Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

maczuga -> Myślałem że siatka załatwia sprawę.

 

Robie plana i wyciągam z niego taki szlaczek czy inne zawijasy. Dalej funkcja cut i przecinam go wzdłóż na połowę(tam gdzie ma być wybrzuszenie) dalej chwytam i podnoszę to co przeciołem, dalej żeby zaostrzyć daje chamfer.

Tak jak widać w śiatce.

Napisano

widzę, że ładnie sobie speedzicie :]

 

ode mnie short story:

 

d658d579e552deb8.jpg

 

2abd76bb147f1f92.jpg

 

e83c2a329ef9d2e2.jpg

 

Około 15min na każdy włącznie z renderingiem (MentalRay).

 

Pozdrawiam

 

[edit]

w sumie to masz racje. dzięki Vorek :)

Napisano

tweety, normalnie mnie dobiłeś :/ Bardzo to życiowe :) Tyle że w ostatnim renderze tą małą kulkę bym wywalił

 

Pozdrawiam

Napisano

tweety - faaajne :D renderki bardzo przyjemne :D moze jakis przepisa na ten milutki fioletowy kolorek + stduio :> Mi tak nigdy ladnie niewychodzi :(

Napisano

mrAreaSpot (decay na Inverse Square) dla głównego cienia + skylight z HDRI z Evermotion (słoneczne niebo). Final Gather na 120 i sampling 20/10 (max/min)

 

materiały: wszystkie białe

Napisano

tweety - heh, świetny Story, fajne wykonanie i wogole... choc ta czcioneczka jak by ukryta mogłeś zorbić coś by raczej byłą widoczna bo w koncu trzeba wiedziec o co chodzi :)) ale jednego nie rozumiem... przeciez to jest SM3D więc czemu tajesz jakieś staory z gotowymi modelami ;P (p.s. no dolara sobie wymodelowałeś ;P)

Napisano

no jasne, najlepiej zasyfiać speed modeling ;P nieno spoko :)) ale np. alternatywnym rozwiązaniem twojego problemu jest zorbić wątek "mój kącik prac" i tam dodawać jakuieś mniejsze pracki :)) pozdro i naprawde fajne story ;P takie życiowe że aż strach...

Napisano

fajne robisz te zdobienia -- bardzo milo sie na to patrzy -- sposob w zasadzie prosty -- ale efekt super(1szafka fajna) :D - z 2 szafka nie trafiles w moj gust... jakos tak dziwnie wyszla -- bo polaczyles zarowno proste linie -- takie typowe w meblach z epoki gierka -- z zaokraglonymi szufladkami... jakos do mnie to nie przemawia -- kwestia gustu. Mimo to pierwsza szafka bardzo mi sie podoba :) -- pozbieraj to do kupy, daj texy i niezla wizka wyjdzie :D

Napisano

Taka pierwsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłem sam w 3D. Czas około 10-15 minut.

 

wtyczki2bp.th.jpg

 

Miała to być przejściówka do karty sieciowej USB ( a czy jest to wątpię ;) ).

Napisano

"Trochę" ci nie wyszła :) IMHO to ta wtyczka stylizowana na USB przypomina bardziej karbownicę do włosów %-D I jakbyś mógł to zmień kolor tego boxa pod wtyczkami bo ma taki brzydki śliwkowo sraczkowaty kolor :)

Napisano

Stolik , czas około 15 minut w 3ds.

 

stolik3cu.th.jpg

 

I ten sam stolik w wersji toon. :)

 

stoliktoon4et.th.jpg

 

Edit.

 

Dołącze jeszcze mój speed miecza świetlnego. Zrobiony w XSI w około 20 minut.

 

lightsaber18lb.th.jpg

 

lightsaber24up.th.jpg

Gość bl0ndynek
Napisano

czas: krótko : )

Napisano

juz zadne przeprosiny nie pomogą. ban jak nic :P

 

co do ujecie to mogles jeszcze obrocic o 180 stopni - wtedy dopiero dobrze by było widać uszko :) i pokaz siateczke

Napisano

Pierwsze kroki w ZBrushu. Siatka bazowa w Maxie 15 min potem 30 min zabawy z Brusem. Zapodaję tylko Print screena, ponieważ jeszcze nie wiem jak eksportować obiekt z powrotem do maxa. Puki co wszystkie moje próby kończą się fiaskiem. Problem polega na tym, że mam maxa 6.0 a on nie obsługuje fromatu .OBJ, bez dodatkowego plugina za 200$ :(

Napisano

tak w wersji trial. Ale nie można robić expotów i importów, więc kicha. Ale też nie jest jakiś kośmicznie drogi więc...

Thx xeav zaraz sprawdzę twoją metodę :)

Napisano

kubeczek remake(12min. 3ds max 8):

speed9vf.th.jpg

siatka(osobiście uważam, że jest niepokaszaniona, ale co ja się tam znam :):

sppedmesh7gw.th.jpg

siatka taka gęsta bo dałem MS iter 2 a potem materiał wireframe, który sobie przerobił wszystko na poly :)

 

PS

Zrobiłem kubeczek od nowa, ponieważ z tamtym miałem spore problemy z siatką, MS i paroma innymi rzeczami, a że można zrobić go prościej uświadomiłem sobie już po załadowaniu go na max3d.pl :)

Napisano

Smutny biped. :) Czas około godziny ale trudno mi dokładnie powiedzieć bo robiłem sobie "eksperymenty" tworząc tą prackę. No i shader dymu chyba jest niezbyt dobry.

 

sadbiped5ev.th.jpg

Napisano

Witam!

Zrobilem taki sztylecik - w sumie troche nad nim siedzialem, ale postanowielm wrzucic tutaj, bo nie jest to w koncu jakis skomplikowany model ;).

 

knf3.jpg

 

Napiszcie co myslicie.

Pozdro :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności