Skocz do zawartości

AI tests


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

zrobiłem na szybko próbkę, (która była najbliżej tego, co chciałem osiągnąć) ale muszę powiedzieć, że bardziej podoba mi się mój szkic 🙂

 

myślałem, że model do kolorowania będzie dostepny, ale na razie chyba go nie ma w necie

Untitled-1copy.thumb.png.4effb74c9083b1c738fd84092bd5979d.png

tmp8ns7y8lb.thumb.png.fdbe32bb526640b4473b97697663d403.png

 

Edytowane przez jakubziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj do kawy szybki test control net

wziąłem sobie z netu pare rysunków b/w i sprawdzilem jak to zadziała

 

2023-02-18_111824.jpg

00132-1058349226.png

00134-1058349228.png

00137-1058349231.png

00139-1058349233.png

00140-1058349234.png

zwróccie uwagę na to jak dokladnie stara sie odzworowac ustawienie palców (nawet jesli są nie do końca poprawnie narysowane) przynajmniej na domyslnych ustawieniach - wniosek z tego taki zeby (jesli to dla nas istotne) dawać do przetworzenia poprawne anatomicznie rysunki. Co ciekawe w momencie gdy pojawiało sie ubranie to czasami znikała lewa (jej prawa) ręka ☺️

Edytowane przez OldMan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny test control net (obrazki bez zadnej korekty)

 

 

2023-02-18_112427.jpg

00198-3828127277.png

00199-3828127278.png

00200-3828127279.png

00201-3828127280.png

00202-3828127281.png

00203-3828127282.png

jak widać buzia lekko popsuta (podejrzewam ze to typowy ograniczenie dla tej technologii (nie mam na mysli control net tylko ogólne generowanie) gdzie mniejsze obiekty są generowane mniej dokładnie niz wieksze )

Edytowane przez OldMan
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, KLICEK napisał(a):

 ciut za reaslityczne dla mnie, nie czuc ze to arcik jest taki o posklejane fotki 🙂 . Takie obrazki na onlifansa 😄

jako tescik techu spokkers 🙂 

imho wygląda to lepiej niz posklejane randomowe fotki (wieksza spójnosc oswietlenia ) ale faktem jest ze nie staralem sie nadac temu zadnego stylu artystycznego bo to był tylko prosty test 

wiem juz ze w zaleznosci od tego jak ułozone jest ciało nie zawsze jeden tryb działania bedzie najlepszy (rozpoznawanie po liniach , rozpoznawanie po głębi obrazu itd) niektóre tryby nie radzą sobie z pewnymi przykładami bardzo, np scribble gubi sie w rysunkach gdzie jest wiele kresek w jednym miejscu (przykład ponizej)

 

2023-02-18_112309.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, OldMan napisał:

imho wygląda to lepiej niz posklejane randomowe fotki (wieksza spójnosc oswietlenia ) ale faktem jest ze nie staralem sie nadac temu zadnego stylu artystycznego bo to był tylko prosty test 

wiem juz ze w zaleznosci od tego jak ułozone jest ciało nie zawsze jeden tryb działania bedzie najlepszy (rozpoznawanie po liniach , rozpoznawanie po głębi obrazu itd) niektóre tryby nie radzą sobie z pewnymi przykładami bardzo, np scribble gubi sie w rysunkach gdzie jest wiele kresek w jednym miejscu (przykład ponizej)

 

2023-02-18_112309.jpg

taa widzialem juz testy i nie radzi sobie Ai ze skrotem perspektywy xd ale to pewnie tez kwesita miesiaca dwoch zanim sie nauczy 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w obrazach generowanych przez AI podoba mi sie to ze mozna uzyskać ciekawe połączenie trzech lub więcej dotychczasowo znanych technik w jednym obrazku (np renderingu 3D, zdjęcia i digital paintingu) efekt łączenia jest spójny i atrakcyjny dla oka (byłby trudny do uzyskania dla wielu grafików), ponizej pare przykładów

pobrane (1).jpg

pobrane (2).jpg

pobrane (3).jpg

pobrane (4).jpg

pobrane (5).jpg

pobrane (6).jpg

pobrane.jpg

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka próbka z moim starym rysunkiem, z pół godziny posiedziałem jeszcze w ps i usunąłem kilka baboli, pod to AI rozumiem że trzeba inaczej rysować 😄 żeby lineartowo każdy szczegół np. palce zrobić

tumblr_okaw0h8em61tyep22o1_r1_1280.jpg

pirate.jpg

Edytowane przez jakubziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jakubziom napisał(a):

taka próbka z moim starym rysunkiem, z pół godziny posiedziałem jeszcze w ps i usunąłem kilka baboli, pod to AI rozumiem że trzeba inaczej rysować 😄 żeby lineartowo każdy szczegół np. palce zrobić

 

 

w trybie lineart trzeba uwazac na kazdą kreskę bo czasami wychodzą głupoty które potem musialby byc wyretuszowane, przykład:

sciągnąłem na szybkiego taki oto lineart z netu (jak widać ma troche dodatkowych kresek (pętelek), taki styl graficzny)

 

continuous-one-line-art-drawing-of-woman-body-in-bikini-free-vector.jpg

Po przetworzeniu wyszły np takie obrazki

 

00236-1544514117.png

00232-3893704776.png

jak widać kreska na majtkach dała pole do różnej interpretacji przez AI

Edytowane przez OldMan
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytat autora:

Office lady

prompt:

masterpiece, realistic photography of a architect female in the sitting on a modern office chair, steel modern architect office, pants, sandals, looking at camera, large hips, pale skin, (long blonde hair), natural light, intense, perfect face, cinematic, still from games of thrones movie, epic, volumetric light, award winning photography, intricate details, dof, foreground elements

Negative prompt:

nude, (deformed iris, deformed pupils, semi-realistic, cgi, 3d, render, sketch, cartoon, drawing, anime:1.4), text, close up, cropped, out of frame, worst quality, low quality, jpeg artifacts, ugly, duplicate, morbid, mutilated, extra fingers, mutated hands, poorly drawn hands, poorly drawn face, mutation, deformed, blurry, dehydrated, bad anatomy, bad proportions, extra limbs, cloned face, disfigured, gross proportions, malformed limbs, missing arms, missing legs, extra arms, extra legs, fused fingers, too many fingers, long neck,

Steps: 25, Sampler: DPM++ 2M Karras, CFG scale: 7, Seed: 803468455, Size: 768x768, Model hash: c35782bad8, ControlNet Enabled: True, ControlNet Module: openpose, ControlNet Model: control_sd15_openpose [fef5e48e], ControlNet Weight: 1.4

Egyptian

prompt:

masterpiece, realistic photography of a Neferneferuaten Nefertiti egyptian empress sitting on a golden throne (pants:1),palace, shoes, looking at camera, large hips, pale skin, (long dark hair), natural light, intense, perfect face, cinematic, still from games of thrones movie, epic, volumetric light, award winning photography, intricate details

