Xaia Napisano 26 Wrzesień 2016 Napisano 26 Wrzesień 2016 (edytowane) Hej, Jak wszyscy zapewne wiedzą, Człowiek Pająk trafił pod skrzydła Marvel Studios. Oto jak wygląda po kilku miesiącach skakania po budynkach razem z Avengers ;). Maya, Marvelous Designer, Zbrush, Keyshot, Photoshop. Enjoy. Więcej hi-res tutaj: https://www.artstation.com/artwork/2YD2B Edytowane 26 Wrzesień 2016 przez Xaia
Sebazx6r Napisano 26 Wrzesień 2016 Napisano 26 Wrzesień 2016 Pisalem jzu na facie fajna praca. Troche jak w pewnej parodii xD.
Xaia Napisano 27 Wrzesień 2016 Autor Napisano 27 Wrzesień 2016 Dzięki chłopaki :) Zbrush Central przyznał mi Top Row! Yey!
genitalius Napisano 28 Wrzesień 2016 Napisano 28 Wrzesień 2016 ooo w morde! na fronta z tym. Gratulacje!
michalo Napisano 29 Wrzesień 2016 Napisano 29 Wrzesień 2016 Wygląda ekstra! Świetna robota, bardzo zabawne. Na fronta :)
genitalius Napisano 3 Październik 2016 Napisano 3 Październik 2016 dziwne, ze jeszcze nie wisi na froncie jakeis dodatkwoe warunki nalezy spelnic/? czy poprostu lenistwo administracji.
Xaia Napisano 4 Październik 2016 Autor Napisano 4 Październik 2016 (edytowane) @genitalius opindalają się no! ;) Przygotowałem mały breakdown. Raczej nic fancy, proste dłubanie do celu. Edytowane 4 Październik 2016 przez Xaia
blazejbobek Napisano 5 Październik 2016 Napisano 5 Październik 2016 @xaia A planujesz zrobić wersję 'w kolorze'? :) BTW. całość mistrzostwo, ale w kolorze jeszcze bardziej by miażdzyło :)
Xaia Napisano 5 Październik 2016 Autor Napisano 5 Październik 2016 (edytowane) @xaia A planujesz zrobić wersję 'w kolorze'? :) BTW. całość mistrzostwo, ale w kolorze jeszcze bardziej by miażdzyło :) dzięki ;). Co do koloru to sporo osób mi o tym mówi. Będę musiał się nad tym poważnie zastanowić bo shadery to nie zabawka, z nimi trzeba ostrożnie xD. Zacząłem pracować już nad kolejnym artem, tym razem full pakiet i może po nim zabiorę się za kolor spidermana :) Edytowane 5 Październik 2016 przez Xaia
Sebazx6r Napisano 7 Październik 2016 Napisano 7 Październik 2016 Obrazek czyta się bardzo fajnie, ale ten breakdown to taki anatomiczny strzał w kolano od modelu po pozowanie. Połamania anatomiczne widać już w głównym rysunku jak lepiej się przyjrzeć. Ręka skręcona wyłamana w łokciu, Wyłamany bark, połamane nadgarstki.Wykręcona naga w piszczelu. Zamiast rotować udo zrotowałeś kość piszczeli, a raczej wykreciłeś jak ścierkę wokół własnej osi.. Ogólnie grubcio jest nieźle połamany. Mimo wszystko fajnie się go czyta w ujęciu a ciuchy przykrywają niedoskonałości. W Marvelusie wrzucałeś morpha na koniec prawda? Nawiasem mówiąc praca wpadła w momencie gdy oglądałem parodie starszych części spidermana.
Xaia Napisano 7 Październik 2016 Autor Napisano 7 Październik 2016 (edytowane) @Seba - poza i tak już była mocno extremalna jak na takiego grubasa i normalny koleś w życiu by się tak nie wygiął, a chciałem jeszcze bardziej. Mimo wszystko myślę, że ręka jest w granicach, a noga może mi się rzeczywiście troche przekręciła ;p. Chciałem zmatchować oryginalną pozę z komiksów co nie jest takie proste przy takiej ilości tłuszczu i nie zawsze wszystko pyknie. Ważne, że rezultat dobrze się ogląda. Na samym basemeshu zbytnio się nie skupiałem, potrzebowałem tylko ogólnie zarysować kształt i objętość bo i tak w pozie się wiele rzeczy zmieni. W tym breakdownie nie ma niczego czego nie opublikowałem w pierwszym poście na zbrush central albo na artstation, ba, tam znajdziesz nawet więcej shotów bez koszulki więc więcej możliwości by się do czegoś przyczepić ;p. W Marvelousie używałem blendshapów. Później odciąłem mu lewą rękę i kręciłem by materiał przy brzuchu i na nodze się ładnie ułożył. Trochę kombinowania, ale się udało. dzięki chłopaki za pozytywne oceny i fronta! :) Edytowane 7 Październik 2016 przez Xaia
Rekomendowane odpowiedzi