Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przyszedł czas na wrzucenie contentu z Deadfalla, nad którym pracowałem ostatnie 3(?) lata.

Więcej modeli możecie znaleźć na moim portfolio (link w podpisie).

 

 

 

High Poly

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_pw.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_gew.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_dpm.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_kar98ks.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mg43.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_ppd.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mp38.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_pzb.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_avs.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_fedorov.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_vis.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_mars.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_hpoly_wp_grenades.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 7,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Szoty z Unreal Engine 3.

Materiał zrobiłem sam, nie jest jednak to ten który jest używany w grze (nie ja robiłem in-game).

 

 

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_m18.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_pw.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_kar98_s.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_ppd.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_mp38.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_quatermain1.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_selbstlader.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_fedorov.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_suomi.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_tommygun.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_mars.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_viss.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_dynamite.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_steinheldgrenate.jpg

 

 

piratportfolio_deadfall_lpoly_wp_rgd.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TEXTURES ONLY

 

 

Do modeli które dostałem zrobiłem jedynie textury. Autorzy modeli wypisani poniżej.

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_treasures_2.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_additiona_enviro_shiny.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_treasures_1.jpg

 

 

ONLY_TEXTURES_piratportfolio_deadfall_egypt_statues.jpg

 

 

Creditsy:

 

 

Skarby - Przemysław Cieplicki

 

 

Sarkofag i figury zrobione przez out-source, niestety nie było mi dane poznać kogo :(

Edytowane przez PIraT

Napisano

rewela.szkoda ze deadfall ma tak beznadziejne zwiastuny.

Napisano

super to wygląda, naprawdę widać ogrom pracy jaki w to włożyleś

Napisano

Damn... Lubie takie klimaty i front jak najbardziej zasłużony. Ładnie

Napisano
  • Autor
Śliczne assety. Textury smakowite. 4k?

 

Więkość 1kx1k. Pistolety, mniejsze bronie...

 

Skarby mniejsza mają po 512, bronie długie mają 2 x 1kx1k (jedna na to co bardzo widać w FPP, jedna na całą resztę).

MG maja po 3 textury - bo jeszcze magazynek jest osobno.

 

Pomniki - 1kx1k.

 

Trochę trzeba było nagimnastykować UV.

Oczywiście mówię o ustawieniach pod te rzuty, w grze mają trochę mniej ;)

Napisano

trzeba przyznać że wygląda Pro. Tylko dlaczego tak mało? ;)

Napisano

Piękna robota przyjacielu. W jakiej rozdziałce teksturki do broni? :)

 

pozdrawiam

Napisano

a w czym paincisz, tylko szop, czy może jakiś 3dCoat :-)

Napisano
  • Autor

Tylko shop, czasem wspomogę się jakaś projekcją na UV, czasem przepale trochę więcej texturek i je wymixuje (jakieś gradienty, convexity itp).

Napisano

Piekne modele. Pelen szacun.

Ile Ci schodzi na jeden bardziej skomplikowany karabin?

Napisano
  • Autor

Hpoly - 9 godzin

Potem są poprawki względem kamery, proporcje itp + Low poly i bake - kolejne 5-8 godzin

Texturowanie to już naprawdę rożnie ale w granicach 3-4 dni roboczych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności