Skocz do zawartości

[Postać 3d] Banshee


PLS

Rekomendowane odpowiedzi

Sporo czasu minęło od ostatniej wrzutki, więc wrzucam coś nowego. No może nie aż tak nowego, bo akurat te prace zrobiłem jakiś czas temu, ale nowe z tej serii jeszcze powstają. Niestety w tym momencie nie mogę nic więcej pokazać. Akurat to co tutaj widać jest w całości mojego autorstwa, począwszy od koncepcji i pomysłu na postaci i otoczenie aż po wykonanie.

Soft się nie zmienił, czyli 3ds Max, V-ray, ZBrush, Photoshop.

 

 

bansh1.jpg

 

 

bansh2.jpg

 

 

bonusy:

 

bansh3.jpg bansh5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

SUUUUPER - powiedz mi laikowi jeżeli możesz, zastanawiam się jak wygląda proces tworzenia czegoś takiego. Rozumiem, że najpierw modelujesz w Zbrushu, a dalej ? tekstury tez w Z'tce i eksport jakoś do 3ds'a i tam kompozycja i światła ? Pytam bo ostatnio myślałem zrobić coś podobnego , ale niestety ilość polygonów przerosła mi maxa. Później tylko PostPro w PS ? Czy zupełnie inna kolejność ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, fajnie że Wam się podoba:) Jeśli chodzi o workflow to nie ma tu nic odkrywczego:] Najpierw robię bazę - tutaj 2 metody, albo w maxie albo od razu w zbrushu - w zależności od modelu, jak jest mi wygodniej. Później rzeźbię całość w zbrushu. Do tekstur używam photoshopa i zbrusha. Jak już mam wstępnie zrobione color mapki to ustawiam sobie prostą scenę w maxie z oświetleniem. Na model nakładam normal mapy z displacementem i wtedy bawię się w ustawienia materiałów, tworzenie specular mapek (czasem też dodatkowych bump mapek) i dopieszczanie color mapek jeśli potrzeba. Jak już model jest gotowy to mogę zabierać się za robienie pełnych scen - czyli wstawianie elementów otoczenia, oświetlenia, pozowanie postaci, itd. Po wyrenderowaniu wszystko składam w photoshopie i poddaję postprodukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, coś tam jest z proporcjami.

W kompozycji renderu to trochę ginie, ale jak przyłożyłem główkę wzdłuż tułowia to mi 7 razy wyszło, a powinno 7,5-8 przy klasycznych proporcjach.

Może to przez kaptur też taki efekt bo obfity jest i się układa na ramionach. Zanim Luki powiedział to ja nie zauważyłem...

 

Chociaż, nawet jak jest trochę większa, to jeśli w renderze to eksponuje twarz, to czemu nie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za opinie:) Faktycznie gdybym musiał się trzymać jakichś idealnych proporcji to pewnie trzeba by było dużo tu poprawić. No ale w prawdziwym życiu niewiele jest osób z perfekcyjnymi proporcjami w każdej części ciała, więc takie tam sobie znajdę wytłumaczenie hehehe;PP Plasti, część z zetki a część prawie w całości zrobiona w maxie (np. spódnica czy gorset) i po tym różne korekty i fałdy dodane w zbrushu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności