Napisano 17 Listopad 201311 l Przyszedł czas na wrzucenie contentu z Deadfalla, nad którym pracowałem ostatnie 3(?) lata. Więcej modeli możecie znaleźć na moim portfolio (link w podpisie). High Poly
Napisano 17 Listopad 201311 l Autor Szoty z Unreal Engine 3. Materiał zrobiłem sam, nie jest jednak to ten który jest używany w grze (nie ja robiłem in-game). TEXTURES ONLY Do modeli które dostałem zrobiłem jedynie textury. Autorzy modeli wypisani poniżej. Creditsy: Skarby - Przemysław Cieplicki Sarkofag i figury zrobione przez out-source, niestety nie było mi dane poznać kogo :( Edytowane 18 Listopad 201311 l przez PIraT
Napisano 18 Listopad 201311 l Autor Śliczne assety. Textury smakowite. 4k? Więkość 1kx1k. Pistolety, mniejsze bronie... Skarby mniejsza mają po 512, bronie długie mają 2 x 1kx1k (jedna na to co bardzo widać w FPP, jedna na całą resztę). MG maja po 3 textury - bo jeszcze magazynek jest osobno. Pomniki - 1kx1k. Trochę trzeba było nagimnastykować UV. Oczywiście mówię o ustawieniach pod te rzuty, w grze mają trochę mniej ;)
Napisano 20 Listopad 201311 l Piękna robota przyjacielu. W jakiej rozdziałce teksturki do broni? :) pozdrawiam
Napisano 20 Listopad 201311 l Autor Piękna robota przyjacielu. W jakiej rozdziałce teksturki do broni? :) pozdrawiam http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=91441&p=1183746&viewfull=1#post1183746 ;]
Napisano 20 Listopad 201311 l Autor Tylko shop, czasem wspomogę się jakaś projekcją na UV, czasem przepale trochę więcej texturek i je wymixuje (jakieś gradienty, convexity itp).
Napisano 22 Listopad 201311 l Piekne modele. Pelen szacun. Ile Ci schodzi na jeden bardziej skomplikowany karabin?
Napisano 22 Listopad 201311 l Autor Hpoly - 9 godzin Potem są poprawki względem kamery, proporcje itp + Low poly i bake - kolejne 5-8 godzin Texturowanie to już naprawdę rożnie ale w granicach 3-4 dni roboczych.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto