Napisano 28 Grudzień 201311 l wygląda fajnie , ale obawiam się ze nawet by się nie nadało do pokoju dziecięcego zapewne by nie przetrwało takiej konfrontacji. Natomiast pomysł jak i wzornictwo na duży plusior :)
Napisano 30 Grudzień 201311 l Autor dzięki za komenta :) Masz racje, krzesełko wygląda na liche, ale możliwe że odpowiedni rodzaj metalu (lub jakiś stop) załatwiłby sprawe (tak myśle;))
Napisano 1 Styczeń 201411 l Taka konstrukcja raczej by się nie "obroniła". Ale to permanentny konflikt pomiędzy projektantem (design) a technologiem, który ma to przełożyć na możliwy do wyprodukowania i używania przedmiot.
Napisano 3 Styczeń 201411 l Autor dzięki wszystkim za komentarze! @Dynamico - prawdopodobnie masz racje. Nie jestem technologiem materiałów, nie znam się, ale w następnych projektach postaram się bardziej zwracać uwage na możliwości produkcjne :) Na razie chyba jestem za bardzo design ;) Dzięki i pozdr.
Napisano 6 Luty 201411 l Autor Próbowałem ostatnio zrobić jakieś sensowne studio dla modeli - wyszło takie cuś: Model nie mój - shader skóry i reszta moja. Komentarze mile widziane :)
Napisano 6 Luty 201411 l chyba to studio jest najpopularniejsze ;) a na powaznie jakbys zrobił jakies fajne wizualnie studio dookoła, to by Ci zastąpilo czasem nawet mało interesujace detale modelu. Fałdy na dywane nieco odwracaja uwagę.
Napisano 6 Luty 201411 l Autor dzięki za komenta. Faktycznie, ostatnio miałem zamiar zrobić jakieś studio ze ściankami jakimiś po zobaczeniu jakiegoś katalogu z mebelkami, ale to później. Na razie chciałem skupić się na oświetleniu i wpływu refleksów na wizualne przedstawienie modelu. A dywanik to tak aby zapusto nie było ;) Dzięx i pozdr.
Napisano 16 Luty 201411 l Autor Genialne, moim zdaniem, krzesło Jeana Prouve'a. Nie modelowałem zbytnio detali (np. brak wcięć w tylnich nogach pod oparcie) bo na razie nie potrzebuje super detali. Obrazki: Więcej na blogu.
Napisano 16 Luty 201411 l wysoka rozdzielczość renderu ukazała niską rozdzielczość tekstur ;) jeszcze bym się przyczepił tych nitów, takie zbyt połyskujące, nienaturalne
Napisano 16 Luty 201411 l Autor dzięki za komenta! Z tymi texturami to może się wydawać że niska rozdziałka, bo troche je przebajerzyłem w PS. Tzn. dałem jakieś otarcia i brudy co skutecznie rozmyło detale drewna, jak widać. Tekstura ma 4K, siedzisko i oparcie, każde na osobnej teksturze. No i nogi - tex 4K. Dzięki i pozdrawiam.
Napisano 18 Marzec 201410 l Autor Nowy model. Tym razem wziąłem się za wieszak :) Pomysł na kształt wziąłem z wygiętego topika do spawarki TIG :D Mam nadzieje że się podoba. Komentarze i krytyka mile widziana. Więcej na blogu lub w portfolio.
Napisano 20 Kwiecień 201410 l Autor takie tam propy - obrazy: paintingsPost by piotr_kasprzak, on Flickr https://docs.google.com/file/d/0BzPX7dE0KKdwZVFmY29WdXNDMDQ/edit Edytowane 9 Maj 201410 l przez xmass
Napisano 30 Maj 201410 l Autor Po długich bojach udało mi się zakończyć pracę nad nowym skryptem :) Tym razem będzie to skrypt do tworzenia książek (przyda się co niektórym w archviz, mam nadzieję) Film: Book Master zostanie niedługo wydany (w ten weekend lub w następny, jeśli się nie wyrobie czasowo) i będzie możliwe ściągnąć go za darmoszke z mojego blogu. Jak zwykle, mam nadzieje że się przyda :) Pytania, sugestie itp. pisać tu lub na maila :) Chętnie coś dodam w przyszłych wersjach. Pozdrawiam.
Napisano 1 Czerwiec 201410 l Autor http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=94470&p=1212075#post1212075 http://http://milkyfeet.blogspot.com/2014/06/book-master-v10-is-out.html Miłego tworzenia! :)
Napisano 30 Sierpień 201410 l Autor Powracam! Zobaczymy na jak długo ;) Tym razem wizka mebli od Autoban. Mam nadzieję że się podoba! Komentarze mile widziane.
Napisano 3 Wrzesień 201410 l Autor Takie tam testy lodu z zamarzniętego jeziora. W końcu zima się zbliża ;)
Napisano 3 Wrzesień 201410 l Bardzo podoba mi się materiał stolika z błyszczącą miedzią. W ostatnim ujęciu jest chyba mały błąd kompozycyjny: nakłada się nóżka przednia i tylna, co powoduje małe zamieszanie przestrzenne. Podłoga mogłaby też wymagać nieco dopracowania. Czy to jest malowane drewno? Ogólnie bardzo mi się podobają Twoje prace, a co najważniejsze widać rozwój.
Napisano 3 Wrzesień 201410 l Autor Dzięki za komentarz! Tak, to malowane drewno. Takie było założenie, jak wyszło, widać. Mogłem dopracować shader, ale wolałem się skupić na meblach. Kompozycja na szybko robiona, miało nie być dodatkowych ujęć, ale jednak się zdecydowałem co by pokazać każdy mebel z osobna. Cheers!
Napisano 15 Październik 201410 l Autor Testowałem sobie materiały "kuchenne". Folia aluminiowa i worek na śmieci... :) Sugestie?
Napisano 30 Październik 201410 l Autor Pierwszy R&D mojego skryptu do robienia śniegu. Robie konkurencje dla SnowFlow ;) Mam pytanie dla użytkowników SnowFlow. Jaki jest wasz workflow? Co najczęściej używacie? Jakie opcje? Potrzebuje informacji do testowania funkcjonalności Snow Mastera, a jak wiadomo, gdy tylko Ja testuje to na moim workflow'ie to błędy i tak zostaną ;) I przy okazji test śniegu :)
Napisano 25 Listopad 201410 l Autor Kolejny R&D Snow Mastera. Dodałem kilka rzeczy, ale wciąż muszę popracować nad malowaniem śniegu w scenie i dodać kilka rzeczy. Jakieś pomysły? Edytowane 30 Listopad 201410 l przez xmass
Napisano 22 Marzec 20159 l Autor Odświeżam wątek lampkami - popierdółkami ;) C&C are walcome. Cheers!
Napisano 9 Lipiec 20168 l Autor Odświeżam wątek krzesełkiem Keilhauer. Keilhauer_vanilla_chair_03 by Piotr Kasprzak, on Flickr[/img] https://c2.staticflickr.com/9/8669/28187606625_49e1d37abb_o.jpg' alt='28187606625_49e1d37abb_o.jpg'>Keilhaure_vanilla_chair_02 by Piotr Kasprzak, on Flickr[/img]
Napisano 26 Marzec 20177 l Autor Szybki update. Krzesło i stołek Ondaretta. Cheers. ondaretta_stool_01 by Piotr Kasprzak, on Flickr[/img] ondaretta_stool_03 by Piotr Kasprzak, on Flickr[/img] https://c1.staticflickr.com/3/2810/32842404583_3aa42d7834_o.jpg' alt='32842404583_3aa42d7834_o.jpg'>ondaretta_stool_04 by Piotr Kasprzak, on Flickr[/img]
Napisano 26 Marzec 20177 l Świewtna robota. Ostatnie krzesło wygląda super - bardzo realistycznie. Bardzo przyjemne rendery. Co do skryptu to się nie wypowiem, ale śnieg nie wygląda zbyt przekonu\ywująco. Może zrób scene i wyrenderuj ją jakoś ładnie, to pokaże bardziej co jesteś z tym w stanie osiągnąć. Powodzenia!
Napisano 26 Marzec 20177 l jeśli chodzi o plugin ze śniegiem pamiętaj ze śnieg nie jest biały tylko przezroczysty a to że nam się wydaje biały to dlatego że tak odbija światło dlatego w materiale skup się bardziej na świetle niż na kolorze. Kryształ lodu ma promień załamana światła podobny do diamentu (to dlatego diamenty najłatwiej przemycić w drobnym lodzie) Edytowane 26 Marzec 20177 l przez dexter47
Napisano 28 Marzec 20177 l Autor Hej, dzięki za komenty. Co do skryptu to jest on w zawieszeniu już jakiś czas, śniegiem też bym się nie przejmował bo to shader orbiony w 15 minut, więc wodotrysków nie ma. Może jeszcze przysiąde do śniegomastera i go skończe, ale na razie niech sobie czeka na lepsze czasy. Pozdrawiam.
Napisano 19 Lipiec 20177 l Autor Szybki update wątku. Kilka dni temu miałem okazję zaprojektować stolik dla holdis.co. Możecie poczytać co nieco na blogu i zobaczyć obrazki. Zainteresowanych zapraszam do zakupów ;)
Napisano 8 Październik 20177 l Autor Witajcie. Zrobiłem ostatnio kilka tekstur parkietu. Łapcie linka, są za darmoszke :) https://www.behance.net/gallery/57540859/Tacchini-Mayfair-chair-Free-parquet-textures No i przy okazji renderki krzesełka: 01 by Piotr Kasprzak, on Flickr[/img] 02 by Piotr Kasprzak, on Flickr[/img] 03 by Piotr Kasprzak, on Flickr[/img] 04 by Piotr Kasprzak, on Flickr[/img]
Napisano 3 Maj 20186 l Autor Cześć, napisałem ostatnio swojego Overscana do poszerzania widoku kamery. Overscan Plus poszerza widok również w jedną stronę, bez zmiany oryginalnej perspektywy. Link:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto