Skocz do zawartości

Deadfall Adventures - Pirat artdump


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przyszedł czas na wrzucenie contentu z Deadfalla, nad którym pracowałem ostatnie 3(?) lata.

Więcej modeli możecie znaleźć na moim portfolio (link w podpisie).

 

 

 

High Poly

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_pw.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_gew.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_dpm.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_kar98ks.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mg43.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_ppd.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mp38.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_pzb.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_avs.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_fedorov.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_vis.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mars.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_grenades.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Szoty z Unreal Engine 3.

Materiał zrobiłem sam, nie jest jednak to ten który jest używany w grze (nie ja robiłem in-game).

 

 

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_m18.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_pw.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_kar98_s.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_ppd.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_mp38.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_quatermain1.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_selbstlader.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_fedorov.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_suomi.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_tommygun.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_mars.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_viss.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_dynamite.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_steinheldgrenate.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_rgd.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TEXTURES ONLY

 

 

Do modeli które dostałem zrobiłem jedynie textury. Autorzy modeli wypisani poniżej.

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_treasures_2.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_additiona_enviro_shiny.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_treasures_1.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_egypt_statues.jpg

 

 

Creditsy:

 

 

Skarby - Przemysław Cieplicki

 

 

Sarkofag i figury zrobione przez out-source, niestety nie było mi dane poznać kogo :(

Edytowane przez PIraT
Napisano
Śliczne assety. Textury smakowite. 4k?

 

Więkość 1kx1k. Pistolety, mniejsze bronie...

 

Skarby mniejsza mają po 512, bronie długie mają 2 x 1kx1k (jedna na to co bardzo widać w FPP, jedna na całą resztę).

MG maja po 3 textury - bo jeszcze magazynek jest osobno.

 

Pomniki - 1kx1k.

 

Trochę trzeba było nagimnastykować UV.

Oczywiście mówię o ustawieniach pod te rzuty, w grze mają trochę mniej ;)

Gość Chrupek3D
Napisano

a w czym paincisz, tylko szop, czy może jakiś 3dCoat :-)

Napisano

Tylko shop, czasem wspomogę się jakaś projekcją na UV, czasem przepale trochę więcej texturek i je wymixuje (jakieś gradienty, convexity itp).

Napisano

Hpoly - 9 godzin

Potem są poprawki względem kamery, proporcje itp + Low poly i bake - kolejne 5-8 godzin

Texturowanie to już naprawdę rożnie ale w granicach 3-4 dni roboczych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności