PIraT Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 Przyszedł czas na wrzucenie contentu z Deadfalla, nad którym pracowałem ostatnie 3(?) lata. Więcej modeli możecie znaleźć na moim portfolio (link w podpisie). High Poly
PIraT Napisano 17 Listopad 2013 Autor Napisano 17 Listopad 2013 (edytowane) Szoty z Unreal Engine 3. Materiał zrobiłem sam, nie jest jednak to ten który jest używany w grze (nie ja robiłem in-game). TEXTURES ONLY Do modeli które dostałem zrobiłem jedynie textury. Autorzy modeli wypisani poniżej. Creditsy: Skarby - Przemysław Cieplicki Sarkofag i figury zrobione przez out-source, niestety nie było mi dane poznać kogo :( Edytowane 18 Listopad 2013 przez PIraT
olaf Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 rewela.szkoda ze deadfall ma tak beznadziejne zwiastuny.
d4nTe Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 super to wygląda, naprawdę widać ogrom pracy jaki w to włożyleś
KMiklas Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 Czapki z głów. Co tu mówić, no, rewelacja. :D
ezils Napisano 18 Listopad 2013 Napisano 18 Listopad 2013 Damn... Lubie takie klimaty i front jak najbardziej zasłużony. Ładnie
PIraT Napisano 18 Listopad 2013 Autor Napisano 18 Listopad 2013 Śliczne assety. Textury smakowite. 4k? Więkość 1kx1k. Pistolety, mniejsze bronie... Skarby mniejsza mają po 512, bronie długie mają 2 x 1kx1k (jedna na to co bardzo widać w FPP, jedna na całą resztę). MG maja po 3 textury - bo jeszcze magazynek jest osobno. Pomniki - 1kx1k. Trochę trzeba było nagimnastykować UV. Oczywiście mówię o ustawieniach pod te rzuty, w grze mają trochę mniej ;)
floo Napisano 18 Listopad 2013 Napisano 18 Listopad 2013 trzeba przyznać że wygląda Pro. Tylko dlaczego tak mało? ;)
TheCapo Napisano 18 Listopad 2013 Napisano 18 Listopad 2013 Niezła kolekcja. Z teksturami to w ogóle na wypasie wygląda.
Idlero Napisano 18 Listopad 2013 Napisano 18 Listopad 2013 Świetna robota. Wygląda to naprawdę dobrze :D Gratuluje.
gryzon Napisano 20 Listopad 2013 Napisano 20 Listopad 2013 Piękna robota przyjacielu. W jakiej rozdziałce teksturki do broni? :) pozdrawiam
PIraT Napisano 20 Listopad 2013 Autor Napisano 20 Listopad 2013 Piękna robota przyjacielu. W jakiej rozdziałce teksturki do broni? :) pozdrawiam http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=91441&p=1183746&viewfull=1#post1183746 ;]
Gość Chrupek3D Napisano 20 Listopad 2013 Napisano 20 Listopad 2013 a w czym paincisz, tylko szop, czy może jakiś 3dCoat :-)
PIraT Napisano 20 Listopad 2013 Autor Napisano 20 Listopad 2013 Tylko shop, czasem wspomogę się jakaś projekcją na UV, czasem przepale trochę więcej texturek i je wymixuje (jakieś gradienty, convexity itp).
ultrakaka Napisano 20 Listopad 2013 Napisano 20 Listopad 2013 No, kozak pro, wszystko wypas, tekstury na wypasie!
plutko Napisano 22 Listopad 2013 Napisano 22 Listopad 2013 Piekne modele. Pelen szacun. Ile Ci schodzi na jeden bardziej skomplikowany karabin?
PIraT Napisano 22 Listopad 2013 Autor Napisano 22 Listopad 2013 Hpoly - 9 godzin Potem są poprawki względem kamery, proporcje itp + Low poly i bake - kolejne 5-8 godzin Texturowanie to już naprawdę rożnie ale w granicach 3-4 dni roboczych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się