ArnoldSzczesliwy Napisano 7 Wrzesień 2021 Autor Napisano 7 Wrzesień 2021 taki szybki tescik w marmolu, jeszcze duzo do roboty 4
Sebazx6r Napisano 8 Wrzesień 2021 Napisano 8 Wrzesień 2021 (edytowane) Nie kumam pozy. Dorobisz słupek, czy będzie obejmował kogoś?? Edytowane 8 Wrzesień 2021 przez Sebazx6r 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 8 Wrzesień 2021 Autor Napisano 8 Wrzesień 2021 (edytowane) nie przejmuj się, też jej jeszcze nie kumam 😄 tak po prostu chciałem go rozchuśtać, żeby t posa nudnego nie wrzucać, ale może faktycznie nie potrzebnie 😄 Edytowane 8 Wrzesień 2021 przez ArnoldSzczesliwy 1
Destroyer Napisano 9 Wrzesień 2021 Napisano 9 Wrzesień 2021 Fajna atmosfera w renderze, Arnold Arnoldzie? 🙂 Plastyka światła wygląda mi na Arnolda 🙂 Pomysl na nick od renderera? 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 9 Wrzesień 2021 Autor Napisano 9 Wrzesień 2021 a to na szybciocha w marmosecie rendzilem, a arnold wziął sie od mojego drugiego imienia 😄
Destroyer Napisano 9 Wrzesień 2021 Napisano 9 Wrzesień 2021 No ale jak to tak? imię zobowiązuje do używania tego konkretnego renderera 😛 Już sobie wyobrażałem, że jak renderujesz w arnoldzie to jesteś zawsze szczęśliwy 😛 Ja ostatnio go ruszyłem znowu, niby mam te 32 rdzenie ale kurła jakie to jest wolne i chłodzenie zaczyna wyć jak betoniarka a już noce zimne i rosa rano się zbiera to kompa z balkonu musiałem zabrać 😛 Marmoset ładnie sobie radzi, zgaduję że to ta ostatnia wersja 4 czy tam coś takiego? 😛 2
ArnoldSzczesliwy Napisano 10 Wrzesień 2021 Autor Napisano 10 Wrzesień 2021 Wiesz w marmosecie idzie zrobić przyzwoity render w 5 minut (Od importu przez ustawianie sceny, render. ), jak ktoś ma chociaż troche pojęcia na temat światła to już wogóle można cuda robić. Wszystko działa fajnie płynnie, nawet z hipoly modelami. Do tego w 4 wrzucili texturowanie które zamierzam sobie przetestowac w najbliższym czasie, podobno daje rade. A co do Arnolda to nie mam cierpliwości, zazwyczaj mi się coś wywalało, zacinało i różne tego typu historie 😄 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 12 Wrzesień 2021 Autor Napisano 12 Wrzesień 2021 (edytowane) Dalej lece z blockoutem tego grubasa, powoli bede wchodzil w marvelousa... Jeszcze nie mam pomyslu na twarz 😄 Edytowane 12 Wrzesień 2021 przez ArnoldSzczesliwy 5
KLICEK Napisano 13 Wrzesień 2021 Napisano 13 Wrzesień 2021 bardzo fajny monsterek 🙂 fajny detalik na skorze 🙂 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 5 Październik 2021 Autor Napisano 5 Październik 2021 (edytowane) Dzieki Klicek A tymczasem z innej paki, zaczałem mentoring ze zbroji samurajskiej u Siamaka i sobie cisne powoli... Edytowane 5 Październik 2021 przez ArnoldSzczesliwy 3
Nezumi Napisano 5 Październik 2021 Napisano 5 Październik 2021 Mozesz cos powiedziec o samym mentoringu? Warto? Troche grosza to kosztuje, koles jest ok, efekt tez wymiata z tego co pokazywal na podcascie kiedys ale jak to wyglada z punktu widzenia "ucznia" 😉 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 5 Październik 2021 Autor Napisano 5 Październik 2021 (edytowane) Ogólnie mamy co tydzien meetingi 3-4 h, gdzie feedbackuje kazdemu progress, pokazuje co dalej robić itd, pozatym luźne gadki na temat zycia, pracy, wynagrodzeń, itd. Takze mi sie bardzo to podoba. Przy okazji jest nas bodajże 7-dmiu więc nie jest ciasno, na każdego ma czas. A w ciągu tygodnia podsyła nam filmiki każdego elementu zbroji po kolei i pokazuje w jaki sposób je robi. No i zawsze można mu na pw spamować i odpisuje więc też spoko, polecam. Na kod arnoldszczesliwy macie znizke xD btw. jak ma ktoś książke "zbroja japońska - Czesław Zabiegło" to z chęcią odkupie, płace złotem. Edytowane 5 Październik 2021 przez ArnoldSzczesliwy 3
ArnoldSzczesliwy Napisano 26 Grudzień 2021 Autor Napisano 26 Grudzień 2021 2022 obiecuje ze skończe tego goscia 3
KLICEK Napisano 26 Grudzień 2021 Napisano 26 Grudzień 2021 dejum dzieje sie mordo 😄 troche mozesz miejscami uspokoic faldy 🙂 ja robie tak ze nie zmieniam wielkosc garmentow, a po prostu zmieniam preset i exportuje model jeszcze raz jako morph i na lejerku sobie wymazuje rzeczy ktore wygladaja zle 🙂 (jezeli ruszysz garment, zmieni sie numeracja vertow) 2
ArnoldSzczesliwy Napisano 26 Grudzień 2021 Autor Napisano 26 Grudzień 2021 dzieki ziomuś bede testował
michalo Napisano 26 Grudzień 2021 Napisano 26 Grudzień 2021 No to ja się przyczepię 😉 Wszystko spoko, ale te symulacje z marvelusa.. - materiał wygląda bardzo nienaturalnie. Myśle, że w MD da się osiągnąć coś więcej. Zerknij na refki bo u ciebie rękawy i nogawki wiszą jakby materiał był cienki i ciężki i nie miał żadnej sztywności. Ja odszedłem od marv bo nie potrafiłem tego ogarnąć. Np; https://c8.alamy.com/comp/TYHJ36/wax-figure-of-johnny-depp-as-captain-jack-sparrow-from-pirates-of-the-caribbean-unveiled-at-madame-tussauds-in-new-york-on-july-5-2006-upi-photolaura-cavanaugh-TYHJ36.jpg https://i.pinimg.com/564x/4a/4d/9e/4a4d9e2ed2fcd610428bd6842a76a2d0.jpg https://wallpapercave.com/wp/wp1954350.jpg Pewnie da się to trochę zatuszować teksturą ale teraz wygląda średnio. 2
Nezumi Napisano 26 Grudzień 2021 Napisano 26 Grudzień 2021 To samo co mowi @michalo - czuje ze wisi to na nim jakos tak nienaturalnie. Ilosc fald i zmarszczek sugeruje cienki, delikatny material a ich ksztalt sugeruje cos ciezkiego. Faldki spoko ale brakuje mi tej lekkosci - rekawy i nogawki nieco bardziej bufiaste - teraz mi sie to kojarzy z mokrym, lekkim materialem ktory sie lepi i jst ciezki od wody. Moze taki jest zamysl, nie wiem. Ogolnie pracka ogien, ale zawsze mozna sie powymadrzac 😉 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 27 Grudzień 2021 Autor Napisano 27 Grudzień 2021 (edytowane) Racja Pany, z marvelousem u mnie najciężej. Ale pocisne to jeszcze bardziej . Dziekowa za feedback Edytowane 27 Grudzień 2021 przez ArnoldSzczesliwy
michalo Napisano 27 Grudzień 2021 Napisano 27 Grudzień 2021 Z tego co pamiętam MD miał presety - różnego typu materiały i ich właściwości. Do tego też dodawałem drugą warstwę wewnętrzną żeby te fałdy trochę usztywnić I jak jeszcze pokładam nadzieje w tym programie natknąłem się na ten fajny tutorial https://3dgladiator.com/tutorials/marvelousdesigner/ Po tych wszystkich przygodach uznałem, że md nie jest dla mnie 😉 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 27 Grudzień 2021 Autor Napisano 27 Grudzień 2021 (edytowane) Odskocznia od md zeby mózg sie nie zagotował Pochowa, czy jak to tam... wip Edytowane 27 Grudzień 2021 przez ArnoldSzczesliwy 2
