Zurluk Napisano 8 Listopad 2014 Napisano 8 Listopad 2014 Witam Wszystkich! Nadszedł czas abym i ja postawił łapę na tym forum;b Fascynuję się grafiką cyfrową od kilku lat ale chciałbym się w końcu wziąć za to poważnie. Wiem że na tej stronce mogę znaleźć wiele cennych porad od specjalistów dlatego zdecydowałem w końcu nie być tutaj jedynie obserwatorem i wziąć się do roboty. W tej dziedzinie sztuki brakuje mi często motywacji ale sądzę że jak poddam moje pracki Waszej rzetelnej krytyce to zacznę w końcu ewoluować. Ze sztuką miałem do czynienia kilka lat ale nigdy pod kątem grafiki 2D, dlatego potrzebuję waszego wsparcia. ok to tyle wstępnie. Wrzucam kilka moich ostatnich prac:
Rozpu Napisano 9 Listopad 2014 Napisano 9 Listopad 2014 elo http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=97242&d=1415458337 podoba mi sie historia tutaj masz problem z roznicowaniem materialow, trzasnij kilka martwych na ktorych zestawisz ze soba material, metal, jablko, szklo, drewno i staraj sie zwracac uwage jakie refleksje sa na poszczegolnych materialach, jak twarde krawędzie maja, jak odbija sie na nich swiatło itd
Zurluk Napisano 9 Listopad 2014 Autor Napisano 9 Listopad 2014 Dzięki wielkie Rozpu:) Postaram się machnąć kilka martwych, właśnie brakuje mi tego typu treningów..
Zurluk Napisano 15 Listopad 2014 Autor Napisano 15 Listopad 2014 (edytowane) trochę speedów różnorakich: Edytowane 15 Listopad 2014 przez Zurluk
Zurluk Napisano 13 Luty 2015 Autor Napisano 13 Luty 2015 (edytowane) Edytowane 23 Listopad 2015 przez Zurluk
Zurluk Napisano 10 Sierpień 2016 Autor Napisano 10 Sierpień 2016 Ze zdjęć, po 30 min każdy. Ogólnie bigos... Chyba powinienem dać sobie więcej czasu
Paweł Kaczmarczyk Napisano 10 Sierpień 2016 Napisano 10 Sierpień 2016 Świetnie by było gdybyś wrzucił jakieś przynajmniej miniaturki refek, będzie można powiedzieć coś więcej. Wydaje mi się, że problem leży w walorze, czernie pojawiają się nie zawsze tam gdzie powinny i używasz 100% blac i 100% white co szybko Ci wykańcza rozpiętość tonalną - trudniej potem coś przyciemnić lub rozjaśnić w razie potrzeby. Jeśli chodzi o walor to trzeci wygląda najlepiej z tego zestawienia, podobnie kompozycyjnie. Z kolorem widać, że intesywnie poszukujesz i miejscami jest całkiem fajnie ale skupiłbym się póki co na ogarnięciu waloru - to najważniejszy z kolorów, dopóki on nie siądzie inne kolory też nie będą okej. :)
Zurluk Napisano 10 Sierpień 2016 Autor Napisano 10 Sierpień 2016 Dzięki wielkie Paweł Niestety refki gdzieś wsiąkły. Właśnie walor zawsze olewałem i robiłem "na czuja", teraz się przyglądam że moje prace w większości za bardzo "świecą". Zabieram się za trening waloru. Jeszcze raz dzięki i zapraszam na dalsze komentowanie, pozdrawiam:)
Zurluk Napisano 11 Sierpień 2016 Autor Napisano 11 Sierpień 2016 Ta pracka to walka z walorem głównie. Starałem się nie używać zbyt jasnych i ciemnych kolorów i rzeczywiście daje to większe pole manewru. Ogólnie mało się dzieje, nie skupiałem się na kompozycji. Czas: jakieś 1,5h
Paweł Kaczmarczyk Napisano 11 Sierpień 2016 Napisano 11 Sierpień 2016 Fakt, nad kompozycją trzeba by trochę pomyśleć, perspektywa też nie do końca jest ustawiona przez co na kolejnym etapie masz problem z poprawnym położeniem waloru. Na skałki patrzymy jakby od boku, co sugerowałoby horyzont niżej a na scenę od góry - w takim układzie skały powinny być oświetlone bardziej od dołu. Kolejna rzecz to właśnie walor, jest progres, ale teraz przesadziłeś w drugą stronę, plany nie są rozbite - pierwszy plan powinien być najciemniejszy, ciemniejszy niż postaci przy ogniu które są dalej. Pamiętaj też, że do pojęcia waloru dochodzi poza kolorem jeszcze jedno - nasycenie, tutaj trzeba trochę poobserwować. Żeby oswoić się z tego typu pojęciami (bo pewnie dużo tego na raz) warto robić takie kopie z fotek jak na poprzedniej stronie i posyłać tutaj porównania. Potem wchodziś w robienie własnych obrazków ze stosem referencji - do wszystkiego; światła, koloru, nawet kompozycji i perspektywy. Żeby potem móc swobodnie operować na artach z wyobraźni. :) Działaj dalej! :)
Zurluk Napisano 16 Sierpień 2016 Autor Napisano 16 Sierpień 2016 Taki land art z fotki Czas: 2h Fatalne chmury, muszę porobić trochę ich studium link do refki: http://img13.deviantart.net/5814/i/2016/227/b/1/calm_river_by_aenea_jones-d8x8h6n.jpg
Paweł Kaczmarczyk Napisano 17 Sierpień 2016 Napisano 17 Sierpień 2016 Ostatnie studium jeśli chodzi o kolor i walor bardzo fajne. Wygląda, że załapałeś o co chodzi. :) Przyobserwowałbym jeszcze nasycenie w zieleniach, na pierwszym planie. trochę tam sprałeś kolory, a core shadow powinien być mocno nasycony,podobnie jak cienie. Nie przejmuj się póki co oddaniem materiałów, chmurki akurat są bardzo trudne ze względu na subtelne zależności między twardymi i miękkimi krawędziami, plus fakt, ze są materiałem półprzepuszczalnym, co bardzo mocno różnicuje kolor i nasycenie. Grunt, że dobrze wyłapałeś ich formę. Skupiłbym się nadal jeszcze nad analizowaniem waloru, koloru i nasycenia przy bardziej zdefiniowanych obiektach.
Zurluk Napisano 18 Sierpień 2016 Autor Napisano 18 Sierpień 2016 Sci-fi/post apo, taka bardziej wysiedziana Myślę nad tym aby dodać więcej elementów i kolor
DraxMustHurt Napisano 18 Sierpień 2016 Napisano 18 Sierpień 2016 Hej, idziesz do przodu :) Zwróć uwagę na poprzednie studia które robiłeś - rozpiętość walorów (czyli to, jak jasny jest najjaśniejszy punkt i jak ciemny jest najciemniejszy) była znacznie szersza niż w twojej ostatniej pracy. U ciebie jest niewiele odległości między najjaśniejszym a najciemniejszym co sprawia wrażenie "wypłukanej" pracy bez uczucia wykończenia. Spróbuj popchnąć cienie, szczególnie w zakamarkach i rozjaśnienia dalej ręcznie, ale poeksperymentuj też warstwą korekcyjną "Levels" i trybami mieszania Multiply (do przyciemniania) i Color Dodge / Linear Dodge (do podbicia rozjaśnień). Poczytaj o zjawisku Ambient Occlusion.
Zurluk Napisano 22 Sierpień 2016 Autor Napisano 22 Sierpień 2016 Jeszcze bez koloru,dopieściłem kilka elementów i rozciągnąłem walor, mam nadzieję.
Agnieszka Antosiewicz Napisano 23 Sierpień 2016 Napisano 23 Sierpień 2016 Zapowiada się ciekawie, widać postęp od pierwszej wrzutki.
Zurluk Napisano 10 Wrzesień 2016 Autor Napisano 10 Wrzesień 2016 Wrzucam, bo jestem już zmęczony tą pracką. Jestem z niej "trochę zadowolony". Zchrzaniłem kolory i walor poszedł się paść.
Zurluk Napisano 2 Listopad 2016 Autor Napisano 2 Listopad 2016 taki wip. planuję dodać więcej obiektów żeby się dużo działo
wajktor Napisano 2 Listopad 2016 Napisano 2 Listopad 2016 Dobry wip, trzeba robić takich dużo, żeby się rozruszać i nabrać swobody. Jest taki artysta Marco Bucci, który wprawdzie ma diametralnie inną stylistykę, ale nauczyłem się od niego, że czasem warto zacząć pracę w bardzo małej rozdzielczości typu 400px. Na tym etapie ogarnąć klimat pracy, zmieniając i wyrzucając to co nie pasuje bez żalu. Kiedy wyklaruje się wizja całości przejść do detalu. Ma konto na yt https://www.youtube.com/user/marcobucci/videos
Zurluk Napisano 9 Listopad 2016 Autor Napisano 9 Listopad 2016 Jednogodzinne portrety płci pięknej. W sumie z tego wyzwania wyniosłem że 1h na portret to dla mnie zdecydowanie za mało.Wrzucone w kolejności tworzenia. Do ostatniego podszedłem z większym luzem i jestem z niego najbardziej zadowolony:)
Zurluk Napisano 22 Grudzień 2016 Autor Napisano 22 Grudzień 2016 taki wip. Bardzo proszę o wszelką krytykę (zwłaszcza w kwestii waloru). Jeszcze brakuje łańcucha dla psów. Bo maziam to i maziam.. i nie wiem czy jest sens to kończyć.
Graft Napisano 22 Grudzień 2016 Napisano 22 Grudzień 2016 Skoro prosisz o krytykę to mogę dać Ci kilka porad ;) 1. Wszędzie masz taki sam kontrast. Dobrze jak praca ma globalny(całościowy)wysokie kontrast, ale lokalnie powinieneś go ograniczyć 2. Jeśli nie czujesz się dobrze w malowaniu światła to nie zaczynaj od razu od super dramatycznych kompozycji, ale staraj się uprościć nieco światło. Głębokie cienie umieszczaj tylko tam gdzie światło nie ma szans się dostać. 3. Używaj referencji do anatomii ;) to nie jest wcale żaden grzech :) 4. Staraj się unikać zbyt wielu owalnych kształtów bo praca staje się za bardzo "dziecinna"(chyba, że taki efekt chcesz osiągnąć) Na koniec zrobiłem tak na szybko mały overpaint, aby pokazać moje wskazówki bardziej wizualnie ;) Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam ;) 1
Zurluk Napisano 22 Grudzień 2016 Autor Napisano 22 Grudzień 2016 Graft... OGROMNE dzięki:) dużo lepiej to wygląda teraz. Właśnie zawsze unikałem referencji, bo chciałem stworzyć coś swojego, unikalnego, a zwykle wychodzi z tego słaba praca. Światło z góry spodobało mi się w pracach Dave'a Rapozy, ale to jeszcze daleka droga. Nie wiem co teraz zrobić po Twoim Overze, bo jest świetny;) I chyba zostawię na chwilę kolor i powrócę do czarno białych ćwiczeń. A tak przy okazji: ile czasu zajął Ci ten Overpaint? Pozdro
Graft Napisano 22 Grudzień 2016 Napisano 22 Grudzień 2016 Właśnie zawsze unikałem referencji, bo chciałem stworzyć coś swojego, unikalnego Anatomia to jedna z tych rzeczy, których lepiej samemu nie wymyślać ;) Ja już wiele lat próbuję ogarnąć i ciągle malując z pamięci mam z anatomią problemy. Co do czasu to właściwie nie zwróciłem uwagi, ale pewnie poniżej 30 min. Myślę, że to co chciałem przekazać udało mi się uchwycić. Jeśli naprawdę chcesz poprawić malowanie z wyobraźni to zainwestuj trochę grosza w tą serię tutoriali z ctr-piant http://ctrlpaint.myshopify.com/products/digital-painting-starter-kit
Zurluk Napisano 21 Czerwiec 2017 Autor Napisano 21 Czerwiec 2017 Witam! Wrzucam ulepszoną wersję. Mam nadzieję, że jest lepiej.. Nie wiem co z tym dalej. Pozdro odwiedzającym!
Zurluk Napisano 22 Czerwiec 2017 Autor Napisano 22 Czerwiec 2017 widzę brak zainteresowania. Tym razem trochę starsza, kilkumiesięczna pracka. Dalej nie wiem czy iść w stronę komiksu czy ilustracji.. Pomożecie? 2
Zurluk Napisano 22 Styczeń 2022 Autor Napisano 22 Styczeń 2022 Cześć, odkurzam po wielkiej przerwie. Wrzucam niby niedokończoną pracę bo chyba trochę się już w niej zakręciłem. Wydaje mi się że walor nieudany i kolory się gryzą, muszę spróbować czegoś bardziej monochromatycznego. Wszelka krytyka bardzo mile widziana. 4
SebastianSz Napisano 26 Styczeń 2022 Napisano 26 Styczeń 2022 Moja wersja na szybko, plus parę uwag. - Dałbym jakiś podobny kolor na większość pracy, konrastujący z punktem skupienia, zaleznie od nastroju, jaki chcesz uzyskać (np. zimne kolory = nieprzyjemnie, ciepłe = miło i cozy) - Trochę jakiejś akcji? Może niech laska smyra tego smoka? Żeby nie była taka wklejona. - Design i anatomia potworów. Wiem, że to smok i może wyglądać jak cokolwiek, ale w takim razie niech wygląda ciekawie 🙂 Popatrz sobie na anatomię zwierząt, zębów, głów, oczu etc. Niektóre salamandry czy żółwie wyglądają totalnie jak z fantasy. - Za dużo, żeby to poprawić tutaj, ale popracuj nad światłocieniem. Jak pada swiatlo, jak padają cienie itd. TO spory temat ale jest dużo dobrych materiałów o tym (How to Render Scotta Robertsona chociażby) I takie ogólne uwagi: Pozdro i powodzenia! 6 2
Zurluk Napisano 30 Styczeń 2022 Autor Napisano 30 Styczeń 2022 SebastianSz to co zrobiłeś z tym obrazkiem jest niesamowite! Dzięki wielkie za pomoc. Rzeczywiście wygląda to o wiele ciekawiej. Te zimne barwy na prawdę dały tu klimat Niestety czym dłużej siedzę nad jakąś pracą tym bardziej to "ugrzeczniam" i lukruję. Popracuję nad tym co napisałeś. Muszę chyba więcej trenować i robić szkice niż męczyć wiele godzin jedną pracę. Teraz trochę się przed wami otworzę: Rysuję na tablecie już od podstawówki ale niestety ostatnio bardzo rzadko. Teraz mam już 30 lat i niestety poziom taki jaki widzicie 😕 Zawsze miałem marzenie robić to profesjonalnie ale niestety niezbyt się przykładałem i nie poświęcałem dużo czasu. Obecnie pracuję w drukarni a to robię po godzinach..
RaVirr Napisano 30 Styczeń 2022 Napisano 30 Styczeń 2022 14 minut temu, Zurluk napisał: Teraz trochę się przed wami otworzę: Rysuję na tablecie już od podstawówki ale niestety ostatnio bardzo rzadko. Teraz mam już 30 lat i niestety poziom taki jaki widzicie 😕 Zawsze miałem marzenie robić to profesjonalnie ale niestety niezbyt się przykładałem i nie poświęcałem dużo czasu. Obecnie pracuję w drukarni a to robię po godzinach.. Akurat 30 to fajna wartość graniczna na przemyślenia i podejmowanie decyzji, sam miałem podobnie. Będzie dobrze- jeśli tylko będziesz tego chciał 🙂 1
SebastianSz Napisano 30 Styczeń 2022 Napisano 30 Styczeń 2022 Wiesz co, dałbym sobie spokój z malowanymi pracami na ten moment. Wydzierganie realistycznych detali zajmuje dużo czasu i jeśli praca ma wady u podstaw, typu zła kompozycja, perspektywa czy design, to cały ten wysiłek i tak pójdzie w gwizdek. Dobra praca nie musi mieć turbo detalu i namalowanych indywidualnie porów na skórze. Wzoruj się na tym (prace Tima Mcburnie): Super przyjemne dla oka bez przerostu formy nad treścią. Tylko nie daj się zwieść "prostocie", to wcale nie jest takie łatwe 🙂 Po prostu poświęcenie 1000 godzin na ćwiczenie kompozycji i budowania nastroju da Ci dużo więcej niż 1000 godzin malowania realistycznych łusek i kamieni. Skup się zatem na tych 3 rzeczach (kompozycja, perspektywa, design) i rób prace w linearcie i płaskich kolorach, ew. cel-shading, poświęcając większość uwagi kompozycji, poprawnej głębi i skali, przyjemnej kolorystyce i ciekawemu designowi. 7 1 1
dm_ Napisano 30 Styczeń 2022 Napisano 30 Styczeń 2022 @SebastianSz piszę to już chyba drugi raz ale Twoje porady możesz spiąć w jakichś Tips Bundle i sprzedawać. Mnóstwo cennej wiedzy tutaj zostawiasz. @Zurluk może dobrze byłoby wynająć mentora? Tak chyba najłatwiej jest levelować gdy chce się robić na poważnie. A wiekiem się nie przejmuj, celujesz w branżę gdzie zdaje się nie jest on problemem. 1
Zurluk Napisano 7 Maj 2022 Autor Napisano 7 Maj 2022 Cześć, tym razem trochę inny styl. Poszedłem bardziej w kontury i wyszło takie coś. Jak radził wyżej kolega @SebastianSz przyjrzałem się artyście Timie Mcburnie i mocno wzorowałem się na kolorystyce jednej z jego prac, ponieważ jak wcześniej dowiodłem nie radzę sobie z barwą. Mam nadzieję że (kompozycja, perspektywa, design) choć trochę ruszyła. Ale nie będę się rozpisywał... sami oceńcie 8
Destroyer Napisano 7 Maj 2022 Napisano 7 Maj 2022 (edytowane) Dla mnie super, bardzo fajnie to wygląda 🙂 Edytowane 7 Maj 2022 przez Destroyer 1
RaVirr Napisano 7 Maj 2022 Napisano 7 Maj 2022 2 godziny temu, Zurluk napisał: Mam nadzieję że (kompozycja, perspektywa, design) choć trochę ruszyła. Ruszyło i to grubo, właściwie wszystko działa jak należy, wyszło super ślicznie 🙂 Jeśli chciałbyś ewentualnie nad czymś jeszcze popracować to jedynie chmury są z innej bajki 😉 2
EthicallyChallenged Napisano 7 Maj 2022 Napisano 7 Maj 2022 Jeżeli chodzi o kompozycję i kształty, to sporo ludzi radzi wystrzegać się umieszczania elementów które są na różnych planach (jeden dalej a drugi bliżej widza) tak, że stykają się krawędziami zamiast zasłaniać jeden drugim, co nie pomaga tworzeniu wrażenia głębi. W Twoim obrazku dosyć często to widać, myślę że warto byłoby to zmienić 1 1
Zurluk Napisano 10 Lipiec Autor Napisano 10 Lipiec Cześć, a tutaj mój digitalik po godzinach. Starzeję się i rzadko obrazki robię:). Postaram się częściej coś wrzucać/ stwarzać. Proszę o uwagi i pozdrawiam 6
Zurluk Napisano 13 Listopad Autor Napisano 13 Listopad takie coś sci fi. Utknąłem. Nie wiem co z kolorami bo wydają się mdłe i nudne.. Ta jaskrawa żółta plama po lewej na podłodze to światło wpadające do wnętrza magazynu. Chcę dodać do niego jeszce promień i ogólnie mgły 5
SebastianSz Napisano 16 Listopad Napisano 16 Listopad (edytowane) @Zurluk Garść uwag: - kwestie czysto techniczne - perspektywa nie siedzi. Popatrz: Wszystkie te linie są w rzeczywistości równoległe, a zatem muszą zbiegać się w jednym punkcie na horyzoncie w perspektywie. A B i C powinny być jednym punktem, o tak: Mamy tutaj jednozbiegową perspektywę, więc wszystkie równoległe linie poziome idą do tego samego punktu. Już nie będę robił teraz wywodów dlaczego tak jest, ale polecam rzucić okiem na prawilne tutoriale o perspektywie - Erik Olson na NMA, Framed Perspective, How to Draw Scotta Robertsona albo różne kanały na YT, jak ten: (16) Trust Your Perspective - YouTube - masz baaaardzo rozciągnięte pole widzenia. Tak naprawdę, gdybyś stanał w punkie, w którym jest u Ciebie kamera to widziałbyś pewnie maks tyle: Rysujesz z bardzo szerokiego obiektywu i przez to wygląda to trochę jak to: Jest to oczywiście możliwy widok do narysowania, ale wygląda bardzo nienaturalnie. Postaraj się zmniejszyć kadr i niejako "wyciąć" mniejszy kadr z szerszej perspektywy: Co do kolorów to wszystko jest w bardzo zielonoszarej tonacji. Cięzko coś fajnego w takich kolorach zrobić, choć nie jest niemożliwe. Przyjąłbym jakieś założenia co do nastroju (ciepło, zimno, niebezpiecznie, cozy, itp.) i dobierał barwy idące w tym kierunku. Tak na szybko: Chłodne, niebieskie światło, dopełniający pomarańczowy ludek, zielonkawe akcenty na ścianie. Plus jakieś odbicia w podłodze, żeby tak nudno tam nie było. I mamy taki nastrój trochę posępno-cyberpunkowy jak ze stacji benzynowej nocą. Ale przydałoby się pomęczyć też kompozycję, przy okazji łącząc też te rzeczy o których wspomniałem (perspektywa, kadr, kolory) i nadając jakis storytelling: Gif: Co takiego zmieniłem: 1. Przybliżamy kadr, żeby ta rozciągnięta perspektywa nie przeszkadzała i powiększamy gościa na pierwszym planie. 2. Commando Ghost w tyle stoi na czatach przy lekko uchylonych drzwiach. NAPIĘCIE! 3. Czerwony kolor, bo niebezpieczeństwo, alarm i w ogóle zaraz ktoś do nich wpadnie i ich wystrzela. NAPIĘCIE!!! 4. Zielonkawe akcenty, żeby przełamać czerwoność sceny. 5. Obowiązkowy Dutch tilt, bo DYNAMIKA i NAPIĘCIE!!!!! Dzięki temu mamy jakąś opowieść - ktoś coś kradnie, ktoś obserwuje, czerwone światło sugeruje alarm, jest jakieś napięcie (heh) i widz może się przez chwile zanurzyć w tej scenie. U Ciebie cięzko jest sie połapać co tak naprawdę się dzieje i co ci ludzie tam robią, bo ani kolory, ani pozy, ani kadr nie sugerują niczego konkretnego, ot ktoś gdzieś tam jest i coś tam robi. Pozdro i ciśnij dalej 🙂 Edytowane 17 Listopad przez SebastianSz 6 4
Zurluk Napisano 5 Grudzień Autor Napisano 5 Grudzień Dzięki wielkie za ogrom bezcennych porad:) Powalczę z kompozycją, te kolory które ulepszyłeś są o wiele żywsze i ciekawsze. Tematem pierwotnym miała być zwykła praca w magazynie "nudna", żeby praca broniła się wizualnie a nie akcją, ale chyba mi się ta kwestia nie uda:/ 1
SebastianSz Napisano 5 Grudzień Napisano 5 Grudzień 7 hours ago, Zurluk said: Dzięki wielkie za ogrom bezcennych porad:) Powalczę z kompozycją, te kolory które ulepszyłeś są o wiele żywsze i ciekawsze. Tematem pierwotnym miała być zwykła praca w magazynie "nudna", żeby praca broniła się wizualnie a nie akcją, ale chyba mi się ta kwestia nie uda:/ Wiesz co, nie ma sensu chyba dodawać sobie takich trudności, kiedy inne rzeczy trochę nie leżą jeszcze. Namalowanie "nudnej" sceny, tak, żeby się jakoś broniła i jednak była atrakcyjna dla odbiorców nie jest łatwe bo arcyważne będą subtelne detale. Zobacz na to (daję swoją pracę, bo wiem jaki miałem tok myślenia, nie, że jestem takim wzorem do naśladowania :P): Też niby nic się nie dzieje, ludzie stoją, a koleś se jadzie na koniu. Kolory też bardzo stonowane, perspektywa prosta. Ale jednocześnie są punkty skupienia, ta szaroburość otoczenia podkreśla tę odrobinę koloru, która jednak jest na dziewczynie po lewej czy na koniu. Są jakieś emocje u tych postaci, zasugerowane przez spojrzenia i pozy, jakiś kontrast obiektów (zwykli chłopi w łachmanach vs jakiś groźny typ w kapturze i złotym hełmie jadący na rogatym, ognistym koniu). Nie chodzi więc o same jakieś triki w stylu przechylonego horyzontu, ale łatwiej jest zrobić ciekawą i angażującą scenę ze strzelaniną niż z pracą w magazynie. Powinieneś na samym początku wykminić co miałoby nadawać fajność tej scenie i o czym ona w ogóle jest, i potem dobierać obiekty, kolor, pozy itd. pod ten pomysł 🙂 3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się