Napisano 30 Czerwiec 20159 l Autor Model swietny, jak zawsze :) Tylko glowa wydaje sie troszke za duza, teraz na oko widac 7 glow, zmniejsz ja troche i bedzie idealnie 7.5. No właśnie sprawdzałem w zbrushu i było 7,5 : ) Może perspektywa z rendera tak fałszuje. Spojrze na to świeżym okiem może jutro
Napisano 13 Lipiec 20159 l Autor Wrzucam ukończony model. Postanowiłem spróbować wyrenderować to w vrau. Dramatu chyba nie ma ; d Na koszuli z normal mapy strasznie mocne cienie mi wypluwa w vrayu. Muszę pokombinować, w marmosecie było ok. Cały strój ma 10k tris, głowa troszeczkę więcej jak ostatnio :/ Jutro wrzucę siatkę jak znajdę chwilę. Włosy na plane'ach Nie mam już siły siedzieć dłużej nad tym modelem więc zostawiam to tak Mapy 4x2k Low HP Edytowane 14 Lipiec 20159 l przez Domi
Napisano 15 Lipiec 20159 l Model świetny, nad teksturami i materiałami pracuj. Nie są złe, ale są gorsze niż sam model. Moim zdaniem zbyt jednokolorowe. Pozytywnym wyjątkiem jest ta szmatka między rękawicą a osłoną przedramienia, te dwie saszetki z tyłu na pasie, i kolba pistoletu (tego w pochwie). Pistolet w ręku ma kolbę z plastiku. Płaszcz nie jest nowy (pomiętoszone brzegi itd.), a tył wygląda jakby ten pan w życiu nigdzie nie usiadł. Koszula czy co tam jest pod płaszczem chyba wyglądałaby lepiej z mniejszym specularem (żeby to nie była skóra jak na płaszczu, tylko jakaś inna tkanina). Generalnie zróżnicowanie speculara dobrze by wpłynęło na render (i między obiektami, i w poszczególnych obiektach takich jak twarz - wyostrzenie np. na nosie i czole). (pisząc specular, mam na myśli również refleksje, ich intensity i glossiness - glossiness niekiedy warto potraktować mapą lub falloffem). Shader lufy nie wygląda na metal (w czarnobiałym renderze HP był lepszy). Edytowane 15 Lipiec 20159 l przez Ania
Napisano 22 Lipiec 20159 l Tak sobie Ciebie wyobrazilem po ukonczeniu tego "szybkiego sculptu"... Mocarz anatomii! :]
Napisano 9 Sierpień 20159 l Autor Nowy model zrobiony na bazie konceptu Piotra Krezelewskiego Zabieram się za LP i inne modele :P
Napisano 3 Wrzesień 20159 l Nie brakuje w niektórych miejscach szwów? (koniec rękawa, brzeg kołnierza, brzeg płaszcza) No i może guziki byłyby lepsze gdyby nie na każdym elemencie garderoby te same. Ale to już taki model że z lupą się szuka błędów, świetna robota.
Napisano 16 Październik 20159 l Ty wiesz ze fajnie ci idzie xD. Gratuluje miejsca w galerii 3d total z poprzednimi sculptami. P.S. Troche sympatyczny ten ork. Edytowane 16 Październik 20159 l przez Sebazx6r za szybko pisze bledy sadze.
Napisano 18 Październik 20159 l Fajne rzeczy robicie panie. Wysoka produktywność! To się ceni. Pociśnij detal w niektórych projektach i będzie malina. Czekam na więcej jak zwykle.
Napisano 15 Listopad 20159 l Autor taka postać, nad którą pracuję w wolnych chwilach, high poly w zasadzie skończone, dojdzie pewnie kilka detali jeszcze, zabieram się za low poly widok z zbrusha
Napisano 15 Listopad 20159 l Brawo. Jedynie fałdy można by nieco urealnić na rękawach i na spodniach, do poprawki kołnierz dolny mniejszy. Czuć po prostu, że miejscami ci się rozjechały te tkaniny. Czekam na więcej jak zwykle :) edit ------------------------------ -paski ochraniaczy na rękach, te malutkie koniecznie pogrubić -tył płaszcza od pasa w dół, warto zrobić retopo i oczyścić z takiego wygluconego sculptu. Ten płaszcz powinien być tam naciągnięty, ten materiał pod wpływem wagi swojej będzie zostawiał bardzo smukłe linie. Edytowane 16 Listopad 20159 l przez gryzon
Napisano 8 Styczeń 20169 l Autor Nowy model na bazie conceptu Un Lee Później wrzucę jeszcze widoki z zbrusha
Napisano 8 Styczeń 20169 l Model super. Nad poza tylko bym troche popracowal, moze zacisnal bardziej piesci no i poprawil te palce. Widac, ze dalej nie lubisz rzezbic dloni :)
Napisano 8 Styczeń 20169 l Autor Model super. Nad poza tylko bym troche popracowal, moze zacisnal bardziej piesci no i poprawil te palce. Widac, ze dalej nie lubisz rzezbic dloni :) Poza dosyć na szybko, ze względu na to że Zbrush pożera mi przy tym całą pamieć z jakiegoś powodu i dość ciężko się przez to ustawia
Napisano 8 Styczeń 20169 l Robisz poze lp? Na hp, jest to troche niemozliwe, mi krzaczy przy 32gb pamieci :/
Napisano 8 Styczeń 20169 l Autor Robisz poze lp? Na hp, jest to troche niemozliwe, mi krzaczy przy 32gb pamieci :/ Transpose masterem
Napisano 8 Styczeń 20169 l No tak, ale to zalezy od tego czy masz model po retopo czy dynamesh. Jesli bedziesz staral sie to robic na Dynameshu to zawsze bedzie zjadac pamiec, za duzo polygonow :)
Napisano 8 Styczeń 20169 l Autor No tak, ale to zalezy od tego czy masz model po retopo czy dynamesh. Jesli bedziesz staral sie to robic na Dynameshu to zawsze bedzie zjadac pamiec, za duzo polygonow :) Nie, wszystko mam po zremeshu wiec mam dosyć niską liczbą polygonów
Napisano 29 Luty 20169 l Ale zapierniczasz :). Popraw tylko ta lewa dlon strasznie dizwnie wygląda. Tzn glownie dzwinei wygląda ta poza tej otwarteh dloni.
Napisano 29 Luty 20169 l świetne modele, znasz może jakieś darmowe stronki z dobrymi refkami anatomicznymi?
Napisano 29 Luty 20169 l Autor świetne modele, znasz może jakieś darmowe stronki z dobrymi refkami anatomicznymi? Pierwsza, która przychodzi mi na myśl to oczywiście: http://www.anatomy360.info/anatomy-scan-reference-dump/ http://www.anatomy360.info/360-reference/ Ale to na pewno znasz : )
Napisano 29 Marzec 20168 l Autor Taki tam lekki modelik treningowy, który miałem czas dokończyć w weekend
Napisano 22 Kwiecień 20168 l przypomina bardzo Dr Manhattan. dobra robotka aczkolwiek na anatomi się nie znam aż tak bardzo
Napisano 22 Kwiecień 20168 l Anatomicznie bajka, ale cos z proporcjami jest chyba nie tak na pierwszy rzut oka. Tors troche za dlugi, a przy tym za krotkie nogi Szyje troche za waska, widac miesnie jak u kogos wychudzonego, a nie miesniaka. Nie jestem pewny czy taki ksztalt obojczyka jest mozliwy, nie widzialem nigdy, ale jesli masz na refce to pewnie tak :)
Napisano 5 Maj 20168 l Autor Dzięki za komenty : ) Nowy model z konceptu Piotra Krężelewskiego, na bazie którego wykonywałem już model kilka miesięcy temu. Chciałem sprawdzić mój progress. Zaczynam low poly i teksturki
Napisano 5 Maj 20168 l Trzyma poziom jak zawsze! Zmieniłbym na pewno te zmarszczki na czole, wydaja mi sie za mocne i takie identyczne wygladaja strasznie sztucznie. Przedramiona tez sa dziwne, strasznie "napompowane" Edytowane 5 Maj 20168 l przez JackTheRippy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto