Pixel-Factory Napisano 18 Kwiecień 2013 Share Napisano 18 Kwiecień 2013 (edytowane) Witam wszystkich , dawno mnie tu nie było , więc postanowiłem w ramach pracy nad kolejnym prototypem zacząć kolejnego Vipa .Jako że od ponad roku sukcesywnie staram się uporać z niemieckimi dziwolągami ,zatem także i tu pojazd będzie raczej nietypowy . A poniżej pierwsze rendery podwozia Edytowane 29 Kwiecień 2013 przez Pixel-Factory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 18 Kwiecień 2013 Share Napisano 18 Kwiecień 2013 Bardzo ciekawy projekt, będę go z pewnością śledził, a mając w pamięci Mausa wiem, że będzie grubo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 19 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2013 Dzięki Berger !! Jako że ten konkretny projekt zakłada pojazd totalnie wyeksploatowany i zaniedbany, więcej będę rzeźbił niż modelował ,kolejną rzeczą której w Mausie zabrakło to przetarcia pancerza w newralgicznych miejcsach , tak aby miejscami przebijał się podkład Oxidrot i stal . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 19 Kwiecień 2013 Share Napisano 19 Kwiecień 2013 Mióóóóóóóóóóóóóóóód :) Bardzo fajnie to wychodzi. Ogolnie przy tego typu pojazdach to sie nameczyc mozna widze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 19 Kwiecień 2013 Share Napisano 19 Kwiecień 2013 Totalne wariactwo.....będę śledził z zapartym tchem Sławku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 19 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2013 WIKTOR i Wojtku Dzięki ! Szybki upadate prac nad podwoziem , okazało się dosyć skomplikowane ale jakoś brnę do przodu - - - Połączono posty - - - i jeszcze postęp prac nad główną parą kół wraz z ostrogami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 20 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2013 Dziś przyszła kolej na wieżyczkę rodem z Panzer I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 20 Kwiecień 2013 Share Napisano 20 Kwiecień 2013 Świetne! Mam pytanie, które nurtuje mnie od dłuższego czasu; jak robisz unwrap? robisz bazę obiektu, unwrap i zagęszczasz czy na samym końcu? Siatki są dość gęste więc ręczne układanie unwrapa raczej nie wchodzi w grę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 20 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2013 A zdziwię Cię do robie to ręcznie :P A poważnie to faktycznie najcięższa część tej roboty. Wiele razy testowałem programiki do automatycznego Unwrapu ale jakoś zawsze wracam do Max'owego unwrapa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logos Napisano 21 Kwiecień 2013 Share Napisano 21 Kwiecień 2013 Cudo! Modeling miazga choć z teksturami moim zdaniem ciut gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 21 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2013 Logos Textury muszą być bardzo zniszczone do takie jest założenie tego pojazdu i projektu, ,generalnie chodzi o stwożenie składaka wieża i spód kadłóba z jednego pojazdu a wszystkie górne powieżchnie złozone z resztek walających się po halach fabrycznych ( te części bedą pozostawione w kolorze Oxydrot z dodanymi oznaczeniami fabrycznymi malowanymi kredą lub białą farba na stalowych płytach ) ,mam nadzieję że to jakoś ożywi dosyć nudną bryłę . Wszystko jest jeszcze na etapię warstw w PS więć pewnie finalnie będę to regulował . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flynn Napisano 21 Kwiecień 2013 Share Napisano 21 Kwiecień 2013 fajny projekt :) a byłaby możliwość żebyś też wrzucał model bez turboshmooth? mam problem z siatka i modelem przy zaawansowanych kształtach. pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 23 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2013 Flynn- postaram się coś powstawiać na 0 levelu subdivision. A tymczasem pierwsze testowe rendery zaschniętych gród błota na podwoziu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 24 Kwiecień 2013 Share Napisano 24 Kwiecień 2013 A tekst. malujesz w czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 24 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2013 (edytowane) nie Legomir, nie maluję błota , wszystko obiektowo robie ,zresztą jak znajdę chwilę to wrzuce jak krok po kroku to robię Edytowane 24 Kwiecień 2013 przez Pixel-Factory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valerius1990 Napisano 24 Kwiecień 2013 Share Napisano 24 Kwiecień 2013 nie Legomir, nie maluję błota , wszystko obiektowo robie ,zresztą jak znajdę chwilę to wrzuce jak krok po kroku to robię Fajnie b było jakbyś to opisał. Możesz napisać skąd bierzesz schematy maszyn ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 24 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2013 tak ,tak opiszę jak skończe ten projekt bo mnie czas trochę goni .myślę że zrobie coś na kształt tego tutka o spawach proceduralnych Klimetka. Teraz tak po krutce w etapach to przedstawię. Po zrobieniu textury na gotowo : Exportuję element który ma być obłocony do czystego pliku (żebu to wszystko mniej ważyło) ,tam odpalam Glu3D i omotuję glutami element ( robie to na trzy podejścia ,czyli każdy element ma trzy warstwy błotnistych glutów na sobie , przy czym każdy kolejny ma mniejszą gramaturę i jest przypisany nie tylko do obiektu ale też do poprzedniej warstwy błota) potem wszystkie warstwy błota unwrapuje ,exportuję do Zbrusha podrzeźbiam to co mi się niepodoba .Przy okazji exportuje normale błota.I wracam do Maxa importuję całe błoto do pliku z modelem i robię materiał dla błota miksując nornal z bumpem , dodająć displace o jakiejś małej wartości (2-4) .I obiektowe błoto gotowe. Następnie robię w Photoshopie mapę do mixowania bazowej textury z materiałem błota . Po kilku prubach miksowania wygląda to tak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 25 Kwiecień 2013 Share Napisano 25 Kwiecień 2013 Generalnie jako zagorzaly fan low/mid poly podchodze mocno sceptycznie do Twoich technik modelowania, ale jpkm to co teraz pokazujesz gniecie. po prostu miazga.!!!11111jedenjeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorenus Napisano 25 Kwiecień 2013 Share Napisano 25 Kwiecień 2013 Tak świetna robota :). Również liczę na tego tutka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 25 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2013 KoMic ,tak ja wiem że te techiki są pamięciożerne i w ogóle obciążają system ale jakoś inaczej nie moge tego wymyślić .W piątek wieczorem zabrałem się za to błoto i początkowo miałem zapędy na jakiś fajny patent w low poly (miały byś textury, wielokrotne bumpy i displace'y) le nie wyglądało to tak dobrze jak zakładałem ,więc przesiadłem się na ciut więcej poly :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 25 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2013 dzis mały update w postaci skończonych kół przednich 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 25 Kwiecień 2013 Share Napisano 25 Kwiecień 2013 rospierdol bracie, musk rosjebany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 25 Kwiecień 2013 Share Napisano 25 Kwiecień 2013 nosz fak - nic od długiego czasu nie zrobiło na mnie takiego wrażenia... ***** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 26 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2013 Fajnie b było jakbyś to opisał. Możesz napisać skąd bierzesz schematy maszyn ? Podobnie jak w przypadku Maus'a połowa materiałów to zbiory prywatne klienta. druga połowa dostarczona przez zaprzyjaźnione sklepy modelarskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 26 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2013 gotowa spodnia część kadłóda : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 26 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2013 i kadłób po osadzeniu na kołach : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 29 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2013 Pierwszy render studyjny : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biolo_idiota Napisano 29 Kwiecień 2013 Share Napisano 29 Kwiecień 2013 A możesz pokazać biały shot? bo mimo że większość rzeczy jak błoto etc wyglądają świetnie, to Twoje tekstury są jakieś niedopasowane. Model,fajny detal też ok, ale kurcze, te tekstury zjadają wszelki detal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 29 Kwiecień 2013 Share Napisano 29 Kwiecień 2013 Kurcze jakiś dziwny ten model. taki poziom detali a wygląda to de facto no nie tak jak się spodziewałem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrRambo Napisano 29 Kwiecień 2013 Share Napisano 29 Kwiecień 2013 pokaż go w wersji ęnówka z salonu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 29 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2013 Biolo_idiota - co to znaczy niedopasowane , staram się robić textury na podstawie zdjęć mocno wyeksploatowanych pojazdów współczesnych ( pojazdy rosyjskie z Bośni ,czy z konfliktów afrykańskich) . textury mają to do siebie że im bardziej podniszczone tym bardziej zamywają obiektowy detal , docelowo jak robie render 8000x4000 to nie jest tak źle i widać co nieco :) DrRambo - czas mnie jak zwykle goni do kolejnych prototypów ale jak znajdę chwilę do zrobię render czystego . - - - Połączono posty - - - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 29 Kwiecień 2013 Share Napisano 29 Kwiecień 2013 Świetny projekt ***** :) Niemcy to jednak mieli fantazje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 29 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2013 Dzięki Berger :) ,ano mieli , a to dopiero początek dziwactw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 29 Kwiecień 2013 Share Napisano 29 Kwiecień 2013 Wygląda jak zepsuty traktor... Czekam na scene bo narazie ciezko mi powiedzc co o ty mysle :D. Marzenie każdego złomiarza. :D... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 29 Kwiecień 2013 Share Napisano 29 Kwiecień 2013 yyy.....ciesze się że kolega się nudzi :) urywa głowę..pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 29 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2013 Dzięki Łukasz !! kiedy my się w końcu spotkamy? >:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 11 Maj 2013 Autor Share Napisano 11 Maj 2013 Jako że prace zostały zakończone ,zamykam tego WIP'a , finalne rendery wrzucę już do Galerii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medwed Napisano 1 Grudzień 2013 Share Napisano 1 Grudzień 2013 Siedzę i patrzę na te śliczne zachlapy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medwed Napisano 17 Marzec 2015 Share Napisano 17 Marzec 2015 (edytowane) Znajdź chwilę na obiecanego tutka :) Edytowane 17 Marzec 2015 przez medwed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się