michalo Napisano 27 Grudzień 2021 Napisano 27 Grudzień 2021 Wagina. Bardzo fajne. Jak zrobiłeś ten pokręcony jelec? A jak masz paski, to naciągnij je bardziej tak żeby ten bolec w sprzączce mało co wystawał. Zerknij sobie na fotki pasków itp. 1 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 27 Grudzień 2021 Autor Napisano 27 Grudzień 2021 (edytowane) Dzięki A to w blenderze zwykłe plany na curvach poustawiane. Z tego co pamietam to robilem curva, snapowalem go do kulki i robilem takie zawijasy po powierzchni tejze kulki. Poźniej alt+s sobie zwężałem mesha a prawym + tilt ustawiałeś kąt obrotu mesha. I tyle w sumie. Później rozkładanie uvki, nakladanie tilowanego patternu, później w zetce mask by intensity bodajze z nałożoną teksturką. I inflatem sobie robiłem te wypukłości. Może kiedys nagram jakiegoś tutka do tego bo duzo osób mnie o to pyta 😄 Edytowane 27 Grudzień 2021 przez ArnoldSzczesliwy 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 30 Grudzień 2021 Autor Napisano 30 Grudzień 2021 (edytowane) Poki co mocna surówka texturka ze skanu... Jeszcze w hey roboty Edytowane 1 Styczeń 2022 przez ArnoldSzczesliwy 4
ArnoldSzczesliwy Napisano 1 Styczeń 2022 Autor Napisano 1 Styczeń 2022 (edytowane) aaaa idz pan w h... z tymi liknesami 😄 cos tam próbuje wyskubac ale poki co kicha Edytowane 1 Styczeń 2022 przez ArnoldSzczesliwy 1
Sebazx6r Napisano 1 Styczeń 2022 Napisano 1 Styczeń 2022 Hej, chyba juz o tym pisalem cos nie tak z tymi ustami. Barkhad Abdi Wypchnij mu zeby do przodu. Bo gorna warga opiera sie o zeby. Sa pod lekkim skosem i do przdu. Mozesz to w LP poprawiac. Obczaj jeszce dolna warge. Duzo traci prez te usta http://cdn29.us1.fansshare.com/pictures/barkhadabdi/barkhad-abdi-house-893755870.jpg Tu dobrze widac zeby:http://cdn29.us1.fansshare.com/pictures/barkhadabdi/barkhad-abdi-house-893755870.jpg 3
ArnoldSzczesliwy Napisano 1 Styczeń 2022 Autor Napisano 1 Styczeń 2022 (edytowane) dzieki wielkie za feedback i refki wlasnie brakowalo mi refki od boku, nie moglem znalezc, ale teraz juz wiem ocb i ogarne temat 😄 Edytowane 1 Styczeń 2022 przez ArnoldSzczesliwy 1
Nezumi Napisano 1 Styczeń 2022 Napisano 1 Styczeń 2022 NA zadnym ze zdjec nie widze takich przerw miedzy zebami jakie masz na modelu. Myslalem ze tak ma po prostu ale widac na refkach ze nie. Zerknalbym na to tez. 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 3 Styczeń 2022 Autor Napisano 3 Styczeń 2022 Se to idzie jakoś Do zrobienia jeszcze głowka, podrzeźbienie ubrań i może pokusze się o zrobienie butów w marvelousie... A na koniec poświruje jakąś bródke w xgenie jak psycha nie siądzie . Pozdro 11
ArnoldSzczesliwy Napisano 8 Luty 2022 Autor Napisano 8 Luty 2022 Zamykam temat glowki i lece z retopo... 4
KLICEK Napisano 8 Luty 2022 Napisano 8 Luty 2022 byku mordo, zobacz grubosc gornej powieki. tu powinno byc x2 grubosc i bedzie legancko 3
Sebazx6r Napisano 9 Luty 2022 Napisano 9 Luty 2022 Uchu tez bym sie przyjzal w srodku jak juz tak dlubiesz. Chyba ze ss mo zmiekczy ale watpie. Obczaj nos nie wiem czy on ruszyl nozdrzami ale zmarszcek mimicznych nie widze.wiec dziurki sa bardzie pionowe chyba. Pomyslalbym nad plaszczyznami na czole bo troche za ostro. 2
ArnoldSzczesliwy Napisano 9 Luty 2022 Autor Napisano 9 Luty 2022 dziekowa wielkie za feedback, pomecze jeszcze gostka 😄
tobiq4 Napisano 9 Luty 2022 Napisano 9 Luty 2022 Ostatnio tłuke anatomie, i właśnie chyba wczoraj ogądałem jak koleś mówił, o kanciatym łuku brwiowym, że to jeden z częstszych błędów. Paczam tu, i nie zwróciłem uwagi a seba ofc tak lol.
Sebazx6r Napisano 9 Luty 2022 Napisano 9 Luty 2022 (edytowane) Na poczatku trzeba umiec przerysowywac. To tez jest wazne by sie nauczyc co gdzie jest. Przy ogromie skanów chyba lepiej jest umieć robic postacie stylizowane. Potem mozna robic mniej przerysowane a w koncu nie uszukujmy sie jak obróci się co drugi model specow od liknesów od charakterystycznego kata kamery lub mimiki to likness ucieeeeka ;). Skanu nie przeskoczysz ,ale dobry skan to trzeba miec gruby sprzet. Wtedy wszyskie textury. i potem tylko nie zj... tego shadingiem groomem i wlosami., a rigiem xD i swiatlem xD. P.S. ludzie o podobnych wzoracach budowy twarzy często mają podobne wzorce zachowań przynajmnie podobne sposob zachowań nie wiem czemu ,ale obserwujac ludzi na ulicy mialem porownywalem ich wyglada sposob mowienia(tempo i gestykulacje) do znajomych mi ludzi i geny jednak mają tu cos do powiedzenia xD. Edytowane 9 Luty 2022 przez Sebazx6r 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 11 Luty 2022 Autor Napisano 11 Luty 2022 elo, dzieki za feedback ziomki . Hipoly done. Jak zrobie topo to pobawie sie jeszcze proporcjami i tą głowke domecze jeszcze trochu 😄 pozdro 9
ArnoldSzczesliwy Napisano 12 Luty 2022 Autor Napisano 12 Luty 2022 low polas , uvki skonczone i cos tam testuje bejka. 12 1
Sebazx6r Napisano 12 Luty 2022 Napisano 12 Luty 2022 Bardzo łądne te textury szabelka jak ta lala. czuje ze texturami go mocno wyciagniesz. 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 13 Luty 2022 Autor Napisano 13 Luty 2022 dzieki ziomki, mieczyk na ten moment done 8
RaVirr Napisano 13 Luty 2022 Napisano 13 Luty 2022 3 godziny temu, ArnoldSzczesliwy napisał: dzieki ziomki, mieczyk na ten moment done To jest moment, w którym wypada wpaść w samozachwyt 😄
ArnoldSzczesliwy Napisano 15 Luty 2022 Autor Napisano 15 Luty 2022 dzieki wariaty, wip guna... probuje okiełznać to drewienko poki co lipa 7
alex3d Napisano 16 Luty 2022 Napisano 16 Luty 2022 (edytowane) Niezłe cacka. Z drewienkiem jeszcze powalcz, bo wygląda jakby jakiś subsurface scattering za mocno działał, spróbuj z inna teksturą może. Metal i szabelka zajebioza. W czym rendzisz te pukawki? Edytowane 16 Luty 2022 przez alex3d 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 16 Luty 2022 Autor Napisano 16 Luty 2022 (edytowane) dziex, rendze wszystko w marmosecie i tam też texturuje. Edytowane 16 Luty 2022 przez ArnoldSzczesliwy 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się