Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak zwykle najbardziej mi się podoba podłoga :) i jak zwykle podziel się teksturką (i bumpem jeśli jest inny niż czarno biała tekstura) :) a śrubka ładna, jak zrobiłeś gwint?

Napisano

rano do robotki trzeba wstac ale jakos niechce mi sie spac :D

tak mniej wiecje (bardziej mniej niz wiecej) wyglada moje pudeleczko na szkla kontaktowe ;]

czas modelowania ok 40 min (gg jednak troche rozprasza)

czas renderu w mentalu - niemam pojecia :D

materialy - wszystkie standardowe ;]

 

szkla9wk.jpg

Napisano

Drab, wystarczy patrzeć sie na soczewkę a nie na swoje odbicie lustrzane, i wtedy wchodzą bez problemu.

zibi pojemniki dobre, ale te panele to jakieś miniaturki?

Lis ładne to, tylko stół nietego, taki ciężki kanciasty blat na takie delikatne nóżki?

Napisano

Postanowiłem wypróbować SharpConstruct, którego wyczaiłem w neewsach na głównej.

 

I wyszedł taki o to dziku po 20 minutach ...a miał być królik :P

Napisano

razor-> fajny mrówkojad :-) będzie się trzeba poduczyć w takim sofcie.

 

Veemo- extra. shaderki 1 klasa. brawo. w czym renderowane?

Napisano
Veemo- extra. shaderki 1 klasa. brawo. w czym renderowane?

 

daj screena z ustawieniami materiałów, fajnie się prezentują.

 

VRay, zielony kot to najprostszy shader szkła ze zmienionym fog color na jaskrawo zielony i fog multiplier 0,05. Złoto trochę bardziej złożone. "Ogólnie" to jest standart material z ustawionym metal w shader basic parameters, specular level 75, glossines 80 z odpowiednią mapą w specular level, bump (niewielkie wartości) i falloff'em w reflection. Typ falloff'u to fresnel z mix'em w górnej mapce i VRayMap w dolnej. Do Mix Amount przypisana kolejna mapa falloff typu fresnel. Dałbym screen'y ale za bardzo czasu nie miałem , sesja nadciąga , a pierwszy rok studiów to tragedia jest. ;)

Napisano

Pewnie. Szkło:

 

glass7xw.th.jpg

 

Sporo zależy od oświetlenia. Oto jak ja oświetliłem scenkę:

 

light0ie.th.jpg

 

Mniejsze światło z prawej ma kolor pomarańczowy, to z przodu lekko żółty, reszta to białe światła.

Podłoga bardzo lekko odbija przedmioty.

Napisano

Ja coś takiego kiedyś zrobiłem, po obejrzeniu pewnego filmu:) tylko nie wiem czy kolorów nie pomyliłem :p

 

soft: 3ds max 6

czas roboty: ok 20min

render: chyba scanline

Napisano

Lukasz_D ladne ale czy czasem material nie jest za gladki ? nie powinien miec czasem delikatnego bumpa ? bo tak troche wyglada jak z czekolady czarnej :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności