Jump to content

teczka3d: klicek art dump


Recommended Posts

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dzieki chlopaki 馃檪聽Arnold rozwalil mnie tym jaki jest prosty, a przy tym jakie daje efekty 馃檪聽ten jest mega testowy tak samo jak mapy 馃檪

Link to post
Share on other sites
On 2/20/2020 at 5:05 AM, KLICEK said:

dzieki chlopaki 馃檪聽Arnold rozwalil mnie tym jaki jest prosty, a przy tym jakie daje efekty 馃檪聽ten jest mega testowy tak samo jak mapy 馃檪

A jak z predkoscia? Na jakiejs normalnej maszynie nie na "na moim podwojnym Threadripperze w miare OK" 馃槃 Ma tez render na GPU?

Link to post
Share on other sites

dzieki chlopaki 馃檪

@Nezumi聽predkosci mega max 1 min na frama (w wiekosci przypadkow pracowalem na 50% rozdzielczosci wiec na klatke schodzilo z 10sek) nie uzywalem jeszcze gpu. Podobno jest wolniejszy niz ten na cpu bo jeszcze beta.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Hej Klicek, mam pytanie do Medium- mia艂e艣 mo偶e problem z importem nowych stamp贸w (pojedynczo i kilka na raz)- u mnie za ka偶dym razem problem si臋 sypie po prostu. Czyta艂em gdzie艣, 偶e to kwestia nowych sterownik贸w Nvidi (sam robi臋 na RtX 2060 Super) ale po instalowaniu starszych wersji聽 te偶 nic to nie da艂o. Mo偶e si臋 zetkn膮艂e艣 z problemem? Albo znasz spos贸b na import stamp贸w bezpo艣rednio w windowsie? Dzi臋ki z g贸ry

Link to post
Share on other sites

no wlasnie mialem, straszanie mnie to zirytowalo ostatnio i przestalem poki co tego uzywac, do poki nie wypuszcza wersji medium juz pod szyldem adobe. Na forum oculusa masz podane, do ktorej wersji sterow musisz sie cofnac, ale ja tego nie robilem.聽

Link to post
Share on other sites

Dzi臋ki, faktycznie po instalce wcze艣niejszych ster贸w wszystko hula bez problemu (431.60 w moim przypadku). Ciekawe kiedy i czy w og贸le to naprawi膮? Szkoda bo program ma mega potencja艂 co wida膰 po twoich pracach i mimo, 偶e mi bardziej do hardsurface jest potrzebny to szkoda by by艂o jakby adobe ola艂o teraz temat. Pozdrawiam聽 聽

Link to post
Share on other sites

no niby mam info ze bedzie nowa wersja, ale to juz trwa kilka miesiecy i powoli zaczynam watpic 馃檪聽Ciekawe co adobe wymysli 馃檪

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

naaaaaaah man 馃檪聽niechce mi sie takich modeli wrzucac do paintera i sie wczuwac jakos specjalnie 馃檪聽baza jest opierdzielona polypaintem bez uvalek XD pozniej bake polypainta do uv i troche poprojektowalem texture ze skory kurczaka na niego. Reszta to shader 馃檪

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ten聽 czaszkostw贸r jest pi臋kny. Tak z ciekawo艣ci- te modele s膮 zriggowane czy rze藕bisz w tej konkretnej formie, bez p贸藕niejszego ustawiania?

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, RaVirr napisa艂:

Ten聽 czaszkostw贸r jest pi臋kny. Tak z ciekawo艣ci- te modele s膮 zriggowane czy rze藕bisz w tej konkretnej formie, bez p贸藕niejszego ustawiania?

dzieki 馃檪聽zazwyczaj modeluje w tposie zeby jak najdluzej moc korzystac z symetrii 馃檪 a pozniej po prostu pozuje takim system co sie nazywa transpose master. Wiec rigow nie uzywam 馃槈

Link to post
Share on other sites

Podpatrzy艂em na YT i ca艂kiem sensownie to wygl膮da. Ja oczywi艣cie jak na prawdziwego polaka przysta艂o korzystam z dobroci darmowego Blendera w kwestii rze藕bienia- jest tam poniek膮d podobna opcja, ale mam wra偶enie, 偶e nawet najprostszy rig o wiele lepiej dzia艂a (albo po prostu nie umiem tego u偶ywa膰).
Robi艂e艣 mo偶e ostatnio tutoriale lub filmiki? Ch臋tnie bym podpatrzy艂 chocia偶 odrobin臋 techniki :O

Link to post
Share on other sites

w sumie to nie robilem tutow od jakiegos juz czasu 馃檪聽Ale ostatnio robilem live z kumplem mozesz rzucic okiem. Co prawda nie doszedlem tam do momentu w ktorym pozowalem postac, ale widac mniej wiecej jak robie baze itp 馃槈

  • Like 7
Link to post
Share on other sites

Akurat jestem w no niekoniecznie absorbuj膮cej, urz臋dowej pracy wi臋c ogl膮dam z wielk膮 przyjemno艣ci膮 :O聽

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

OO musz臋 to chocia偶 wys艂ucha膰. Jak robi臋 jakie艣 kreatury to straszna m臋czarnia dla mnie. P贸艂 biedy jak jest co艣 odwzorowuj膮ce rzeczywisto艣膰, ale jak czego艣 sobie nie mog臋 wyobrazi膰 to jest takie rze藕bienie w g贸wnie za przeproszeniem, dla mnie.

Dop贸ki nie spr贸bowa艂em zrobi膰 na powa偶nie jakiego艣 stworka to nie my艣la艂em, 偶e to taki ci臋偶ki temat.

Teraz mam wielki respekt do ka偶dej zrytej bani potrafi膮cej wyrze藕bi膰 takie i inne potwory 馃槢

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy