Jump to content

teczka3d: klicek art dump


Recommended Posts

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

nah to tylko gluty, do niczego konkretnego聽馃檪聽 聽

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mistrzostwo jak dla mnie. Ile to ma mniej wi臋cej poly w grze? I jak takie ciuchy z hard surface robicie? MD samo ubranie a potem w Zbrushu rze藕bienie hard surface'贸w?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Kapitalna, mistrzowska聽robota. Model, ciuchy, tekstury, wszystko perfekcja 10/10, gratulacje.聽Napi臋cie kombinezonu na ciele i zmarchy, super. Materia艂y wypasione, ci臋偶ko odr贸偶ni膰 czy to prezentacja聽z silnika czy rendery. Jedyna pierdo艂a, kt贸ra聽prze艂amuje t臋 perfekcj臋聽to kolizja kciuka z kamizelk膮 w jednej z p贸z聽馃檭

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, dm_ napisa艂:

Mistrzostwo jak dla mnie. Ile to ma mniej wi臋cej poly w grze? I jak takie ciuchy z hard surface robicie? MD samo ubranie a potem w Zbrushu rze藕bienie hard surface'贸w?

dzieki ziom 馃檪聽generalnie ciuchy to wszystko co tu widzisz to jest MD, jedyne co tam jest dolozone w zbrushu to drobne poprawki na shapach + memory foldsy (jak sa wymagane)聽

Hard surfecy robie w zbrushu (poki jeszcze to przechodzi w grach), sa odrobinke gorszej jakosci ale finalnie na normalce i tak sie nie rzuca w oczy 馃檪聽Ciezko powiedziec ile to ma poly ale strzelam ze gdzies w granicach 100k poly

No i dzieki Panowie za mile slowa 馃檪 鉂わ笍

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ilosc detalu mnie zabija 馃檪 Rewelacja jak zwykle. Tylko rzezbisz czy teksturki tez twoja robota? Zawsze sie zastanawiam jak duzy jest stopien specjalizacji przy takich produkcjach.

Link to post
Share on other sites
W dniu 28.01.2021 o 19:42, Soulinka12 napisa艂:

te buty !!聽馃槃聽cudowne te wzorki聽鉂わ笍 鉂わ笍鉂わ笍聽ilo艣膰 detalu jest osza艂amiaj膮ca 馃槷艣wietna posta膰聽

hej dzieki 鉂わ笍

21 godzin temu, Nezumi napisa艂:

Ilosc detalu mnie zabija 馃檪 Rewelacja jak zwykle. Tylko rzezbisz czy teksturki tez twoja robota? Zawsze sie zastanawiam jak duzy jest stopien specjalizacji przy takich produkcjach.

Wszystko na tej postaci (oprocz wlosow pod czapka i czapka聽i reka) to moja robota, od blokoutu, przez marva, low poly, textury, shading, export i fixy w silniku 馃檪聽tak jest z wiekszoscia modeli, po prostu dostajesz ownershipa na model i musisz go dowiezc do gry-konca produkcji.聽

W ogole z tym modelem smieszna historia 馃檪聽bo to pierwszy model postaci do CP jaki zrobilem (i chyba jaki robil moj team) i nigdy nie mial wejsc do gry.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, michalo napisa艂:

艢wietny projekt. Wszystko trzyma si臋 kupy. Te assety w jego zasobniku to te偶 robi艂e艣?

tez 馃槈聽no nie sa najlepszej jakosci, ale na swoja obrone mam ze model ma jakies 4-5 lat 馃槈

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Czad. Fajnie ze tak masz - zawsze slyszalem jakies historie o tym jak to jeden koles dostaje noge, drugi robi but, trzeci sznurowki i potem masz g...o w portfolio bo kazda postac robi sie w 15 osob zeby caly team czul sie polaczony z tym projektem czy jakies tam inne psychologiczne bzdety 馃槃

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

nie no to raczej w filmach, animacjach takie jaja sie zdarzaja 馃檪聽Chociaz trzeba przyznac ze czasem jak dostajesz set do zrobienia dla crowdowych postaci to tez nie robisz kompletnych postaci 馃槈

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy