Skocz do zawartości

Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.


Salvator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

rano do robotki trzeba wstac ale jakos niechce mi sie spac :D

tak mniej wiecje (bardziej mniej niz wiecej) wyglada moje pudeleczko na szkla kontaktowe ;]

czas modelowania ok 40 min (gg jednak troche rozprasza)

czas renderu w mentalu - niemam pojecia :D

materialy - wszystkie standardowe ;]

 

szkla9wk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drab, wystarczy patrzeć sie na soczewkę a nie na swoje odbicie lustrzane, i wtedy wchodzą bez problemu.

zibi pojemniki dobre, ale te panele to jakieś miniaturki?

Lis ładne to, tylko stół nietego, taki ciężki kanciasty blat na takie delikatne nóżki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Veemo- extra. shaderki 1 klasa. brawo. w czym renderowane?

 

daj screena z ustawieniami materiałów, fajnie się prezentują.

 

VRay, zielony kot to najprostszy shader szkła ze zmienionym fog color na jaskrawo zielony i fog multiplier 0,05. Złoto trochę bardziej złożone. "Ogólnie" to jest standart material z ustawionym metal w shader basic parameters, specular level 75, glossines 80 z odpowiednią mapą w specular level, bump (niewielkie wartości) i falloff'em w reflection. Typ falloff'u to fresnel z mix'em w górnej mapce i VRayMap w dolnej. Do Mix Amount przypisana kolejna mapa falloff typu fresnel. Dałbym screen'y ale za bardzo czasu nie miałem , sesja nadciąga , a pierwszy rok studiów to tragedia jest. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie. Szkło:

 

glass7xw.th.jpg

 

Sporo zależy od oświetlenia. Oto jak ja oświetliłem scenkę:

 

light0ie.th.jpg

 

Mniejsze światło z prawej ma kolor pomarańczowy, to z przodu lekko żółty, reszta to białe światła.

Podłoga bardzo lekko odbija przedmioty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności