PLS Napisano 8 Wrzesień 2014 Share Napisano 8 Wrzesień 2014 Sporo czasu minęło od ostatniej wrzutki, więc wrzucam coś nowego. No może nie aż tak nowego, bo akurat te prace zrobiłem jakiś czas temu, ale nowe z tej serii jeszcze powstają. Niestety w tym momencie nie mogę nic więcej pokazać. Akurat to co tutaj widać jest w całości mojego autorstwa, począwszy od koncepcji i pomysłu na postaci i otoczenie aż po wykonanie. Soft się nie zmienił, czyli 3ds Max, V-ray, ZBrush, Photoshop. bonusy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ErwinS Napisano 8 Wrzesień 2014 Share Napisano 8 Wrzesień 2014 Genialna praca. Klimat, kolorystyka, wszystko ze smakiem dopasowane. Brawo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 8 Wrzesień 2014 Share Napisano 8 Wrzesień 2014 Czyżby koniec wakacji bo sporo ciekawych wrzutek ostatnio się pojawiło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W Art Napisano 8 Wrzesień 2014 Share Napisano 8 Wrzesień 2014 SUUUUPER - powiedz mi laikowi jeżeli możesz, zastanawiam się jak wygląda proces tworzenia czegoś takiego. Rozumiem, że najpierw modelujesz w Zbrushu, a dalej ? tekstury tez w Z'tce i eksport jakoś do 3ds'a i tam kompozycja i światła ? Pytam bo ostatnio myślałem zrobić coś podobnego , ale niestety ilość polygonów przerosła mi maxa. Później tylko PostPro w PS ? Czy zupełnie inna kolejność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 8 Wrzesień 2014 Share Napisano 8 Wrzesień 2014 Swietne, moje klimaty ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 8 Wrzesień 2014 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2014 Dzięki, fajnie że Wam się podoba:) Jeśli chodzi o workflow to nie ma tu nic odkrywczego:] Najpierw robię bazę - tutaj 2 metody, albo w maxie albo od razu w zbrushu - w zależności od modelu, jak jest mi wygodniej. Później rzeźbię całość w zbrushu. Do tekstur używam photoshopa i zbrusha. Jak już mam wstępnie zrobione color mapki to ustawiam sobie prostą scenę w maxie z oświetleniem. Na model nakładam normal mapy z displacementem i wtedy bawię się w ustawienia materiałów, tworzenie specular mapek (czasem też dodatkowych bump mapek) i dopieszczanie color mapek jeśli potrzeba. Jak już model jest gotowy to mogę zabierać się za robienie pełnych scen - czyli wstawianie elementów otoczenia, oświetlenia, pozowanie postaci, itd. Po wyrenderowaniu wszystko składam w photoshopie i poddaję postprodukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 8 Wrzesień 2014 Share Napisano 8 Wrzesień 2014 Fajne rzeczy wyciskasz na tych renderach ostatnich, bardzo mi się podobają, poziom światowy. Tak trzymać i nie przestawać, gratulacje!;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 8 Wrzesień 2014 Share Napisano 8 Wrzesień 2014 Żeby nie było już tak słodko, to chyba szyja jest trochę za krótka? ;) Gdyby była trochę dłuższa to myślę, że model by wyglądał lepiej. Ale to takie szukanie dziury w całym, bo generalnie całość jest pierwszej klasy, tak jak Levus mówi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 8 Wrzesień 2014 Share Napisano 8 Wrzesień 2014 Faktycznie, coś tam jest z proporcjami. W kompozycji renderu to trochę ginie, ale jak przyłożyłem główkę wzdłuż tułowia to mi 7 razy wyszło, a powinno 7,5-8 przy klasycznych proporcjach. Może to przez kaptur też taki efekt bo obfity jest i się układa na ramionach. Zanim Luki powiedział to ja nie zauważyłem... Chociaż, nawet jak jest trochę większa, to jeśli w renderze to eksponuje twarz, to czemu nie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 9 Wrzesień 2014 Share Napisano 9 Wrzesień 2014 Fajne ciuszki, no i makijaż, tworzysz bardzo ciekawe obrazy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 9 Wrzesień 2014 Share Napisano 9 Wrzesień 2014 czyli mowisz ze ciuchy tez sa z zetki??? ja tam nie widze zlych proporcji, dla mnie idealne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 9 Wrzesień 2014 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2014 Dzięki wielkie za opinie:) Faktycznie gdybym musiał się trzymać jakichś idealnych proporcji to pewnie trzeba by było dużo tu poprawić. No ale w prawdziwym życiu niewiele jest osób z perfekcyjnymi proporcjami w każdej części ciała, więc takie tam sobie znajdę wytłumaczenie hehehe;PP Plasti, część z zetki a część prawie w całości zrobiona w maxie (np. spódnica czy gorset) i po tym różne korekty i fałdy dodane w zbrushu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keid Napisano 9 Wrzesień 2014 Share Napisano 9 Wrzesień 2014 (edytowane) Świetna robota. Postać pozowałeś w 3dsmaxie, czy może w zbrushu? Edytowane 9 Wrzesień 2014 przez keid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 9 Wrzesień 2014 Share Napisano 9 Wrzesień 2014 Cholewka- świetne. Detale urzekają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 10 Wrzesień 2014 Share Napisano 10 Wrzesień 2014 wyglada troche jak grafa z lat 90.... a tak na powaznie, geniusz w kazdym calu. Genialna postac, super design i magiczny render :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 10 Wrzesień 2014 Autor Share Napisano 10 Wrzesień 2014 Dzięki raz jeszcze:) Postać była riggowana i pozowana w maxie. Zazwyczaj w taki sposób to robię, chociaż czasem też zdarza mi się pozować w ZBrushu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 11 Wrzesień 2014 Share Napisano 11 Wrzesień 2014 Super pomysł i rendery. Mnie osobiście brakuje mięsistości w bioderkach, jest to w tym miejscu trochę skrócone. Druga sprawa to problemy z dłońmi. Reszta rzeczy nadrabia te braki. Trzymaj tak dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 11 Wrzesień 2014 Share Napisano 11 Wrzesień 2014 Świetna praca, pomysł i kolorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi