Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Model swietny, jak zawsze :) Tylko glowa wydaje sie troszke za duza, teraz na oko widac 7 glow, zmniejsz ja troche i bedzie idealnie 7.5.

 

 

No właśnie sprawdzałem w zbrushu i było 7,5 : ) Może perspektywa z rendera tak fałszuje. Spojrze na to świeżym okiem może jutro

  • Odpowiedzi 143
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Wrzucam ukończony model. Postanowiłem spróbować wyrenderować to w vrau. Dramatu chyba nie ma ; d Na koszuli z normal mapy strasznie mocne cienie mi wypluwa w vrayu. Muszę pokombinować, w marmosecie było ok. Cały strój ma 10k tris, głowa troszeczkę więcej jak ostatnio :/ Jutro wrzucę siatkę jak znajdę chwilę. Włosy na plane'ach

Nie mam już siły siedzieć dłużej nad tym modelem więc zostawiam to tak

 

Mapy 4x2k

 

Low

 

rendervillain.jpg

 

HP

 

HPvillain.jpg

Edytowane przez Domi
Napisano (edytowane)

Model świetny, nad teksturami i materiałami pracuj. Nie są złe, ale są gorsze niż sam model. Moim zdaniem zbyt jednokolorowe. Pozytywnym wyjątkiem jest ta szmatka między rękawicą a osłoną przedramienia, te dwie saszetki z tyłu na pasie, i kolba pistoletu (tego w pochwie).

Pistolet w ręku ma kolbę z plastiku.

Płaszcz nie jest nowy (pomiętoszone brzegi itd.), a tył wygląda jakby ten pan w życiu nigdzie nie usiadł.

Koszula czy co tam jest pod płaszczem chyba wyglądałaby lepiej z mniejszym specularem (żeby to nie była skóra jak na płaszczu, tylko jakaś inna tkanina).

Generalnie zróżnicowanie speculara dobrze by wpłynęło na render (i między obiektami, i w poszczególnych obiektach takich jak twarz - wyostrzenie np. na nosie i czole). (pisząc specular, mam na myśli również refleksje, ich intensity i glossiness - glossiness niekiedy warto potraktować mapą lub falloffem).

Shader lufy nie wygląda na metal (w czarnobiałym renderze HP był lepszy).

Edytowane przez Ania
Napisano

Nie brakuje w niektórych miejscach szwów? (koniec rękawa, brzeg kołnierza, brzeg płaszcza)

No i może guziki byłyby lepsze gdyby nie na każdym elemencie garderoby te same.

Ale to już taki model że z lupą się szuka błędów, świetna robota.

Napisano (edytowane)

Ty wiesz ze fajnie ci idzie xD. Gratuluje miejsca w galerii 3d total z poprzednimi sculptami.

P.S. Troche sympatyczny ten ork.

Edytowane przez Sebazx6r
za szybko pisze bledy sadze.
Napisano

taka postać, nad którą pracuję w wolnych chwilach, high poly w zasadzie skończone, dojdzie pewnie kilka detali jeszcze, zabieram się za low poly

 

 

widok z zbrusha

ass.JPG

Napisano (edytowane)

Brawo. Jedynie fałdy można by nieco urealnić na rękawach i na spodniach, do poprawki kołnierz dolny mniejszy. Czuć po prostu, że miejscami ci się rozjechały te tkaniny. Czekam na więcej jak zwykle :)

 

 

edit

------------------------------

-paski ochraniaczy na rękach, te malutkie koniecznie pogrubić

-tył płaszcza od pasa w dół, warto zrobić retopo i oczyścić z takiego wygluconego sculptu. Ten płaszcz powinien być tam naciągnięty, ten materiał pod wpływem wagi swojej będzie zostawiał bardzo smukłe linie.

Edytowane przez gryzon
Napisano
Model super. Nad poza tylko bym troche popracowal, moze zacisnal bardziej piesci no i poprawil te palce. Widac, ze dalej nie lubisz rzezbic dloni :)

 

Poza dosyć na szybko, ze względu na to że Zbrush pożera mi przy tym całą pamieć z jakiegoś powodu i dość ciężko się przez to ustawia

Napisano
No tak, ale to zalezy od tego czy masz model po retopo czy dynamesh. Jesli bedziesz staral sie to robic na Dynameshu to zawsze bedzie zjadac pamiec, za duzo polygonow :)

 

Nie, wszystko mam po zremeshu wiec mam dosyć niską liczbą polygonów

Napisano

Anatomicznie bajka, ale cos z proporcjami jest chyba nie tak na pierwszy rzut oka.

 

Tors troche za dlugi, a przy tym za krotkie nogi

Szyje troche za waska, widac miesnie jak u kogos wychudzonego, a nie miesniaka.

 

Nie jestem pewny czy taki ksztalt obojczyka jest mozliwy, nie widzialem nigdy, ale jesli masz na refce to pewnie tak :)

Napisano

Dzięki za komenty : )

 

Nowy model z konceptu Piotra Krężelewskiego, na bazie którego wykonywałem już model kilka miesięcy temu. Chciałem sprawdzić mój progress.

Zaczynam low poly i teksturki

 

marcus1.jpg

marcus2.jpg

marcus3.jpg

marcus4.jpg

marcus5.jpg

marcus6.jpg

marcus7.jpg

marcus8.jpg

Napisano (edytowane)

Trzyma poziom jak zawsze!

 

Zmieniłbym na pewno te zmarszczki na czole, wydaja mi sie za mocne i takie identyczne wygladaja strasznie sztucznie. Przedramiona tez sa dziwne, strasznie "napompowane"

Edytowane przez JackTheRippy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności