Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Odnoszę wrażenie, że charakter postaci od renderów z 15 grudnia bardzo złagodniał. Jakoś na ostatnich renderach kojarzy mi się ze bardziej ze starym dziadkiem zmierzającym na bujany fotel a nie maszyną do zabijania, mimo tej całej metalowej otoczki 🙂 Jednak nie potrafię wskazać z czego to wynika.

  • Like 1
Napisano

Fajny klimat, przypomina mi q2, q4 🙂 Te hardsurfejsy wyglądają trochę czasami za ogranicznie, ale to taki mój odbiór 😛. Ogólnie fajny koncept. 

  • Like 1
Napisano (edytowane)

albedo test... jeszcze wip.

Po dodaniu koloru dopiero widze jak bardzo mi pouciekaly proporcje, nie mówiąc już ze wyprowały secondary formy... no nic pomęcze go jeszcze

1.jpg.acea8226b2e381d4caff3f4c80fcb479.jpg

2.jpg.c575e3fa1801ad091f8b03ce5290e5ea.jpg

3.png.dcdda8cec089512355e1ca9a77e10d45.png

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy
  • Like 1
Napisano

@ArnoldSzczesliwy kawał dobrej roboty, więc niełatwo się ot tak mądrować 🙂 Czasem ciężko złapać dystans przy takim detalu, więc może jak masz czas i możliwość to sobie trochę odsapnij - i tak summa summarum wychodzi szybciej.

Na poprzednich renderach podobieństwo (24 grudnia) jest bardzo duże, na ostatnich w masce też jest większe. On ma tą twarz faktycznie bardzo specyficzną, jest bardzo kolista i żuchwa też ma bardzo gładkie kształty. Na ostatnim renderze część twarzy wygląda jak w lustrzanym odbiciu - jak patrzę na zdjęcia w necie to środek ust jest przesunięty w prawo, a nie w lewo względem osi twarzy i podobnie z nosem jest krzywy, ale wierzchołek nosa też jest przesunięty na prawo (kierunki patrząc z perspektywy obserwatora). Może wrzuć refki, z których korzystasz to będzie jakiś feedback konkretniejszy.

 

  • Like 1
Napisano

ladnie idzie ten Hanibal, swietny detal tych zmarszczek. Shader skory rozumiem ze to jeszcze wczesny WIP, moglbys powiedziec jak robisz texture (diffuse/albedo) skory? Wszystko reczenie maluesz czy jakos ze zdjec skladasz do kupy?

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Poszerz go (jak chcesz)  i sprawdz proporcje(jak chcesz) , bo jakbys skrocil nogi troche to mzoe by calkie zazl wyglądać. Poza tym wstrzymam sie z feedbackiem do pojawienia anatomi. Powodzenia i popatrzam dalej 😉.

X.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
  • Like 1
Napisano (edytowane)

Kostki na dloniach sa duzo glebiej niz konczy się blona. Jest prawie 1cm przesuniecie  miedzy kostką a koncem blony i pierwsza wewnetrzna zmarszczką. Palce zasc od wewanatrz duzo wczesniej zginaja sie w glebi srodrecza.

Edytowane przez Sebazx6r
  • Like 1
Napisano (edytowane)

Ja bym poprawil bryle ust.  Ksztal  objętości bo jest płąsko, są też  za cienkie w kącikach. Tam powinno byc wbrew pozorom grub. Twoj warga jest mocno za cienka po calości zębyu nie do konca do bo osadzone. Wyglada jakby jednoczesnie miał zwieszony zawias jak nacpany gosc i jednoczesnie podnosil do gory warge. W tym jak podnosi sie warge to albo wywija sie ona do srodka albo na zewnatrz.

To ma byc murzyn?

Edytowane przez Sebazx6r
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności