gutekfiutek Napisano 21 Luty 2007 Napisano 21 Luty 2007 To ja będę próbował sił robiąc takie oto budyneczki Więcej: http://www.undergroundkent.co.uk/maunsell_towers.htm Morskie wieże AA z 2 wojny. Mam nadzieję że się samozaprę żeby zrobić:)
Shogun 3D Napisano 21 Luty 2007 Napisano 21 Luty 2007 Fajny pomysł. Ja bym tego nie wymyślił. Nie miałem pojęcia, że takie forty istnieją.
gutekfiutek Napisano 21 Luty 2007 Autor Napisano 21 Luty 2007 Hehe Bruneq ty pochlebco:P A na te forty to wpadłem przeglądając bodajże Neatoramę A swoją drogą to już ktoś zrobił taki fort w lowpoly, trafiłem na niego jak materiały zbierałem
gutekfiutek Napisano 21 Luty 2007 Autor Napisano 21 Luty 2007 na dzisiaj tyle Jak skonczę z grubsza modelować to zaczne rozwalać to coś:) Jakaś zabłąkana rakieta zawsze mogła się trafić:)
gutekfiutek Napisano 22 Luty 2007 Autor Napisano 22 Luty 2007 Ogólną bryłę zbudowałem. Teraz zacznę dodawać zniszczenia od bomby/rakiety/pocisku/ Przyjąłem założenie że do tego typu obiektu po zaimportowaniu do silnika wypala się lightmapy (chyba każdy silnik teraz ma takie możliwości..) Więc na texturze nie będzie cieni wypalonych, tylko będę używał maxowego radiocity żeby zasymulować efekt. Jeśli uważacie że to jest wbrew założeniom minibitwy to dajcie znać zanim zaczne robić textury:)
_michal Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Wypiecz AO/Skylight do drugiego kanału UV - takie coś też się da zaimportować do engine, będzie chyba lepiej wyglądać niż radiosity. Ale to oczywiście zależy od Ciebie. Świetnie się zapowiada.
gutekfiutek Napisano 22 Luty 2007 Autor Napisano 22 Luty 2007 no radiosity albo lightmapa na drugim kanale uv. Tzn że jeśli dodam powiedzmy 256x256 lightmape to nie będzie straszne złamanie zasad?
gutekfiutek Napisano 22 Luty 2007 Autor Napisano 22 Luty 2007 troche rozwalone już Jeszcze ponad 1000 polygonów zostało:P
Bro Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 a już chcialem startowac ale widze znie nie ma sensu ;) - zapowiada sie fajosko - tylko czekac na txt
_michal Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Ja bym zasady potraktował tak: Masz do wykorzystania zestaw textur 1024x1024: diff/norm/spec/emissive/lightmap/etc. ;)
gutekfiutek Napisano 22 Luty 2007 Autor Napisano 22 Luty 2007 To mi dobrze zrobiłeś:) Modelowanie skończone w 95 proc. jeszcze pewnie parę rzeczy zmienie podczas texturowania. Drabinki i relingi powinienem na alfie z normalami walnąc, ale co mi tam:) Te okrągłe cosie co wystają z nieuszkodzonej ściany to będą wyrwy po pociskach z działek
gutekfiutek Napisano 23 Luty 2007 Autor Napisano 23 Luty 2007 Uvmapowanie zrobione. Część rzeczy belki itp. zuvmapuje jak już tex bede miał
_michal Napisano 23 Luty 2007 Napisano 23 Luty 2007 Wspaniale by było mieć tą budowlę jako scenerię w symulatorze... Bardzo się podoba.
KLICEK Napisano 23 Luty 2007 Napisano 23 Luty 2007 ostro jedziesz po jakosci juz lepiej wrzuc na shaka ;) textura jest ql ;)
Gość Raffaello Napisano 24 Luty 2007 Napisano 24 Luty 2007 gutek całkowicie przyzwoicie Ci wyszła ta konstrukcja, ładnie ją poskładałeś do kupy a do tego teksturki.... no, no
Kuba Napisano 24 Luty 2007 Napisano 24 Luty 2007 Już na tym etapie bardzo ładnie się prezentuje. Ślady zniszczenia wyglądają naturalnie. Oby tak dalej :)
Por@szek Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 Daj moze mniejsza kompresje bo artefakty psuja efekt IMO. Keep it up.
peterr Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 dobre :)) tylko jeszcze poprawić te teksturki i już:)
gutekfiutek Napisano 25 Luty 2007 Autor Napisano 25 Luty 2007 Dzięki:) Już powoli kończę. Troche mi sie nie podobają te dziury po pociskach, ale coś jeszcze przy nich podłubie. no i drugi raz zuvmapować muszę pod lightmapę. I jeszcze zrobię że mniej uszkodzona część będzie prawie cała farbą pokryta a nie rdzą Bo teraz udaję lightmapę radiocity, które przy okazji psuje uvmapy:D
_michal Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 Musiałobyć koszmarem służyć na tym w czasie Wojny. Znalazłem te budynki jako scenerię do Flight Simulatora, polatałem wokół nich, to jest kawał drogi od brzegu, jak na talerzu dla ataków bombami, bądź rakietami. Nie zazdroszczę załodze. Świetnie Ci wychodzi, mam jednak małe zastrzeżenia do dziur po pociskach. Wyglądają jakby były zrobione od środka. Nie masz przypadkiem rozjechanej UVki na górnym obrazku na kładce? Poza tym - rewelacja. Robisz jedną czy wszystkie wieże?
Shogun 3D Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 No, bomba robota, ale faktycznie nad tymi dziurami popracuj. Podniosłeś mi poprzeczkę, ale tylko na własną zgubę. Strzeż się!
Por@szek Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 Gutek te wygiecia po pociskach daj do srodka i zupelnie inaczej bedzie wygladac.
Bruneq Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 [email protected] sa IMO dziory wylotowe...wiec dobrze ze sa na zewnatrz!
Gość Marioza Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 niezłe, ale nieprzegiołes z self ilumination?? take troche "płaskie wraznie jest", moze przydałeby sie troche ciemniejszych bardziej kotrastowych plam tu i ówdzie, wydaje mi sie byłoby korzystne
gutekfiutek Napisano 28 Luty 2007 Autor Napisano 28 Luty 2007 no nad dziurami to jeszcze porobię.] A co do self ilumination to na razie nie ma shadowmapy, udaje ją radiocity, które jak jest włączone to przy okazji uvki rozwala. ->empeck, teraz one są wyholowane tak żeby nie zawadzały żegludze, w czasie wojny one były blisko wybrzeża, na Tamizie itp. Poza tym to są AA towers, więc pewnie nie było tak łatwo z rozwaleniem takiego czegoś:) PYTANIE: Czy ktoś ma może fx shadera który dałby radę wyświetlić diffuse/normal/specular/opacity+lightmapę?
gutekfiutek Napisano 2 Marzec 2007 Autor Napisano 2 Marzec 2007 Dobra muszę to kończyć. Jeszcze jutro to lepiej zaprezentuję, i pakuję kompa:D Prawdę mówiąc to nie jestem z tego zbytnio zadowolony. Porobiłem kupę błędów którymi tutaj się nie będę chwalił.
Jonasz_Real Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 Bardzo ładne...a jakis martwy żołnierzyk na skraju platformy będzie lezał ? :)
AGmakonts Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 łądnie ale texturki jeszcze jakby im czegoś brakowało no nie wiem sam w kazdym razie piękna robota
Kuba Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 Bardzo fajnie wygląda.Wydaje mi się jednak, że tekstura jest trochę za bardzo powtarzalna - mógłbyś przełamać to jedną - dwoma ciemniejszymi plamami dla kontrastu. Choć w sumie specjalista ze mnie żaden :)
Gość Marioza Napisano 3 Marzec 2007 Napisano 3 Marzec 2007 teraz wygląda juz duzo fajniej, tylko czy nie jest zbyt odkoloryzowane? Jonasz juz dawno po Mikołaju :D
gutekfiutek Napisano 3 Marzec 2007 Autor Napisano 3 Marzec 2007 Dobra, muszę kończyć. Sprawa zamknęła się w ~5150 tri, color/normal/specular/opacity/lightmap. Jak już wspomniałem zachwycony nie jestem ale czasu już nie mam. Życzcie powodzenia w nowej robocie:) WIRE NORMAL TEXTURY I RENDERY:
arcade Napisano 3 Marzec 2007 Napisano 3 Marzec 2007 Świetne!! :D :D :D Jak na razie to mój zdecydowany faworyt, zostawiłeś wszystkich daaaaleko w tyle :) Możesz zdradzić jak zrobiłeś normal na ten model? Dorobiłeś high poly czy pojechałeś filtrem Nvidii? czy może Brush? Naprawdę bardzo chętnie bym od Ciebie zlookał sposób w jaki to rozwiązałeś.
peterr Napisano 3 Marzec 2007 Napisano 3 Marzec 2007 wow ale pikne:) przyłączam sie do pytania ziomusia:) pozdrawiam
gutekfiutek Napisano 3 Marzec 2007 Autor Napisano 3 Marzec 2007 Normalki to fotoszopem i nvidii pluginem. Duuuuuuużo szybszy sposób niż modele hipoly - i jak sie człowiek postara to w nieorganicznych rzeczach jest niewiele gorzej wyglądający. Po prostu w Szopie daję na samą górę textury Adjustment layer - hue/saturation, robie czasrno-białe, potem wyłączam warstwy cieniowań, ewentualnie dorabiam wystające rzeczy bardziej białe i jakoś sie udaje.
Kuba Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 Bardzo fajna praca. Gratuluję i życzę powodzenia ;)
Bruneq Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 patrz: moj 1szy post w tym watku!:) Troche nogi mi sie nie podobaja...tzn podobaja ale..ALE!:) odstaja od reszty ale i tak spox
PatriarCHa Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Ogólnie super, tylko jestem ciekaw od czego te dziury w ścianach, zapewne od pocisków, ale z czego? Czołgu? Jeżeli tak, to w przypadku takich ścian, wygląda to inaczej. Pooglądaj sobie w google jak wyglądają dziury po różnych pociskach. Ogólnie super.
Gość Raffaello Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 Gratki Gutek! podoba mi się twoja pracka! zasłużyłeś na pierwsze miejsce! pozdro!
gutekfiutek Napisano 23 Marzec 2007 Autor Napisano 23 Marzec 2007 Patriarha -> Powiedzmy ze szamolot szczelil pociskami wybuchowymi (nie wiemjak to sie profesjonalnie nazywa:)
zaki79 Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 niezla robota Gutek - ciekaw jestem tylko jaka w ogóle była funkcja tego budynku zanim coś w niego pierdutnęło ;-) pozdro!
gutekfiutek Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 w lince na poczatku watku jest wszystko opisane. Tak pokrotce to morskie stanowisko obrony przeciwlotniczej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się