Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

zamieszczam model butów Nike Capri III, za jakis czas bedzie dostepny do kupienia na turbosqiud

 

C&C mile widziane

 

3dsmax, Vray, After Effects, Photoshop

 

pozdrawiam

 

 

 

icv8le.jpg

 

5vbolu.jpg

 

dgnzid.jpg

 

10o095x.jpg

 

15x7djt.jpg

 

2hn4zs4.jpg

Edytowane przez plasti
  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no weź człowieku wyjdź i nie wracaj..

 

a potem zakładasz takie buty i się okazuje w połowie drogi do pracy, że idziesz boso bo te buty to 3d a nie prawdziwe

Napisano

Rambo, wieksza połowa zorientuje sie w momencie wiązania.

Plasti wyglada ok, poza tym łukiem, powodzenia na TS obyś kilka ładnych stówek zgromadził za każda parę. Oraz oby nie wycięli Ci ich za prawa autorskie. Moze przygotuj też wersję bez łyżwy?

Napisano

Co do samego modelu to się nie wypowiadam, bo to nie moja działka. Ocenić za to mogę samą prezentacje "snikersa" i daje piąteczkę (skala szkolna) :) gdybyś plasti bardzo się obawiał o posądzenie o naruszenie praw autorskich a chciałbyś poćwiczyć modelowanie butków to zapraszam na na moje www tam jest trochę tego obuwia :)

Napisano

dzieki panowie!

 

@olaf, jestem tego swiadom, ale zauwazylem ze sa na turbosquid modele z logami, wiec zobaczymy....

 

@Mulholland, podeszwa i sznurowki to VrayDisplacementMode a reszta to bump

 

tutaj troche miensa :)

 

20p7fcz.jpg

Napisano

Bardzo fajnie wygląda - podoba mi się!

Napisano

Buciory świetne. Aż sobie do 'folderu inspiracji' zapisałem :) Gratulacje fronta.

Dopiero na twój wątek wpadłem gdy na froncie się pojawił, ha! Że mi jakoś umknął, to ja się dziwie :)

Napisano (edytowane)

podziekował!!

 

co do filtrow to nie ma tam wielkiej filozofii,

 

render wypluty z maxa przy LWF, zlozony z passow: RGBcolor, rawtotallighting, zdepth'a oraz reflection,

 

w ae uzylem camera lens blura z zdepthem by uzyskac DOF, dodalem abberacje, unsharp maska, graina i multum krzywych oraz kolor balansow dla wlasciwego gradingu i pozniej w photoshopie dodalem inteligentne wyostrzenie,

 

tyle :)

Edytowane przez plasti
Napisano

Bardzo ladne rendery jak i model bucika, no i tym razem nie przesadziles z aberacja :P. Jedynie te szwy i niektore materialy troszke kuleja ale to szczegol na tle calosci. Gratuluje fronta :)

Napisano

dzieki za komentarze!

 

Mnie zastanawia jak zrobiłeś te wcięcia na dziobie podeszwy? Ta skośna siatka :)

 

to jest VrayDisplacementMode z recznie narysowana mapka pod skale szarosci :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności