Napisano 17 Kwiecień 201410 l Witam! Moja ostatnia teczka zaginęła w mrokach dziejów tego forum, więc postanowiłem założyć kolejną. Jako że maznę coś od czasu do czasu, to postanowiłem powrzucać tutaj co nieco. Mam nadzieję na konstruktywną krytykę, rady itp (wiadomo o co chodzi) :) Zacznę od trzech nowych... I kilku starszych... Edytowane 27 Sierpień 20159 l przez Dandzialf
Napisano 17 Kwiecień 201410 l Elementy takie jak włosy(rys. ost), czy draperia rysujesz w zbyt regularny spodsób. Moim zdaniem, fałdy materiałów powinny być bardziej zróżnicowane. Elementy rysunku gdzie występuje zbroja itp wygląda na prawdę znacznie lepiej. Poćwicz rysowanie draperii i będzie dużo lepiej. Pomysły masz na prawdę dobre. Pozdrawiam
Napisano 17 Kwiecień 201410 l moim zdaniem wszystko cacy! :D fajnie dobierasz kolory :) widać że nie boisz się bardziej skomplikowanych designów ubiorów. Fajnie to wszystko wygląda. Dawaj więcej tego!
Napisano 16 Sierpień 201410 l Autor Witam ponownie. Jako że jakiś czas tutaj nic nie dawałem, postanowiłem podzielić się kilkoma pracami. Wszelkie uwagi mile widziane. :)
Napisano 17 Sierpień 201410 l Mam wrażenie, że miejscami ci ciutek perspektywa ucieka - np. na rogach w drugiej pracy ostatniego posta. Poza tym jak powiedziała telthona, baardzo fajne stroje. Korzystasz z jakiś konkretnych źródeł refek?
Napisano 12 Wrzesień 201410 l Autor DraxMustHurt: Nic konkretnego nie używam. Czas na takie oto dwie pracki.
Napisano 12 Wrzesień 201410 l wszystkie twoje prace są jakby za bardzo rozmyte + delikatnie podjechałem levelsy ogółem świetne pomysły, wiecej dawaj takich
Napisano 12 Wrzesień 201410 l nie wiem po co to zmieniłeś Rice, na jego pracach jest dobry walor i ta miękkość dodaje stylu tym pracą, chciałeś dobrze...tak wiem. Bardzo fajna paleta i ciekawe pomysły czekam na więcej
Napisano 12 Wrzesień 201410 l zgadzam się poniekąd z @rice, w pracach przydałyby się ostre krawędzie, na przykład w celu zatrzymania widza na focal point oczywiście nie wszystko musi być ostre, ale też w momencie gdy mamy taką miękkość na całości obrazka, wzrok "pływa" fajne prace, wrzucaj więcej :)
Napisano 13 Wrzesień 201410 l Za dużo tego ziarna wszędzie , trochę to spłaszcza obraz. Spróbuj znaleźć kompromis pomiędzy tym co zrobił rice a tobą. Gdzie umieścić Focal Point przy wyostrzeniu.
Napisano 9 Listopad 201410 l furries!! XD btw ogon zawsze powinien się zaczynać niżej. :D widziałam że sporo grafików te ogony nad paski spodni wciskają, ale chyba lepiej by wyglądała dziura w spodniach żeby ogon wystawał z bardziej poprawnie anatomicznego miejsca :D
Napisano 26 Maj 20159 l Autor Czas coś nowego wrzucić. I kilka portrecików które zrobiłem sobie dla własnych postaci w Pillars of Eternity. Głównie orlanie, bo samych portretów z nimi jak na lekarstwo w grze :P
Napisano 8 Czerwiec 20159 l Bardzo fajne prace, ładnie budujesz bryłę twarzy. Brakuje trochę lekkości którą widać u mistrzów, ale to kwestia czasu :) Kolory są fajne ale spróbuj jakiegoś innego do nich podejścia. Może odkryjesz coś fajnego?
Napisano 5 Lipiec 20159 l hmm patrząc na te pracki sądziłem że rysowała je dziewczyna, a okazuje się że jednak to nie dziewczyna, musisz popracować nad walorem
Napisano 28 Sierpień 20159 l całkiem całkiem to wygląda, widać że wiesz co robisz, może miejscami jeszcze walor faktycznie niedomaga, ale kwestia praktyki w tym momencie, Za to super anatomia Ci idzie, masz może jakiś sprawdzony patent na to..?? pozdro
Napisano 28 Sierpień 20159 l Skillowo fajnie. Sugerowałabym zacząć wprowadzać więcej postaci na ilustrację, niż jedna. Więcej aktorów pozwala na ciekawsze sceny. Póki co, wszystkie są statyczne i spokojne (przynajmniej takie jest moje odczucie).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto