Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sporo czasu minęło od ostatniej wrzutki, więc wrzucam coś nowego. No może nie aż tak nowego, bo akurat te prace zrobiłem jakiś czas temu, ale nowe z tej serii jeszcze powstają. Niestety w tym momencie nie mogę nic więcej pokazać. Akurat to co tutaj widać jest w całości mojego autorstwa, począwszy od koncepcji i pomysłu na postaci i otoczenie aż po wykonanie.

Soft się nie zmienił, czyli 3ds Max, V-ray, ZBrush, Photoshop.

 

 

bansh1.jpg

 

 

bansh2.jpg

 

 

bonusy:

 

bansh3.jpg bansh5.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

SUUUUPER - powiedz mi laikowi jeżeli możesz, zastanawiam się jak wygląda proces tworzenia czegoś takiego. Rozumiem, że najpierw modelujesz w Zbrushu, a dalej ? tekstury tez w Z'tce i eksport jakoś do 3ds'a i tam kompozycja i światła ? Pytam bo ostatnio myślałem zrobić coś podobnego , ale niestety ilość polygonów przerosła mi maxa. Później tylko PostPro w PS ? Czy zupełnie inna kolejność ?

Napisano

Dzięki, fajnie że Wam się podoba:) Jeśli chodzi o workflow to nie ma tu nic odkrywczego:] Najpierw robię bazę - tutaj 2 metody, albo w maxie albo od razu w zbrushu - w zależności od modelu, jak jest mi wygodniej. Później rzeźbię całość w zbrushu. Do tekstur używam photoshopa i zbrusha. Jak już mam wstępnie zrobione color mapki to ustawiam sobie prostą scenę w maxie z oświetleniem. Na model nakładam normal mapy z displacementem i wtedy bawię się w ustawienia materiałów, tworzenie specular mapek (czasem też dodatkowych bump mapek) i dopieszczanie color mapek jeśli potrzeba. Jak już model jest gotowy to mogę zabierać się za robienie pełnych scen - czyli wstawianie elementów otoczenia, oświetlenia, pozowanie postaci, itd. Po wyrenderowaniu wszystko składam w photoshopie i poddaję postprodukcji.

Napisano

Fajne rzeczy wyciskasz na tych renderach ostatnich, bardzo mi się podobają, poziom światowy. Tak trzymać i nie przestawać, gratulacje!;)

Napisano

Żeby nie było już tak słodko, to chyba szyja jest trochę za krótka? ;) Gdyby była trochę dłuższa to myślę, że model by wyglądał lepiej. Ale to takie szukanie dziury w całym, bo generalnie całość jest pierwszej klasy, tak jak Levus mówi.

Napisano

Faktycznie, coś tam jest z proporcjami.

W kompozycji renderu to trochę ginie, ale jak przyłożyłem główkę wzdłuż tułowia to mi 7 razy wyszło, a powinno 7,5-8 przy klasycznych proporcjach.

Może to przez kaptur też taki efekt bo obfity jest i się układa na ramionach. Zanim Luki powiedział to ja nie zauważyłem...

 

Chociaż, nawet jak jest trochę większa, to jeśli w renderze to eksponuje twarz, to czemu nie:D

Napisano

Dzięki wielkie za opinie:) Faktycznie gdybym musiał się trzymać jakichś idealnych proporcji to pewnie trzeba by było dużo tu poprawić. No ale w prawdziwym życiu niewiele jest osób z perfekcyjnymi proporcjami w każdej części ciała, więc takie tam sobie znajdę wytłumaczenie hehehe;PP Plasti, część z zetki a część prawie w całości zrobiona w maxie (np. spódnica czy gorset) i po tym różne korekty i fałdy dodane w zbrushu.

Napisano

Dzięki raz jeszcze:) Postać była riggowana i pozowana w maxie. Zazwyczaj w taki sposób to robię, chociaż czasem też zdarza mi się pozować w ZBrushu.

Napisano

Super pomysł i rendery. Mnie osobiście brakuje mięsistości w bioderkach, jest to w tym miejscu trochę skrócone. Druga sprawa to problemy z dłońmi. Reszta rzeczy nadrabia te braki. Trzymaj tak dalej!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności