Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Dawno nie było wrzuty świeżej wiec lecimy z nowymi obrazkami ;]

 

Dla Games Workshop i Warhammera 40k (wraz z bazami 3d jakie zrobiłem w Zbrushu i Maxie)

 

pQiSmYH.jpg

 

 

CwEloCm.jpg

 

 

HFHHqtD.jpg

 

 

NeixgN1.jpg

 

 

Seria obrazków dla Applibot (wraz z bazami 3d jakie zrobiłem w Zbrushu i Maxie)

 

6RtGHb2.jpg

 

SHNb3Hr.jpg

 

Ru0Qkje.jpg

 

I na koniec obrazek inspirowany The Last Of Us

 

DIV5zzD.jpg

 

Większość obrazków to świerzynki nie publikowane nigdzie indziej wiec byłbym wdzięczny jakby przez jakiś czas nie opuszczały tego forum ;]

 

Wszelkie uwagi i komentarze jak zwykle mile widziane. Lepszego feedbacku niż na forum raczej nie znajdę ;]

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 14,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Hehe. Takiego artbooka z TLOU jak ja mam to nikt nie ma :P A co do zmian z bazy 3d to czesto uzywam stockow 3d do szybkiego ustawieni bryly, okreslenia jak bedzie oswietlona itp. Konkretne designerski

  • Bardzo przestrzenne i dynamiczne te wersje z Applibot. Miło popatrzeć na tak mistrzowski warsztat.   Ile czasu przygotowujesz scenę 3d? (dobrze działa to zestawienie 3d z 2d w Twoim wykonaniu)

  • EC: Ja tam zadnych sztuczek zaawansowanych nie stosuje. Na surowy render nakladam zazwyczaj teksturki dwie (na "duzy" i "maly" brud ) z odpowiednim maskowanem, a pozniej detale juz dopracowuje zwyklym

Napisano

Jak dla mnie to rewelacja. Teraz widzę, że jeszcze długa droga przzed mną;/. Masakra.

Najmniej podoba mi się ta druga postać, ale i tak jest świetna.

Gratuluję i trochę zazdroszcę.

Napisano
Większość obrazków to świerzynki nie publikowane nigdzie indziej wiec byłbym wdzięczny jakby przez jakiś czas nie opuszczały tego forum ;]

demyt, a planowałem sobie wkleić do portfolio.

 

dobre. świetne wykorzystanie 3D - malujesz troche po modelu czy w całości kolorowane w 2D? Pytam, bo troche szkoda by było nie teksturować tego choćby pobieżnie - albo mieć człowieka od tego.

Napisano
  • Autor

Renderuje czasem rozne passy dla roznych materialow (ciuszki, blyszczacy metal, matowy metal, plastik itp) i w szopie maskuje co gdzie ma byc ale lwia czesc jest po prostu maziana tabletem. Nie texuruje bo jak sobie pomysle ze jeszcze mapy i UVW mailbym robic to mi sie odechciewa. Tymbardziej ze te postacie sa widoczne tylko w jednym rzucie.

 

Jakby ktos mial jakas fajna szybka technike na proste texturowanie (takie bez calej zabawy z roznymi mapami) ktore dalo by sie przeniesc z ZB do Maxa to chetnie przyjme :P

Napisano

Widać, że sporo sobie zmieniasz wedle uznania - budowę giwerek, ułożenie ręki trzymającej miecz, modele też w miarę proste jeśli chodzi o detal w porównaniu z gotowymi obrazkami. Rozwala mnie, że cały czas robisz coś lepiej, postacie masz naturalniejsze, pozy takie bardziej ludzkie niż kiedyś. Czepiać się nie ma jak, pozostaje gratulować i zazdrościć ;) Bardzo fajny fanart, szkoda że na konkurs nie zdążyłeś, był artbook do wyrwania ;p

Napisano

dzieki za odp. pytam, bo teraz już sporo jest rozwiązań dot. malowania tekstur na modelu. Zgadzam sie, ze UVki to niepotrzebna grafikowi 2d technologia ale warto pogrzebać, bo 50% pracy moglbyś zrobić na modelu. Blender ma fajne rozwiazania, więc i 3D max będzie miał.

Napisano

W pierwszym najbardziej mi się podoba jak bryłę i przestrzeń zrobiłeś, extra to wyłazi, szczególnie w powiększeniu total wypas.

Jeżeli chodzi o technikę to najbardziej lubię jak malujesz trochę bardziej malarsko jak w tym z TLoU.

Inne też wiadomo, ze pro robota, nie zabrakło tez charakterystycznych omenoskich iskier i drobiazgów :)

gratulejszyn!

Napisano
  • Autor
Bardzo fajny fanart, szkoda że na konkurs nie zdążyłeś, był artbook do wyrwania ;p

Hehe. Takiego artbooka z TLOU jak ja mam to nikt nie ma :P A co do zmian z bazy 3d to czesto uzywam stockow 3d do szybkiego ustawieni bryly, okreslenia jak bedzie oswietlona itp. Konkretne designerskie zmiany szybciej sie robi w 2d. Juz mi sie troche wyrobilo wlasciwe okreslanie czywarto nad czyms w 3d przysiedziec czy moze szybciej to zrobie na podmalowce.

 

Dzieki za komenty ;]

Napisano

Bardzo przestrzenne i dynamiczne te wersje z Applibot. Miło popatrzeć na tak mistrzowski warsztat.

 

Ile czasu przygotowujesz scenę 3d? (dobrze działa to zestawienie 3d z 2d w Twoim wykonaniu)

Napisano

Świetne prace! Też bym je sobie chętnie wkleił.. :)

 

Czy nie jest szybciej i wygodniej malować 100% w 2d, bez modeli 3d? Jak to jest? Taki sculpcik to się trochę schodzi, nawet bez detalu.

Napisano

Klimat W40 000 zacny :) Modele robisz od podstaw? Zapraszam na partyjkę Bitwa o macragge ^^

Napisano

Jakby ktos mial jakas fajna szybka technike na proste texturowanie (takie bez calej zabawy z roznymi mapami) ktore dalo by sie przeniesc z ZB do Maxa to chetnie przyjme :P

sprawdzales może GUV tiles > Decimation ( z zaznaczona opcją keep UV) i export?

a po drugie po co masz przenosic do maxa skoro w zbrushu też można ustawić materiały, zrobic rendering i passy? i nie trzeba tworzyc uv

 

Super technika, nie trzeba się męczyć z szukaniem refki która odpowiada do naszego wyobrażenia a po drugie możesz się podszkolić w Zbrushu

Napisano
  • Autor

EC: Ja tam zadnych sztuczek zaawansowanych nie stosuje. Na surowy render nakladam zazwyczaj teksturki dwie (na "duzy" i "maly" brud ) z odpowiednim maskowanem, a pozniej detale juz dopracowuje zwyklym ostrym kwadratowym brushem. Mam chyba jakis brush osobny do punktowego naladania jakich brudow ale to nic specjalnego nie jest. Jak masz brushpack Kuciary to masz i moje brushe ;]

 

Tymkno, Michalo: Okreslenie czasu ile ci zejdzie z 3d to jest kluczowa sprawa, dosc indywidualna dla kazdego projektu. Przy Eurece np kiedy modeluje tylko prosty przylegajacy do ciala body armour to w dzien masz gotowa baze. Przy warhammerze gdzie ta zbroja ma bardziej skomplikowane oplytowanie i wiecej elementow no schodzi sie z tym dluzej.

Czy warto to tez kwestia indywidualna. Przy ostatnim obrazku chcialem by bylo malarsko i tam jest 90% malowania brushem i reszta fotki podmalowane, tyle. Zero 3d. Natomiast jak wiem ze klient lubi ostre krawedzie i duzo detalu to wiadomo ze dluzej mi zejdzie dlubiac to brushami w szopie niz modelujac i renderujac baze do podmalowki. Z zbrushem to na poczatku chwile walczylem, teraz to juz w miare smigam... przynajmniej na tyle na ile potzrebuje :P

 

Nereida: Bazowe gole ludziki to importy z DAZ3d. Niektore propsy tez sa stockowe. Ale reszte sam dlubie

 

tr3buh: No ale ten render w zbrushu to taki mocno sredni jest. Nie wiem czy nie da sie tego zbrushowego texturowania do Keyshota przeniesc thou... musze to sprawdzic. Tez by pomoglo ;]

Napisano

Wielkie dzieki za pokazanie "golych" modeli. Wlasnie sie zastanawialem jak to wyglada..Gratulacje skilla jak zawsze - nie ma co pisac tylko sie zachwycac i probowac dalej swoich sil ;)

Napisano

Omen wrócił :D Wielkie wow. Najlepsze jest to, że wszedłem na strone, patrze na jeden z obrazków i myśle sobie: "styl jak u Omena", patrze na tytuł teczki i wszystko jasne :D

Napisano

Na poczatku jak patrzyłem na twoje prace to wpierw była załamka ze nie ma bata zebym kiedys tak umiał, z czasem jak jednak level podkoczyl i widzi człowiek że się da to na widok twoich prac dostaje drgawek dopóki nie chwyce za tablet i nie zaczne machac... ;-) To co teraz "produkujesz" to jest mega inspiracja i szacun, jest to tez chyba znak że bez 3d w dzisiejszym konceptowaniu ani rusz, wiec lekcja na przyszłość jest. Nie moge się doczekac kolejnych wrzutek w twoim wykonaniu... ;-) Szacun

Napisano

GUV albo AUV możesz wypluć teksturki które bez problemu możesz przerzucic z zetki do keyshota modo 3dsmaxa itd.

dzięki za pokazanie gołych modeli dobrze wiedzieć ze mam podobny workflow :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności