Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 173
  • Wyświetleń 19,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

mein Got! :O

co za wysyp - dzieki za wszystkie uwagi i opinie. ;)

a wieec: ster pojdzie do poprawy.

plastiki na nadburciu juz poprawione.

drewno nowe i stare. nie bardzo rozumiem, jesli chodzi o ster, a cala reszte, to to bedzie poprawione. jesli, jak sie domyslam, deski pokladu, a deski calej resszty, to jest to zamierzone, gdyz poklady byy wykonywane z brzozy (chyba), no a na pewno z jasnego drewna.

wogle eksperymentowalem z bumpem na tym drewnie calym i jakos to teraz konkretniej wyglada. jak bede mial po poludniu jakies pol godzinki (moja znakomita rakieta :/) to wrzuce nowy, calkiem nieuzywany render z poprawkami.

 

a avatar wiem, wiem :D

Napisano

Jak dla mnie, do porway jeszcze te zaczepy środkowej deski do boku.Te szare metalowe. Ja bym chroma chiał zobaczyć. Cały czas piknie.

Napisano

Dalbym wiekszy kontrast temu drewnu, zeby w niektorych miejscach bylo jasne a w niektorych ciemne.

A co do samej sceny, to ja bym te lodke widzial w jakies starej szopie oswietlona slupami swiatla z dzior w poszyciu dachu ;) ... no lub cos w tym stylu ;d

Napisano

kurde, a mi to ciagle wyglada na lodke zabawke (wszedzie zaokraglone ksztalty)..

Napisano

W przeciwieństwie do innych jakoś mi kompletnie nie podchodzi.

Napisano
  • Autor

ehehe Kulfer, chrom to raczej odpada, nad metalem jeszcze nie siedzialem, ale chyba zelazo okraszone rdzawymi plamami sie pojawi.

co do drewna, to sami teraz zobaczcie... lepsze gorsze czy morskie dorsze? Ciekawa koncepcja Batonie :P, ale jakos nie widze sensu trzymania lodki w szopie :) (jeszzcze dziurawej :D)

postaralem sie powyostrzac (?) krawedzie miedzy innymi na sterze, nadburciach, lawkach...

mCh - a co konkretnie jest nie tak. mozna zawsze poprawic. chyba, ze calosc jest do bani... :?

Bacry - jaką łupinką?

 

o21.jpg

o22.jpg

Napisano
  • Autor

normalnie spadlem z krzesla jak wlazlem na max3d.pl ("moze jakis nowy przydatny tutek alboco bedzie") patrze (......!!!!!) a tu moja bidna lajba sobie jest reklamowana!! no no no, ja nie wiem co sie porobilo :D

 

no i jeszcze dodam, ze nie zrezygnowalem z poszycia kadluba tylko je ukrylem by lepiej bylo widac to co w srodku siedzi. widac tez, ze nie jest to jednak takie rowne i proste, ale wiekszosci nie bedzie widac wiec... no! ;)

Napisano

przestańcie już tak słodzić, bo draakul cukrzycy dostanie ;]

co prawda to prawda, ładna robota, ale wciąż jest sporo do poprawy i do zrobienia.

życzę pomyślnego ukończenia pracy.

pozdro

Napisano

łudka miodzio

jedno co mi nie odpowiada to ciągle mało realistyczna tekstura drewna

osobiscie wolalbym cos takiego jak właśniebyło na sterze wcześniej

nie podoba mi sie że właściwie drewno jest jednobarwne wygląda jak pomalowane a to mi zalatuje nudą (albo plasteliną)

takie drewno na łodzi, stare i wypukane deszczem i morska słona wodą to jak sie przyjrzysz ma tysiąc kolorów. Obejrzyj sobie choćby jakąś stara stodołę albo znaleziona w sieci mape starych desek. A u ciebie w większości miejsc jest po prostu brązowy materiał z bumpem. I do tego jeszcze jakis nieostry ten bump chyba. Dodajmy do tego fakt że nieraz się na te dechy ktoś zrzygał albo oblał to jakimś paskudztwem.

Powinieneś dążyć do uzyskania efektu starej styranej ujeb...j łodzi a nie idealnie czystego modelu

pierwszy z brzegu:

Napisano
  • Autor

haha Pabulo, ten motyw z rzyganiem mnie rozwalił :D sprobuje wymotac jakies ciekawsze te tektury, dzieki wwszystkim za wszystko.

pozdraki

Napisano

Tekstury zwyczajnie wymagają postarzenie oczywiście. Ja porównywałem, to do łódki jaką sam zacząłem dłubać (jak na razie wersja bez tekstury). Jest tutaj na forum.

Napisano
  • Autor

witam!

oglądałem Twoją łódeczkę Bacry i jest to rzeczywiscie raczej wolna wariacja na temat łodek :) ale technicznie chyba nie ma zadnych uchybien, przynajmniej ja nie widze :

 

pozmienialem juz na niektorych elementach tekstury. nic jeszcze nie brudzilem, tylko dopasowalem i kolor oryginalnej mapki przyciemnilem. prosilbym o dalsze wskazowki :) z gory dzieki wszystkim.

 

P.S. zapomnialem dodac, ze laweczke na rufie zrobilem od nowa, realistyczniejsza, bo sklada sie z poszczegolnych desek.

 

o23.jpg

Napisano

hmmm no ale moze rob jak uwazasz;) tylko zamapuj reszte bo calosc lepiej oceniac ;)

Napisano
  • Autor

mysle, ze teraz jest lepiej niz bylo. a, ze bosko nie jest to wiem tez :)

Napisano

Dość ciemne drewno wyszło. Chodziło raczej o miejscowe przybrudzenia. Może zmiksuj stary materiał z nowy za pomocą maski zabrudzeń (niektórzy mówią na to dirty map).

Napisano

Wszyscy się czepiająDraakul ci nie? Nie dadzą skończyć..

ale z deka za ciemne, poza tym są różne łódki, możesz zostawić.

Napisano
  • Autor

a moze i nie.... :'

gdy pracuje w unwrapie, po jakims czasie (5 min) albo wyskakuje jakis blad, albo max po prostu sie wylacza.... kurzawica moze trafic. :(

Napisano

jakiego masz maxa?

service packi poinstalowane? ja tak mialem przy brazilu wylaczal mi sie bez powodu max jak dodalalem brazilowskie materialy itp. pozdro

Napisano
  • Autor

no wlasnie mam maxa 5.0 i tez brazila uzywam, a service packi nie poinstalowane, wogle nie czaje ocb :)

 

tak dodam, ze dzis mialem ambicje zamapowac burty :P

Napisano

Witam

Łódka bardzo fajna, model bardzo szczegółowy oprócz dziobnicy jest za bardzo kanciasta, warto poprawić. Pozdrawiam.

Napisano
no wlasnie mam maxa 5.0 i tez brazila uzywam, a service packi nie poinstalowane, wogle nie czaje ocb :)

 

Hmm, ja mam rowniez maxa 5, brazila i unwrap sie nie wysypuje, mam service packa 1 uzywam XP :/

Napisano
  • Autor

dzieki Moon73, poprawie, jesli nawet juz nie poprawilem :)

 

nie wiem, pomysle jeszcze nad ta zagadka, ogolnie powiem tylko, ze wszystko juz jest zmapowane poza tymi nieszczesnymi burtami. wogle, nie lubie teksturowac... :(

 

ale skoncze, bo jaki wstyd by był, huh! ;D

 

acha, max wywraca sie tylko, gdy mapuje te burty, wszystkie inne obiekty bezproblemowo działają... nie wiem co o tym myśleć...

Napisano
  • Autor

dzis "tylko" :P 800x600. cos sie posypalo na wregach, ale reszta juz jest ołrajt tak wyglada to drewno teraz:

 

o24.jpg

Napisano

ale powiedz mi dlaczego te wszystkie deski sa tak cholernie zaokraglone?! tak ma byc? nie podoba mi sie to. Textury sa dobre. imho.

Napisano
  • Autor

nie za bardzo wiem o ktore chodzi... wszystkie - na pewno nie. kiedys pisales o tym, ze sa pozaokraglane, faktycznie byly i je wyostrzylem. , jedyne ktore mi sie nie podobaja i ktore mozna uznac za okragle to chyba te na burtach (te nie oteksturowane), a to dlatego, ze przy ms x2 wygladaja dobrze, ale juz przy x1 nie bardzo. ale jak mam mapowac x2 to wole od razu pojsc i skoczyc z mostu.

 

btw thx, jestes chyba pierwsza osoba nie majaca zastrzezen to tekstury :D

Napisano

mi tez sie tekstura podoba

 

co to sa "wregi" bo sie nie znam?

Napisano
  • Autor

wręgi to elementy szkieletu kadłuba -żebra wychodzące ze stępki, na ktorych uksztaltowana jest krzywizna desek poszycia... heh, ale cyna ":P jak zloto :D

Napisano
  • Autor

witam,

udalo mi sie zmapowac zewnetrzna strone burty. efekt, jak widac.

o25.jpg

o26.jpg

Napisano

i no cacy :)

 

dodaj tylko brud tam gdzie trzeba i bedzie zupelnie ok. Masz pomysl co do scenki koncowej?. Jezeli to Ci nie sprawi klopotu to wstaw obok lodki biped w dowolnej pozie (chcialbym odczytac proporcje).

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

jerszcze nie :/ jeszcze wewnetrzna czesc. moj nastepny model nie bedzie mial ani grama drewna !! :D

Napisano

fajna ludeczka ;> widac ze od pierwszego rendera sporo sie zmienilo i te ostatnie texturki sa trafione ,ale moze jakis maly dirt ? wiesz stara farba ktora juz odpadla itp ...

 

ps. drakullo super awatarek :)

Napisano

eee Klicek nieznasz sie to nowka sztuka prosto z fabryki !!!!:)

piekna lodka textury wygladaja dobrze , powodzenia w dalszej pracy zycze

Napisano
  • Autor

pan Lennon byłby uradowany (gdyby żył :/) takim podziwem dla jego twarzy wśród uzytkownikow forum max3d :D:P

 

 

dzieki wam dobrzy ludzie za motywacje, a zeby wilk byl caly a owca syta, zdradze ze beda jakies tam zabrudzenia, ale farba nie wchodzi w gre, bo zwyczajnie takich lodek nie malowano :)

 

a co do biped, pewnie problemu nie bedzie, ale najpierw musze wyczaic co to, ja wogle niewiele wiem poza podstawami...

pozdraki!

Napisano
  • Autor

respekt KLICEK :P

 

...I płynęli bohaterowie, a ocean domem ich był... :D

skopalem oswietlenie, ale to jest tylko takie cóś pogladowe aby uswiadommic wymiry i proporcje. srodkowy wioslarz zjechal troche tylkiem z lawki, ale co tam :P

..................ja wiem, tak wiem, wiem ze te kolorki na bipedach sa pretensjonalne, ale... nie moglem sie powstrzymac! :D

ahoJ!

o27.jpg

Napisano

no spoko jest ale daj render z lewej strony jak koles stoi obok lodki. Nie koniecznie taki duzy, wystarczy mniejszy :)

Napisano
  • Autor

certainly! sie robi:P teraz jeszcze stalowe okucia i pomysl na scene...

widac jak skwasiłem mapowanie na sterze, ale nie bede chyba juz nic z tym robil bo to tylko z ujecia z gory widac.

o28.jpg

o29.jpg

Napisano

no drakul teraz fajowo:) zalczelo sie na okleinie:) a skonczylo na wypasionych deskach:) tak trzymaj lodeczka jest fajna.

Ps a te ludki tez zrobiles? fajne szkieletony:P

Napisano
  • Autor

tnx all

ludki to są te całe bipedy, moja inicjatywa zawiera się jedynie w pozach ;)

mam takie pytanko czy lepsze byly by te zawiasy na sterze zrobic mocno skorodowane czy lekko?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności