Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej,

 

przestawiam kilka wybranych shot'ów BMW z nowej serii 4 inspirowanych fotami z oficjalnej broszurki.

Model wykonany od zera w 3ds max, oświetlony przy pomocy HDR Light Studio (czasami i po 2-3 setupy na scenę miksowane w postprodukcji).

 

Wszystkie shoty, w tym 2 dodatkowe wersje kolorystyczne dostępne na Behance

 

834eaa81d11ab5ce.jpg

 

82c99049114d438e.jpg

 

9c9847bc06f381ae.jpg

 

c9fd85e3790f8e7c.jpg

 

3060280817f527ad.jpg

 

6d128227a67cec33.jpg

 

4808ab64a160be2e.jpg

 

003e6f5f44c9a8ca.jpg

Edytowane przez vision3d
  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Też widziałem już na Be i nadal zbieram szczękę z podłogi. Cudowne detale, świetne oświetlenie, zbliżenia rozwalają wszystko.

 

Ja warsztatu zazdroszczę już od dawna :)

Napisano

Kapitalna robota!

 

Ale ale miałbym pytanie co do opon. Jak robisz że krawędzie bieżnika u Ciebie są okrągłe? Osiągasz to materiałem czy może modelujesz? Mógłbyś zdradzić jaki to materiał masz na gumach? Widać tam delikatnie przebijający się specular, kurcze naturalnie to wygląda. Znam tego sidewalla, ale takich efektów nie mam pojęcia jak uzyskać, to bumpmapa, coś jeszcze? Dużo pytań, fajne auto ale ta opona naprawdę czadowa.

Napisano

wspaniale!!! mam tylko jedna uwage, mianowicie nie pasuje mi oswietlenie opon, chyba oswietlales hdrka i miales swiatla od dolu na kola, bo odcinaja sie od dosyc mocnego cienia

 

najbardziej to widac w pierwszym ujeciu

Napisano

fantastyczny balans przepaleń vs. reszta ekspozycji. refleksy fajne ale w ujęciu bocznym prawie ich nie ma. opony vs. czarny cień pod autem nie do wybaczenia, przez to cała bryła odcina się od tła. za to close-upy po prostu mistrzowskie

 

PS. kadry mogłyby być bardziej dopracowane - korzystne dla modelu auta. teraz niektóre wyglądają trochę jak ujęcia dobrane na szybko pod puzzle dla nastolatków :P

Napisano

wielkie dzięki chłopaki!!

 

Pawlito - opony w pełni modelowane, wyszlo jakies 500k poly na sztuke :) nasiedziałem się sporo nad nimi, materiał to połączenie diffuse + specular + lekki bump

 

plasti - dzięki za wyłapanie!! przy dziennym świetle w ogóle na to nie zwróciłem uwagi! już poprawione :)

 

polka dot - rozumiem, że piszesz odnośnie tego co wrzuciłem na behance?:) finalne shoty mają po 8000px po szerszym boku, więc oprócz całych kadrów starałem się jak najwięcej pokazać właśnie takich wycinków, na bogato a co! ;)

 

poniżej garść siatek:

 

1960f60b156c5d88.jpg

 

65e9322ef3e8bef7.jpg

 

7250d739d45d3fa3.jpg

 

8fa36a42db63fd6e.jpg

 

8b33ef15f9ec098f.jpg

 

359ae443a6577ccb.jpg

Napisano
mega super to wygląda - gratuluję świetnej roboty !!!

 

jak długo czasu zajmuje Ci taka praca od początku do końca ?

 

chłopcy z gran turismo z laserowymi skanami robią furę w miesiąć. więc bym celował w coś te okolice.

Napisano
chłopcy z gran turismo z laserowymi skanami robią furę w miesiąć. więc bym celował w coś te okolice.

 

Jeden grafik robi miesiac czy kazdy ma jakies zadanie przy modelu? (modelowanie, tekstury)

Napisano
chłopcy z gran turismo z laserowymi skanami robią furę w miesiąć. więc bym celował w coś te okolice.

 

to nieźle, ale dużo pracy przy tym jest jeszcze przy tak super jakości ... kurde to za takie zlecenie można ładnie kaski przytulić ;)

Napisano

dzieki! ile mi się zeszło na całość? trudno nawet powiedzieć. Projekt robiłem całkowicie po godzinach, felga z oponą powstała bodajże w okolicach listopada zeszłego roku. Po dłuzszej przerwie zająłem się bazą i tu również nie było pracy jednym ciągiem, a przerwy sięgały kilku tygodni. Niemniej myślę, że tak duży projekt zająłby około 3-4tygodniu całkiem intensywnej pracy w proporcji 50/50 poswieconej modelingowi oraz renderingowi / obróbce obrazków.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności