Napisano 6 Grudzień 201410 l Witam! Postanowilem pozbierac troche swoich wypocin i wrzucic na forum:) Prace robione glownie w vue 6 do vue 2014 ,the plant factory , wm, ps, magic bullets looks, niektore model robione w modo 701. praca 2009r. [ATTACH=CONFIG]97516[/ATTACH] praca 2010 r. 3d enviroment competetion finalist 2010r. [ATTACH=CONFIG]97522[/ATTACH] tutaj praca 2011r. niestety do finalu 3d enviroment competetion 2011 sie nie dostalem:( [ATTACH=CONFIG]97523[/ATTACH] tutaj z roku 2011 [ATTACH=CONFIG]97524[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97525[/ATTACH] Edytowane 6 Grudzień 201410 l przez maciek3d
Napisano 6 Grudzień 201410 l Autor rok 2013 [ATTACH=CONFIG]97526[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97527[/ATTACH] tutaj ostatnia praca na 3d enviroment competetion 2014r. trzecie miejsce:) [ATTACH=CONFIG]97528[/ATTACH]
Napisano 6 Grudzień 201410 l Świetne, mega w kosmos :) Ostatnie The Best ! Już wiem czyja praca jest tłem pod plant factory :) Jak świeciłeś ? Global radiance? Jak dużo było podmalówek ? Ten wodospadzik to ps czy w VUE ? MEGA !!! Edytowane 7 Grudzień 201410 l przez Sroka8888
Napisano 7 Grudzień 201410 l Autor Sroka8888 - dzieki, wszystkie prace oswietlane GR , post processing to color correction, levels, exposure ,difuse w ps i looks, wszystkie roslinki, skaly, pnacza sa to modele, czesciowo gotowe z vue, czesciowo plant factory, a czesc robilem w modo 701 i 3d-coat. Wodospad to alpha plane renderowane w vue.
Napisano 7 Grudzień 201410 l Bardzo fajne prace. Widać inspirację rodzimymi krajobrazami. Bardzo mi się podoba. Oczywiście jeszcze sporo możliwości do popisania się ale to co pokazałeś to fajna zajawka ;) Pozdr
Napisano 7 Grudzień 201410 l świetnie wyglądają, przekonywując ... zima super !!! zrób jakiegoś tutka i wrzuć lub making of
Napisano 7 Grudzień 201410 l Widziałem przed chwilką prace w 3d enviroment competetion i stwierdzam że powinieneś mieć pierwsze miejsce bez gadania !!!! Na główną z tym :)
Napisano 7 Grudzień 201410 l Widziałem przed chwilką prace w 3d enviroment competetion i stwierdzam że powinieneś mieć pierwsze miejsce bez gadania !!!! Na główną z tym :) zwycięska praca jest bardzo dobra ale First Runner Up to jakies nieporozumienie , zdecydowanie Twoja jest lepsza. Good job
Napisano 7 Grudzień 201410 l Jest bardzo dobra, ale praca naszego kolegi jest o wiele lepsza technicznie i dla mnie ma to coś... popatrz na pierwszą prace i jak bardzo widać te rozmyte tekstury na pierwszym planie na skałach, itp...
Napisano 7 Grudzień 201410 l Autor Dziekuje za komentarze. vizpeople - tak jak napisales do wiekszosci prac inspiracja sa polskie gory:) artzgodka - bedzie troche czasu to pomysle nad jakims making of, narazie mam sporo pracy (okres przedswiateczny), dodatkowo w wlonym czasie testuje nowosci w octane render dla cinema4d Co do 3d enviroment competetion 2014 zwyscieska praca jest bardzo dobra, ma ten jeden minus ze widac kiepska teksture na skalce po lewej stronie, powinien to jakos zamaskowac. First Runner Up tak jak jaras napisal to jakies nieporozumienie , no ale tak juz bywa na wczesniejszych konkursach organizowanych przez e-on software tez tego typu prace dostawaly sie do finalu, ktos wstawil pare drzewek, wode i odpowiednia atmosfere i praca gotowa. No nad swoja praca troche posiedzialem, ogolnie sporo zabawy z exportowaniem skalek, drzewek do TPF gdzie robilem pnacza i korzenie a potem export do vue. Ogolnie w mojej pracy chcialem uzyskac podobny klimat jak w grze Turok. pozdrawiam
Napisano 8 Grudzień 201410 l Piękna robota. Turok jak malowany, naprawdę bardzo czuć ten specyficzny klimat dżungli :) Gratuluję.
Napisano 8 Grudzień 201410 l Autor gryzon - dzieki jaras - rozdzielczosc 4000 x 1800 z wlaczonym re-use indirect lighting(znacznie przyspiesza render) jakies 1h40min na 8 rdzeniowym AMD.
Napisano 8 Grudzień 201410 l Rewelka prace. No, to chyba niezle poprawili czas renderu w Vue, bo kilka lat temu jak sie bawilem to bylo raczej kiepsko. Te jungle na prawde smakowite. Szkoda ze w Vue wciaz nie ma jakiegos narzedzia do wodospadow i podobnych...
Napisano 10 Grudzień 201410 l Autor Dzieki za komentarze:) Nezumi - sporo poprawili szybkosc renderu ale liczy sie tez optymalizacja sceny i renderu, pozatym uzywam opcji Re-use indirect lighting ( raz wyliczone radiosity podczas renderu nie jest ponownie przeliczane przy nastepnym renderze, jezeli dodamy jakis obiekt do sceny wtedy render przelicza radiosity dla obiektu). Co do wodospadu w VUE moze bedzie dodany, tutaj jest VUE roadmap https://trello.com/b/CH54lnry/vue-roadmap dzes - snieg jest to standardowy material z VUE, troche zwiekszylem bump i pozmienialem diffuse, ambient, luminous.
Napisano 11 Grudzień 201410 l 2011 pierwszy z lewej widzialem ten enviroment w jakims tutku na cgcookie. Nie zebym o cos posadzal, ale moze udostepniales scene gdzies w sieci, albo to zwykly zbieg okolicznosci.
Napisano 11 Grudzień 201410 l Autor Temporal - probowalem znalesc tego tutka na cgcookie ale jakos kiepsko mi to idzie, masz moze jakiegos linka? Wszystkie sceny sam robilem i nigdzie ich nie udostepnialem , a koncowe rendery kazdy moze sciagnac z galeri http://www.cornucopia3d.com
Napisano 12 Grudzień 201410 l maciek3d jednak to bylo cos innego, i tylko troche bylo podobne, pamiec juz nie ta :P Co do prac to fajne rzeczy robisz, pozytywnie :)
Napisano 23 Styczeń 201510 l Autor Ostatnio troche siedzialem w Octane Render dla Cinema4d i wrzucam taki maly test. Cinema4d, carbon scatter 2015, TPF, octan render. Queen Palm z http://greengene.republika.pl/
Napisano 23 Styczeń 201510 l Po prostu fantastyczne , skały i woda urzekają mam nadzieje ze znajdzie się ta praca na froncie Zdradziłbyś przepis na shader wody :)
Napisano 24 Styczeń 201510 l Autor skalpel3d- dzieki, co do shadera wody nie ma sprawy moge Ci przeslac , moj e-mail [email protected]
Napisano 21 Lipiec 20168 l Autor Witam, Dawno nic nie wrzucalem na forum, ponizej kilka renderow glownie cinema4d i octane. Cinema4d, carbon scatter, octan Cinema4d, carbon scatter, octan - test fog Cinema4d, carbon scatter, octan
Napisano 21 Lipiec 20168 l Autor World Machine, Vue2015 Cinema4d, forester, octane render, RDT-collection-one Cinema4d, forester, octane render
Napisano 21 Lipiec 20168 l Maciek cała masa frontów:) Ta skała pod chałupa jest fantastyczna trochę światło w chałupie odbiera rozmach wizualizacji ale i tak świetne
Napisano 21 Lipiec 20168 l Autor skalpel3d- wielkie dzieki! a co do chalupy tez cos z tym swiatlem mi nie gra ale juz tak zostawilem, praca robiona na konkurs http://tomglimps.com/octane-render-contest/ zostalo jeszcze 1 tydzien i 3 dni do konca wiec jak ktos ma troche czasu to moze sprobowac:) Edytowane 21 Lipiec 20168 l przez maciek3d
Napisano 22 Lipiec 20168 l Dayymnnn no geenralnie Jakby oglądać jakieś pro sztosowe rendery z boże wylaciała mi nazwa tego programu ten no na V VUE! szacun!
Napisano 22 Lipiec 20168 l Autor hmm z czasami renderingu to roznie narazie mam karte graficzna gf780 6GB, czas renderu to od 2 do 4-5 godzin w rozdzielczosci 3k-4k, no i zalezy czy uzywam DL i AO (szybszy rendering), albo PT(rendering wolniejszy ale ostatnio zaktualizowałem octan do versji 3 i PT renderuje o wiele szybciej) - - - Połączono posty - - - Maciek - dzieki!
Napisano 31 Październik 20177 l Autor Witam, ponizej praca robiona na 3D Environment Competition 2017 trzecie miejsce :) software; TPF2016, cinema4d r15, daz3d, Marvelous Designer, VUE xStream 2016
Napisano 31 Październik 20177 l piekne, troche lepszy kadr i korekcja koloru wyciągnęłyby wiecej z tej pracy na pewno. Niemniej ogladanie daje prawdziwą przyjemność przez ilość akcji drugoplanowej, ktore mozna podziwiac osobno.
Napisano 8 Listopad 20177 l Bardzo ładne prace. :) Zastanawia mnie ile poly miały te drzewa z Twojej pracy o tytule "Sunny day"? Wyglądają bardzo naturalnie.
Napisano 9 Listopad 20177 l Autor Dzieki PawelB :) Co do tych drzew nie pamietam dokladnie ilosci poly, ale spokojnie ponad milion poly na drzewko.