Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witamy,

tym razem chcieliśmy Wam zaprezentować jedną z naszych ostatnich prac... nieco świeższa niż dwuletnia ;)

jest to zarazem projekt koncepcyjny naszego autorstwa.. inspirowany naturą i japońską architekturą...

Konstruktywne opinie mile widziane..

 

pozdrawiamy..

be3.

 

 

6sgm02.jpg

 

o0w8qp.jpg

 

kdn4fs.jpg

 

ezikhs.jpg

 

vybdqe.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kadry fajne, ale ciągle macie problem z balansem bieli, na wszystkich dziennych ujęciach masz zaniebieszczone światło, woda w wanie materiał do wymiany takie pofalowanie to ma woda w jeziorze lub basenie odkrytym a skąd niebieski z kranu wam leci przezroczysta :) Nie leża mi także te śmieci na ujęciach szczególnie widoczne na nocnym ujęciu i tym z góry.Nocne ujecie jest nienaturalne pod względem barwy świeczki i ich naturalne swiatło dałyby fajny ciepły odcień tej scenerii

DraB co do kamyczków to mogą to być gotowe modele z którejś kolekcji, adwanced painter http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/advanced-painter albo rock generator http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/rock-generator

Napisano

Wszystkie obrazki bardzo ladne, fajny klimacik, milo sie to oglada. Najbardziej podoba mi sie widok od gory nad wanna i ostatni render. A teraz troche czepialstwa:

 

- mi rowniez nie podbaja sie te zabrudzania na kazdym kadrze ( za wyjatkiem pierwszego, tam mi sie podobaja )

- cien pod zlewem na pierwszym obrazku strasznie mocny, w okol jest dosc jasna i w sumie w zadnym innym miejscu nawet na innym renderach nie widac az mocnych cieni jak tam pod zlewem, chyba przesadziliscie za AO

- woda ktora leje sie z kranu wyglada teraz jak jak zamarzniety sopel. Jesli woda bylaby odkrecona tylko lekko to strumien mialbym kszatl stozka z lukowantymi "brzegami" (mam nadzieje ze wiadomo o jaki ksztal mi chodzi :]) a jesli odkrecona mocno to przydalbym sie jakis motion blur na strumien;

- ta rurka pod blatem umywalki, ciezko stwierdzic z jakiego materialu jest zrobiona, poza tym jej ksztal jest bardzo "generic". Nie wiem czy da sie tak zgiac rurke jak u was na renderach, raczej mysle ze skladala by sie dwoch elementow i przydaloby sie pokazac jakos to laczenie na modelu

- fakt kolor wody rzeczywiscie "nienaturalny" ale to czesto stosowany zabieg w fotografii ,gdzie wodzie nadaje sie lekko niebieskay badz blekitny kolor, ale za to fale juz mi tam nie pasuja, mogliscie odkrecic tez kurki w kranie od wanny i pokazac to na renderze;

- i ostatnie przycisk do splukiwania, nie wiem skad macie ten model, ale wyglada jakby robiony booleanem, widac edge biegnace od naroznikow plytki i odbicia sie tam kaszania.

 

I to chyba tyle, ale to tak jak juz wczesniej wspomnialem, takie czepianie sie ;)

Napisano

Ja dodam tylko: o wiele wiarygodniej wygladala by woda w wanie bez "fal", ale np. z piana zbierajaca sie w miejscu styku z wanna. Takie "fale" sa zupelnie nie realne w wannie ( mozna wywolac pofalowanie ale zupelnie inaczej wygladalo by to - np. pormieniste ksztalyy albo jedno kierunkowe ). Sorry ze tyle o wodzie w wannie ale ten element wyraznie odstaje i spycha prace raczej w sfere amatorki niz pro.

 

Cheers

Napisano

Nie słuchaj ich! Czepiają się wody. Przecież ta woda wygląda jakby ktoś przed pstryknięciem foty zamieszał ręką w wannie i poszedł do aparatu machnąć zdjęcie :) Technicznie bardzo dobra robota, ale przyczepie się do tego japońsiego klimatu. Jeżeli nie byłoby drzewka za oknem to powiedziałbym że to tylko jakaś "modern bathroom" a nie wnętrze inspirowane japońskim klimatem.

Ostatni shot wyszedł mega, tylko może za niebiesko ;)

Cheers!

Napisano

Hej!

Dzięki serdeczne za komentarze i wyróżnienie:)

 

Widać tematem przewodnim stała się woda....... ;) jeśli chodzi o jej kolor to nie ma w nim nic nadzwyczaj dziwnego... jak słusznie zauważył "Pawelkos" w fotografii produktowej to częsty zabieg... a na co dzień najzwyklejsze sole kąpielowe dają taki efekt...

..z kolei fale na tafli świetnie wytłumaczył "xmass" ..a od siebie dodamy, że wszystko to miało wprowadzić trochę życia do ujęcia....

 

Co do pozostałych detali o których wspomniał Pawelkos... nie możemy się nie zgodzić.... przy następnych realizacjach z pewnością będziemy dążyć do ideału!:)

 

Zbychowaty: ...w naturalnych materiałach, minimalizmie i przestrzeni! dla jasności..... nie mówimy o tradycyjnej architekturze Japonii ..a raczej o współczesnym japońskim minimalizmie... co nie powinno być Tobie obce

 

Serdeczne pozdrowienia

be3.

Napisano

be3 prace Zbyszka mają więcej wspólnego z japońskim minimalizmem niż to co tu pokazałeś jak już się powołujesz na ten styl zapoznaj się z projektami Masahiro Kinoshita gdyby nie wiśnia za oknem to bym tego nigdy z tym stylem nawet nie próbował kojarzyć ot zwykła minimalistyczna łazienka be żadnych aspektów japonistyki :)

Efektem wody nie dodałeś tej scenie życia tylko jak widać z komentarzy zaburzyłeś koncepcje, a tekst ze są tacy co tak robią nie jest argumentem na to ze to wygląda źle, jak się używa gotowych shaderów to warto się nauczyć je modyfikować tak by wyglądały naturalnie, a takiej fali w wannie to nawet moja 4 letnie córa nie umie wywołać :D masz falowanie minimum z obiektu wielkości średniego basenu a nie niedużej wanny :)

Napisano

Przede wszystkim... shader nie jest gotowy, a przygotowany pod scenę z kontrolowanym efektem.

Więc komentarz o gotowcu nietrafiony (podobnie jak wiele Twoich zjadliwych komentarzy na tym forum)

Kamienie naturalnie też zostały źle zlokalizowane przez Twoje czujne oko;)

 

Co do inspiracji Japonią.. nie będziemy się z Tobą wdawać w zbędne dyskusje..

Pomijając już fakt, że projekt wrzuciliśmy tutaj do oceny technicznej.. nie merytorycznej..

to Twój "wygooglowany" strzał... to strzał w kolano niestety! bo już pierwszy projekt jest analogiczny w zastosowaniu materiałów do Naszej propozycji.

Także radzimy poszerzyć nieco horyzonty... i dopiero wtedy podejmować temat, który mamy wrażenie jest Tobie zupełnie obcy.

Zerknij też do słownika synonimów i zapoznaj się ze znaczeniem słowa "inspiracja". Wbrew temu jak to interpretujesz... nie jest to powielanie gotowych rozwiązań.

 

także trzymaj się.... i życzymy więcej krytyki wymierzonej we własnym kierunku.. na pewno dobrze ci to zrobi, bo sporo pracy przed Tobą!:)

Napisano (edytowane)

No to skoro to włsny shader to tym bardziej bym się nim nie chwalił bo jest tandetny i całkiem nie pasujący do tego miejsca. A tak ogólnie to nie po raz pierwszy się bronisz w ten dosyć niski sposób zawsze atakujesz tego kto krytykuje wasze prace bardzo dorosłe zachowanie szczególnie ze to własną prace umieściłeś na forum wystawiając ja na opinie innych. Nawet wypowiedź o kamieniach jest dosyć śmieszna bo szkoda że nie dałeś odpowiedzi czym to było robione bo mi się na usta ciśnie jeszcze kilka metod ich wykonania zaczynając od własnego modelu plus plugin typu scater lub pattern a kończąc na użyciu komercyjnych pluginów z wbudowanymi bibliotekami takich jak np forest pack . a jako architekt to powiem tam inspiracji w tej pracy nie ma żadnej chyba ze konkretnie ta poniżej umieszczona łazienką [...]

26qx.jpg

Edytowane przez Adek
Napisano

skalpel - Myślę, że autorzy sami najlepiej wiedzą czym się zainspirowali :) Tak jak powiedział be3 - inspiracja to nie powielanie.

 

A co do tej inspiracji Japonią, to jednak jest i nie kończy się na wiśni :) Choćby ten betonowy mur na ostatnim ujęciu. Japończycy chyba mocno cenią sobie prywatność. Często widać takie rozwiązania w ich nowoczesnej architekturze.

 

Woda w wannie - nienaturalna, ale jeśli ma to służyć ożywieniu, to działa całkiem nieźle i ma to jakieś usprawiedliwienie.

Jedyne co mi nie pasuje to reling pod umywalką - strasznie sztucznie wygląda łączenie.

 

Poza tym super :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności