Napisano 20 Luty 20178 l M贸j wej艣ciowy projekt dla Platige Image. Pracowa艂em przy nim jako freelancer a sko艅czy艂em jako cz艂onek zespo艂u modeler贸w. Wykona艂em model i UV na 4 UDIM'ach i textury. U偶y艂em Autodesk Maya i Substance Paintera. Wykona艂em go w oko艂o 2 tygodnie. Do projektu wykona艂em jeszcze kilka innych rzeczy ale by艂o to g艂ownie ko艅czenie po kim艣. Zrobi艂em jeszcze kilka blendshap贸w twarzy. Rendery z Iray s艂u偶y艂y mi do prezentacji modelu dla Supervisora. 聽 Link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/4qgR1 聽 聽 I na YouTube Ubisoft z cinematiciem: 聽 https://www.youtube.com/watch?v=ksalCVLJYT8 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 Edytowane 27 Luty 20178 l przez Sebazx6r
Napisano 20 Luty 20178 l Solidny model. Ale w spocie to go prawie w cale nie widac. Ogladalem na slabej jakosci, ale czy on sie pojawia tylko w tym momencie?:https://youtu.be/ksalCVLJYT8?t=31 聽 To teraz w PI na stale jestes?
Napisano 20 Luty 20178 l Autor Low poly dostalem sluzylo za syluete. Puusty w srodku bez wielu elementow. Jechalem z glowy i porpawialem wedle uwag supervisora. Jestem na stale w Pi ju偶. Ja go zrobilem w kwietniu jako test i zlecenie zarazem. Nie zwrocilem uwage na podobienstwo do pana Baginsa. Projekt prowadzil ktos inny. Nazwiasem mowiac bardzo dobrze mi sie z nim pracowal blyskawiczny feedback.
Napisano 21 Luty 20178 l Bardzo przyzwoity model, szkoda 偶e w filmie go ledwo wida膰 (ogl膮dn臋艂am trzy razy a偶 go wypatrzy艂am). Wi臋c takie pytanie (o ile wolno ci odpowiedzie膰), czy taki to zwyczaj 偶e modele "testowe" nowych pracownik贸w s膮 pchane do scen jak najmniej widoczne? Czy pocz膮tkowo by艂a jaka艣 d艂u偶sza sekwencja z tym dronem kt贸ra potem zosta艂a wyci臋ta? Dziwi mnie, dwa tygodnie na taki szczeg贸艂owy model, kt贸ry wida膰 tak kr贸tko i z takim motion blurem, 偶e r贸wnie dobrze mo偶na by zast膮pi膰 przez low poly z najprostsz膮 tekstur膮.
Napisano 21 Luty 20178 l model na 4 UDIMach wydetalowany na maxa, 2 tygodniowa praca na pelnych obrotach, efekt: cos dronopodobnego wielkosci 300px przelatuje po ekranie..... nie rozumiem, @Ania zadala dobre pytanie, ciekaw jestem odpowiedzi.... 聽 co do modelu to solidna robota, graty!
Napisano 21 Luty 20178 l Dla mnie to og贸lnie dziwna akcja. taki prosty model jeszcze z gotow膮 baz膮 by艂 robiony 2 tygodnie.. (abstrakcja, przynajmniej dla mnie) a nast臋pnie tak jak inni powiedzieli pe艂ny czas modelu na ekranie jest w pe艂ni na uj臋ciach gdzie motion blure go 艂apie mocno. 聽 rozumiem 偶e je偶eli baza by艂a ju偶 gotowa.. to by艂o wiadome 偶e model b臋dzie ca艂y czas rozmazany i b臋dzie mia艂 300px. nie rozumiem troch臋 logistyki za tym stoj膮cej. 聽 Model 艂adny. tekstury 艣rednie. jak na 2 tygodnie. Finalnie model zdecydowanie wystarczaj膮cy do danego uj臋cia i oddany na czas wi臋c dobra robota :D Edytowane 21 Luty 20178 l przez Maciek Jutrzenka
Napisano 21 Luty 20178 l model na 4 UDIMach wydetalowany na maxa, 2 tygodniowa praca na pelnych obrotach normalne. Zadane to dostarczenie okr poziomu i do czasu as budzet sie zgadza, lepiej miec niz nie miec, bo moze pozniej sie przydac albo koncepcja sie zmieni w rezyserce. Tego nie przewidzisz wiec zawsze idziesz pelna para, by czasem sie dowiedziec, ze nikomu nie bylo to potrzebne.
Napisano 21 Luty 20178 l Model spoko, jako wej艣c贸wka do PI gratki. Na pewno teraz dadz膮 ci si臋 lepiej wykaza膰 :) 聽 Traitor, dziadek strzela艂 by do nas :P
Napisano 21 Luty 20178 l Autor Z modelu low poly to zostala sylusta. Wnetrza i ramy kompletnie nie bylo Mozna powiedziwc ze modelowalem od zera. LP sluzylo jak ogranicznik byryly. Co do tego cz potrzeba czy nie potrzeba. Koncepcja potrafi sie zmienic. Low poly raczej pokazac nie moge ale wiecej niz 3k trojkatow to raczej tam nie bylo w sumie moge potems prawdzic. poza tym robilem go po nocach bo pracowalem gdzie indxiej wtedy. pozdrawiam. p. s. najbardziej balem sie wlasnie textur.
Napisano 25 Luty 20178 l Autor dzi臋kuje. ja dodam ze bardzo dobrze pracowalo mi sie z Alexem a produkt poczatkowy ewoluowal. W przypadku produktow reklamowych czesto po wielu iteracjach produkt koncowy wygladal jak poczatkowy. naprawde przyjemna robota. No i udalo sie dostac do zespolu. pozdrawiam.
Napisano 26 Luty 20178 l Tak , to prawda Alex dobrze prowadzi艂 projekt .Jest tak jak piszesz w takich projektach obiekty zwykle do艣膰 mocno si臋 zmieniaj膮 . Tw贸j dron by艂 chyba najd艂u偶ej wa艂kowanym obiektem tego projektu :)
Napisano 27 Luty 20178 l Autor Dzi臋ki. Jeszcze 2 studyjne rendery bez tej zpixelowanej HDRI z substance. 聽 聽 I na tym ko艅cz臋. Pozdrawiam
Napisano 27 Luty 20178 l mozesz dorzucic jeszcze jedna pracke, kiedy musiales robic za murarza-tynkarza ;]
Napisano 27 Luty 20178 l Autor Zarchiwizowano projekt jedyne co wyciagnalem to stary prewkowy render z shotguna w slabej jakosci z Zbrushu. Siedzi w mojej teczce.
Napisano 1 Marzec 20178 l Model HP i tekstury jak dla mnie Git! ale Sebazx6r od samego pocz膮tku do tego przyzwyczaja;)
Napisano 16 Marzec 20178 l Swietna robota!! Szkoda tylko, 偶e na spocie wida膰 model tak kr贸tko. Dwutygodniowy wysi艂ek powinien bardziej zosta膰 nagrodzony.