PLS Napisano 8 Wrzesień 2014 Napisano 8 Wrzesień 2014 Sporo czasu minęło od ostatniej wrzutki, więc wrzucam coś nowego. No może nie aż tak nowego, bo akurat te prace zrobiłem jakiś czas temu, ale nowe z tej serii jeszcze powstają. Niestety w tym momencie nie mogę nic więcej pokazać. Akurat to co tutaj widać jest w całości mojego autorstwa, począwszy od koncepcji i pomysłu na postaci i otoczenie aż po wykonanie. Soft się nie zmienił, czyli 3ds Max, V-ray, ZBrush, Photoshop. bonusy:
ErwinS Napisano 8 Wrzesień 2014 Napisano 8 Wrzesień 2014 Genialna praca. Klimat, kolorystyka, wszystko ze smakiem dopasowane. Brawo :)
adek Napisano 8 Wrzesień 2014 Napisano 8 Wrzesień 2014 Czyżby koniec wakacji bo sporo ciekawych wrzutek ostatnio się pojawiło!
W Art Napisano 8 Wrzesień 2014 Napisano 8 Wrzesień 2014 SUUUUPER - powiedz mi laikowi jeżeli możesz, zastanawiam się jak wygląda proces tworzenia czegoś takiego. Rozumiem, że najpierw modelujesz w Zbrushu, a dalej ? tekstury tez w Z'tce i eksport jakoś do 3ds'a i tam kompozycja i światła ? Pytam bo ostatnio myślałem zrobić coś podobnego , ale niestety ilość polygonów przerosła mi maxa. Później tylko PostPro w PS ? Czy zupełnie inna kolejność ?
PLS Napisano 8 Wrzesień 2014 Autor Napisano 8 Wrzesień 2014 Dzięki, fajnie że Wam się podoba:) Jeśli chodzi o workflow to nie ma tu nic odkrywczego:] Najpierw robię bazę - tutaj 2 metody, albo w maxie albo od razu w zbrushu - w zależności od modelu, jak jest mi wygodniej. Później rzeźbię całość w zbrushu. Do tekstur używam photoshopa i zbrusha. Jak już mam wstępnie zrobione color mapki to ustawiam sobie prostą scenę w maxie z oświetleniem. Na model nakładam normal mapy z displacementem i wtedy bawię się w ustawienia materiałów, tworzenie specular mapek (czasem też dodatkowych bump mapek) i dopieszczanie color mapek jeśli potrzeba. Jak już model jest gotowy to mogę zabierać się za robienie pełnych scen - czyli wstawianie elementów otoczenia, oświetlenia, pozowanie postaci, itd. Po wyrenderowaniu wszystko składam w photoshopie i poddaję postprodukcji.
Levus Napisano 8 Wrzesień 2014 Napisano 8 Wrzesień 2014 Fajne rzeczy wyciskasz na tych renderach ostatnich, bardzo mi się podobają, poziom światowy. Tak trzymać i nie przestawać, gratulacje!;)
Luki Luki Napisano 8 Wrzesień 2014 Napisano 8 Wrzesień 2014 Żeby nie było już tak słodko, to chyba szyja jest trochę za krótka? ;) Gdyby była trochę dłuższa to myślę, że model by wyglądał lepiej. Ale to takie szukanie dziury w całym, bo generalnie całość jest pierwszej klasy, tak jak Levus mówi.
Levus Napisano 8 Wrzesień 2014 Napisano 8 Wrzesień 2014 Faktycznie, coś tam jest z proporcjami. W kompozycji renderu to trochę ginie, ale jak przyłożyłem główkę wzdłuż tułowia to mi 7 razy wyszło, a powinno 7,5-8 przy klasycznych proporcjach. Może to przez kaptur też taki efekt bo obfity jest i się układa na ramionach. Zanim Luki powiedział to ja nie zauważyłem... Chociaż, nawet jak jest trochę większa, to jeśli w renderze to eksponuje twarz, to czemu nie:D
2013 Napisano 9 Wrzesień 2014 Napisano 9 Wrzesień 2014 Fajne ciuszki, no i makijaż, tworzysz bardzo ciekawe obrazy!
plasti Napisano 9 Wrzesień 2014 Napisano 9 Wrzesień 2014 czyli mowisz ze ciuchy tez sa z zetki??? ja tam nie widze zlych proporcji, dla mnie idealne....
PLS Napisano 9 Wrzesień 2014 Autor Napisano 9 Wrzesień 2014 Dzięki wielkie za opinie:) Faktycznie gdybym musiał się trzymać jakichś idealnych proporcji to pewnie trzeba by było dużo tu poprawić. No ale w prawdziwym życiu niewiele jest osób z perfekcyjnymi proporcjami w każdej części ciała, więc takie tam sobie znajdę wytłumaczenie hehehe;PP Plasti, część z zetki a część prawie w całości zrobiona w maxie (np. spódnica czy gorset) i po tym różne korekty i fałdy dodane w zbrushu.
keid Napisano 9 Wrzesień 2014 Napisano 9 Wrzesień 2014 (edytowane) Świetna robota. Postać pozowałeś w 3dsmaxie, czy może w zbrushu? Edytowane 9 Wrzesień 2014 przez keid
Temporal Napisano 10 Wrzesień 2014 Napisano 10 Wrzesień 2014 wyglada troche jak grafa z lat 90.... a tak na powaznie, geniusz w kazdym calu. Genialna postac, super design i magiczny render :)
PLS Napisano 10 Wrzesień 2014 Autor Napisano 10 Wrzesień 2014 Dzięki raz jeszcze:) Postać była riggowana i pozowana w maxie. Zazwyczaj w taki sposób to robię, chociaż czasem też zdarza mi się pozować w ZBrushu.
gryzon Napisano 11 Wrzesień 2014 Napisano 11 Wrzesień 2014 Super pomysł i rendery. Mnie osobiście brakuje mięsistości w bioderkach, jest to w tym miejscu trochę skrócone. Druga sprawa to problemy z dłońmi. Reszta rzeczy nadrabia te braki. Trzymaj tak dalej!
Rekomendowane odpowiedzi