Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Godzinę temu, Mortom napisał:

Ja to tak powiem... ale nie swoimi ustami 😉 

 

Choć przyznam że mam wrażenie że stworas pokazuje mi fucka i górną, dolną i "środkową" kończyną 😉 No ale może mam taki dzień i wrażenie 😉 

P.S.
Mam nadzieję że docenisz że chciało mi sie szukać, przekonwertować i wstawić cytat 😜 

za klocucha zawsze propsa 😄 sluchajcie no musialbym tlumaczyc sie z tego co robie teraz i na co zwracam uwage itp a niechce tego robic, bo czuje ze kiepsko by to brzmialo 🙂 jak ktos uwaza ze to jest hujowe to git 😄 niech nie daje lajka i idzie dalej, mi to nie przeszkadza 🙂 

  • Like 4
Napisano

Nie obrażaj, dobre jest, chłopaki pewnie chcieli Cię podjudzić do wrzucenia jakiejś rzeźnickiej pracy...ale takiej, żeby rage quitneli forum chociaż na 2 dni 😄 

  • Like 1
Napisano

Chcą zobaczyćcoś z wiedźmnka i tyle.

 

Ja pragnę obudzić w sobie chęć robienia takich szkicy. Nic tak chyba nie wyrabia speeda w organice jak eksploracja takich form. Do tego nieźle działą to na wyobraźnie jak często się robi takie ćwiczenia. 

 

Mnie to inspiruje. Nie dla tego, że to Klicek. Jest tutaj jeszcze parę osób co wrzuca szkicowe rzeczy i poziom ich prac jest równie wysoki. Wiadomo, żeby dokończyć takie coś to trzeba jeszcze pewnie parenaście godzin no ale kto w tych czasach ma na to czas? 🙂

@KLICEK mówisz, że to firmowe speedy. Robisz je w pracy na przerwie czy po pracy? 

Napisano
2 godziny temu, michalo napisał:

@KLICEK mówisz, że to firmowe speedy. Robisz je w pracy na przerwie czy po pracy? 

Jak to mawiała moja była szefowa: A teraz w ramach przerwy od pracy popracujemy nad czymś innym 😄 

KLICU pewnie takie stworaski rzeźbi pomiędzy lunch'owym gryzem pizzy a meetingiem mitrzów szefów rzeźbiarzy w firmie. ZAZDROŚĆ!
68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e617773

  • Haha 1
Napisano
2 godziny temu, michalo napisał:

Chcą zobaczyćcoś z wiedźmnka i tyle.

 

Ja pragnę obudzić w sobie chęć robienia takich szkicy. Nic tak chyba nie wyrabia speeda w organice jak eksploracja takich form. Do tego nieźle działą to na wyobraźnie jak często się robi takie ćwiczenia. 

 

Mnie to inspiruje. Nie dla tego, że to Klicek. Jest tutaj jeszcze parę osób co wrzuca szkicowe rzeczy i poziom ich prac jest równie wysoki. Wiadomo, żeby dokończyć takie coś to trzeba jeszcze pewnie parenaście godzin no ale kto w tych czasach ma na to czas? 🙂

@KLICEK mówisz, że to firmowe speedy. Robisz je w pracy na przerwie czy po pracy? 

mamy po prostu 2h w tygodniu na speedy w trakcie pracy, niektorzy maja to w dupie, a inni robia for fun 😄 

22 minuty temu, Mortom napisał:

Jak to mawiała moja była szefowa: A teraz w ramach przerwy od pracy popracujemy nad czymś innym 😄 

KLICU pewnie takie stworaski rzeźbi pomiędzy lunch'owym gryzem pizzy a meetingiem mitrzów szefów rzeźbiarzy w firmie. ZAZDROŚĆ!
68747470733a2f2f73332e616d617a6f6e617773

nie no nie przesadzajmy 😄 

3 godziny temu, RaVirr napisał:

Nie obrażaj, dobre jest, chłopaki pewnie chcieli Cię podjudzić do wrzucenia jakiejś rzeźnickiej pracy...ale takiej, żeby rage quitneli forum chociaż na 2 dni 😄 

nie no wrecz przeciwnie, nie bede wyzywal nikogo ani sie nie obaziam 😄 wszystko jest git

  • Like 5
Napisano
2 minuty temu, rav31 napisał:

elegancko 😄 teraz to bede mogl rzezbic dobre rzeczy z takimi brushami 😄 dzieki Marcin

nie ma za co, specjalnie wyselekcjonowalem te brushe ktore robia 90% roboty 🙂 smacznego

  • Like 1
  • Haha 1
Napisano (edytowane)

Klicku tak lekko oddajesz swoje unikalne autorskie brushe dopieszczane przez lata? teraz każdy będzie takie modle trzaskał na luzaku i konkurencja urośnie 😛

Edytowane przez Destroyer
  • bogactwo 1
  • Haha 1
Napisano
4 godziny temu, Destroyer napisał:

Klicku tak lekko oddajesz swoje unikalne autorskie brushe dopieszczane przez lata? teraz każdy będzie takie modle trzaskał na luzaku i konkurencja urośnie 😛

mam silna reke, ale dobre serce dlatego sie dziele 🙂

  • Like 1
Napisano
10 minutes ago, KLICEK said:

mam silna reke, ale dobre serce dlatego sie dziele 🙂

silna reke xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • kekw 2
Napisano
2 minuty temu, JackTheRippy napisał:

silna reke xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

no od bicia... nie powiem czego XD

  • kekw 1
Napisano (edytowane)
1 hour ago, KLICEK said:

mam silna reke, ale dobre serce dlatego sie dziele 🙂

Klicku jesteś za dobry!

Klicek circa 2022 colorized

ht78bk3.jpg

uoZn29a.jpg

 

Edytowane przez Destroyer
  • Like 1
  • kekw 8
  • bogactwo 1
  • Haha 1
Napisano
2 hours ago, ArnoldSzczesliwy said:

dzieki ziom za te brushe jutro bede testowal fajnie jakbys mat capa jeszcze podeslal 

Zaloze sie ze "redwax" tylko potem do renderu zmienia. Slyszalem ze PRO tak robia.

  • kekw 2
  • Thanks 1
Napisano

chwylke nie bylo updatow, gdyz poniewaz wrzucalem czas w nauke unrila tu kilka testow bede wrzucal 😉

poki co krab, kilka milionow poli i unril daje rae bujac tym we viuporcie 🙂

 

 

 

  • Like 6
  • Wow 1
Napisano

A rigowałeś to w UE? 

 

Sztoss. Też mi się podobało dodawanie vfxów do modeli. Szkoda, ze toolbag tego nie ma. 

Jak długo z importami? Bo to było masakryczne, te wczytywanie wszystkiego. Ale potem śmigało jak szalone.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

@KLICEK zrób tak żeby zatańczył 🙂 jak już masz w unrelalu to korzystaj z dobrodziejstw techniki 😛 

i muzyczkę dodaj bo tak pusto 😄 

Edytowane przez Destroyer
  • Thanks 1
Napisano
1 godzinę temu, michalo napisał:

A rigowałeś to w UE? 

 

Sztoss. Też mi się podobało dodawanie vfxów do modeli. Szkoda, ze toolbag tego nie ma. 

Jak długo z importami? Bo to było masakryczne, te wczytywanie wszystkiego. Ale potem śmigało jak szalone.

rig autoamtyczny w mixamo, ale musialem ogarnac jak to sprytnie zrobic zeby nie zajebac sie w tancu. Wiec hi poly -> remesh do 10 k poli -> pozniej mixamo autorig (niestety czesto skin sie psuje) -> export do 3dsmaxa naprawa skina- > import hp -> wrap skina i dopasowanie pozycji modeli - > wrap finalny -> convert do skina -> export do fbxa z wybejkowana animacja. 

Ze tak powiem, chwile to trwalo, bo musialem wrapowac kilku milionowy model xD w pewnym momencie juz myslalem ze sie nie uda w 3dsmaxie, ale szedlem z pieskiem i mnie olsnilo XD 

importy chwile trwaly, najgorzej ze ten model w oogle nie byl przygotowany pod takie rzeczy wiec skala sie nie zgadzala itp, kazda zjeba to dodatkowy czas stracony... 

 

Godzinę temu, Destroyer napisał:

@KLICEK zrób tak żeby zatańczył 🙂 jak już masz w unrelalu to korzystaj z dobrodziejstw techniki 😛 

i muzyczkę dodaj bo tak pusto 😄 

da sie zrobic XD

biale to proxy, szare to hp 🙂

image.thumb.png.5862b9308c4855434dfd2f672eddc0fb.png

 

a tu pierwszy wrap, musialem dopasowac pozycje, ktora niestety byla pozniej 0,0,0 XDDDD

image.thumb.png.23f695817f410aa409073c39c6cc055e.png

  • Like 3
  • Thanks 1
Napisano
5 minut temu, Destroyer napisał:

kilka milionów poly zeskinować i zaanimować to trzeba mieć trochę zaparcia 😄

kolega powiedzial ze "fajnie by bylo jakby sie ruszal" to mowie spoko zrobie XD, kiedys mi powiedzial tez ze format c to 10 min roboty i wyjebalem sobie przypadkiem 4 lata zycia do smieci. xD

Godzinę temu, Destroyer napisał:

@KLICEK zrób tak żeby zatańczył 🙂 jak już masz w unrelalu to korzystaj z dobrodziejstw techniki 😛 

 

 

  • kekw 1
  • Haha 5
Napisano (edytowane)

Idealny taniec! teraz jeszcze muzyczkę, render z unreala, jakieś confetti i masz doskonałość 🙂 

propozycja muzyczki jako inspiracja 🙂 

 

Edytowane przez Destroyer
  • kekw 3
Napisano

jeszcze taka ciekawostka, ale widze ze kazdym silniku do gier jest ten sam problem 🙂  

Od red engina, przez marmoset po unrila... niestety render wyglada inaczej niz to co masz we viuporcie. Nie wiem czy cos mi umyka, czy to przez prerenderowanie i przeliczanie AA... 

 

 

  • Like 4
  • bogactwo 1
Napisano

@Klicek, dzięki animacji widać cały Twój kunszt budowania anatomii tych stworów. Fajne testy, jakbyś to zrobił od A do Z na pełnej jakości AAA to się nadaje do filmu. Chętnie bym to zobaczył w kinie - mega potencjał jest w tych rzeźbach. Animacja, a still to jednak zupełnie inna bajka.

  • Like 1
  • Thanks 1
Napisano

Nie ma co - w ruchu jest moc. Ja w ogole jestem fanem idle animation, takiego przegietego jeszcze jak w Mortal Kombat. Albo ciezkiego oddychania jakby przebiegla postac 10 kilosow i probowala zlapac oddech calym soba. Krab nie ma przegietej animki ale subcio jest. Ta para przypomina mi stare horrory tez gdzie sie mgla snula zwykle potezna. Dobra rzecz!

  • Thanks 1
Napisano
8 godzin temu, KLICEK napisał:

jeszcze taka ciekawostka, ale widze ze kazdym silniku do gier jest ten sam problem 🙂  

Od red engina, przez marmoset po unrila... niestety render wyglada inaczej niz to co masz we viuporcie. Nie wiem czy cos mi umyka, czy to przez prerenderowanie i przeliczanie AA... 

Dlatego ja zrezygnowałem kiedyś z renderowania figurasów w ue. W viewporcei było  ładniej niż po renderze 😉 tzn screenshoto rederze.

 

A przetestuj sobie ten sofcik do auto-rigowania.

3D Motions and 3D Characters Asset Store | ActorCore (reallusion.com)

  • Like 2
Napisano
1 godzinę temu, michalo napisał:

Dlatego ja zrezygnowałem kiedyś z renderowania figurasów w ue. W viewporcei było  ładniej niż po renderze 😉 tzn screenshoto rederze.

 

A przetestuj sobie ten sofcik do auto-rigowania.

3D Motions and 3D Characters Asset Store | ActorCore (reallusion.com)

kurde super ten autorig wyglada, no jest duzo ficzurek ktoryhc mi w mixamo brakuje. Wlasnie przestawianie kosci tak zeby ofsetowac je jak sie przecinaja itp. 

zerkne zerkne, maja tam darmowe bilbie animacji?

 

edit: 

ok maja, dobra przetestuje dzisiaj 😄

  • Like 1
Napisano

Gdyby w mixamo była jakaś fajna animacja to możesz ją przetransferować na actorcore ale będzie trochę dodatkowej zabawy z retargetowaniem. Możesz też spróbować zrobić retargeting bezpośrednio w unrealu ale nie wiem czy zadziała. 

 

  • Like 1
Napisano

zadziala, juz przetestowalem i umiem robic retarget w czasie rzeczywistym 😄  jak stringi kosci masz dobrze ponazywane to to jest doslownie plug and plej 🙂

aczkolwiek nie bede ukrywal, nie jestem animatorem i nie zalezy mi na perfekcji, tylko na minimumalnym wkladzie zeby osiagnac dany efekt 😄 wiecie ocb minimum napracowanka, ale efekt ma rwac jaja 😄 

dlatego mixamo daje rade, a juz w ogole gniecie jaja jak robisz strike postacie. U mnie jest ten problem ze masz garba albo gutaza zamiast rak xd wiec hop nie umie tego zeskinowac.

  • Like 1
Napisano
50 minutes ago, KLICEK said:

aczkolwiek nie bede ukrywal, nie jestem animatorem i nie zalezy mi na perfekcji, tylko na minimumalnym wkladzie zeby osiagnac dany efekt

czyli podejście produkcyjne a to czy animator czy nie to już kwestia trzeciorzędna 🙂 

  • kekw 1
Napisano
13 godzin temu, michalo napisał:

Dlatego ja zrezygnowałem kiedyś z renderowania figurasów w ue. W viewporcei było  ładniej niż po renderze 😉 tzn screenshoto rederze.

 

A przetestuj sobie ten sofcik do auto-rigowania.

3D Motions and 3D Characters Asset Store | ActorCore (reallusion.com)

ok przetestowalem no dziala to lepiej, daje wiecej mozliwosci i generalnie generuje lepszy skin bardziej dokladny i dajacy wiecej kontroli. ACZKOLWIEK nie udalo mi sie zrobic tak zeby to dzialalo w unrilu, ciagle jakies bledy, nie moge podczepic rigu pod mesh a jak juz podczepiam to exploduje. Zdaje sobie sprawe ze to moja wina ALE no kurde, moze jutro jeszcze sprobuje raz 🙂 

  • Like 1
Napisano
10 minut temu, KLICEK napisał:

ok przetestowalem no dziala to lepiej, daje wiecej mozliwosci i generalnie generuje lepszy skin bardziej dokladny i dajacy wiecej kontroli. ACZKOLWIEK nie udalo mi sie zrobic tak zeby to dzialalo w unrilu, ciagle jakies bledy, nie moge podczepic rigu pod mesh a jak juz podczepiam to exploduje. Zdaje sobie sprawe ze to moja wina ALE no kurde, moze jutro jeszcze sprobuje raz 🙂 

Z tego samego powodu nie kupiłem Character Creatora od nich, rig wywalało w kosmos i potrzebował za dużo pracy by doprowadzić go do porządku 😐

  • +1 1
Napisano

jeszcze taki wipson, przerabiam model na pbr  ktory ma jakies 15 lat 🙂 model jest ten sam, ma tyle samo poli. To co zrobilem to namalowalem maski, porobilem materialy i wsadzilem calosc do ue5.0

przed: 

image.thumb.png.db15be097b3de7d2589cb8940a0489f0.png

Po:

image.thumb.jpeg.7bfda8be2175f11f40c63bcf690cb117.jpeg

i szybki filmik, jeszcze animki dodam xd

 

  • Like 8
Napisano
W dniu 9.11.2022 o 01:05, alex3d napisał:

@Klicek, dzięki animacji widać cały Twój kunszt budowania anatomii tych stworów. Fajne testy, jakbyś to zrobił od A do Z na pełnej jakości AAA to się nadaje do filmu. Chętnie bym to zobaczył w kinie - mega potencjał jest w tych rzeźbach. Animacja, a still to jednak zupełnie inna bajka.

sliczne dzieki, tez mysle ze nawet ten mikro ruch robi robote. Nie wiem na ile mi starczy pary zeby tak przygotowywac modele, ale unril naprawe to dobry ruch jezeli chodzi o rendering. Smiem powiedziec ze jest bardzo blisko arnolda 🙂 tak prawie depcze po pietach 🙂

W dniu 9.11.2022 o 05:42, Nezumi napisał:

Nie ma co - w ruchu jest moc. Ja w ogole jestem fanem idle animation, takiego przegietego jeszcze jak w Mortal Kombat. Albo ciezkiego oddychania jakby przebiegla postac 10 kilosow i probowala zlapac oddech calym soba. Krab nie ma przegietej animki ale subcio jest. Ta para przypomina mi stare horrory tez gdzie sie mgla snula zwykle potezna. Dobra rzecz!

no tez to lubie 😉 

Godzinę temu, michalo napisał:

Ale to wyszło zajebiście 🙂  Jakoś mi remake wieśka jeden do głowy przyszedł 😉 

 

Dużo czasu spędziłeś nad ożywieniem tego modelu? 

wyszly ze 2 wieczory w painterze ale dlatego ze maski malowalem z lapy :))) i 1-2 w unrilu, ale to mowie to wolno w unlrilu idzie bo musze czasem szukac informacji w necie jak rozwiazac jakis problem itp. Teraz bym to zrobil szybciej 🙂 

47 minut temu, blazejbobek napisał:

Damn, pięknie to wygląda 🙂 

thx 🙂

46 minut temu, blood_brother napisał:

Na tym ruchomym wygląda jakby trzymał jakieś srogie udko kurczaka 😛

ach te stare designy maja w sobie to cos XD okazuje sie ze to kurczak XD

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności