AGmakonts Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 Witajcie bracia i siostry! KILL THE VERTEX rozpoczyna prace nad dość nietypowym projektem jesli by porównywac go do dotychczasowych prac zespołu. Mamy zamiar zrobic oboz dla jeńców wojennych. Chcemy całą scene zrobić jak najrealniej, oddać wszelkie szczegóły modelów. Scena w zamiarze ma wielkosc 1000m x 750m ale to pewnie ulegnie zmianie. Narazie nie wiemy czym bedzie renderowany finał no i mamy jeszcze mało zrobione. to takie szybkie prevki.
Georgas Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 Pomysł bardzo fajny, ciekaw jestem jak sobie poradzicie, POWODZENIA a co na 2 renderze jest :P?? PS. kiedy ruszy stronka KTV??
DraB Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 Co nie wiecie VRay :P Zobaczymy bo KTV to mocna grupa ;]
chveti Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 o stronke nie marudzic ; ] Georgas - to okno jest ; ] DraB - dzięki. i mała zajawka ; ] http://chveti.com/sciana.wmv (2,8mb)
mrkrzysiek Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 zapowiada się bardzo ciekawie mam nadzieje że render finalny w Maxwell'u będzie:)
Gość bl0ndynek Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 Co nie wiecie VRay :P Zobaczymy bo KTV to mocna grupa ;] Hehe a może lepiej Maxwell : ) Powodzenia i czekamy na updaty : )
chveti Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 Panowie...Zależy jak sprzęt pozwoli bo 2000x2000px w MW to będzie nie lada wyzwanie...pozostaje nam również problem trawy której na rękę jest nam załatwienie vray fur'em. Ale preview w MW będzie napewno.
miwt Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 no ladnie super klimatyczny a zarazem powazny temat...wiec ktv 3d graficy do boju:)
AGmakonts Napisano 7 Luty 2006 Autor Napisano 7 Luty 2006 ok no to ja wzglednie juz odpicowałem ten segment plotu, zostaje jutro tylko recznie wszystkie kolce poprzystawiac:/ a potem biore sie powoli za baraki, mam nadzieje ze nie pzrekroczymu 2 mln poly na ekran
Knysha Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 Zycze powodzenia :). Zajawka dosyc ciekawa ;]. Peace!
chveti Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 Brama w fazie produkcji , na środku będzie siatka (plane + alpha). Knysha - dzięki. miwt - Ty też walcz z autkiem ; )
ReflectVision Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 "http://chveti.com/sciana.wmv " atb :] bardzo fajny pomysl , zycze pomyslnych vertexow, kill `em :))
Bubu Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 Hmm no pomysł naprawdę super :) Zobaczymy jak pójdzie :) Też sięzanosiłem na coś takiego tylko odstraszyła mnie właśnie "wielkość". Jak co to ma refery nawet sporo w dobrej jakości Auschwitz - Birkenau+plany budowli (górny rzut) :)
AGmakonts Napisano 8 Luty 2006 Autor Napisano 8 Luty 2006 Myśmy takze dorwali plany oswiecimia ale to zdecydowanie za wielkie, nie chodzi tu nawet o chceci bo wiekszosc to bedzie kopiowanie tych samych segemenów ale nie chcemy pzregiac z polycountem. EDIT: No to płot juz na amen skończony;]
chveti Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 dobra.koniec - NASZ ANIMATIC ;]. http://chveti.com/animatic.rar Enjoy. Za niedługo update'y NIE OCENIAĆ TEGO - TO JEST ZROBIONE Z NUDÓW **NieDoOceny**
miwt Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 fajny plocik...juz sie tworzy fajny nastroj mimo ze to na szybko robione:)
greg_jg Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 dobra.koniec - NASZ ANIMATIC ;]. http://chveti.com/animatic.rar Enjoy.Ale dresiarska mucka
chveti Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 ciiiii ;] na poczatku ma klimat :P finish bramy - jeszcze bez napisu i zamiast plane'ów będą kraty. w produkcji budka & szlaban.
sanki Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 w animaticu nie podoba mi sie montaz, szczegolnie 3 pierwsze ujecia. Popracujcie nad tym bo wiem ze z wymodelowaniem calosci nie bedziecie mieli problemow :D
TrojkaT Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 fainie panowie ;) w czym to renderowaliscie te animacje ?? keep on going
tob01 Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 z poczatku wydawaly mi sie takie troche cieniutkie i slabiutkie te druciki
chveti Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 sanki - ten animatic to tylko dla klimatu ; ) xeav - to jest praca żeby mieć zlecenie ; ) TrojkaT - scanline ; D dzięki all.
greg_jg Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 Chodziło mi głównie o to, że taka muzyka nie pasuje do tego typu pracy, ale sam projekt zapowiada się ciekawie :)
mrkrzysiek Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 no ta nowa brama ładniejsza tylko tak się zastanawiam czy nie powinna być minimalnie szersza
nielot007 Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 Witam!! mam pytanie kto za co jest odpowiedzialny w tym projekcie(kto modeluje tex itp) czy wszyscy wszystko :) ps. b. ladny start pozdro
AGmakonts Napisano 8 Luty 2006 Autor Napisano 8 Luty 2006 modelują wszyscy z sekcji 3d (ale to hucznie nazwałem sekcja:P) texturki spadną chyba na mnię i moze mwita, jak się obudzi hindus to on byc moze pzrejmie rendering od chvetiego. ogólnie to dzieki chłopaki:)
mtdaddy Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 imo potencjał macie spory, z radością będe śledził wasze postępy, powodzenia.
Knysha Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 Nie za blisko jest szlaban? Nie mozliwoscia byloby otworzenie bramy z zamknietym szlabanem :DDD. Odsuncie szlaban na odleglosc min. 3m od bramy, a na powstalej przestrzeni dajcie przeslo plotu z drutami prostopadle do bramy i szlabanu :)
hkropinski Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 jak dla mnie - bardzo fajnie, czekam na update'y, pozdr
javor Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 brama za wąska i za niska - nie zmieściła by się w nią ciężarówka z ludźmi :) na wysokość by się nie zmieściła a na szerokość by zostało po 25 cm więc troche mało :P
chveti Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 No , wreszcie jakiś konstruktywizm ;) dzięki za komentarze.
dariusz Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 to bedzie martwa scena? czy bedzie przynajmniej blitz? powodzenia
AGmakonts Napisano 8 Luty 2006 Autor Napisano 8 Luty 2006 jak sie uda to będą samochody "pracowników" itp. jak nAapIisąłem jest on nowy, jeszcze przed dostawą towaru. Słuchajcie mi się wydaje ze w takich dla jeńców nie było zadnych krematori, ale powiedcie ze się myle bo nie mam co z miejscem zrobić a okroiłem juz obóz do 300m x na cos tam 340m
kliment woroszyłow Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 ...To nie obóz zagłady, krematoriów i nnych tym podobnych bloków smierci i ścian do rostrzeliwania nie było...za to był duzy spacerniak , boisko do gry, z mniej miłych to napewno jakiś areszt dla niepokornych powinien byc....troche dziwny pomysł ale co tam :) POWODZENIA!!
AGmakonts Napisano 8 Luty 2006 Autor Napisano 8 Luty 2006 tak właśnie myślałem, zapytałem dla pewności, mam nadzieje ze nikt nie skojazył tego z obozem zagłady. Juz wiem jak to rozplanujemy, ps: Kliment mozemy liczyc na Twoja pomoc merytoryczną w projekcie?
ReflectVision Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 czemu szlaban jest tez na furtke a nie tylko na brame wjazdową ? ja sie nie znam zresztą ale macie jakies referki ? :>
AGmakonts Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 no niby mamy:P moje doświadczenia z oświęcimia, no i mase fotek w necie ale to chyba normalne ze szlaban tez na furtke, bo to w zasadzie główne wejscie
piotrek Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Modele fajne, pomysł też niczego sobie, ale gdy patrzę na ten animatik, to jakoś to cieńko wygląda.
chveti Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 animatik, to jakoś to cieńko wygląda. Muehehehe ;D zrobi to ktoś 4 fun ...z nudów i jeszcze to ocenią. heh ;) dzięki za komenty.
kliment woroszyłow Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 jesli tylko będe mógł słuzyc pomoca to śmiało...:D nie czuje sie specjalista w obozach jenieckich wybitnym..ale co 3 głowy to nie dwie ......
sanki Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 chveti bylo rozpowiadac ze to taki szybki previz dla sprawdzenia klimatu jeno, a nie od razu animatic to bysmy tak ostro nie oceniali ;p
jaras Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 nie za proste te druty ? no i te murki też jak od żylety , jak chcecie robić hiper real to trzeba mocno pracować nad detalami. pozdrowienia dla killvertexowców od actimelowców ;)
AGmakonts Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 druty na bramie i słupy to narazie prowizorka, te na płocie właściwym są dosc dopracowane, a wszelkie nierówności na betonowych słupach rozwiązemy displacem bo juz teraz pzrez te kolce komp mi wysiada
jaras Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 drut kolaczasty też bym radził narysować z kanałem alfa i zaoszczędzicie dużo poly a efekt będzie bardziej realistyczny - oprócz tego od razu z texturką będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się