Napisano 8 Wrzesień 20213 l Nie kumam pozy. Dorobisz słupek, czy będzie obejmował kogoś?? Edytowane 8 Wrzesień 20213 l przez Sebazx6r
Napisano 8 Wrzesień 20213 l Autor nie przejmuj się, też jej jeszcze nie kumam 😄 tak po prostu chciałem go rozchuśtać, żeby t posa nudnego nie wrzucać, ale może faktycznie nie potrzebnie 😄 Edytowane 8 Wrzesień 20213 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 9 Wrzesień 20213 l Fajna atmosfera w renderze, Arnold Arnoldzie? 🙂 Plastyka światła wygląda mi na Arnolda 🙂 Pomysl na nick od renderera?
Napisano 9 Wrzesień 20213 l Autor a to na szybciocha w marmosecie rendzilem, a arnold wziął sie od mojego drugiego imienia 😄
Napisano 9 Wrzesień 20213 l No ale jak to tak? imię zobowiązuje do używania tego konkretnego renderera 😛 Już sobie wyobrażałem, że jak renderujesz w arnoldzie to jesteś zawsze szczęśliwy 😛 Ja ostatnio go ruszyłem znowu, niby mam te 32 rdzenie ale kurła jakie to jest wolne i chłodzenie zaczyna wyć jak betoniarka a już noce zimne i rosa rano się zbiera to kompa z balkonu musiałem zabrać 😛 Marmoset ładnie sobie radzi, zgaduję że to ta ostatnia wersja 4 czy tam coś takiego? 😛
Napisano 10 Wrzesień 20213 l Autor Wiesz w marmosecie idzie zrobić przyzwoity render w 5 minut (Od importu przez ustawianie sceny, render. ), jak ktoś ma chociaż troche pojęcia na temat światła to już wogóle można cuda robić. Wszystko działa fajnie płynnie, nawet z hipoly modelami. Do tego w 4 wrzucili texturowanie które zamierzam sobie przetestowac w najbliższym czasie, podobno daje rade. A co do Arnolda to nie mam cierpliwości, zazwyczaj mi się coś wywalało, zacinało i różne tego typu historie 😄
Napisano 12 Wrzesień 20213 l Autor Dalej lece z blockoutem tego grubasa, powoli bede wchodzil w marvelousa... Jeszcze nie mam pomyslu na twarz 😄 Edytowane 12 Wrzesień 20213 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 5 Październik 20213 l Autor Dzieki Klicek A tymczasem z innej paki, zaczałem mentoring ze zbroji samurajskiej u Siamaka i sobie cisne powoli... Edytowane 5 Październik 20213 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 5 Październik 20213 l Mozesz cos powiedziec o samym mentoringu? Warto? Troche grosza to kosztuje, koles jest ok, efekt tez wymiata z tego co pokazywal na podcascie kiedys ale jak to wyglada z punktu widzenia "ucznia" 😉
Napisano 5 Październik 20213 l Autor Ogólnie mamy co tydzien meetingi 3-4 h, gdzie feedbackuje kazdemu progress, pokazuje co dalej robić itd, pozatym luźne gadki na temat zycia, pracy, wynagrodzeń, itd. Takze mi sie bardzo to podoba. Przy okazji jest nas bodajże 7-dmiu więc nie jest ciasno, na każdego ma czas. A w ciągu tygodnia podsyła nam filmiki każdego elementu zbroji po kolei i pokazuje w jaki sposób je robi. No i zawsze można mu na pw spamować i odpisuje więc też spoko, polecam. Na kod arnoldszczesliwy macie znizke xD btw. jak ma ktoś książke "zbroja japońska - Czesław Zabiegło" to z chęcią odkupie, płace złotem. Edytowane 5 Październik 20213 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 26 Grudzień 20213 l dejum dzieje sie mordo 😄 troche mozesz miejscami uspokoic faldy 🙂 ja robie tak ze nie zmieniam wielkosc garmentow, a po prostu zmieniam preset i exportuje model jeszcze raz jako morph i na lejerku sobie wymazuje rzeczy ktore wygladaja zle 🙂 (jezeli ruszysz garment, zmieni sie numeracja vertow)
Napisano 26 Grudzień 20213 l No to ja się przyczepię 😉 Wszystko spoko, ale te symulacje z marvelusa.. - materiał wygląda bardzo nienaturalnie. Myśle, że w MD da się osiągnąć coś więcej. Zerknij na refki bo u ciebie rękawy i nogawki wiszą jakby materiał był cienki i ciężki i nie miał żadnej sztywności. Ja odszedłem od marv bo nie potrafiłem tego ogarnąć. Np; https://c8.alamy.com/comp/TYHJ36/wax-figure-of-johnny-depp-as-captain-jack-sparrow-from-pirates-of-the-caribbean-unveiled-at-madame-tussauds-in-new-york-on-july-5-2006-upi-photolaura-cavanaugh-TYHJ36.jpg https://i.pinimg.com/564x/4a/4d/9e/4a4d9e2ed2fcd610428bd6842a76a2d0.jpg https://wallpapercave.com/wp/wp1954350.jpg Pewnie da się to trochę zatuszować teksturą ale teraz wygląda średnio.
Napisano 26 Grudzień 20213 l To samo co mowi @michalo - czuje ze wisi to na nim jakos tak nienaturalnie. Ilosc fald i zmarszczek sugeruje cienki, delikatny material a ich ksztalt sugeruje cos ciezkiego. Faldki spoko ale brakuje mi tej lekkosci - rekawy i nogawki nieco bardziej bufiaste - teraz mi sie to kojarzy z mokrym, lekkim materialem ktory sie lepi i jst ciezki od wody. Moze taki jest zamysl, nie wiem. Ogolnie pracka ogien, ale zawsze mozna sie powymadrzac 😉
Napisano 27 Grudzień 20213 l Autor Racja Pany, z marvelousem u mnie najciężej. Ale pocisne to jeszcze bardziej . Dziekowa za feedback Edytowane 27 Grudzień 20213 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 27 Grudzień 20213 l Z tego co pamiętam MD miał presety - różnego typu materiały i ich właściwości. Do tego też dodawałem drugą warstwę wewnętrzną żeby te fałdy trochę usztywnić I jak jeszcze pokładam nadzieje w tym programie natknąłem się na ten fajny tutorial https://3dgladiator.com/tutorials/marvelousdesigner/ Po tych wszystkich przygodach uznałem, że md nie jest dla mnie 😉
Napisano 27 Grudzień 20213 l Autor Odskocznia od md zeby mózg sie nie zagotował Pochowa, czy jak to tam... wip Edytowane 27 Grudzień 20213 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 27 Grudzień 20213 l Wagina. Bardzo fajne. Jak zrobiłeś ten pokręcony jelec? A jak masz paski, to naciągnij je bardziej tak żeby ten bolec w sprzączce mało co wystawał. Zerknij sobie na fotki pasków itp.
Napisano 27 Grudzień 20213 l Autor Dzięki A to w blenderze zwykłe plany na curvach poustawiane. Z tego co pamietam to robilem curva, snapowalem go do kulki i robilem takie zawijasy po powierzchni tejze kulki. Poźniej alt+s sobie zwężałem mesha a prawym + tilt ustawiałeś kąt obrotu mesha. I tyle w sumie. Później rozkładanie uvki, nakladanie tilowanego patternu, później w zetce mask by intensity bodajze z nałożoną teksturką. I inflatem sobie robiłem te wypukłości. Może kiedys nagram jakiegoś tutka do tego bo duzo osób mnie o to pyta 😄 Edytowane 27 Grudzień 20213 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 30 Grudzień 20213 l Autor Poki co mocna surówka texturka ze skanu... Jeszcze w hey roboty Edytowane 1 Styczeń 20223 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 1 Styczeń 20223 l Autor aaaa idz pan w h... z tymi liknesami 😄 cos tam próbuje wyskubac ale poki co kicha Edytowane 1 Styczeń 20223 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 1 Styczeń 20223 l Hej, chyba juz o tym pisalem cos nie tak z tymi ustami. Barkhad Abdi Wypchnij mu zeby do przodu. Bo gorna warga opiera sie o zeby. Sa pod lekkim skosem i do przdu. Mozesz to w LP poprawiac. Obczaj jeszce dolna warge. Duzo traci prez te usta http://cdn29.us1.fansshare.com/pictures/barkhadabdi/barkhad-abdi-house-893755870.jpg Tu dobrze widac zeby:http://cdn29.us1.fansshare.com/pictures/barkhadabdi/barkhad-abdi-house-893755870.jpg
Napisano 1 Styczeń 20223 l Autor dzieki wielkie za feedback i refki wlasnie brakowalo mi refki od boku, nie moglem znalezc, ale teraz juz wiem ocb i ogarne temat 😄 Edytowane 1 Styczeń 20223 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 1 Styczeń 20223 l NA zadnym ze zdjec nie widze takich przerw miedzy zebami jakie masz na modelu. Myslalem ze tak ma po prostu ale widac na refkach ze nie. Zerknalbym na to tez.
Napisano 3 Styczeń 20223 l Autor Se to idzie jakoś Do zrobienia jeszcze głowka, podrzeźbienie ubrań i może pokusze się o zrobienie butów w marvelousie... A na koniec poświruje jakąś bródke w xgenie jak psycha nie siądzie . Pozdro
Napisano 8 Luty 20223 l byku mordo, zobacz grubosc gornej powieki. tu powinno byc x2 grubosc i bedzie legancko
Napisano 9 Luty 20223 l Uchu tez bym sie przyjzal w srodku jak juz tak dlubiesz. Chyba ze ss mo zmiekczy ale watpie. Obczaj nos nie wiem czy on ruszyl nozdrzami ale zmarszcek mimicznych nie widze.wiec dziurki sa bardzie pionowe chyba. Pomyslalbym nad plaszczyznami na czole bo troche za ostro.
Napisano 9 Luty 20223 l Ostatnio tłuke anatomie, i właśnie chyba wczoraj ogądałem jak koleś mówił, o kanciatym łuku brwiowym, że to jeden z częstszych błędów. Paczam tu, i nie zwróciłem uwagi a seba ofc tak lol.
Napisano 9 Luty 20223 l Na poczatku trzeba umiec przerysowywac. To tez jest wazne by sie nauczyc co gdzie jest. Przy ogromie skanów chyba lepiej jest umieć robic postacie stylizowane. Potem mozna robic mniej przerysowane a w koncu nie uszukujmy sie jak obróci się co drugi model specow od liknesów od charakterystycznego kata kamery lub mimiki to likness ucieeeeka ;). Skanu nie przeskoczysz ,ale dobry skan to trzeba miec gruby sprzet. Wtedy wszyskie textury. i potem tylko nie zj... tego shadingiem groomem i wlosami., a rigiem xD i swiatlem xD. P.S. ludzie o podobnych wzoracach budowy twarzy często mają podobne wzorce zachowań przynajmnie podobne sposob zachowań nie wiem czemu ,ale obserwujac ludzi na ulicy mialem porownywalem ich wyglada sposob mowienia(tempo i gestykulacje) do znajomych mi ludzi i geny jednak mają tu cos do powiedzenia xD. Edytowane 9 Luty 20223 l przez Sebazx6r
Napisano 11 Luty 20223 l Autor elo, dzieki za feedback ziomki . Hipoly done. Jak zrobie topo to pobawie sie jeszcze proporcjami i tą głowke domecze jeszcze trochu 😄 pozdro
Napisano 12 Luty 20223 l Bardzo łądne te textury szabelka jak ta lala. czuje ze texturami go mocno wyciagniesz.
Napisano 13 Luty 20223 l 3 godziny temu, ArnoldSzczesliwy napisał: dzieki ziomki, mieczyk na ten moment done To jest moment, w którym wypada wpaść w samozachwyt 😄
Napisano 15 Luty 20223 l Autor dzieki wariaty, wip guna... probuje okiełznać to drewienko poki co lipa
Napisano 16 Luty 20223 l Niezłe cacka. Z drewienkiem jeszcze powalcz, bo wygląda jakby jakiś subsurface scattering za mocno działał, spróbuj z inna teksturą może. Metal i szabelka zajebioza. W czym rendzisz te pukawki? Edytowane 16 Luty 20223 l przez alex3d
Napisano 16 Luty 20223 l Autor dziex, rendze wszystko w marmosecie i tam też texturuje. Edytowane 16 Luty 20223 l przez ArnoldSzczesliwy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto