Lis Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 Takiego mojego ryjka sobie wymodelowałem na zaliczenie. czas pracy 2h. Ale łatwo poszło bo sobie siatkę na ryju narysowałem i potem fotki :-) PS. sposób prezentacji siatki odgapiony od KLICKA :-) http://img310.imageshack.us/img310/1413/ryjek9pr.jpg
maras Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 maczuga - ta tekstura to nic nadzwyczajnego (mala rozdzialka) ale proszę: http://img502.imageshack.us/img502/8608/cement0080dr.jpg bump - to samo tylko w skali szarości (wiem, po najmniejszej linii oporu:) ZiBi_PL - cóż, musze przyznać Ci rację, wlaściwie nie widać tego modelowania:D
Veemo Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 Lis , czy twoja głowa nie ma troszkę za dużej dziury w uchu ? :) Jakoś tak rzuciło mi się w oczy.
Huter Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 eee tam - to speed ;) ... choć ucho trzeba przyznać - niemiłe dla oczu ...
maczuga Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 fajnie, ale pojawia sie pytanie przy probie przejscia przez ten most :) ale ogólnie to ładne, lubie takie zawijasy
jaccunio Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 gdzies tak 40 min roboty. pierwszy moj post tutaj...
maczuga Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 Jak zwykle najbardziej mi się podoba podłoga :) i jak zwykle podziel się teksturką (i bumpem jeśli jest inny niż czarno biała tekstura) :) a śrubka ładna, jak zrobiłeś gwint?
Ania Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Drab - modelowanie (z boxa), kopiowanie elementów i łączenie (extrude/ scale/ rotate/ move/ bridge).
DraB Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Tos sie napracowala :) Myslalem ze jaki sprytny sposob :)
Lis Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Kilka modelików z referek. Każdy około 25 minutek
Lis Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 sorki draB. ale niebardzo się jakieś mid-poly ostały. nie kolekcjonuję takich rzeczy.
ZiBi_PL Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 rano do robotki trzeba wstac ale jakos niechce mi sie spac :D tak mniej wiecje (bardziej mniej niz wiecej) wyglada moje pudeleczko na szkla kontaktowe ;] czas modelowania ok 40 min (gg jednak troche rozprasza) czas renderu w mentalu - niemam pojecia :D materialy - wszystkie standardowe ;]
DraB Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Zibi fajowo :) Kurde zawsze chcialem sie nauczyc je wkladac ;)
Ania Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Drab, wystarczy patrzeć sie na soczewkę a nie na swoje odbicie lustrzane, i wtedy wchodzą bez problemu. zibi pojemniki dobre, ale te panele to jakieś miniaturki? Lis ładne to, tylko stół nietego, taki ciężki kanciasty blat na takie delikatne nóżki?
ZiBi_PL Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Aniu masz racje :P ale rozciagniete lipnie wygladaly i w sumie o tej godzinie to ciezko juz sie mysli ;]
smart Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 w zbrushu zrobiony mój pierwszy moge powiedziec ze to moja pierwsza pracka w zBruszu :>
maczuga Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 dobreeee :) ja sie dopiero ucze zbrusza, teraz to sie bawie zspheres :)
Huter Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Fajny fotelik ... ale bym takiego nie chciał ;)
razor Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 Postanowiłem wypróbować SharpConstruct, którego wyczaiłem w neewsach na głównej. I wyszedł taki o to dziku po 20 minutach ...a miał być królik :P
Lis Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 razor-> fajny mrówkojad :-) będzie się trzeba poduczyć w takim sofcie. Veemo- extra. shaderki 1 klasa. brawo. w czym renderowane?
maczuga Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 daj screena z ustawieniami materiałów, fajnie się prezentują.
Veemo Napisano 7 Czerwiec 2006 Napisano 7 Czerwiec 2006 Veemo- extra. shaderki 1 klasa. brawo. w czym renderowane? daj screena z ustawieniami materiałów, fajnie się prezentują. VRay, zielony kot to najprostszy shader szkła ze zmienionym fog color na jaskrawo zielony i fog multiplier 0,05. Złoto trochę bardziej złożone. "Ogólnie" to jest standart material z ustawionym metal w shader basic parameters, specular level 75, glossines 80 z odpowiednią mapą w specular level, bump (niewielkie wartości) i falloff'em w reflection. Typ falloff'u to fresnel z mix'em w górnej mapce i VRayMap w dolnej. Do Mix Amount przypisana kolejna mapa falloff typu fresnel. Dałbym screen'y ale za bardzo czasu nie miałem , sesja nadciąga , a pierwszy rok studiów to tragedia jest. ;)
maczuga Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 a możesz mimo wszstko dać screena tego materiału szkła? jakoś mi nieciekawie wychodzi...
Veemo Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 Pewnie. Szkło: Sporo zależy od oświetlenia. Oto jak ja oświetliłem scenkę: Mniejsze światło z prawej ma kolor pomarańczowy, to z przodu lekko żółty, reszta to białe światła. Podłoga bardzo lekko odbija przedmioty.
pecet Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 Ja coś takiego kiedyś zrobiłem, po obejrzeniu pewnego filmu:) tylko nie wiem czy kolorów nie pomyliłem :p soft: 3ds max 6 czas roboty: ok 20min render: chyba scanline
Balas Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 Soft: 3ds max 8 czas: ok. 2 godziny Render: v-ray efekt:
maczuga Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Fajny efekt, ale jak na takie coś to trochę długo.
ZiBi_PL Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Lukasz_D ladne ale czy czasem material nie jest za gladki ? nie powinien miec czasem delikatnego bumpa ? bo tak troche wyglada jak z czekolady czarnej :D
xeav Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 chyba te 2 styki są zbyt blisko i za krótkie :)
ZiBi_PL Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 mecze mental ray i mi takie cos sie przypomnialo i zrobilem
Lukasz_D Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Te styki poprawie a macie jakis pomysł na materiał ?
chveti Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Mecze są inspirujące...taki szkic sytuacyjny bez podtekstów jak nas ogrywają bambusy ;]
dariusz Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 15 minut, mogło być szybciej jakbym z referek korzystał:
mileS Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 20 minutek ,az tyle bo bawilem sie materialami. a i tak za duzo nie wymyslilem :].
Rekomendowane odpowiedzi