Skocz do zawartości

Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.


Salvator

Rekomendowane odpowiedzi

nie moglem spac w glowie ciagle vertexy, poly jakies :), a tu moj rudzielec, czas mierzylem dokladnie w tym przerwy itp wyszlo 3 godziny 37 minut niestety :( no troche wiecej jesli patrzec na teksture zebow ok. przerwa ze spidami :) czas cos do bitwy robic

 

aha wlasnie nie wiem czemu ale w okolicach zebow na dole wychodza mi ciagle jakies kolory rozowe, niebieskie a wszystkie poly w tych okolicach maja takie samo ID :/ dziwne i to tylko po meshsmooth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dawno mnie nie było, wracam z mordką

 

 

 

 

 

- ze z trzy godziny - robiłem z głowy, nie miał być piękny i wymuskany = wyszło coś pomiędzy indianinem z Kukułczego gniazda a bramkarzem [od razu mówię: niemam nic do bramkarzy ;)] :):

 

wyki.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no johny, widzę że się zabrałeś zgodnie ze wskazówkami za szybkie modelowanie ;] najważniejsze to wytrzymać jak najdłużej. Czekam na następne speedy, pamiętaj o podawaniu czasów :>

oj Baton Baton, ale spłodziłeś krzyżówkę ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość RaideR87

Witam!

 

Od wczoraj zaczolem sie interesować 3D (do tej pory tylko 2d w ps) po przeczytaniu tego tematu, zabraem sie za Wingsa i to co sie stworzylo (załącznik). Mam pytanko Co zrobić z modelami z WIngsa aby wyglądały jak realistyczne, tzn jaki najlepiej program zassac i sie nim pobawic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności