PIraT Napisano 17 Listopad 2013 Share Napisano 17 Listopad 2013 Przyszedł czas na wrzucenie contentu z Deadfalla, nad którym pracowałem ostatnie 3(?) lata. Więcej modeli możecie znaleźć na moim portfolio (link w podpisie). High Poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 17 Listopad 2013 Autor Share Napisano 17 Listopad 2013 (edytowane) Szoty z Unreal Engine 3. Materiał zrobiłem sam, nie jest jednak to ten który jest używany w grze (nie ja robiłem in-game). TEXTURES ONLY Do modeli które dostałem zrobiłem jedynie textury. Autorzy modeli wypisani poniżej. Creditsy: Skarby - Przemysław Cieplicki Sarkofag i figury zrobione przez out-source, niestety nie było mi dane poznać kogo :( Edytowane 18 Listopad 2013 przez PIraT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 17 Listopad 2013 Share Napisano 17 Listopad 2013 rewela.szkoda ze deadfall ma tak beznadziejne zwiastuny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d4nTe Napisano 17 Listopad 2013 Share Napisano 17 Listopad 2013 super to wygląda, naprawdę widać ogrom pracy jaki w to włożyleś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 17 Listopad 2013 Share Napisano 17 Listopad 2013 Śliczne assety. Textury smakowite. 4k? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMiklas Napisano 17 Listopad 2013 Share Napisano 17 Listopad 2013 Czapki z głów. Co tu mówić, no, rewelacja. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ezils Napisano 18 Listopad 2013 Share Napisano 18 Listopad 2013 Damn... Lubie takie klimaty i front jak najbardziej zasłużony. Ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 18 Listopad 2013 Share Napisano 18 Listopad 2013 Urywa dupę, co tu pisać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 18 Listopad 2013 Autor Share Napisano 18 Listopad 2013 Śliczne assety. Textury smakowite. 4k? Więkość 1kx1k. Pistolety, mniejsze bronie... Skarby mniejsza mają po 512, bronie długie mają 2 x 1kx1k (jedna na to co bardzo widać w FPP, jedna na całą resztę). MG maja po 3 textury - bo jeszcze magazynek jest osobno. Pomniki - 1kx1k. Trochę trzeba było nagimnastykować UV. Oczywiście mówię o ustawieniach pod te rzuty, w grze mają trochę mniej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 18 Listopad 2013 Share Napisano 18 Listopad 2013 no wyglada to zacnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 18 Listopad 2013 Share Napisano 18 Listopad 2013 trzeba przyznać że wygląda Pro. Tylko dlaczego tak mało? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheCapo Napisano 18 Listopad 2013 Share Napisano 18 Listopad 2013 Niezła kolekcja. Z teksturami to w ogóle na wypasie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idlero Napisano 18 Listopad 2013 Share Napisano 18 Listopad 2013 Świetna robota. Wygląda to naprawdę dobrze :D Gratuluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 20 Listopad 2013 Share Napisano 20 Listopad 2013 Piękna robota przyjacielu. W jakiej rozdziałce teksturki do broni? :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 20 Listopad 2013 Autor Share Napisano 20 Listopad 2013 Piękna robota przyjacielu. W jakiej rozdziałce teksturki do broni? :) pozdrawiam http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=91441&p=1183746&viewfull=1#post1183746 ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 20 Listopad 2013 Share Napisano 20 Listopad 2013 a w czym paincisz, tylko szop, czy może jakiś 3dCoat :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 20 Listopad 2013 Autor Share Napisano 20 Listopad 2013 Tylko shop, czasem wspomogę się jakaś projekcją na UV, czasem przepale trochę więcej texturek i je wymixuje (jakieś gradienty, convexity itp). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 20 Listopad 2013 Share Napisano 20 Listopad 2013 No, kozak pro, wszystko wypas, tekstury na wypasie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 22 Listopad 2013 Share Napisano 22 Listopad 2013 Piekne modele. Pelen szacun. Ile Ci schodzi na jeden bardziej skomplikowany karabin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 22 Listopad 2013 Autor Share Napisano 22 Listopad 2013 Hpoly - 9 godzin Potem są poprawki względem kamery, proporcje itp + Low poly i bake - kolejne 5-8 godzin Texturowanie to już naprawdę rożnie ale w granicach 3-4 dni roboczych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 24 Listopad 2013 Share Napisano 24 Listopad 2013 pro :) Gratki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się