Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

nie przejmuj się, też jej jeszcze nie kumam 😄 tak po prostu chciałem go rozchuśtać, żeby t posa nudnego nie wrzucać, ale może faktycznie nie potrzebnie 😄

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy
  • Haha 1
Napisano

No ale jak to tak? imię zobowiązuje do używania tego konkretnego renderera 😛 Już sobie wyobrażałem, że jak renderujesz w arnoldzie to jesteś zawsze szczęśliwy 😛 Ja ostatnio go ruszyłem znowu, niby mam te 32 rdzenie ale kurła jakie to jest wolne i chłodzenie zaczyna wyć jak betoniarka a już noce zimne i rosa rano się zbiera to kompa z balkonu musiałem zabrać 😛

Marmoset ładnie sobie radzi, zgaduję że to ta ostatnia wersja 4 czy tam coś takiego? 😛

  • Haha 2
Napisano

Wiesz w marmosecie idzie zrobić przyzwoity render w 5 minut (Od importu przez ustawianie sceny, render. ), jak ktoś ma chociaż troche pojęcia na temat światła to już wogóle można cuda robić. 

Wszystko działa fajnie płynnie, nawet z hipoly modelami. Do tego w 4 wrzucili texturowanie które zamierzam sobie przetestowac w najbliższym czasie, podobno daje rade.

 

A co do Arnolda to nie mam cierpliwości, zazwyczaj mi się coś wywalało, zacinało i różne tego typu historie 😄 

  • Like 1
Napisano

Mozesz cos powiedziec o samym mentoringu? Warto? Troche grosza to kosztuje, koles jest ok, efekt tez wymiata z tego co pokazywal na podcascie kiedys ale jak to wyglada z punktu widzenia "ucznia" 😉

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Ogólnie mamy co tydzien meetingi 3-4 h, gdzie feedbackuje kazdemu progress, pokazuje co dalej robić itd, pozatym luźne gadki na temat zycia, pracy, wynagrodzeń, itd. Takze mi sie bardzo to podoba. Przy okazji jest nas bodajże 7-dmiu więc nie jest ciasno, na każdego ma czas.

A w ciągu tygodnia podsyła nam filmiki każdego elementu zbroji po kolei i pokazuje w jaki sposób je robi.

No i zawsze można mu na pw spamować i odpisuje więc też spoko, polecam. 

Na kod arnoldszczesliwy macie znizke xD 

 

btw. jak ma ktoś książke "zbroja japońska - Czesław Zabiegło"  to z chęcią odkupie, płace złotem. 

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy
  • Like 3
Napisano

dejum dzieje sie mordo 😄 troche mozesz miejscami uspokoic faldy 🙂 ja robie tak ze nie zmieniam wielkosc garmentow, a po prostu zmieniam preset i exportuje model jeszcze raz jako morph i na lejerku sobie wymazuje rzeczy ktore wygladaja zle 🙂  (jezeli ruszysz garment, zmieni sie numeracja vertow)

  • Like 2
Napisano

No to ja się przyczepię 😉 

Wszystko spoko, ale te symulacje z marvelusa.. - materiał wygląda bardzo nienaturalnie. Myśle, że w MD da się osiągnąć coś więcej.  Zerknij na refki bo u ciebie rękawy i nogawki wiszą jakby materiał był cienki i ciężki i nie miał żadnej sztywności.  

Ja odszedłem od marv bo nie potrafiłem tego ogarnąć. 

Np;

https://c8.alamy.com/comp/TYHJ36/wax-figure-of-johnny-depp-as-captain-jack-sparrow-from-pirates-of-the-caribbean-unveiled-at-madame-tussauds-in-new-york-on-july-5-2006-upi-photolaura-cavanaugh-TYHJ36.jpg

 

https://i.pinimg.com/564x/4a/4d/9e/4a4d9e2ed2fcd610428bd6842a76a2d0.jpg

 

https://wallpapercave.com/wp/wp1954350.jpg

 

Pewnie da się to trochę zatuszować teksturą ale teraz wygląda średnio.

  • Like 2
Napisano

To samo co mowi @michalo - czuje ze wisi to na nim jakos tak nienaturalnie. Ilosc fald i zmarszczek sugeruje cienki, delikatny material  a ich ksztalt sugeruje cos ciezkiego. Faldki spoko ale brakuje mi tej lekkosci - rekawy i nogawki nieco bardziej bufiaste - teraz mi sie to kojarzy z mokrym, lekkim materialem ktory sie lepi i jst ciezki od wody. Moze taki jest zamysl, nie wiem. Ogolnie pracka ogien, ale zawsze mozna sie powymadrzac 😉

  • Like 1
Napisano

Wagina.

 

Bardzo fajne. Jak zrobiłeś ten pokręcony jelec? 

A jak masz paski, to naciągnij je bardziej tak żeby ten bolec w sprzączce mało co wystawał. 

Zerknij sobie na fotki pasków itp. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Napisano (edytowane)

Dzięki

A to w blenderze zwykłe plany na curvach poustawiane.

Z tego co pamietam to robilem curva, snapowalem go do kulki i robilem takie zawijasy po powierzchni tejze kulki. Poźniej alt+s sobie zwężałem mesha  a prawym + tilt ustawiałeś kąt obrotu mesha. I tyle w sumie. Później rozkładanie uvki, nakladanie tilowanego patternu, później w zetce mask by intensity bodajze z nałożoną teksturką. I inflatem sobie robiłem te wypukłości. Może kiedys nagram jakiegoś tutka do tego bo duzo osób mnie o to pyta 😄 

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy
  • Like 1
Napisano

Hej, chyba juz o tym pisalem cos nie tak z tymi ustami. Barkhad Abdi
Wypchnij mu zeby do przodu. Bo gorna warga opiera sie o zeby. Sa pod lekkim skosem i do przdu. Mozesz to w LP poprawiac. Obczaj jeszce dolna warge.
Duzo traci prez te usta


THE PIRATES OF SOMALIA (2017): New Trailer Starring Evan Peters, Al Pacino, Barkhad  Abdi… | The Movie My Life

http://cdn29.us1.fansshare.com/pictures/barkhadabdi/barkhad-abdi-house-893755870.jpg
 

150223130547-spc-inside-africa-somalia-b

Barkhad Abdi – Movies, Bio and Lists on MUBI

Tu dobrze widac zeby:
http://cdn29.us1.fansshare.com/pictures/barkhadabdi/barkhad-abdi-house-893755870.jpg

  • Like 3
Napisano

NA zadnym ze zdjec nie widze takich przerw miedzy zebami jakie masz na modelu. Myslalem ze tak ma po prostu ale widac na refkach ze nie. Zerknalbym na to tez.

  • Like 1
Napisano

Uchu tez bym sie przyjzal w srodku jak juz tak dlubiesz. Chyba ze ss mo zmiekczy ale watpie. 

Obczaj nos nie wiem czy on ruszyl  nozdrzami ale zmarszcek mimicznych nie widze.wiec dziurki sa bardzie pionowe chyba.
Pomyslalbym nad plaszczyznami na czole  bo  troche za ostro.

image.png.033f81706065ce4df6b6969a02771b8f.png

  • Like 2
Napisano

Ostatnio tłuke anatomie, i właśnie chyba wczoraj ogądałem jak koleś mówił, o kanciatym łuku brwiowym, że to jeden z częstszych błędów. Paczam tu, i nie zwróciłem uwagi a seba ofc tak lol.

Napisano (edytowane)

Na poczatku trzeba umiec  przerysowywac. To tez jest wazne by sie nauczyc co gdzie jest. Przy ogromie skanów chyba lepiej jest umieć robic postacie stylizowane. Potem mozna robic mniej przerysowane a w koncu nie uszukujmy sie jak obróci się co drugi model specow od liknesów od charakterystycznego kata kamery lub mimiki to likness ucieeeeka ;). Skanu nie przeskoczysz ,ale dobry skan to trzeba miec gruby sprzet. Wtedy wszyskie textury. i potem tylko nie zj... tego shadingiem groomem i wlosami., a rigiem xD i swiatlem xD.

P.S. ludzie o podobnych wzoracach budowy twarzy często mają podobne wzorce zachowań przynajmnie podobne sposob zachowań nie wiem czemu ,ale obserwujac ludzi na ulicy mialem porownywalem ich wyglada sposob mowienia(tempo i gestykulacje) do znajomych mi ludzi i geny jednak mają tu cos do powiedzenia xD.

Edytowane przez Sebazx6r
  • Like 1
Napisano
3 godziny temu, ArnoldSzczesliwy napisał:

dzieki ziomki, mieczyk na ten moment done 

2.thumb.jpg.a95c310c5a1007037516a42fca6808da.jpg

1.thumb.jpg.99fe90479e5e063add91c9e79c8477b0.jpg

To jest moment, w którym wypada wpaść w samozachwyt 😄 

Napisano (edytowane)

Niezłe cacka. Z drewienkiem jeszcze powalcz, bo wygląda jakby jakiś subsurface scattering za mocno działał, spróbuj z inna teksturą może. Metal i szabelka zajebioza. W czym rendzisz te pukawki?

Edytowane przez alex3d
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności