Mockinbird Napisano 11 Wrzesień 2016 Napisano 11 Wrzesień 2016 (edytowane) Cześć wszystkim, to mój pierwszy post, temat, jedna z pierwszych prac w Zbrushu... Słowem; debiutuję. Proszę zerknijcie, oceńcie, podzielcie się uwagami. Miałem intencje wyrzeźbienia twarzy kogoś znanego. Praca nad konkretną osobą jest dla mnie ciekawsza. To moję pierwsze kroki w 3d. Pozdrawiam Forumowiczów. http://imgur.com/GR6wQG5 Edytowane 3 Listopad 2016 przez Mockinbird odświeżenie miniaturki
Sebazx6r Napisano 12 Wrzesień 2016 Napisano 12 Wrzesień 2016 Bruce Willis. No prawie. Jak wrzucasz fota to kopiuj link do zdjecia z imgura i wrzucaj jak zdjecie albo . Wtrzuc wiecej widookow. Jaki kat masz angle view w draw ustawiony- ustaw se np 27 stopni lub sprawdzaj proporcje glowek w orto.
gryzon Napisano 21 Wrzesień 2016 Napisano 21 Wrzesień 2016 Miałem intencje wyrzeźbienia twarzy kogoś znanego. Praca nad konkretną osobą jest dla mnie ciekawsza. http://imgur.com/GR6wQG5 Cześć. Elementy charakterystyczne mimiki twarzy masz zachowane i widać że idzie Ci to. Pracuj najwięcej nad poznaniem bryły głowy (czaszki). DŁugość szyi tutaj przeszkadza. Zbuduj ją kawałek dalej by łączyła się z popiersiem, naturalniej będzie się czytało twoją pracę. Pokaż z profilu, ale widać że jest zbyt klockowata. Z tyłu czaszka powinna być nieco szersza, u ciebie jest też chyba za krótka (nie wiem jaki profil). Szkicuj dalej. Pozdrawiam.
Mockinbird Napisano 26 Wrzesień 2016 Autor Napisano 26 Wrzesień 2016 Cześć, po B. Willisie zrobiłem tego Pieseła. Do Willisa wrócę- jest nieskończony. Tego Pieseła zrobiłem kiedyś w ceramice szkliwionej. Oczywiście chętnie wysłucham uwag i opinii. Sebazx6r i gryzon dzięki za słowo.
gryzon Napisano 26 Wrzesień 2016 Napisano 26 Wrzesień 2016 Oczywiście chętnie wysłucham uwag i opinii. Gdybyś wprowadził trochę asymetrii. Niech ta skóra fałdami opada ale nieco inaczej z każdej ze stron. Od razu zyska na tym ten model.
gawelp Napisano 5 Październik 2016 Napisano 5 Październik 2016 Psina rewela! Willis też niczego sobie!
Mockinbird Napisano 23 Październik 2016 Autor Napisano 23 Październik 2016 Pierwsze starcie z anatomią...Przeglądam i podpieram się różnymi materiałami ale co parę oczu to nie jedna :) Trochę nabrałem dystansu do Willisa to pora do niego wrócić. Jak zwykle chętnie wysłucham rad.
michalo Napisano 23 Październik 2016 Napisano 23 Październik 2016 Ogólnie malinowo :) Tylko symetria na brzuchu bardzo kłuje w oczy. Te mięśnie są b. asymetryczne i powinieneś to zmienić. Co do innych rzeczy to biceps trochę dziwnie stapia się z naramiennym. Ogólnie widać dużo błędów w miejscach przyczepów mięśni itp. Jakby było to przerysowane. Wymądrzam się ale sam lepiej bym nie zrobił ;) Świetnie operujesz formą. Tutaj widać, że masz artystyczny background i soliden fundamenty. Rysunek? Rzeźba?
Mockinbird Napisano 23 Październik 2016 Autor Napisano 23 Październik 2016 Rzeźba. Symetrię poprawię.Zwrócę uwagę na miejsca przyczepów.Na razie się męczę przed kompem. Komp i zbrush stawia większy opór niż moja ulubiona glina :) Ale się nie poddaję. Dzięki za wskazówki michalo !
Mockinbird Napisano 24 Październik 2016 Autor Napisano 24 Październik 2016 Poprawiłem asymetrię mięśni brzucha. Dla odświeżenia zacznę coś nowego.
Mockinbird Napisano 11 Listopad 2016 Autor Napisano 11 Listopad 2016 Ciąg dalszy; maska, zmarszczki itd. itp.
Graft Napisano 11 Listopad 2016 Napisano 11 Listopad 2016 Dla mnie rewelacja. Widać żeś nie z pierwszej łapanki ;D
Mockinbird Napisano 11 Listopad 2016 Autor Napisano 11 Listopad 2016 Dzięki Graft. Namęczyłem sie przy masce. Jeszcze parę rzeczy poprawię i może poraczkuję w renderowaniu. A tu jeszcze bez maski.
claude Napisano 11 Listopad 2016 Napisano 11 Listopad 2016 Dobre to! Jak bym miał się czepiać to można by jeszcze zrobić wrażenie że ta paski wbijają się w we włosy i ciało. Lekkie wgniecenie i wybrzuszenia koło pasków mogły by zasugerować że ta maska mocno jest zaciśnięta. Jeszcze trochę można pocisnąć detal ale i tak jest spoko. Może jakieś zadrapania maski, faktura skóry na paskach itp. Powodzenia!
reminoir Napisano 23 Listopad 2016 Napisano 23 Listopad 2016 (...) To moję pierwsze kroki w 3d. (...) i jak tu się nie załamać :P Jak na pierwsze kroki w 3D to idzie Ci świetnie, no ale skoro background jest artystyczny to nie ma to tamto.
Mockinbird Napisano 23 Listopad 2016 Autor Napisano 23 Listopad 2016 reminoir nie patrz na to w ten sposób. Mam za sobą ASP i inne takie. Mnóstwo czasu nad glinianymi rzeźbami. Portrety itp. No i nie widzisz mnie przed monitorem jak ciskam obelgami kiedy nie wiem co i jak :) Powodzenia!
michalo Napisano 24 Listopad 2016 Napisano 24 Listopad 2016 Bardzo dobrze ci idzie. Zawstydzasz dużą część forum :)
Sebazx6r Napisano 24 Listopad 2016 Napisano 24 Listopad 2016 Warsztat masz zmieniles tylko narzedzie. Zawstydzilby jakby nie mial backgroundu artystycznego.
reminoir Napisano 24 Listopad 2016 Napisano 24 Listopad 2016 @Mockingbird, dzięki! :-) zawsze sobie powtarzam, że trzeba po prostu robić robić robić i się nie poddawać, aż w końcu zacznie wychodzić. Zły tylko jestem na siebie, że tak późno to do mnie dotarło, no ale lepiej późno niż wcale jak to mówią :D hehe Czekam na więcej Twoich prac. Pozdro
Mockinbird Napisano 24 Listopad 2016 Autor Napisano 24 Listopad 2016 (edytowane) Jest dokładnie tak jak pisze Sebazx6r. Zmieniłem tylko narzędzie. reminoir ja też późno zacząłem. Nie jedna wiosnę już widziałem.Podejrzewam , że jestem tu seniorem. Na naukę nigdy nie jest za późno. Pomyślałem po prostu pewnego dnia , że w Zbrushu mogę dalej posunąć swoje myślenie o formie. A i w domu mam ciepło, w pracowni mniej :) Tego pieseła znacie w wersji zbrushowej tu jako rzeźba z ceramiki. To na potwierdzenie tego co mówi Sebazx6r. Edytowane 24 Listopad 2016 przez Mockinbird błąd ortograficzny
michalo Napisano 24 Listopad 2016 Napisano 24 Listopad 2016 Jeśli mówisz, że jesteś seniorem to zmiana narzędzia - z rąk na tablet i program to nie taka łatwa sprawa. Tak samo zrobił Steve Lord i jak kiedyśbędziesz miał okazję podpatrzzeć jak pracuje, to zobaczysz jakie ma braki w workflow :D Pomimo to jest, moim zdaniem, jedny z Masters of the ZUniverse ;)' Chcociaż na bank łatwiej niż z digital do real.
Araiel Napisano 24 Listopad 2016 Napisano 24 Listopad 2016 Bardzo podoba mi się Hopkins jako Hannibal. Od razu po modelu widać o kogo chodzi tak więc jest dobrze :) W ogóle też chciałbym tak umieć - wtedy nie musiałbym kombinować tych osób do pozowania przy tych moich projektach tylko mógłbym wszystko od razu w 3d wykonać :D
Mockinbird Napisano 3 Grudzień 2016 Autor Napisano 3 Grudzień 2016 Popracowałem na Willisem. Nie lubię porzuconych pomysłów. Z przyjemnością się uczyłem :) Teraz pora na jakiegoś stwora dla odpoczynku.
Mockinbird Napisano 17 Grudzień 2016 Autor Napisano 17 Grudzień 2016 Kreatura. Nie bardzo wiem jak ją kontynuować. Może ktoś coś podpowie. Na razie jest symetryczna. Myślałem aby dodać oręż. Będzie pretekst do nauki hard surface.
michalo Napisano 17 Grudzień 2016 Napisano 17 Grudzień 2016 Może jakiś detal na skórę? Daj mu jakąś pozę, "pasek na biodra" no i ten swój miecz i będzie malina :D Ogólnie fajowy kolo!
cimathel Napisano 17 Grudzień 2016 Napisano 17 Grudzień 2016 Coś tam się dziwnego dzieje w kroczu tej kreatury ;)
Mockinbird Napisano 20 Grudzień 2016 Autor Napisano 20 Grudzień 2016 Ok. Dzięki za odzew. Cimathel - po prostu czasami działam na czuja, dopiero potem oceniam efekt, jak widać tu słabo wyszło :) Michalo skóra będzie jak już zakończę etap ustalania formy.
Roak Napisano 20 Grudzień 2016 Napisano 20 Grudzień 2016 Bardzo fajne prace! Szczególnie pieseł ma ciekawy design. A co do ostatniej rzeźby to może dynamiczna poza by tutaj pomogła ? Wykorzystać fakt, że kreatura robi wrażenie spiętej, a przynajmniej mięśnie ma spięte, to tylko ją upozować w ciekawy sposób i może to zadziała.
Mockinbird Napisano 21 Grudzień 2016 Autor Napisano 21 Grudzień 2016 WIP Szukam sposobu, metody na proste włosy. Macie jakieś patenty?
Mockinbird Napisano 2 Styczeń 2017 Autor Napisano 2 Styczeń 2017 Mały update. George z poprawionymi włosiętami. A tak na początku roku wszystkim zaglądającym życzę dużo satysfakcji i samych niesamowitych sculptów :)
michalo Napisano 2 Styczeń 2017 Napisano 2 Styczeń 2017 Dzięki i wzajemnie :) Ps, spoko główka. Uchywciłeś podobieństwo.
Mockinbird Napisano 4 Luty 2017 Autor Napisano 4 Luty 2017 Dalej pracuję nad portretami. Grzebię przy włosach i szukam nowych na nie rozwiązań. Jakby nie było jasne to Keith Richards.
Mockinbird Napisano 7 Luty 2017 Autor Napisano 7 Luty 2017 tr3buh, Natas dzięki ! Ciąg dalszy. Podobno ludzie dzielą się na tych od The Beatles i na tych od The Rolling Stones. Ja od tych drugich.
Mockinbird Napisano 8 Luty 2017 Autor Napisano 8 Luty 2017 Dzięki Aniu. W takim razie wrócę i poprawię.
Mockinbird Napisano 19 Luty 2017 Autor Napisano 19 Luty 2017 Szybka praca aby potrenować.Szkic. Ale pewnie do niego wrócę aby pododawać parę rzeczy np. włosy.
Mockinbird Napisano 26 Luty 2017 Autor Napisano 26 Luty 2017 Update. Może pociągnę temat zwierząt dalej.
Graft Napisano 26 Luty 2017 Napisano 26 Luty 2017 Czyste, czytelne form. Podoba mi się taki styl. Może warto by ładnie oświetlić i wyrenderować (np. w blenderze) ? Ludzie zawsze inaczej patrzą na takie rzeźbi jeśli są odpowiednio zaprezentowane ;-)
michalo Napisano 27 Luty 2017 Napisano 27 Luty 2017 Kedy model jest dobry (tak jak ten) to nawet zbrus hviewport daje radę:) Świetny model. Graft ma rację, poćwicz trochę też rendering przyokazji, ajkieśpost pro itp. Przyda się.
pbcg Napisano 1 Marzec 2017 Napisano 1 Marzec 2017 Bardzo ładnie wychodzą ci portrety. Będę tu wpadał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się