Negative prompt:

nude, (deformed iris, deformed pupils, semi-realistic, cgi, 3d, render, sketch, cartoon, drawing, anime:1.4), text, close up, cropped, out of frame, worst quality, low quality, jpeg artifacts, ugly, duplicate, morbid, mutilated, extra fingers, mutated hands, poorly drawn hands, poorly drawn face, mutation, deformed, blurry, dehydrated, bad anatomy, bad proportions, extra limbs, cloned face, disfigured, gross proportions, malformed limbs, missing arms, missing legs, extra arms, extra legs, fused fingers, too many fingers, long neck,

Steps: 25, Sampler: DPM++ 2M Karras, CFG scale: 7, Seed: 3825693395, Size: 768x768, Model hash: c35782bad8, Denoising strength: 0.75, Mask blur: 4

Tomb Raider

prompt:

masterpiece, realistic photography of a worn out blood tomb raider sitting on a tree, , pants, ancient temple, palace, boots, looking at camera, large hips, pale skin, (long dark hair), natural light, intense, perfect face, cinematic, still from games of thrones movie, epic, volumetric light, award winning photography, intricate details, dof, foreground elements

Negative prompt:

nude, (deformed iris, deformed pupils, semi-realistic, cgi, 3d, render, sketch, cartoon, drawing, anime:1.4), text, close up, cropped, out of frame, worst quality, low quality, jpeg artifacts, ugly, duplicate, morbid, mutilated, extra fingers, mutated hands, poorly drawn hands, poorly drawn face, mutation, deformed, blurry, dehydrated, bad anatomy, bad proportions, extra limbs, cloned face, disfigured, gross proportions, malformed limbs, missing arms, missing legs, extra arms, extra legs, fused fingers, too many fingers, long neck,

Steps: 25, Sampler: DPM++ 2M Karras, CFG scale: 7, Seed: 271980009, Size: 768x768, Model hash: c35782bad8, ControlNet Enabled: True, ControlNet Module: openpose, ControlNet Model: control_sd15_openpose [fef5e48e], ControlNet Weight: 1.4

Chinese

masterpiece, realistic photography of a Chinese empress armored warrior sitting on a epic throne, (pants:1.2), chinese palace, looking at camera, large hips, pale skin, (long dark hair), natural light, intense, perfect face, cinematic, still from games of thrones, epic, volumetric light, award winning photography, intricate details

Negative prompt: nude, (deformed iris, deformed pupils, semi-realistic, cgi, 3d, render, sketch, cartoon, drawing, anime:1.4), text, close up, cropped, out of frame, worst quality, low quality, jpeg artifacts, ugly, duplicate, morbid, mutilated, extra fingers, mutated hands, poorly drawn hands, poorly drawn face, mutation, deformed, blurry, dehydrated, bad anatomy, bad proportions, extra limbs, cloned face, disfigured, gross proportions, malformed limbs, missing arms, missing legs, extra arms, extra legs, fused fingers, too many fingers, long neck,

Steps: 25, Sampler: DPM++ 2M Karras, CFG scale: 7.5, Seed: 2032719399, Size: 768x768, Model hash: c35782bad8, ControlNet Enabled: True, ControlNet Module: openpose, ControlNet Model: control_sd15_openpose [fef5e48e], ControlNet Weight: 1.4

-----------------------------------------------------------------------------------------

Used MagicPoser to pose the figure, exporting as PNG with transparent background.

After generation I used the Realistic Vision Inpainting-model, with mask only-open, to inpaint the hands and fingers. Usually it works with the same prompts, if not I will try to "five fingers resting on lap" , "relaxed hand etc" . Finally I send it to ESRGAN_4x and scale it 2x. Lightroom for some grains and colorfix at the end.

Follow more on my IG: www.instagram.com/edmondyang/

ControlNet is def a gamechanger 😮

 

pobrane (1).jpg

pobrane (2).jpg

pobrane (3).jpg

pobrane (4).jpg

pobrane (5).jpg

pobrane (6).jpg

pobrane (7).jpg

pobrane (8).jpg

pobrane (9).jpg

pobrane.jpg

  • Like 1
  • Wow 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, OldMan napisał:

cytat autora:

Office lady

prompt:

masterpiece, realistic photography of a architect female in the sitting on a modern office chair, steel modern architect office, pants, sandals, looking at camera, large hips, pale skin, (long blonde hair), natural light, intense, perfect face, cinematic, still from games of thrones movie, epic, volumetric light, award winning photography, intricate details, dof, foreground elements

Negative prompt:

nude, (deformed iris, deformed pupils, semi-realistic, cgi, 3d, render, sketch, cartoon, drawing, anime:1.4), text, close up, cropped, out of frame, worst quality, low quality, jpeg artifacts, ugly, duplicate, morbid, mutilated, extra fingers, mutated hands, poorly drawn hands, poorly drawn face, mutation, deformed, blurry, dehydrated, bad anatomy, bad proportions, extra limbs, cloned face, disfigured, gross proportions, malformed limbs, missing arms, missing legs, extra arms, extra legs, fused fingers, too many fingers, long neck,

Steps: 25, Sampler: DPM++ 2M Karras, CFG scale: 7, Seed: 803468455, Size: 768x768, Model hash: c35782bad8, ControlNet Enabled: True, ControlNet Module: openpose, ControlNet Model: control_sd15_openpose [fef5e48e], ControlNet Weight: 1.4

Egyptian

prompt:

masterpiece, realistic photography of a Neferneferuaten Nefertiti egyptian empress sitting on a golden throne (pants:1),palace, shoes, looking at camera, large hips, pale skin, (long dark hair), natural light, intense, perfect face, cinematic, still from games of thrones movie, epic, volumetric light, award winning photography, intricate details

Negative prompt:

nude, (deformed iris, deformed pupils, semi-realistic, cgi, 3d, render, sketch, cartoon, drawing, anime:1.4), text, close up, cropped, out of frame, worst quality, low quality, jpeg artifacts, ugly, duplicate, morbid, mutilated, extra fingers, mutated hands, poorly drawn hands, poorly drawn face, mutation, deformed, blurry, dehydrated, bad anatomy, bad proportions, extra limbs, cloned face, disfigured, gross proportions, malformed limbs, missing arms, missing legs, extra arms, extra legs, fused fingers, too many fingers, long neck,

Steps: 25, Sampler: DPM++ 2M Karras, CFG scale: 7, Seed: 3825693395, Size: 768x768, Model hash: c35782bad8, Denoising strength: 0.75, Mask blur: 4

Tomb Raider

prompt:

masterpiece, realistic photography of a worn out blood tomb raider sitting on a tree, , pants, ancient temple, palace, boots, looking at camera, large hips, pale skin, (long dark hair), natural light, intense, perfect face, cinematic, still from games of thrones movie, epic, volumetric light, award winning photography, intricate details, dof, foreground elements

Negative prompt:

nude, (deformed iris, deformed pupils, semi-realistic, cgi, 3d, render, sketch, cartoon, drawing, anime:1.4), text, close up, cropped, out of frame, worst quality, low quality, jpeg artifacts, ugly, duplicate, morbid, mutilated, extra fingers, mutated hands, poorly drawn hands, poorly drawn face, mutation, deformed, blurry, dehydrated, bad anatomy, bad proportions, extra limbs, cloned face, disfigured, gross proportions, malformed limbs, missing arms, missing legs, extra arms, extra legs, fused fingers, too many fingers, long neck,

Steps: 25, Sampler: DPM++ 2M Karras, CFG scale: 7, Seed: 271980009, Size: 768x768, Model hash: c35782bad8, ControlNet Enabled: True, ControlNet Module: openpose, ControlNet Model: control_sd15_openpose [fef5e48e], ControlNet Weight: 1.4

Chinese

masterpiece, realistic photography of a Chinese empress armored warrior sitting on a epic throne, (pants:1.2), chinese palace, looking at camera, large hips, pale skin, (long dark hair), natural light, intense, perfect face, cinematic, still from games of thrones, epic, volumetric light, award winning photography, intricate details

Negative prompt: nude, (deformed iris, deformed pupils, semi-realistic, cgi, 3d, render, sketch, cartoon, drawing, anime:1.4), text, close up, cropped, out of frame, worst quality, low quality, jpeg artifacts, ugly, duplicate, morbid, mutilated, extra fingers, mutated hands, poorly drawn hands, poorly drawn face, mutation, deformed, blurry, dehydrated, bad anatomy, bad proportions, extra limbs, cloned face, disfigured, gross proportions, malformed limbs, missing arms, missing legs, extra arms, extra legs, fused fingers, too many fingers, long neck,

Steps: 25, Sampler: DPM++ 2M Karras, CFG scale: 7.5, Seed: 2032719399, Size: 768x768, Model hash: c35782bad8, ControlNet Enabled: True, ControlNet Module: openpose, ControlNet Model: control_sd15_openpose [fef5e48e], ControlNet Weight: 1.4

-----------------------------------------------------------------------------------------

Used MagicPoser to pose the figure, exporting as PNG with transparent background.

After generation I used the Realistic Vision Inpainting-model, with mask only-open, to inpaint the hands and fingers. Usually it works with the same prompts, if not I will try to "five fingers resting on lap" , "relaxed hand etc" . Finally I send it to ESRGAN_4x and scale it 2x. Lightroom for some grains and colorfix at the end.

Follow more on my IG: www.instagram.com/edmondyang/

ControlNet is def a gamechanger 😮

 

pobrane (1).jpg

pobrane (2).jpg

pobrane (3).jpg

pobrane (4).jpg

pobrane (5).jpg

pobrane (6).jpg

pobrane (7).jpg

pobrane (8).jpg

pobrane (9).jpg

pobrane.jpg

W jakiej maksymalnej rozdziałce może to realnie generować takie cuda? 😮

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, RaVirr napisał(a):

W jakiej maksymalnej rozdziałce może to realnie generować takie cuda? 😮

nie ma jednoznacznej odpowiedzi, zalezy od tego ile ramu na gpu ma twórca i od innych ustawień

dodatkowo w SD mozna sobie istalować samodzielnie rozne upscalery 

https://upscale.wiki/wiki/Model_Database

które całkiem niezle sobie radzą w konkretnych zadaniach

 

jesli chcemy sobie zainstalować taki upscaler bezposrednio w SD (wersja A1111) sciągamy po prostu jego plik *.pth 

a potem wrzucamy go nie do katalogu z modelami generującymi grafikę tylko do katalogu:

stable-diffusion-webui > models > ESGRAN

(trzeba koniecznie zrestartować cały system)

Dużym wyjątkiem są skalery oparte na SwinIR, które mają swój własny folder

stable-diffusion-webui-master\models\SwinIR

i wtedy mozemy go wybrac w ustawieniach na ekranie głównych (tam gdzie generuje sie obrazki)

no i nie ma bardzo prostego wyboru jednego upscalera, w necie jest sporo porównań np tutaj

 

Edytowane przez OldMan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odrobina "sztuki" tym razem w wykonaniu MJ

"autorem" obrazów jest Hennadii Kutomanov

cytat "autora"

Kot Midjourney na dziś inspirowany jest Constantinem Br âncu și (19 lutego 1876 – 16 marca 1957). Był rumuńskim rzeźbiarzem, pionierem sztuki modernistycznej i kluczową postacią w rozwoju sztuki abstrakcyjnej. Najbardziej znany jest z uproszczonych, stylizowanych rzeźb, które często charakteryzują gładkie, polerowane powierzchnie i płynne, organi Jego prace uważane są za przełomowe z powodu odejścia od tradycyjnej rzeźby reprezentacyjnej i skupienia się na uchwyceniu istoty tematu. W wykonaniu Midjourney rzeźby kotów wyglądają śmiertelnie lakonicznie, abstrakcyjnie w formie, ale pełne kociego ducha w treści.

330978016_737298937770054_4346556592393707168_n.jpg

331775822_1101158744616408_3497393327086802030_n.jpg

331804369_930646401437294_8803800144937772283_n.jpg

331962920_587210333423409_8621515191071708827_n.jpg

 

 

Jezus "in Action" (wraz z obrazkami zródłowymi) 😇

 

 

332317561_1807698679599587_997938742663248536_n.jpg

332334323_716000413353737_7730188305200014111_n.jpg

332359409_1461738531028806_882410046910251068_n.jpg

Edytowane przez OldMan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan Dzięki, że wrzucasz tutaj te wszystkie znaleziska i testy w tak uporządkowany sposób, łatwo dzięki temu wiedzieć z grubsza co się dzieje jednocześnie nie śledząc tego za mocno i na podstawie tego szacować czy brać kredyt hipoteczny czy zainwestować w zmianę branży 🙂 

Ładnie się to rozwija, ciekawe jak to będzie na koniec roku i co się stanie z "All In One Week" 🙂 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze duzy potencjał w trybie mapowania w CONTROL NET o nazwie NORMAL MAP, chodzi o to że mozna dzieki niemu wymusić czesciowo wygląd postaci, pokaże na przykładzie jaki dzis robiłem

 

1) Obrazek źródłowy (służący do zamapowania )

c35da922d620091f37bd0d51360a070f.jpg

 

2) Obrazek jaki wygenerowałem bez CONTROL NET (czyli co by wyszło z samych promptów i suwaków)

 

00008-872961212.png

 

3) Kilka wyników z CONTROL NET (tryb normal map)

 

00046-1710031752.png

00058-1710031764.png

Edytowane przez OldMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiecie teraz na czym polega potęga tego trybu (CONTROL NET > NORMAL MAP), parę zalet

- całkiem niezle odwzorowuje proste pozy i proporcje postaci

- odwzorowuje długosc ubrania o ile je dobrze rozpozna (czy sukienka ma byc do kolan czy np mini, długosc butów itp)

- jesli ubranie jest gładkie (1 przykład) to wypełnia je designem wg własnego uznania wynikającego z promptów

- jesli ubranie ma jakies detale np linia zapięcia na guziki (2 przykład) to ten detal wpływa na detal wygenerowanego ubrania

myslę ze do tego trybu mapowania lepsze będą zdjecia postaci ubranych w niezbyt ciemne tkaniny bez skomplikowanych wzorów które mogłyby utrudnic mapowanie

 

Pamiętajmy też zeby do generowania (w trybie control net > normal map) postaci ubranych wybierac zdjęcia zródłowe postaci ubranych na tyle żeby pasowało to do wpisanych promptów , jesli zrobimy inaczej to efekty mogą byc różne (czasami ciekawe czasami po prostu złe) ponizej przykład z tych samych ustawien co wyzej ale inne zdjęcie zródłowe

4gasL3K.jpg

d85qYVl.png

UgJatCn.png

XP1uOAU.png

w0jBX4q.png

 

jak widać program stara się na podstawie podanych promptów dopasować temat generowanego obrazu do zmapowanej powierzchni (w tym przypadku ciała modelki) co może dać różne efekty jesli postac bedzie nieubrana lub niewiele ubrana.

 

 

 

 

Edytowane przez OldMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, OldMan napisał(a):

Rozumiecie teraz na czym polega potęga tego trybu (CONTROL NET > NORMAL MAP), parę zalet

- całkiem niezle odwzorowuje proste pozy i proporcje postaci

- odwzorowuje długosc ubrania o ile je dobrze rozpozna (czy sukienka ma byc do kolan czy np mini, długosc butów itp)

- jesli ubranie jest gładkie (1 przykład) to wypełnia je designem wg własnego uznania wynikającego z promptów

- jesli ubranie ma jakies detale np linia zapięcia na guziki (2 przykład) to ten detal wpływa na detal wygenerowanego ubrania

myslę ze do tego trybu mapowania lepsze będą zdjecia postaci ubranych w niezbyt ciemne tkaniny bez skomplikowanych wzorów które mogłyby utrudnic mapowanie

 

Pamiętajmy też zeby do generowania (w trybie control net > normal map) postaci ubranych wybierac zdjęcia zródłowe postaci ubranych na tyle żeby pasowało to do wpisanych promptów , jesli zrobimy inaczej to efekty mogą byc różne (czasami ciekawe czasami po prostu złe) ponizej przykład z tych samych ustawien co wyzej ale inne zdjęcie zródłowe

4gasL3K.jpg

d85qYVl.png

UgJatCn.png

XP1uOAU.png

w0jBX4q.png

 

jak widać program stara się na podstawie podanych promptów dopasować temat generowanego obrazu do zmapowanej powierzchni (w tym przypadku ciała modelki) co może dać różne efekty jesli postac bedzie nieubrana lub niewiele ubrana.

 

 

 

 

od poczatku wiadomo ze tak to powstaje. Wszystkie te wyplute rzeczy sa na podstawie jakiegos zdjecia, rysunku, modelu 3d. Sporo "AI" artist tak wlasnie dziala, pozniej wypisuje ile to ich proces nie trwał.

 

Zauwazylem ze potrafi juz generowac prawidlowo dlonie. Teraz tylko czekac az przejdzie na modele 3d i szach mat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dłonie to zawsze trudny temat. To łączy ludzi i ai 😉 

 

No własnie , dłonie tak istotne dla każdej pozy, charakteru. Mój ulubiony smaczek wielu artów. 

Dobrze, że ai tego nie potrafi. Jakby rzeczywiście stała za tym inteligencja to nie było by problemów a tak to widac, że to bezmyślny zlepek form.

Poprawią to, już jest lepiej. 

 

Zamiast takich testów chciałbym wysłuchać kogoś kto używa tego profesjonalnie, czy to artysta czy jakiś director. Jego przemyśleń na ten temat ale w działający w jakiejś konkretnej  branży, a nie random hentai artyst,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, OldMan napisał(a):

Całkiem fajny workflow (używanie jednego modelu obliczeniowego do wygenerowania bazy i drugiego do dodania detali)

Dyskusja tutaj

mj1FNCT.jpg

Uld4EOw.jpg

QxdCesI.jpg

jEzf6Di.jpg

uSlJ6jE.jpg

vIRuDjp.jpg

rgxFygx.jpg

d5ZYFAr.jpg

o90JEks.jpg

AhyUGqr.jpg

Ub2pER8.jpg

iR1gFfh.jpg

 

 

no fajny, teraz kazdy bedzie mogl sobie wygenrowac arcik bez wiedzy i doswiadczenia;D Netflix juz to wykorzystal.

 

Godzinę temu, michalo napisał(a):

Dłonie to zawsze trudny temat. To łączy ludzi i ai 😉 

 

No własnie , dłonie tak istotne dla każdej pozy, charakteru. Mój ulubiony smaczek wielu artów. 

Dobrze, że ai tego nie potrafi. Jakby rzeczywiście stała za tym inteligencja to nie było by problemów a tak to widac, że to bezmyślny zlepek form.

Poprawią to, już jest lepiej. 

 

Zamiast takich testów chciałbym wysłuchać kogoś kto używa tego profesjonalnie, czy to artysta czy jakiś director. Jego przemyśleń na ten temat ale w działający w jakiejś konkretnej  branży, a nie random hentai artyst,

 

tutaj masz https://www.artstation.com/artwork/8w2Nwm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Kalberos napisał(a):

no fajny, teraz kazdy bedzie mogl sobie wygenrowac arcik bez wiedzy i doswiadczenia;D Netflix juz to wykorzystal.

 

wszystko jest dla ludzi, kiedys nie było fotografii i tylko zamożniejszych stac było na zatrzymanie w czasie pewnych chwil korzystając z usług malarzy/rysowników , potem weszła fotografia i w końcu miliony ludzi mogło uwieczniać swoje momenty na kliszy filmowej a potem w plikach cyfrowych . Tak teraz bedzie z ilustracjami , nie trzeba bedzie mieć umiejętnosci i doswiadczenia . Oczywiscie odbije sie to na branży za jakiś czas. Taka są konsekwencje technologii i postępu.

W tym miejscu kiedys było by dużo ludzi, teraz już ich nie ma

 

(Tak samo było z renderingiem 3D które wyparło w wielu filmach tradycyjne dekoracje, oraz animacją 3D która masowo wyparła animatronike (z pojedyńczymi wyjątkami).

Ten proces zachodzi cały czas od wielu wielu lat i dotyczy rozmaitych dziedzin życia (łatwiejsze wypiera trudniejsze, szybsze wypiera wolniejsze, tańsze wypiera droższe itd)

 

 

Edytowane przez OldMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, OldMan napisał(a):

wszystko jest dla ludzi, kiedys nie było fotografii i tylko zamożniejszych stac było na zatrzymanie w czasie pewnych chwil korzystając z usług malarzy/rysowników , potem weszła fotografia i w końcu miliony ludzi mogło uwieczniać swoje momenty na kliszy filmowej a potem w plikach cyfrowych . Tak teraz bedzie z ilustracjami , nie trzeba bedzie mieć umiejętnosci i doswiadczenia . Oczywiscie odbije sie to na branży za jakiś czas. Taka są konsekwencje technologii i postępu.

W tym miejscu kiedys było by dużo ludzi, teraz już ich nie ma

 

(Tak samo było z renderingiem 3D które wyparło w wielu filmach tradycyjne dekoracje, oraz animacją 3D która masowo wyparła animatronike (z pojedyńczymi wyjątkami).

Ten proces zachodzi cały czas od wielu wielu lat i dotyczy rozmaitych dziedzin życia (łatwiejsze wypiera trudniejsze, szybsze wypiera wolniejsze, tańsze wypiera droższe itd)

 

 

doskonale o tym wiem;D dlatego cieszy mnie fakt ze wszyscy ktorzy sie tym teraz rajcuja skoncza w tym samym miejscu;D  Postep to bedzie jak wynajda lekarstwo na raka a nie generator cyckow xD

 

 

  • Like 1
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam jedno, wrażliwość estetyczna czy też smak/gust w doborze kompozycji, kolorów, oświetlenia, znajomość anatomii kształtuje się u człowieka na przełomie wielu lat. Organiczne mózgi uczą się tego poprzez mozolne praktyczne ćwiczenia, popełniając błędy, ale pracują (rysują, malują, rzeźbią) ręcznie, co pogłębia ich wrażliwość estetyczną. Wydaje mi się, że nie da się wypracować wrażliwości estetycznej od samego gapienia się na ładne obrazki. Człowiek się tego uczy dopiero wtedy, gdy faktycznie stara się to odtworzyć, krok po kroku od szkicu do finalnego efektu ucząc się kontroli i odwzorowania tego, co widzi, obserwując naturę. Musi to przepracować, aby wyrobić sobie ten zmysł estetyczny. Zakładam, że to, co tu widzimy, te wszystkie piękne obrazki wyplute z AI są wyprodukowane pod czujnym okiem kogoś z dobrze rozwiniętą wrażliwością estetyczną, co wie, co robi. Może tu leży siła tego, że te prace są takie świetne, bo prawdziwi artyści wiedzą jak się do tego zabrać i używają AI jak narzędzia, które po prostu przyspiesza pewne procesy (rendering/wykończenie), które tradycyjnie potrafią trwać długo i nie są już tak ciekawe i ekscytujące w całym procesie twórczym.

Jeśli nowi artyści, wchodzący dopiero w ten świat, za bardzo zawierzą możliwościom AI, (a chyba nie trudno sobie wyobrazić jak łatwo się tym zachłysnąć, i olać praktyczne ćwiczenia, które faktycznie wpływają na rozwój) i temu, że wszystko za nich zrobi, to pominą w swojej edukacji bardzo ważny pierwiastek, jakim jest wyczucie estetyczne. Będą totalnie zdani na to, co AI im zaproponuje. Nie będą umieć tego samodzielnie przetworzyć na coś sensownego i ładnego. Ale może się mylę, nie wiem. W moich rozważaniach na ten temat ciągle nie daje mi jednak spokoju fakt, że ta rewolucja jest zbyt gwałtowna, jest za duży przeskok i powierzchownie wygląda to wszystko pięknie ładnie, a pod skorupą jest jakaś zgnilizna, która z czasem wybije jak szambo. Może nie od razu, ale za parę lat.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka refleksja z mojej strony odnosnie poniższego obrazka wygenerowanego przez AI, ile czasu trzeba poswiecic na to by w 3D osiągnąć taki skill by móc zrobic taki render (oraz ile czasu na sam proces twórczy) nie mam na mysli tylko modelowania ale wszystko (shadery , teksturowanie itd), nawet na artstation jest mało prac które mogą sie do tego zbliżyć a tu tymczasem wchodzi AI całe na biało i myk pyk sam w domowym zaciszu mając dwie lewe ręce mozesz sobie drogi widzu wygenerowac cos takiego w 10 sekund (bez procesu twórczego)

 

pobrane.jpg

 

pobrane (2).jpg

pobrane (1).jpg

Edytowane przez OldMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, OldMan napisał(a):

taka refleksja z mojej strony odnosnie poniższego obrazka wygenerowanego przez AI, ile czasu trzeba poswiecic na to by w 3D osiągnąć taki skill by móc zrobic taki render (oraz ile czasu na sam proces twórczy) nie mam na mysli tylko modelowania ale wszystko (shadery , teksturowanie itd), nawet na artstation jest mało prac które mogą sie do tego zbliżyć a tu tymczasem wchodzi AI całe na biało i myk pyk sam w domowym zaciszu mając dwie lewe ręce mozesz sobie drogi widzu wygenerowac cos takiego w 10 sekund (bez procesu twórczego)

 

pobrane.jpg

 

pobrane (2).jpg

pobrane (1).jpg

załóż sobie onlyfans, przynajmniej na tym zarobisz.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OldMan napisał:

taka refleksja z mojej strony odnosnie poniższego obrazka wygenerowanego przez AI, ile czasu trzeba poswiecic na to by w 3D osiągnąć taki skill by móc zrobic taki render (oraz ile czasu na sam proces twórczy) nie mam na mysli tylko modelowania ale wszystko (shadery , teksturowanie itd), nawet na artstation jest mało prac które mogą sie do tego zbliżyć a tu tymczasem wchodzi AI całe na biało i myk pyk sam w domowym zaciszu mając dwie lewe ręce mozesz sobie drogi widzu wygenerowac cos takiego w 10 sekund (bez procesu twórczego)

Płaski obrazek nie można porównywać do  modeli 3d. Zmiana oświetlenia, kamery, tutaj to już nie wchodzi w grę.  

 

No i takie pytanie - po co? To samo zrobisz googlując, przeglądając jakieś galerie itp. 

Ci co robią taki render przechodzą przez cały proces o którym wspominasz - rozwija to ich. A te obrazki, czy coś w tobie rozwinęły (poza samą wiedzą o ai). Wiedza, która posiadasz jest do nabycia w weekend i imo, ma małą wartość. 

Rozumiem, fajna sprawa, ale jaki jest w tym twój cel? Po co ci te obrazki? Czym się tu chwalić bądź cieszyć? Ze masz gb fotek na dysku? 

 

Wiem, że ten twój tekst to tylko prowokacja. Ale nawet najgorszy skończony model jest lepszy niż to. 

 

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, michalo napisał(a):

Płaski obrazek nie można porównywać do  modeli 3d. Zmiana oświetlenia, kamery, tutaj to już nie wchodzi w grę.  

oczywiscie ze mozna porównywać wszystko zalezy do jakich zastosowań, wiele modeli 3D tylko po to powstaje zeby zrobic pare renderów 2D (oczywiscie o tym wiesz i twój tekst to tylko prowokacja)

 

1 godzinę temu, michalo napisał(a):

Ci co robią taki render przechodzą przez cały proces o którym wspominasz - rozwija to ich. A te obrazki, czy coś w tobie rozwinęły (poza samą wiedzą o ai). Wiedza, która posiadasz jest do nabycia w weekend i imo, ma małą wartość. 

W szeroko rozumianym społeczenstwie nie ma to znaczenia czy to kogos rozwija czy nie rozwija, tik tok nikogo nie rozwija a robi kase (to tylko jeden przykład wiesz o co mi chodzi), my tu nie rozmawiamy o ideałach tylko wpływie AI na swiat i prawa nim rządzące a nie jakies ideały w stylu malowania ambitnych prac do szuflady. Równie dobrze ja mógłbym napisać "nie uruchamiaj renderera tylko licz wszystkie odbicia na kartce, bedzie wolnej ale bedzie cie to rozwijać" 😂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, michalo napisał(a):

No i takie pytanie - po co? To samo zrobisz googlując, przeglądając jakieś galerie itp. 

Jak to po co, dla zabawy, ludzie robią mnóstwo rzeczy dla zabawy i mnóstwo rzeczy które już były , np robią selfie w miejscach w ktorych tysiące ludzi przed nimi zrobili takie samo selfie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, michalo napisał(a):

 

Rozumiem, fajna sprawa, ale jaki jest w tym twój cel? Po co ci te obrazki? Czym się tu chwalić bądź cieszyć? Ze masz gb fotek na dysku? 

 

Kompletnie Ciebie nie rozumiem, jak cie boli że ktoś załozył temat poswiecony AI to po co tu wchodzisz skoro cie to nie interesuje? Mnie to interesuje i sledze rozwój tej technologii i sprawia mi ona duzo frajdy 

Równie dobrze ja mógłbym napisać (ironia mode = ON) po co ci robienie rzeczy tradycyjnie, mnóstwo ludzi przed tobą robiło takie rzeczy tak samo lub lepiej, czym tu sie chwalić bądz cieszyć? że masz GB obrazków na dysku? że to są twoje obrazki?  no i co z tego że twoje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, OldMan napisał(a):

oczywiscie ze mozna porównywać wszystko zalezy do jakich zastosowań, wiele modeli 3D tylko po to powstaje zeby zrobic pare renderów 2D (oczywiscie o tym wiesz i twój tekst to tylko prowokacja)

 

W szeroko rozumianym społeczenstwie nie ma to znaczenia czy to kogos rozwija czy nie rozwija, tik tok nikogo nie rozwija a robi kase (to tylko jeden przykład wiesz o co mi chodzi), my tu nie rozmawiamy o ideałach tylko wpływie AI na swiat i prawa nim rządzące a nie jakies ideały w stylu malowania ambitnych prac do szuflady. Równie dobrze ja mógłbym napisać "nie uruchamiaj renderera tylko licz wszystkie odbicia na kartce, bedzie wolnej ale bedzie cie to rozwijać" 😂 

Tylko że te kilka "renderów 2D" powstało w środowisku 3D, więc masz dostępne gotowe modele 3D (low poly i high poly). masz gotowe tekstury w wysokiej rozdzielczości (PBR albo nie PBR, w zależności od stylu/renderera itd.).  W każdej chwili możesz sobie odpalić scenkę 3D i wyrenderować te modele od nowa, w innym oświetleniu, z inną kamerką, coś dodać, zmienić, zrobić kilka wariacji itd.... Możesz te modele użyć w grze. Możesz zrobić z nimi o wiele więcej rzeczy, niż z wygenerowanym przez AI obrazkiem.

 

Co do:

 

Cytat

Równie dobrze ja mógłbym napisać "nie uruchamiaj renderera tylko licz wszystkie odbicia na kartce, bedzie wolnej ale bedzie cie to rozwijać" 😂 

 To porównanie nie ma sensu za bardzo. 😛 Żeby coś wyrenderować to musisz najpierw (sam) stworzyć modele 3D i tekstury od zera, ustawić kamerkę, dostosować kolory (post processing itd. itd.). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, brain napisał(a):

Tylko że te kilka "renderów 2D" powstało w środowisku 3D, więc masz dostępne gotowe modele 3D (low poly i high poly). masz gotowe tekstury w wysokiej rozdzielczości (PBR albo nie PBR, w zależności od stylu/renderera itd.).  W każdej chwili możesz sobie odpalić scenkę 3D i wyrenderować te modele od nowa, w innym oświetleniu, z inną kamerką, coś dodać, zmienić, zrobić kilka wariacji itd.... Możesz te modele użyć w grze. Możesz zrobić z nimi o wiele więcej rzeczy, niż z wygenerowanym przez AI obrazkiem.

oboje o tym wiemy jaka jest przewaga modeli 3D nad płaskimi obrazkami AI , ja to wiem , ty to wiesz, ja wiem że ty wiesz a ty wiesz że ja wiem. "AI 2D" nie zastąpi "3D" ale moze byc lepsze jakosciowo / szybsze w wielu miejscach niz 3D (2D)  czyli 3D tworzone z myslą o rzeczach 2D (chodzi mi o pewne konkretne zastosowania ) np ilustracje do bajek (zakładając ze klient nie jest marudny i nie bedzie ci kazał niczego obracać 😂 )

Edytowane przez OldMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, OldMan napisał(a):

oboje o tym wiemy jaka jest przewaga modeli 3D nad płaskimi obrazkami AI , ja to wiem , ty to wiesz, ja wiem że ty wiesz a ty wiesz że ja wiem. "AI 2D" nie zastąpi "3D" ale moze byc lepsze jakosciowo / szybsze w wielu miejscach niz 2D 3D (chodzi mi o pewne konkretne zastosowania ) np ilustracje do bajek (zakładając ze klient nie jest marudny i nie bedzie ci kazał niczego obracać 😂 )

Nie no ja nie mówię o tym, że taki obrazek z AI, nie może być do niczego użyty i że wszystko trzeba robić w 3D i to renderować do 2D. Mówię tylko, że taki render 2D, który powstał w środowisku 3D z użyciem modeli 3D (i tekstur) daje o wiele większe możliwości, które Ciężko będzie przebić robiąc wszystko przy użyciu AI . Przy pracy z klientem to jest mega ważne według mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, brain napisał(a):

Nie no ja nie mówię o tym, że taki obrazek z AI, nie może być do niczego użyty i że wszystko trzeba robić w 3D i to renderować do 2D. Mówię tylko, że taki render 2D, który powstał w środowisku 3D z użyciem modeli 3D (i tekstur) daje o wiele większe możliwości, które Ciężko będzie przebić robiąc wszystko przy użyciu AI . Przy pracy z klientem to jest mega ważne według mnie.

wszystko zalezy jaki klient i o jakich budzetach mówimy, wielu grafików jakby miało wszystko robic w 3D dla kazdego swojego klienta to by na chleb nie zarobiło. Nasza dyskusja jest troche w stylu EJ PO CO JEZDZISZ DO SKLEPU PASSATEM, KUP SOBIE ABRAMSA, JEST WIEKSZY DA RADE W KAZDYM TERENIE I JESZCZE STRZELA 😉

Edytowane przez OldMan
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OldMan napisał:

W szeroko rozumianym społeczenstwie nie ma to znaczenia czy to kogos rozwija czy nie rozwija, tik tok nikogo nie rozwija a robi kase (to tylko jeden przykład wiesz o co mi chodzi), my tu nie rozmawiamy o ideałach tylko wpływie AI na swiat i prawa nim rządzące a nie jakies ideały w stylu malowania ambitnych prac do szuflady.

Mi raczej chodziło o praktycze zastosowanie. Bo wspomniałeś, że to ma zastąpić render 3d.  Nie wiem jakie masz doświadczenie w pracy ale to nie jest takie 0:1 bo zanim finalny render zostanie klepnięty, przejdzie przez takie "back and forth" kilka razy między klientem a wykonawcom. 

 

54 minuty temu, OldMan napisał:

Kompletnie Ciebie nie rozumiem, jak cie boli że ktoś załozył temat poswiecony AI to po co tu wchodzisz skoro cie to nie interesuje? Mnie to interesuje i sledze rozwój tej technologii i sprawia mi ona duzo frajdy

Wchodzę bo dzięki tobie jestem na bieżąco z rozwojem 😉 

Tak jak wspomniałem, sam prowokujesz komentarze bo :

5 godzin temu, OldMan napisał:

taka refleksja z mojej strony odnosnie poniższego obrazka wygenerowanego przez AI, ile czasu trzeba poswiecic na to by w 3D osiągnąć taki skill

a to jest lekka bzdura ponieważ w rzeczywistości to tak nie wygląda. Prezentujesz coś co wygląda jak fotka, niekoniecznie dobrej jakości i porównujesz to do możliwości sceny stworzonej w 3d. 

36 minut temu, OldMan napisał:

wielu grafików jakby miało wszystko robic w 3D dla kazdego swojego klienta to by na chleb nie zarobiło.

Dla tego ludzie raczej się specjalizują. Jeden maluje, drugi modeluje, niektórzy tylko renderują.

3d wspomaga ilustratorów już od dawna. 

Kiedyś oglądałem wywiad, gdzie koles uzasadniał używanie 3d w konceptach 2d, żeby sobie przyspieszyć i ułatwić "drogę na szczyt". Mówił z sensem. 

 

Generalnie AI mnie nie przeraża, bo już widziałem różne "przerażające" rzeczy jak używanie skanów, modeli z daz, ripowanie modeli etc. Zawsze są ludzie co idą na skróty, mało który się przyznaje. 

 

Ale jak ktoś ma ambicje to raczej nie będzie tak sobie życia ułatwiał bo konkurencja jest ostra i bardzo utalentowana. Żeby się utrzymać trzeba jakoś podnosić umiejętności. 

Na koniec i tak się liczy efekt finalny i klienta nie obchodzi jak do tego doszło, ale w umowach jest zawarte, że model robisz sam, posiadasz umiejętności do stworzenia takiego tworu itp. 

Czasem wymagane są pliki robocze, np psd z warstwami

Czasem warianty tego samego 

Godzinę temu, OldMan napisał:

Równie dobrze ja mógłbym napisać (ironia mode = ON) po co ci robienie rzeczy tradycyjnie, mnóstwo ludzi przed tobą robiło takie rzeczy tak samo lub lepiej, czym tu sie chwalić bądz cieszyć? że masz GB obrazków na dysku? że to są twoje obrazki?  no i co z tego że twoje?

Ja nie mam tak sentymentalnego podejścia do moich rzeczy. Jak coś robię do szuflady to dla funu lub nauki. Rozwijam się bo generalnie żyje z tego i jest to raczej przyjemna praca, z wyzwaniami i jakimiś tam perspektywami na rozwój osobisty i finansowy. Miałem zamiar robić to do śmierci ale nie wiadomo czy przypadkiem AI wcześniej nie wykończy mojego zawodu 😉 

 

Godzinę temu, OldMan napisał:

oczywiscie ze mozna porównywać wszystko zalezy do jakich zastosowań, wiele modeli 3D tylko po to powstaje zeby zrobic pare renderów 2D (oczywiscie o tym wiesz i twój tekst to tylko prowokacja)

Chyba w daz studio.  Ale właśnie, parę a nie jeden.

 

 

 

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec końców najważniejsze jest, by mieć z tego fun. Doskonale Cię rozumiem @OldMan, obyś szybko nie stracił do tego zapału. Mnie to przypomina trochę granie na kodach jak w GTA w trybie god mode, fun na początku jest zajebisty, ale jednak z czasem szybko się nudzi. Dlaczego? Bo nie jest to żadnym wyzwaniem. Są jednak ludzie, których jara granie tylko na kodach i ja to w pełni rozumiem, ale sam przyznaj, zbyt ambitne to to chyba nie jest. Ale zawieśmy ambicje na kołek, bo to przecież w szeroko rozumianym społeczeństwie nie ma to żadnego znaczenia. Tylko zadam Ci jedno pytanie — chciałbyś być skazany do końca życia na oglądanie kreacji na poziomie "Dlaczego ja?". Jeśli nie będziemy mieć w społeczeństwie ambitnych ludzi, nie wyskoczymy ponadto, mimo iż fakt, to się doskonale sprzedaje, w tym kierunku właśnie jako świat idziemy.

1 godzinę temu, OldMan napisał(a):

wszystko zalezy jaki klient i o jakich budzetach mówimy, wielu grafików jakby miało wszystko robic w 3D dla kazdego swojego klienta to by na chleb nie zarobiło. 

Klienci twórców wspomagających się AI i tak będą mieli raczej małe budżety, ponieważ zawsze będą się licytować do jak najniższych kwot jak te oferty na logo z allegro. I nie podyskutujesz z takim, że Tobie za pracę należy się więcej, o nie. On Ci wtedy powie "ja znam X grafików, którzy zrobią mi to taniej" i będzie miał rację, bo X ludzi będzie miało dokładnie takie same kompetencje w zrobieniu danego obrazka, co Ty. Będzie gorzej, niż było do tej pory. Póki robi się to dla zabawy — spoko, ale nie będzie się dało z tego wyżyć, a trzeba pamiętać, że AI też będzie trzeba odpalić działkę za subskrypcję 😉

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu wchodze, zeby poczytac dyskusje rozrywkowo. Te obrazki przewijam bo na co tam patrzec? Chce fajna panne obejrzec to mam zdjec w cholere na necie istniejacych dziewczyn. Jeszcze to ze fani AI wlepiaja zawsze pierdylion wersji... Zabawa z serii "znajdz 10 szczegolow ktorymi roznia sie te obrazki"😄

Nadal szokuje mnie porownanie linii produkcyjnej samochodow do tworzenia grafiki czy tworzenia w ogole. Juz nie podejmuje kolejnych prob tlumaczenia roznic bo widze ze jest to rozmowa z niewidomym o kolorach. Ja mowie o procesie, o satysfakcji, samodoskonaleniu a dostaje w zamian "eee tam, progres jest, auta zastapily konie a ludzi w fabrykach roboty!". I nie pogadasz, nie ma jak. Fani AI imituja cos, czego nie rozumieja, nie czuja. Mysla, ze liczy sie wylacznie koncowy obrazek i na tym sprawa sie konczy. Mozna mnozyc przyklady - nie dotrze tlumaczenie bo nie ma jak. Po prostu nie wiedza o czym mowa bo nie maja tego czegos, nie czuja podobnie. Cos jak sprowadzenie milosci wylacznie do seksu.
Czasem widze te wpisy o tym jak to "artysci maja bol dupy bo teraz kazdy moze sobie obrazek wygenerowac". Wskazuje to na totalne niezrozumienie tematu i ludzi zwanych zbiorczo "artystami".

Artysci pozostana artystami. Bo nie zostaje sie artysta dla kasy. Jest tyle innych, DUZO LATWIEJSZYCH sposobow na zarobienie kasy. Artysta zostaje sie z wewnetrznej potrzeby. A pracuje sie jako artysta bo wykonywanie innej pracy po prostu "boli". Przynajmniej mnie 😛 A pracowalem juz i na budowie, i na utrzymaniu ruchu w fabryce, i w restauracji i jako nauczyciel... I zawsze wracalem do tworzenia grafiki. Nie dlatego, ze lepsza kasa jest w tym (bo nie jest), tylko dlatego, ze w tych innych pracach czulem ze umieram. Najmniej chyba w restauracji bo tam mozna troszke cos stworzyc jednak. Troche tez dlatego, ze nienawidze pracy w grupie ludzi ale to osobny temat  😄

Jesli AI ma zabrac prace to nie zabierze jej artystom tylko WSZYSTKIM. Nie bedzie tak, ze fani "AI" beda nagle potrzebni zamiast artystow. Po prostu nikt nie bedzie potrzebny w sektorze "logo za piec zeta" i "potrzebuje na jutro 150 obrazkow". A to co zostanie - nawet jesli duzo mniej - bedzie nadal przeznaczone dla artystow. Tych prawdziwych co umieja sami cos stworzyc. Tak czy siak fani AI sa nikomu niepotrzebni jesli chodzi sprawy zawodowe. Sa ekstremalnie prosci do zastapienia. I dopoki tam sobie ktos lubi dla zabawy wygenerowac panienki to luz. Ale to tyle.

Edytowane przez Nezumi
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan

Wątek ten jest jak najbardziej wartościowy bo bardzo fajnie opisujesz zmiany i możliwości generatorów, ale musisz pamiętać, że jednak jesteś na forum artystów/kreatorów i proponujesz substytut ich pracy.

Czasami bardziej lub mniej świadomie prowokując dyskusję "nad sensem życia"😂

To tak jakbyś na forum wędkarskim próbował użytkownikom ułatwić sprawę i wysyłał ich do rybnego po pangę w panierce😅

albo na forum zegarkowym próbował wszystkich przekonać do kwarcowego paździerza;) bo tańszy, nie trzeba nakręcać i "pipka" co godzinę🤣

Edytowane przez daromir
  • Like 1
  • +1 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Nezumi napisał(a):

Artysci pozostana artystami. Bo nie zostaje sie artysta dla kasy. Jest tyle innych, DUZO LATWIEJSZYCH sposobow na zarobienie kasy. Artysta zostaje sie z wewnetrznej potrzeby.

W Internecie na roznych grupach ludzie którzy coś tworzą nazywają sie wzajemnie artystami w swoich kółkach wzajemnej adoracji. Mam zupełnie inne zdanie na ten temat, moim skromnym zdaniem artystów jest bardzo mało (nie chce rozszerzac tej dyskusji bo to nie wątek ku temu) wiekszosc to po prostu rzemieslnicy którym wydaje sie ze mogą byc artystami ale daleko im do nich. To ze ktos maluje albo rysuje nie oznacza ze jest artystą (w moim odczuciu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udzielałem się w tym wątku bo był poswiecony AI a tymczasem ciągle ktoś wchodzi i rzuca tekst 

ja rozumiem gdyby to było raz czy dwa ale co strona trafia sie taki rodzynek. Dla mnie to jest kopanie sie z koniem. Jak mnie nie interesuje krykiet to nie wchodze na forum krykieta i nie próbuje namówić ich na futbol. Męczące to jest, jak chcecie ponarzekać jak stare baby to wejdzie na ten wątek

10 godzin temu, daromir napisał(a):

@OldMan

Wątek ten jest jak najbardziej wartościowy bo bardzo fajnie opisujesz zmiany i możliwości generatorów, ale musisz pamiętać, że jednak jesteś na forum artystów/kreatorów i proponujesz substytut ich pracy.

Czasami bardziej lub mniej świadomie prowokując dyskusję "nad sensem życia"😂

To tak jakbyś na forum wędkarskim próbował użytkownikom ułatwić sprawę i wysyłał ich do rybnego po pangę w panierce😅

albo na forum zegarkowym próbował wszystkich przekonać do kwarcowego paździerza;) bo tańszy, nie trzeba nakręcać i "pipka" co godzinę🤣

gdybym próbował kogos namawiać na AI to bym wchodził tutaj w co drugi wątek "teczka" i mówił 

"ej chłopie daj spokój takiego arta to ja myk myk w minutke zrobie w AI, polecam te metode" ☺️

Widziałeś żebym tak robił? nie...no własnie. W temcie AI udzielam sie tylko w tematach poswieconych AI

Edytowane przez OldMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności