OmeN2501 Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 Witam Dawno nie było wrzuty świeżej wiec lecimy z nowymi obrazkami ;] Dla Games Workshop i Warhammera 40k (wraz z bazami 3d jakie zrobiłem w Zbrushu i Maxie) Seria obrazków dla Applibot (wraz z bazami 3d jakie zrobiłem w Zbrushu i Maxie) I na koniec obrazek inspirowany The Last Of Us Większość obrazków to świerzynki nie publikowane nigdzie indziej wiec byłbym wdzięczny jakby przez jakiś czas nie opuszczały tego forum ;] Wszelkie uwagi i komentarze jak zwykle mile widziane. Lepszego feedbacku niż na forum raczej nie znajdę ;]
Tomasz G Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 Jak dla mnie to rewelacja. Teraz widzę, że jeszcze długa droga przzed mną;/. Masakra. Najmniej podoba mi się ta druga postać, ale i tak jest świetna. Gratuluję i trochę zazdroszcę.
olaf Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 Większość obrazków to świerzynki nie publikowane nigdzie indziej wiec byłbym wdzięczny jakby przez jakiś czas nie opuszczały tego forum ;] demyt, a planowałem sobie wkleić do portfolio. dobre. świetne wykorzystanie 3D - malujesz troche po modelu czy w całości kolorowane w 2D? Pytam, bo troche szkoda by było nie teksturować tego choćby pobieżnie - albo mieć człowieka od tego.
OmeN2501 Napisano 15 Maj 2014 Autor Napisano 15 Maj 2014 Renderuje czasem rozne passy dla roznych materialow (ciuszki, blyszczacy metal, matowy metal, plastik itp) i w szopie maskuje co gdzie ma byc ale lwia czesc jest po prostu maziana tabletem. Nie texuruje bo jak sobie pomysle ze jeszcze mapy i UVW mailbym robic to mi sie odechciewa. Tymbardziej ze te postacie sa widoczne tylko w jednym rzucie. Jakby ktos mial jakas fajna szybka technike na proste texturowanie (takie bez calej zabawy z roznymi mapami) ktore dalo by sie przeniesc z ZB do Maxa to chetnie przyjme :P
EthicallyChallenged Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 Widać, że sporo sobie zmieniasz wedle uznania - budowę giwerek, ułożenie ręki trzymającej miecz, modele też w miarę proste jeśli chodzi o detal w porównaniu z gotowymi obrazkami. Rozwala mnie, że cały czas robisz coś lepiej, postacie masz naturalniejsze, pozy takie bardziej ludzkie niż kiedyś. Czepiać się nie ma jak, pozostaje gratulować i zazdrościć ;) Bardzo fajny fanart, szkoda że na konkurs nie zdążyłeś, był artbook do wyrwania ;p
olaf Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 dzieki za odp. pytam, bo teraz już sporo jest rozwiązań dot. malowania tekstur na modelu. Zgadzam sie, ze UVki to niepotrzebna grafikowi 2d technologia ale warto pogrzebać, bo 50% pracy moglbyś zrobić na modelu. Blender ma fajne rozwiazania, więc i 3D max będzie miał.
WWWoj Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 W pierwszym najbardziej mi się podoba jak bryłę i przestrzeń zrobiłeś, extra to wyłazi, szczególnie w powiększeniu total wypas. Jeżeli chodzi o technikę to najbardziej lubię jak malujesz trochę bardziej malarsko jak w tym z TLoU. Inne też wiadomo, ze pro robota, nie zabrakło tez charakterystycznych omenoskich iskier i drobiazgów :) gratulejszyn!
OmeN2501 Napisano 15 Maj 2014 Autor Napisano 15 Maj 2014 Bardzo fajny fanart, szkoda że na konkurs nie zdążyłeś, był artbook do wyrwania ;p Hehe. Takiego artbooka z TLOU jak ja mam to nikt nie ma :P A co do zmian z bazy 3d to czesto uzywam stockow 3d do szybkiego ustawieni bryly, okreslenia jak bedzie oswietlona itp. Konkretne designerskie zmiany szybciej sie robi w 2d. Juz mi sie troche wyrobilo wlasciwe okreslanie czywarto nad czyms w 3d przysiedziec czy moze szybciej to zrobie na podmalowce. Dzieki za komenty ;]
EthicallyChallenged Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 A jeszcze chciałem spytać - czy do teksturowania (materiały, zabrudzenia, rysy i inne zanieczyszczenia) używasz jakiegoś sprecyzowanego zestawu pędzli czy fototekstur? A jeśli to pierwsze to dałoby radę pokazać te pędzle?
tymko Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 Bardzo przestrzenne i dynamiczne te wersje z Applibot. Miło popatrzeć na tak mistrzowski warsztat. Ile czasu przygotowujesz scenę 3d? (dobrze działa to zestawienie 3d z 2d w Twoim wykonaniu)
michalo Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 Świetne prace! Też bym je sobie chętnie wkleił.. :) Czy nie jest szybciej i wygodniej malować 100% w 2d, bez modeli 3d? Jak to jest? Taki sculpcik to się trochę schodzi, nawet bez detalu.
Nereida Napisano 15 Maj 2014 Napisano 15 Maj 2014 Klimat W40 000 zacny :) Modele robisz od podstaw? Zapraszam na partyjkę Bitwa o macragge ^^
tr3buh Napisano 16 Maj 2014 Napisano 16 Maj 2014 Jakby ktos mial jakas fajna szybka technike na proste texturowanie (takie bez calej zabawy z roznymi mapami) ktore dalo by sie przeniesc z ZB do Maxa to chetnie przyjme :P sprawdzales może GUV tiles > Decimation ( z zaznaczona opcją keep UV) i export? a po drugie po co masz przenosic do maxa skoro w zbrushu też można ustawić materiały, zrobic rendering i passy? i nie trzeba tworzyc uv Super technika, nie trzeba się męczyć z szukaniem refki która odpowiada do naszego wyobrażenia a po drugie możesz się podszkolić w Zbrushu
OmeN2501 Napisano 16 Maj 2014 Autor Napisano 16 Maj 2014 EC: Ja tam zadnych sztuczek zaawansowanych nie stosuje. Na surowy render nakladam zazwyczaj teksturki dwie (na "duzy" i "maly" brud ) z odpowiednim maskowanem, a pozniej detale juz dopracowuje zwyklym ostrym kwadratowym brushem. Mam chyba jakis brush osobny do punktowego naladania jakich brudow ale to nic specjalnego nie jest. Jak masz brushpack Kuciary to masz i moje brushe ;] Tymkno, Michalo: Okreslenie czasu ile ci zejdzie z 3d to jest kluczowa sprawa, dosc indywidualna dla kazdego projektu. Przy Eurece np kiedy modeluje tylko prosty przylegajacy do ciala body armour to w dzien masz gotowa baze. Przy warhammerze gdzie ta zbroja ma bardziej skomplikowane oplytowanie i wiecej elementow no schodzi sie z tym dluzej. Czy warto to tez kwestia indywidualna. Przy ostatnim obrazku chcialem by bylo malarsko i tam jest 90% malowania brushem i reszta fotki podmalowane, tyle. Zero 3d. Natomiast jak wiem ze klient lubi ostre krawedzie i duzo detalu to wiadomo ze dluzej mi zejdzie dlubiac to brushami w szopie niz modelujac i renderujac baze do podmalowki. Z zbrushem to na poczatku chwile walczylem, teraz to juz w miare smigam... przynajmniej na tyle na ile potzrebuje :P Nereida: Bazowe gole ludziki to importy z DAZ3d. Niektore propsy tez sa stockowe. Ale reszte sam dlubie tr3buh: No ale ten render w zbrushu to taki mocno sredni jest. Nie wiem czy nie da sie tego zbrushowego texturowania do Keyshota przeniesc thou... musze to sprawdzic. Tez by pomoglo ;]
Nezumi Napisano 16 Maj 2014 Napisano 16 Maj 2014 Wielkie dzieki za pokazanie "golych" modeli. Wlasnie sie zastanawialem jak to wyglada..Gratulacje skilla jak zawsze - nie ma co pisac tylko sie zachwycac i probowac dalej swoich sil ;)
Diem Napisano 17 Maj 2014 Napisano 17 Maj 2014 Omen wrócił :D Wielkie wow. Najlepsze jest to, że wszedłem na strone, patrze na jeden z obrazków i myśle sobie: "styl jak u Omena", patrze na tytuł teczki i wszystko jasne :D
emenems Napisano 18 Maj 2014 Napisano 18 Maj 2014 Na poczatku jak patrzyłem na twoje prace to wpierw była załamka ze nie ma bata zebym kiedys tak umiał, z czasem jak jednak level podkoczyl i widzi człowiek że się da to na widok twoich prac dostaje drgawek dopóki nie chwyce za tablet i nie zaczne machac... ;-) To co teraz "produkujesz" to jest mega inspiracja i szacun, jest to tez chyba znak że bez 3d w dzisiejszym konceptowaniu ani rusz, wiec lekcja na przyszłość jest. Nie moge się doczekac kolejnych wrzutek w twoim wykonaniu... ;-) Szacun
Coyote Napisano 18 Maj 2014 Napisano 18 Maj 2014 GUV albo AUV możesz wypluć teksturki które bez problemu możesz przerzucic z zetki do keyshota modo 3dsmaxa itd. dzięki za pokazanie gołych modeli dobrze wiedzieć ze mam podobny workflow :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się