Napisano 18 Kwiecień 201311 l Witam wszystkich , dawno mnie tu nie było , więc postanowiłem w ramach pracy nad kolejnym prototypem zacząć kolejnego Vipa .Jako że od ponad roku sukcesywnie staram się uporać z niemieckimi dziwolągami ,zatem także i tu pojazd będzie raczej nietypowy . A poniżej pierwsze rendery podwozia Edytowane 29 Kwiecień 201311 l przez Pixel-Factory
Napisano 18 Kwiecień 201311 l Bardzo ciekawy projekt, będę go z pewnością śledził, a mając w pamięci Mausa wiem, że będzie grubo :)
Napisano 19 Kwiecień 201311 l Autor Dzięki Berger !! Jako że ten konkretny projekt zakłada pojazd totalnie wyeksploatowany i zaniedbany, więcej będę rzeźbił niż modelował ,kolejną rzeczą której w Mausie zabrakło to przetarcia pancerza w newralgicznych miejcsach , tak aby miejscami przebijał się podkład Oxidrot i stal .
Napisano 19 Kwiecień 201311 l Mióóóóóóóóóóóóóóóód :) Bardzo fajnie to wychodzi. Ogolnie przy tego typu pojazdach to sie nameczyc mozna widze :)
Napisano 19 Kwiecień 201311 l Autor WIKTOR i Wojtku Dzięki ! Szybki upadate prac nad podwoziem , okazało się dosyć skomplikowane ale jakoś brnę do przodu - - - Połączono posty - - - i jeszcze postęp prac nad główną parą kół wraz z ostrogami
Napisano 20 Kwiecień 201311 l Świetne! Mam pytanie, które nurtuje mnie od dłuższego czasu; jak robisz unwrap? robisz bazę obiektu, unwrap i zagęszczasz czy na samym końcu? Siatki są dość gęste więc ręczne układanie unwrapa raczej nie wchodzi w grę?
Napisano 20 Kwiecień 201311 l Autor A zdziwię Cię do robie to ręcznie :P A poważnie to faktycznie najcięższa część tej roboty. Wiele razy testowałem programiki do automatycznego Unwrapu ale jakoś zawsze wracam do Max'owego unwrapa .
Napisano 21 Kwiecień 201311 l Autor Logos Textury muszą być bardzo zniszczone do takie jest założenie tego pojazdu i projektu, ,generalnie chodzi o stwożenie składaka wieża i spód kadłóba z jednego pojazdu a wszystkie górne powieżchnie złozone z resztek walających się po halach fabrycznych ( te części bedą pozostawione w kolorze Oxydrot z dodanymi oznaczeniami fabrycznymi malowanymi kredą lub białą farba na stalowych płytach ) ,mam nadzieję że to jakoś ożywi dosyć nudną bryłę . Wszystko jest jeszcze na etapię warstw w PS więć pewnie finalnie będę to regulował .
Napisano 21 Kwiecień 201311 l fajny projekt :) a byłaby możliwość żebyś też wrzucał model bez turboshmooth? mam problem z siatka i modelem przy zaawansowanych kształtach. pozdrawiam!
Napisano 23 Kwiecień 201311 l Autor Flynn- postaram się coś powstawiać na 0 levelu subdivision. A tymczasem pierwsze testowe rendery zaschniętych gród błota na podwoziu
Napisano 24 Kwiecień 201311 l Autor nie Legomir, nie maluję błota , wszystko obiektowo robie ,zresztą jak znajdę chwilę to wrzuce jak krok po kroku to robię Edytowane 24 Kwiecień 201311 l przez Pixel-Factory
Napisano 24 Kwiecień 201311 l nie Legomir, nie maluję błota , wszystko obiektowo robie ,zresztą jak znajdę chwilę to wrzuce jak krok po kroku to robię Fajnie b było jakbyś to opisał. Możesz napisać skąd bierzesz schematy maszyn ?
Napisano 24 Kwiecień 201311 l Autor tak ,tak opiszę jak skończe ten projekt bo mnie czas trochę goni .myślę że zrobie coś na kształt tego tutka o spawach proceduralnych Klimetka. Teraz tak po krutce w etapach to przedstawię. Po zrobieniu textury na gotowo : Exportuję element który ma być obłocony do czystego pliku (żebu to wszystko mniej ważyło) ,tam odpalam Glu3D i omotuję glutami element ( robie to na trzy podejścia ,czyli każdy element ma trzy warstwy błotnistych glutów na sobie , przy czym każdy kolejny ma mniejszą gramaturę i jest przypisany nie tylko do obiektu ale też do poprzedniej warstwy błota) potem wszystkie warstwy błota unwrapuje ,exportuję do Zbrusha podrzeźbiam to co mi się niepodoba .Przy okazji exportuje normale błota.I wracam do Maxa importuję całe błoto do pliku z modelem i robię materiał dla błota miksując nornal z bumpem , dodająć displace o jakiejś małej wartości (2-4) .I obiektowe błoto gotowe. Następnie robię w Photoshopie mapę do mixowania bazowej textury z materiałem błota . Po kilku prubach miksowania wygląda to tak .
Napisano 25 Kwiecień 201311 l Generalnie jako zagorzaly fan low/mid poly podchodze mocno sceptycznie do Twoich technik modelowania, ale jpkm to co teraz pokazujesz gniecie. po prostu miazga.!!!11111jedenjeden
Napisano 25 Kwiecień 201311 l Autor KoMic ,tak ja wiem że te techiki są pamięciożerne i w ogóle obciążają system ale jakoś inaczej nie moge tego wymyślić .W piątek wieczorem zabrałem się za to błoto i początkowo miałem zapędy na jakiś fajny patent w low poly (miały byś textury, wielokrotne bumpy i displace'y) le nie wyglądało to tak dobrze jak zakładałem ,więc przesiadłem się na ciut więcej poly :)
Napisano 25 Kwiecień 201311 l nosz fak - nic od długiego czasu nie zrobiło na mnie takiego wrażenia... *****
Napisano 26 Kwiecień 201311 l Autor Fajnie b było jakbyś to opisał. Możesz napisać skąd bierzesz schematy maszyn ? Podobnie jak w przypadku Maus'a połowa materiałów to zbiory prywatne klienta. druga połowa dostarczona przez zaprzyjaźnione sklepy modelarskie.
Napisano 29 Kwiecień 201311 l A możesz pokazać biały shot? bo mimo że większość rzeczy jak błoto etc wyglądają świetnie, to Twoje tekstury są jakieś niedopasowane. Model,fajny detal też ok, ale kurcze, te tekstury zjadają wszelki detal.
Napisano 29 Kwiecień 201311 l Kurcze jakiś dziwny ten model. taki poziom detali a wygląda to de facto no nie tak jak się spodziewałem..
Napisano 29 Kwiecień 201311 l Autor Biolo_idiota - co to znaczy niedopasowane , staram się robić textury na podstawie zdjęć mocno wyeksploatowanych pojazdów współczesnych ( pojazdy rosyjskie z Bośni ,czy z konfliktów afrykańskich) . textury mają to do siebie że im bardziej podniszczone tym bardziej zamywają obiektowy detal , docelowo jak robie render 8000x4000 to nie jest tak źle i widać co nieco :) DrRambo - czas mnie jak zwykle goni do kolejnych prototypów ale jak znajdę chwilę do zrobię render czystego . - - - Połączono posty - - -
Napisano 29 Kwiecień 201311 l Wygląda jak zepsuty traktor... Czekam na scene bo narazie ciezko mi powiedzc co o ty mysle :D. Marzenie każdego złomiarza. :D...
Napisano 11 Maj 201311 l Autor Jako że prace zostały zakończone ,zamykam tego WIP'a , finalne rendery wrzucę już do Galerii
Napisano 17 Marzec 20159 l Znajdź chwilę na obiecanego tutka :) Edytowane 17 Marzec 20159 l przez medwed
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto