Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Postanowilem pozbierac troche swoich wypocin i wrzucic na forum:)

Prace robione glownie w vue 6 do vue 2014 ,the plant factory , wm, ps, magic bullets looks, niektore model robione w modo 701.

 

praca 2009r.

[ATTACH=CONFIG]97516[/ATTACH]

 

 

 

praca 2010 r. 3d enviroment competetion finalist 2010r.

[ATTACH=CONFIG]97522[/ATTACH]

 

 

 

tutaj praca 2011r. niestety do finalu 3d enviroment competetion 2011 sie nie dostalem:(

[ATTACH=CONFIG]97523[/ATTACH]

 

 

 

tutaj z roku 2011

[ATTACH=CONFIG]97524[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97525[/ATTACH]

Edytowane przez maciek3d

  • Odpowiedzi 40
  • Wyświetleń 15,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

rok 2013

[ATTACH=CONFIG]97526[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]97527[/ATTACH]

 

 

tutaj ostatnia praca na 3d enviroment competetion 2014r. trzecie miejsce:)

[ATTACH=CONFIG]97528[/ATTACH]

Napisano

Świetne, mega w kosmos :) Ostatnie The Best ! Już wiem czyja praca jest tłem pod plant factory :)

Jak świeciłeś ? Global radiance? Jak dużo było podmalówek ? Ten wodospadzik to ps czy w VUE ? MEGA !!!

Edytowane przez Sroka8888

Napisano
  • Autor

Sroka8888 - dzieki, wszystkie prace oswietlane GR , post processing to color correction, levels, exposure ,difuse w ps i looks,

wszystkie roslinki, skaly, pnacza sa to modele, czesciowo gotowe z vue, czesciowo plant factory, a czesc robilem

w modo 701 i 3d-coat. Wodospad to alpha plane renderowane w vue.

Napisano

Bardzo fajne prace. Widać inspirację rodzimymi krajobrazami. Bardzo mi się podoba. Oczywiście jeszcze sporo możliwości do popisania się ale to co pokazałeś to fajna zajawka ;)

Pozdr

Napisano

świetnie wyglądają, przekonywując ... zima super !!! zrób jakiegoś tutka i wrzuć lub making of

Napisano

Widziałem przed chwilką prace w 3d enviroment competetion i stwierdzam że powinieneś mieć pierwsze miejsce bez gadania !!!! Na główną z tym :)

Napisano
Widziałem przed chwilką prace w 3d enviroment competetion i stwierdzam że powinieneś mieć pierwsze miejsce bez gadania !!!! Na główną z tym :)

zwycięska praca jest bardzo dobra ale First Runner Up to jakies nieporozumienie , zdecydowanie Twoja jest lepsza. Good job

Napisano

Jest bardzo dobra, ale praca naszego kolegi jest o wiele lepsza technicznie i dla mnie ma to coś... popatrz na pierwszą prace i jak bardzo widać te rozmyte tekstury na pierwszym planie na skałach, itp...

Napisano
  • Autor

Dziekuje za komentarze.

vizpeople - tak jak napisales do wiekszosci prac inspiracja sa polskie gory:)

artzgodka - bedzie troche czasu to pomysle nad jakims making of, narazie mam sporo pracy (okres przedswiateczny), dodatkowo w wlonym czasie testuje nowosci w octane render dla cinema4d

 

Co do 3d enviroment competetion 2014 zwyscieska praca jest bardzo dobra, ma ten jeden minus ze widac kiepska teksture na skalce po lewej stronie, powinien to jakos zamaskowac. First Runner Up tak jak jaras napisal to jakies nieporozumienie , no ale tak juz bywa na wczesniejszych konkursach organizowanych przez e-on software tez tego typu prace dostawaly sie do finalu, ktos wstawil pare drzewek, wode i odpowiednia atmosfere i praca gotowa. No nad swoja praca troche posiedzialem, ogolnie sporo zabawy z exportowaniem skalek, drzewek do TPF gdzie robilem pnacza i korzenie a potem export do vue. Ogolnie w mojej pracy chcialem uzyskac podobny klimat jak w grze Turok.

pozdrawiam

Napisano

Piękna robota. Turok jak malowany, naprawdę bardzo czuć ten specyficzny klimat dżungli :) Gratuluję.

Napisano
  • Autor

gryzon - dzieki

jaras - rozdzielczosc 4000 x 1800 z wlaczonym re-use indirect lighting(znacznie przyspiesza render) jakies 1h40min na 8 rdzeniowym AMD.

Napisano

Rewelka prace. No, to chyba niezle poprawili czas renderu w Vue, bo kilka lat temu jak sie bawilem to bylo raczej kiepsko.

Te jungle na prawde smakowite. Szkoda ze w Vue wciaz nie ma jakiegos narzedzia do wodospadow i podobnych...

Napisano

fajne klimaciki.

podoba się.

w jaki sposób uzyskany jest śnieg?

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze:)

Nezumi - sporo poprawili szybkosc renderu ale liczy sie tez optymalizacja sceny i renderu, pozatym uzywam opcji Re-use indirect lighting ( raz wyliczone radiosity podczas renderu nie jest ponownie przeliczane przy nastepnym renderze, jezeli dodamy jakis obiekt do sceny wtedy render przelicza radiosity dla obiektu).

Co do wodospadu w VUE moze bedzie dodany, tutaj jest VUE roadmap

https://trello.com/b/CH54lnry/vue-roadmap

dzes - snieg jest to standardowy material z VUE, troche zwiekszylem bump i pozmienialem diffuse, ambient, luminous.

Napisano

2011 pierwszy z lewej widzialem ten enviroment w jakims tutku na cgcookie. Nie zebym o cos posadzal, ale moze udostepniales scene gdzies w sieci, albo to zwykly zbieg okolicznosci.

Napisano
  • Autor

Temporal - probowalem znalesc tego tutka na cgcookie ale jakos kiepsko mi to idzie, masz moze jakiegos linka? Wszystkie sceny sam robilem i nigdzie ich nie udostepnialem , a koncowe rendery kazdy moze sciagnac z galeri http://www.cornucopia3d.com

Napisano

maciek3d jednak to bylo cos innego, i tylko troche bylo podobne, pamiec juz nie ta :P

 

Co do prac to fajne rzeczy robisz, pozytywnie :)

Napisano

Po prostu fantastyczne , skały i woda urzekają mam nadzieje ze znajdzie się ta praca na froncie

Zdradziłbyś przepis na shader wody :)

Napisano
  • Autor

Witam,

Dawno nic nie wrzucalem na forum, ponizej kilka renderow glownie cinema4d i octane.

 

maciej-sikora-river.jpg?1447814347

Cinema4d, carbon scatter, octan

 

maciej-sikora-woda-trawa10-hdri.jpg?1447892350

Cinema4d, carbon scatter, octan - test fog

 

maciej-sikora-droga3.jpg?1447633062

Cinema4d, carbon scatter, octan

Napisano
  • Autor

maciej-sikora-mountain.jpg?1457463516

World Machine, Vue2015

 

maciej-sikora-final-render-low-res2.jpg?1469124994

Cinema4d, forester, octane render, RDT-collection-one

 

maciej-sikora-nowa-12-postprocesing.jpg?1469124011

Cinema4d, forester, octane render

Napisano

Maciek cała masa frontów:) Ta skała pod chałupa jest fantastyczna trochę światło w chałupie odbiera rozmach wizualizacji ale i tak świetne

Napisano
  • Autor

skalpel3d- wielkie dzieki!

a co do chalupy tez cos z tym swiatlem mi nie gra ale juz tak zostawilem, praca robiona na konkurs

http://tomglimps.com/octane-render-contest/ zostalo jeszcze 1 tydzien i 3 dni do konca wiec jak ktos ma troche czasu to moze sprobowac:)

Edytowane przez maciek3d

Napisano
  • Autor

hmm z czasami renderingu to roznie narazie mam karte graficzna gf780 6GB, czas renderu to od 2 do 4-5 godzin w rozdzielczosci 3k-4k, no i zalezy czy uzywam DL i AO (szybszy rendering), albo PT(rendering wolniejszy ale ostatnio zaktualizowałem octan do versji 3 i PT renderuje o wiele szybciej)

 

 

- - - Połączono posty - - -

 

Maciek - dzieki!

Napisano
  • Autor

Witam, ponizej praca robiona na 3D Environment Competition 2017

trzecie miejsce :)

76835.jpg

 

software; TPF2016, cinema4d r15, daz3d, Marvelous Designer, VUE xStream 2016

Napisano

piekne, troche lepszy kadr i korekcja koloru wyciągnęłyby wiecej z tej pracy na pewno. Niemniej ogladanie daje prawdziwą przyjemność przez ilość akcji drugoplanowej, ktore mozna podziwiac osobno.

Napisano

Bardzo ładne prace. :)

Zastanawia mnie ile poly miały te drzewa z Twojej pracy o tytule "Sunny day"? Wyglądają bardzo naturalnie.

Napisano
  • Autor

Dzieki PawelB :) Co do tych drzew nie pamietam dokladnie ilosci poly, ale spokojnie ponad milion poly na drzewko.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności