Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 341
  • Wyświetleń 34,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • ArnoldSzczesliwy
    ArnoldSzczesliwy

    low polas , uvki skonczone i cos tam testuje bejka. 

  • ArnoldSzczesliwy
    ArnoldSzczesliwy

    jeszcze rendzikiem sie troche bawie i do spanka 

  • ArnoldSzczesliwy
    ArnoldSzczesliwy

    Se to idzie jakoś Do zrobienia jeszcze głowka, podrzeźbienie ubrań i może pokusze się o zrobienie butów w marvelousie... A na koniec poświruje jakąś bródke w xgenie jak psycha nie siądzie .

Posted Images

Napisano

Odnoszę wrażenie, że charakter postaci od renderów z 15 grudnia bardzo złagodniał. Jakoś na ostatnich renderach kojarzy mi się ze bardziej ze starym dziadkiem zmierzającym na bujany fotel a nie maszyną do zabijania, mimo tej całej metalowej otoczki 🙂 Jednak nie potrafię wskazać z czego to wynika.

Napisano

Fajny klimat, przypomina mi q2, q4 🙂 Te hardsurfejsy wyglądają trochę czasami za ogranicznie, ale to taki mój odbiór 😛. Ogólnie fajny koncept. 

Napisano
  • Autor

albedo test... jeszcze wip.

Po dodaniu koloru dopiero widze jak bardzo mi pouciekaly proporcje, nie mówiąc już ze wyprowały secondary formy... no nic pomęcze go jeszcze

1.jpg.acea8226b2e381d4caff3f4c80fcb479.jpg

2.jpg.c575e3fa1801ad091f8b03ce5290e5ea.jpg

3.png.dcdda8cec089512355e1ca9a77e10d45.png

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy

Napisano

@ArnoldSzczesliwy kawał dobrej roboty, więc niełatwo się ot tak mądrować 🙂 Czasem ciężko złapać dystans przy takim detalu, więc może jak masz czas i możliwość to sobie trochę odsapnij - i tak summa summarum wychodzi szybciej.

Na poprzednich renderach podobieństwo (24 grudnia) jest bardzo duże, na ostatnich w masce też jest większe. On ma tą twarz faktycznie bardzo specyficzną, jest bardzo kolista i żuchwa też ma bardzo gładkie kształty. Na ostatnim renderze część twarzy wygląda jak w lustrzanym odbiciu - jak patrzę na zdjęcia w necie to środek ust jest przesunięty w prawo, a nie w lewo względem osi twarzy i podobnie z nosem jest krzywy, ale wierzchołek nosa też jest przesunięty na prawo (kierunki patrząc z perspektywy obserwatora). Może wrzuć refki, z których korzystasz to będzie jakiś feedback konkretniejszy.

 

Napisano
  • Autor

Dzieki za feedback! Tak póki co odpoczynek od twarzy, zajme się kaftanem i maską. Moja główna refka:

d1.jpg.04e08914b8a0b05fd5db1994b5115862.jpg

 

Natomiast z nim jest taki problem, że na każdym zdjęciu wygląda inaczej... Dla przykładu: 

1.jpg.03b679c43563951bd379178ce322089f.jpg

2.png.851073705f3adb98eb0dc1a307834756.png

Napisano

ladnie idzie ten Hanibal, swietny detal tych zmarszczek. Shader skory rozumiem ze to jeszcze wczesny WIP, moglbys powiedziec jak robisz texture (diffuse/albedo) skory? Wszystko reczenie maluesz czy jakos ze zdjec skladasz do kupy?

Napisano
  • Autor

Siema, to juz skończony model bo nie chcialo mi się już dłużej nad nim siedzieć i zaczynam już całe postacie robić.

Albedo maluje w painterze ręcznie. 

Napisano

Poszerz go (jak chcesz)  i sprawdz proporcje(jak chcesz) , bo jakbys skrocil nogi troche to mzoe by calkie zazl wyglądać. Poza tym wstrzymam sie z feedbackiem do pojawienia anatomi. Powodzenia i popatrzam dalej 😉.

X.jpg

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Kostki na dloniach sa duzo glebiej niz konczy się blona. Jest prawie 1cm przesuniecie  miedzy kostką a koncem blony i pierwsza wewnetrzna zmarszczką. Palce zasc od wewanatrz duzo wczesniej zginaja sie w glebi srodrecza.

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Świetne, bardzo naturalnie się to prezentuje, gęba i mowa ciała wyglądają przekonująco bardzo, ciuchy też fajnie.

Napisano

Zgadzam się ale te spodnie to trochę za bardzo nadmuchane

zerknij na fotke
myślę, ze też mógłbyś spróbować zrobić takie zwężanie 😉

Viking trousers from linen - khaki - OthalaCraft

Napisano

Wygląda jak jeden z tych kolesi których nie chciało by się spotkać gdzieś w mrocznej uliczce 🙂 

Kozacki detal 🙂 

Napisano

Ja bym poprawil bryle ust.  Ksztal  objętości bo jest płąsko, są też  za cienkie w kącikach. Tam powinno byc wbrew pozorom grub. Twoj warga jest mocno za cienka po calości zębyu nie do konca do bo osadzone. Wyglada jakby jednoczesnie miał zwieszony zawias jak nacpany gosc i jednoczesnie podnosil do gory warge. W tym jak podnosi sie warge to albo wywija sie ona do srodka albo na zewnatrz.

To ma byc murzyn?

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

widać napracowanko w tej szabli/ kordelasie czy cokolwiek to jest 😄 zajebiscie wygląda

Napisano
  • Autor

Jeszcze masa rzeczy do zrobienia, idzie jak krew z nosa ale cos tam juz widac powoli 

ubrania bedą na nowo symulowane bo kicha tera

1.png.9eac256684b87f5b1eecbbaf35fcd232.png

 

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy

Napisano
  • Autor

Siema, szkicuje sobie takiego zioma. Zajarany pracką Pawła Jarugi, postanowiłem zrobić coś podobnego.

1.png.5aa902c484e904986ada0a80d2cdc66d.png

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności