ale tutaj będzie najmniej bolało ;) Taka wieczorno-nocna zabawa. Reactor i miliony particli, renderowane na warstwach, składane w PSie.

shells.jpg

Napisano

Bo to są białe i czarne kreski, tyle że zlozone z particli ;> Bez pluginów, tylko pflow.

Napisano

W sumie to wyglada niezle. Zamiast dawac na przemian bialy i czarny dym mogles sie zdecydowac na jeden typ :)

Napisano

Witam!

 

Od wczoraj zaczolem sie interesować 3D (do tej pory tylko 2d w ps) po przeczytaniu tego tematu, zabraem sie za Wingsa i to co sie stworzylo (załącznik). Mam pytanko Co zrobić z modelami z WIngsa aby wyglądały jak realistyczne, tzn jaki najlepiej program zassac i sie nim pobawic :)

Napisano

nie moge w to uwierzyc ale z nudow znow zaczynam nastawiac sie na robienie grafy 3d :P jak juz ustawie se wingsa i przypomne to i owo to znow zaczne zamieszczc tutaj moje ciekawe inwencje z cubem :) pozdro

Napisano

greebo8vq.jpg

 

dostalem ostatnio arttesta ale nie mialem czasu sie za neigo zabrac, nom ale zwazajac na to ze mi dzis sie godzinke nudzilo walnowlem speeda :D po umywalkach to moj 2 hi poly :D

Napisano

To co często pale ;)

Modeling około 5 min ;)

Text to zdjęcie (jakieś 2 min )

Render troszkę dłuższy :)

Napisano

nie masz juz czego palić :] ? przerzuć sie na trawe chociaz tak płuc nie wyżera :P

Napisano

Taki pan... okolo 3 godzinki w zbrushu.

Napisano

No niezle...

Zbrush, to jakies strasznie satanskie narzedzie, za duzo ulatwia. :P

 

pozdrawiam

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności