Domi Napisano 30 Czerwiec 2015 Autor Napisano 30 Czerwiec 2015 Model swietny, jak zawsze :) Tylko glowa wydaje sie troszke za duza, teraz na oko widac 7 glow, zmniejsz ja troche i bedzie idealnie 7.5. No właśnie sprawdzałem w zbrushu i było 7,5 : ) Może perspektywa z rendera tak fałszuje. Spojrze na to świeżym okiem może jutro
Domi Napisano 13 Lipiec 2015 Autor Napisano 13 Lipiec 2015 (edytowane) Wrzucam ukończony model. Postanowiłem spróbować wyrenderować to w vrau. Dramatu chyba nie ma ; d Na koszuli z normal mapy strasznie mocne cienie mi wypluwa w vrayu. Muszę pokombinować, w marmosecie było ok. Cały strój ma 10k tris, głowa troszeczkę więcej jak ostatnio :/ Jutro wrzucę siatkę jak znajdę chwilę. Włosy na plane'ach Nie mam już siły siedzieć dłużej nad tym modelem więc zostawiam to tak Mapy 4x2k Low HP Edytowane 14 Lipiec 2015 przez Domi
Ania Napisano 15 Lipiec 2015 Napisano 15 Lipiec 2015 (edytowane) Model świetny, nad teksturami i materiałami pracuj. Nie są złe, ale są gorsze niż sam model. Moim zdaniem zbyt jednokolorowe. Pozytywnym wyjątkiem jest ta szmatka między rękawicą a osłoną przedramienia, te dwie saszetki z tyłu na pasie, i kolba pistoletu (tego w pochwie). Pistolet w ręku ma kolbę z plastiku. Płaszcz nie jest nowy (pomiętoszone brzegi itd.), a tył wygląda jakby ten pan w życiu nigdzie nie usiadł. Koszula czy co tam jest pod płaszczem chyba wyglądałaby lepiej z mniejszym specularem (żeby to nie była skóra jak na płaszczu, tylko jakaś inna tkanina). Generalnie zróżnicowanie speculara dobrze by wpłynęło na render (i między obiektami, i w poszczególnych obiektach takich jak twarz - wyostrzenie np. na nosie i czole). (pisząc specular, mam na myśli również refleksje, ich intensity i glossiness - glossiness niekiedy warto potraktować mapą lub falloffem). Shader lufy nie wygląda na metal (w czarnobiałym renderze HP był lepszy). Edytowane 15 Lipiec 2015 przez Ania
Domi Napisano 22 Lipiec 2015 Autor Napisano 22 Lipiec 2015 Taki szybki sculpt anatomiczny z kulki bez wchodzenia w detale
zlyczlowiek Napisano 22 Lipiec 2015 Napisano 22 Lipiec 2015 Tak sobie Ciebie wyobrazilem po ukonczeniu tego "szybkiego sculptu"... Mocarz anatomii! :]
JackTheRippy Napisano 22 Lipiec 2015 Napisano 22 Lipiec 2015 Szybki, aha :D Swietny model, cos mnie tylko gryzie tam w lopatkach.
Domi Napisano 9 Sierpień 2015 Autor Napisano 9 Sierpień 2015 Nowy model zrobiony na bazie konceptu Piotra Krezelewskiego Zabieram się za LP i inne modele :P
genitalius Napisano 21 Sierpień 2015 Napisano 21 Sierpień 2015 swietne pracki, pixologic udostepnil Twoj sketchbook gratulacje!
Domi Napisano 21 Sierpień 2015 Autor Napisano 21 Sierpień 2015 Nie widziałem o.O Pewnie jakiś błąd :D
Domi Napisano 2 Wrzesień 2015 Autor Napisano 2 Wrzesień 2015 Treningowy sculpt, raczej nie będę robił game resa z tego
Ania Napisano 3 Wrzesień 2015 Napisano 3 Wrzesień 2015 Nie brakuje w niektórych miejscach szwów? (koniec rękawa, brzeg kołnierza, brzeg płaszcza) No i może guziki byłyby lepsze gdyby nie na każdym elemencie garderoby te same. Ale to już taki model że z lupą się szuka błędów, świetna robota.
Domi Napisano 23 Wrzesień 2015 Autor Napisano 23 Wrzesień 2015 Taki tam model bazowany na concepcie Betty Jiang
JackTheRippy Napisano 24 Wrzesień 2015 Napisano 24 Wrzesień 2015 ogolnie super :) Ale te buty bym tylko jakos dopiescil
Domi Napisano 10 Październik 2015 Autor Napisano 10 Październik 2015 Taki tam ork bazowany na concepcie dimelife
Sebazx6r Napisano 16 Październik 2015 Napisano 16 Październik 2015 (edytowane) Ty wiesz ze fajnie ci idzie xD. Gratuluje miejsca w galerii 3d total z poprzednimi sculptami. P.S. Troche sympatyczny ten ork. Edytowane 16 Październik 2015 przez Sebazx6r za szybko pisze bledy sadze.
gryzon Napisano 18 Październik 2015 Napisano 18 Październik 2015 Fajne rzeczy robicie panie. Wysoka produktywność! To się ceni. Pociśnij detal w niektórych projektach i będzie malina. Czekam na więcej jak zwykle.
Domi Napisano 15 Listopad 2015 Autor Napisano 15 Listopad 2015 taka postać, nad którą pracuję w wolnych chwilach, high poly w zasadzie skończone, dojdzie pewnie kilka detali jeszcze, zabieram się za low poly widok z zbrusha
gryzon Napisano 15 Listopad 2015 Napisano 15 Listopad 2015 (edytowane) Brawo. Jedynie fałdy można by nieco urealnić na rękawach i na spodniach, do poprawki kołnierz dolny mniejszy. Czuć po prostu, że miejscami ci się rozjechały te tkaniny. Czekam na więcej jak zwykle :) edit ------------------------------ -paski ochraniaczy na rękach, te malutkie koniecznie pogrubić -tył płaszcza od pasa w dół, warto zrobić retopo i oczyścić z takiego wygluconego sculptu. Ten płaszcz powinien być tam naciągnięty, ten materiał pod wpływem wagi swojej będzie zostawiał bardzo smukłe linie. Edytowane 16 Listopad 2015 przez gryzon
Domi Napisano 8 Styczeń 2016 Autor Napisano 8 Styczeń 2016 Nowy model na bazie conceptu Un Lee Później wrzucę jeszcze widoki z zbrusha
JackTheRippy Napisano 8 Styczeń 2016 Napisano 8 Styczeń 2016 Model super. Nad poza tylko bym troche popracowal, moze zacisnal bardziej piesci no i poprawil te palce. Widac, ze dalej nie lubisz rzezbic dloni :)
Domi Napisano 8 Styczeń 2016 Autor Napisano 8 Styczeń 2016 Model super. Nad poza tylko bym troche popracowal, moze zacisnal bardziej piesci no i poprawil te palce. Widac, ze dalej nie lubisz rzezbic dloni :) Poza dosyć na szybko, ze względu na to że Zbrush pożera mi przy tym całą pamieć z jakiegoś powodu i dość ciężko się przez to ustawia
JackTheRippy Napisano 8 Styczeń 2016 Napisano 8 Styczeń 2016 Robisz poze lp? Na hp, jest to troche niemozliwe, mi krzaczy przy 32gb pamieci :/
Domi Napisano 8 Styczeń 2016 Autor Napisano 8 Styczeń 2016 Robisz poze lp? Na hp, jest to troche niemozliwe, mi krzaczy przy 32gb pamieci :/ Transpose masterem
JackTheRippy Napisano 8 Styczeń 2016 Napisano 8 Styczeń 2016 No tak, ale to zalezy od tego czy masz model po retopo czy dynamesh. Jesli bedziesz staral sie to robic na Dynameshu to zawsze bedzie zjadac pamiec, za duzo polygonow :)
Domi Napisano 8 Styczeń 2016 Autor Napisano 8 Styczeń 2016 No tak, ale to zalezy od tego czy masz model po retopo czy dynamesh. Jesli bedziesz staral sie to robic na Dynameshu to zawsze bedzie zjadac pamiec, za duzo polygonow :) Nie, wszystko mam po zremeshu wiec mam dosyć niską liczbą polygonów
JackTheRippy Napisano 8 Styczeń 2016 Napisano 8 Styczeń 2016 I tu sie konczy moja mozliwosc pomocy :))) Powinno dzialac bez problemu
Domi Napisano 29 Luty 2016 Autor Napisano 29 Luty 2016 Ostatnio wykonane modele Anatomia na bazie refki
Sebazx6r Napisano 29 Luty 2016 Napisano 29 Luty 2016 Ale zapierniczasz :). Popraw tylko ta lewa dlon strasznie dizwnie wygląda. Tzn glownie dzwinei wygląda ta poza tej otwarteh dloni.
tr3buh Napisano 29 Luty 2016 Napisano 29 Luty 2016 świetne modele, znasz może jakieś darmowe stronki z dobrymi refkami anatomicznymi?
Domi Napisano 29 Luty 2016 Autor Napisano 29 Luty 2016 świetne modele, znasz może jakieś darmowe stronki z dobrymi refkami anatomicznymi? Pierwsza, która przychodzi mi na myśl to oczywiście: http://www.anatomy360.info/anatomy-scan-reference-dump/ http://www.anatomy360.info/360-reference/ Ale to na pewno znasz : )
Domi Napisano 29 Marzec 2016 Autor Napisano 29 Marzec 2016 Taki tam lekki modelik treningowy, który miałem czas dokończyć w weekend
Maciek Jutrzenka Napisano 22 Kwiecień 2016 Napisano 22 Kwiecień 2016 przypomina bardzo Dr Manhattan. dobra robotka aczkolwiek na anatomi się nie znam aż tak bardzo
JackTheRippy Napisano 22 Kwiecień 2016 Napisano 22 Kwiecień 2016 Anatomicznie bajka, ale cos z proporcjami jest chyba nie tak na pierwszy rzut oka. Tors troche za dlugi, a przy tym za krotkie nogi Szyje troche za waska, widac miesnie jak u kogos wychudzonego, a nie miesniaka. Nie jestem pewny czy taki ksztalt obojczyka jest mozliwy, nie widzialem nigdy, ale jesli masz na refce to pewnie tak :)
Domi Napisano 5 Maj 2016 Autor Napisano 5 Maj 2016 Dzięki za komenty : ) Nowy model z konceptu Piotra Krężelewskiego, na bazie którego wykonywałem już model kilka miesięcy temu. Chciałem sprawdzić mój progress. Zaczynam low poly i teksturki
JackTheRippy Napisano 5 Maj 2016 Napisano 5 Maj 2016 (edytowane) Trzyma poziom jak zawsze! Zmieniłbym na pewno te zmarszczki na czole, wydaja mi sie za mocne i takie identyczne wygladaja strasznie sztucznie. Przedramiona tez sa dziwne, strasznie "napompowane" Edytowane 5 Maj 2016 przez JackTheRippy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się