Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Przyszedł czas na wrzucenie contentu z Deadfalla, nad którym pracowałem ostatnie 3(?) lata.

Więcej modeli możecie znaleźć na moim portfolio (link w podpisie).

 

 

 

High Poly

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_pw.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_gew.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_dpm.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_kar98ks.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mg43.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_ppd.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mp38.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_pzb.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_avs.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_fedorov.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_vis.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mars.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_grenades.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 7,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Szoty z Unreal Engine 3.

Materiał zrobiłem sam, nie jest jednak to ten który jest używany w grze (nie ja robiłem in-game).

 

 

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_m18.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_pw.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_kar98_s.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_ppd.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_mp38.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_quatermain1.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_selbstlader.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_fedorov.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_suomi.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_tommygun.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_mars.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_viss.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_dynamite.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_steinheldgrenate.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_rgd.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TEXTURES ONLY

 

 

Do modeli które dostałem zrobiłem jedynie textury. Autorzy modeli wypisani poniżej.

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_treasures_2.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_additiona_enviro_shiny.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_treasures_1.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_egypt_statues.jpg

 

 

Creditsy:

 

 

Skarby - Przemysław Cieplicki

 

 

Sarkofag i figury zrobione przez out-source, niestety nie było mi dane poznać kogo :(

Edytowane przez PIraT

Napisano

rewela.szkoda ze deadfall ma tak beznadziejne zwiastuny.

Napisano

super to wygląda, naprawdę widać ogrom pracy jaki w to włożyleś

Napisano

Damn... Lubie takie klimaty i front jak najbardziej zasłużony. Ładnie

Napisano
  • Autor
Śliczne assety. Textury smakowite. 4k?

 

Więkość 1kx1k. Pistolety, mniejsze bronie...

 

Skarby mniejsza mają po 512, bronie długie mają 2 x 1kx1k (jedna na to co bardzo widać w FPP, jedna na całą resztę).

MG maja po 3 textury - bo jeszcze magazynek jest osobno.

 

Pomniki - 1kx1k.

 

Trochę trzeba było nagimnastykować UV.

Oczywiście mówię o ustawieniach pod te rzuty, w grze mają trochę mniej ;)

Napisano

trzeba przyznać że wygląda Pro. Tylko dlaczego tak mało? ;)

Napisano

Piękna robota przyjacielu. W jakiej rozdziałce teksturki do broni? :)

 

pozdrawiam

Napisano

a w czym paincisz, tylko szop, czy może jakiś 3dCoat :-)

Napisano
  • Autor

Tylko shop, czasem wspomogę się jakaś projekcją na UV, czasem przepale trochę więcej texturek i je wymixuje (jakieś gradienty, convexity itp).

Napisano

Piekne modele. Pelen szacun.

Ile Ci schodzi na jeden bardziej skomplikowany karabin?

Napisano
  • Autor

Hpoly - 9 godzin

Potem są poprawki względem kamery, proporcje itp + Low poly i bake - kolejne 5-8 godzin

Texturowanie to już naprawdę rożnie ale w granicach 3-4 dni roboczych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.