Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 391
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bardzo fajnie. Dobra robota jak na pierwszy raz. Dobór refek znacznie Ci utrudnił zadanie, więc fajnie wybrnąłeś. Napiszę, co mi się w tych refkach nie podoba, jadąc od lewej. Wściekły koleś – te

Fajnie, ale można podkręcić trochę design, zacznijmy od sylwetki: Warto pomyśleć jaki charakter ma mieć postać. Skoro zaczynamy od nosorożca to pewnie ma być potężny, niezbyt szybki (przyna

Jest postęp 🙂 Ale musisz prościej. Mniej linii, mniej detalu, więcej zblokowanych plam cienia. Zobacz jak potraktowałem oko. Tak naprawdę jest to jedna plama o odpowiednim kształcie + odpowiednie dobr

Posted Images

może wykorzystaj naturalny zapał do tworzenia formy?

 

widać, że funkcjonalne kompozycje brył przychodzą Ci z łatwością. to bardziej przyziemne niż postacie z eteru - może zagwarantować Ci pracę faktycznie przydatną ludziom. zamiast concept artem, mógłbyś zainteresować się wzornictwem użytkowym

Link to post
Share on other sites

Gubią się Tobie podstawowe proporcje. Przez to wiele rzeczy wizualnie nie ma sensu dla oglądającego. Na tym etapie chyba musisz pójść na kurs rysunku. Widać, że źle się za to zabierasz i ktoś zwyczajnie musi to zobaczyć live i Ciebie poprowadzić.

Link to post
Share on other sites

Ok, obserwuję Cię prawie od początku z dłuższymi przerwami i diagnoza nasuwa mi się jedna - nierzetelna analiza tego, co rysujesz, dlatego pozwoliłem sobie na krótki "wykładzik", by rozwinąć swoją tezę.

 

C1jkVNq.png

 

Na pocieszenie mogę dodać, że zawsze możesz zostać kubistą, bo tam perspektywa i reguły geometryczne nigdy szczególnie nie obowiązywały :)

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Ciekawa analiza ZiN, dałbym jakieś plusy, gdyby działały.

Mi się wydaje, że nie zaczyna od bardzo ogólnego konceptu/bryły tylko od razu stara się budować cały obiekt i za szybko przechodzi do etapu, gdzie analizowane są jedynie detale, przez co gubi się kompletnie podstawowa forma.

Link to post
Share on other sites

Dzięki panowie za odpowiedź. Chętnie bym poszedł na jakiś kurs, ale na razie nie mam za bardzo możliwość. Może za jakiś miesiąc będę mógł gdzieś pójść.

Link to post
Share on other sites

Może jaką grupe na FB znajdź, gdzie zbierają się studenci ASP i zagadnij któregoś. Są dary, ktorych student nie odmawia - szczególnie artysta - i chętnie spędzie z Tobą kilka godzin ;)

Link to post
Share on other sites

Hmm widzę, że dużo rysujesz ale za każdym razem podchodzisz do tego w ten sam sposób. Jeśli Ci zależy, to moim zdaniem powinieneś uderzyć na kurs rysunku, szczególnie jakiś przygotowujący pod egzamin na architekturę. Z własnego doświadczenia wiem, że progres jest bardzo duży pracując w grupie, gdy ktoś ci może na żywo coś doradzić i gdy dostajesz realny feedback. No i przede wszystkim to rysuj i rysuj z czasem przyjdzie 🙂 

Pozdro.

 

p.s luźno i pewniej ręką przy rysowaniu, żeby kreskę wyrobić.

 

 

Edited by ArnoldSzczesliwy
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Cytat

Jeśli Ci zależy, to moim zdaniem powinieneś uderzyć na kurs rysunku, szczególnie jakiś przygotowujący pod egzamin na architekturę

Od sierpnia idę na kurs bo w lipcu albo nieczynne, albo kursy od rana😐. Ze względu na pracę mogę po południa albo weekendy. 

Czemu akurat pod architekturę?

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Blaza said:

Od sierpnia idę na kurs bo w lipcu albo nieczynne, albo kursy od rana😐. Ze względu na pracę mogę po południa albo weekendy. 

Czemu akurat pod architekturę?

Gdyż jest szansa, że nauczą Ciebie prostych linii. Ciągle popełniasz te same błedy i nie ma większego prograsu od pół roku jeżeli mam być szczery. Wynajmij sobie instruktora, by był dostępny po południu. Bez tego stoisz w miejscu.

Link to post
Share on other sites

Pod architekturę , ponieważ będziesz robił wszystko na dużym formacie, przez co wyrobisz sobie kreskę, nauczysz się perspektywy i rysowania brył, nauczą Cię jak wyznaczać środki brył, jak je modyfikować by wszystko grało w perspektywie. M.in dlatego polecam kurs na architekturę bo zrozumiesz rysunek. Musisz iść i się samemu przekonać 😉 

Edited by ArnoldSzczesliwy
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

W tych ludzkich sylwetkach proporcje zdają się uciekać. Jeśli szkicujesz z referencji, dobrze jest sobie przemierzyć od czasu do czasu - mierzyć odległości, najlepiej trójkątami - np. koniec obojczyka - pępek - drugi koniec obojczyka. Itp.

 

Smok też ma dziwne proporcje. Większe skrzydła i dłuższy ogon na pewno trochę poprawiły by mu wygląd.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy