Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, przedstawiam Wam mój najnowszy projekt do portfolio - Cyberpunk City Alley nad którym pracowałem od marca. Całość złożona i wyrenderowana w Unreal Engine 4. Uwielbiam motywy cyberpunk i chciałem uzyskać ten specyficzny klimat, mam nadzieje że mi się udało, dajcie znać co o tym sądzicie.

 

 

link do projektu na Artstation - https://www.artstation.com/artwork/lnqZG

 

 

Modelowanie w 3DS Max i Zbrush -> wypalanie normal map, materiały w Substance Painter 2 oraz Substance Designer -> render w Unreal Engine 4

 

 

Tutaj krótki cinematic na YouTube:

 

michal-baca-highresscreenshot00005.jpg?1497014823

michal-baca-highresscreenshot00009.jpg?1497014829

michal-baca-highresscreenshot00010.jpg?1497014834

michal-baca-highresscreenshot00011.jpg?1497014841

michal-baca-highresscreenshot00017.jpg?1497014814

michal-baca-highresscreenshot00014.jpg?1497014848

michal-baca-highresscreenshot00015.jpg?1497014809

michal-baca-highresscreenshot00018.jpg?1497014818

michal-baca-1.jpg?1497015018

michal-baca-2.jpg?1497015022

michal-baca-3.jpg?1497015026

michal-baca-4.jpg?1497015030

michal-baca-5.jpg?1497015034

michal-baca-61.jpg?1497015096

michal-baca-62.jpg?1497015100

Edytowane przez Vladimir
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widac ogom wlozonej pracy i serca.

 

Bardzo dobre to, spokojnie mozna by wykorzystac w nie jednej grze AAA. Moze cos od Rocksteady Studios?

 

Bardzo szybko pracujesz skoro tylko od Marca nad tym siedziales. Ile godzin dziennie?

Napisano (edytowane)
jestem pod duzym wrazeniem, to ile w sumie assetow natrzaskales? tak na oko chociaz

 

Ciężko powiedzieć, nie liczyłem ale trochę tego będzie

 

edit: na dniach będzie artykuł na 80lv, i tam opowiedziałem trochę o produkcji więc będziesz mógł rzucić okiem.

Edytowane przez Vladimir
Napisano

ogólnie bardzo spoko, ale jeśli mogę coś zasugerować to w tej kawiarence na początku mógłbyś dodać kilka nierówno położonych płytek (lekki gradient zamiast solid coloru w designerze) i zrobił bym zwykłego boxa o rozmiarach takiej białej płytki który korzystał by z tej samej tekstury i powrzucał gdzieniegdzie żeby całkowicie usunąć wrażenie tilingu w 4 sekundzie filmu widać trochę że to się tiluje, a tak to mógłbyś "tanio" się go pozbyć.

 

Ogólnie praca zajebista, tak trzymaj :)

Napisano

Kurcze szacun, ze zrobilem to calkowicie sam(wszystkie assety) i tempo tez masz dobre. Niezle to sobie wykminiles, teraz pewnie zgarnie Cie CD Projekt do roboty przy Cyberpunku ;)

Napisano

Rewelacja! Świetna pracka, super klimat, mega szacun.

Pomarudziłabym troszkę przy materiałach, ale to przy całości nie ma znaczenia.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności