anya_desdein Napisano 18 Październik 2022 Napisano 18 Październik 2022 Zaczynam od 1 animacji nie w character animatorze i nie kodem (ta druga była moją pierwszą nie licząc jakichś eksportów klatek oddzielnie i łączenia ffmpegiem xd). Na razie wip. Chcę zrobić swojego vtubera jak wlewa sobie wodę do nosa (do zrobienia) i wylewa ustami robiąc fontannę. Mega mi się podoba animacja efektów i można się pobawić i zrobić rakowy loading screen na yt. xd Nie działa mi poprawnie onion skin i nie updatują się warstwy aż nie puszczę animacji po zmianie, animacja 3 min (nie licząc artów w tle i na przodzie), a setup wszystkiego 3h xDD. Adobe nie ma takich problemów, ale chciałam na szybko, to mam xD 4
anya_desdein Napisano 18 Październik 2022 Autor Napisano 18 Październik 2022 Dorzucam część szkicy postaci do gierki - 1 iteracja w 1 dzień robione xd Reszta jest już wrzucona w pliki do unity (coś musi robić za placeholder xd) i nie chce mi się w 1 plik składać 9
michalo Napisano 18 Październik 2022 Napisano 18 Październik 2022 Fajna stylówa - taka swoboda w tym a stworki bardzo charyzmatyczne. 2
RaVirr Napisano 18 Październik 2022 Napisano 18 Październik 2022 Zwierzaki turbo urocze i slodkie 😄 1
anya_desdein Napisano 21 Październik 2022 Autor Napisano 21 Październik 2022 (link bo za duże tak o 1 zero minimum) Skończyłam raka. Pierwsza pełna animacja w after effects in kricie z dockerem do animacji. Dźwięki zrobiłam sama (też w głupi sposób). Teraz mogę wreszcie zająć się czymś sensownym. 1
anya_desdein Napisano 27 Październik 2022 Autor Napisano 27 Październik 2022 Jakiś szybki szkic z dzisiaj, ja się bawię pociągiem, którego nigdy nie dostałam jako dzieciak. Powoli uczę się konstrukcji, ale za bardzo to w powijakach by już pokazywać. 6
anya_desdein Napisano 28 Październik 2022 Autor Napisano 28 Październik 2022 (edytowane) 1 seria ćwiczeń z loomisa "fun with pencil" co nie jest walcami, kołami itd. Edytowane 28 Październik 2022 przez anya_desdein 6
KLICEK Napisano 28 Październik 2022 Napisano 28 Październik 2022 bardzo spoko 🙂 czuc bryle, podoba sie 🙂 1
anya_desdein Napisano 31 Październik 2022 Autor Napisano 31 Październik 2022 Kolejne loomisy, z 3 strony ćwiczeń xd z książki i jakieś 2h roboty. Z dwa razy odpłynęłam przy rysowaniu bez refek (działam na zasadzie: kopiowanie konstrukcji każdego arta w książce, potem szkice własne z tego) i zaczęłam szkicować zombie ze snu, który mi się powtarza co kilka lat o zombie z usto-słomkami do przebijania czaszki i picia mózgu , w których uciekało się przed nimi mogąc obracać świat 2D i poruszać się tylko w jednej płaszczyźnie. Ciekawy koncept, może coś z nim zrobię, jak przyśni mi się kontynuacja xd A na końcu to już widać, tak trochę bez planu. Poprawię się następnym razem 😎 5
anya_desdein Napisano 31 Październik 2022 Autor Napisano 31 Październik 2022 Kolejne 2 strony ćwiczeń zrobione. 3
anya_desdein Napisano 1 Listopad 2022 Autor Napisano 1 Listopad 2022 Binge czytanie tego forum sprawiło, że odkryłam czemu moje cienowanie jest złe xd Widziałam 2 dobre posty opisujące jak to robić (pokazujące od 0 metodę) ale pierwsze było zbyt big brain dla mnie na razie. Drugie znalazłam w komentarzach dla Blazy i postanowiłam podkraść technikę. Całość zajęła 1h i 8min i starałam się raczej zblokować dobre cienie, niż inne rzeczy i poprawiać anatomię póki się znudzę. By nie było, uprościłam sobie zadanie levelami (pic 1), z czasem muszę się nauczyć sama zauważać granicę światła i cienia. Imo lepsza znajomość anatomii też by pomogła, zwłaszcza z barkami i rękami. Starałam się ignorować szczegóły i pojedyncze kropki światła/cienia. 1
anya_desdein Napisano 1 Listopad 2022 Autor Napisano 1 Listopad 2022 (edytowane) Szybkie wektorowe corporate arty do kursu UX od googla. Chciałam zilustrować user persony w ich stylu xd. Edytowane 1 Listopad 2022 przez anya_desdein 3
anya_desdein Napisano 2 Listopad 2022 Autor Napisano 2 Listopad 2022 Więcej loomisa, miało być rozgrzewką, a zajęło za dużo czasu 3
anya_desdein Napisano 11 Listopad 2022 Autor Napisano 11 Listopad 2022 Unibirb znalazł kauczuka i nie chce oddać, 3h 8 min 5
anya_desdein Napisano 20 Listopad 2022 Autor Napisano 20 Listopad 2022 Ćwiczenia z loomisa, Storyboardy do ux designu do kursu google, Miku dla kolegi (WIP), aktualny update gościa z 2 twarzami i złota rybka - księgowy spieszący się do pracy. 4
Mortom Napisano 20 Listopad 2022 Napisano 20 Listopad 2022 (edytowane) Ta korporacyjna złota rybka jest dość niepokojąca 😄 👍 Reszta też super 🙂 Edytowane 20 Listopad 2022 przez Mortom 1
anya_desdein Napisano 22 Listopad 2022 Autor Napisano 22 Listopad 2022 Szkicowanie czegoś zupełnie losowego podczas rozkminy jak się cieniuje xd 1h 56min w Kricie bez konkretnego celu i zamysłu 7
SebastianSz Napisano 22 Listopad 2022 Napisano 22 Listopad 2022 (edytowane) Hej! Pobawiłem się Twoją ostatnią pracą i mam kilka uwag dla Ciebie 🙂 Najpierw mój efekt i gif z procesem z grubsza. Różnica może wydawać się spora, ale całość zajęła mi może z 30 minut, więc nie jest to kwestia jakiegoś ultra dopieszczenia i dłubania przy pracy, a bardziej dużych decyzji, które mocno podbiją końcowe wrażenie: 1. Kompozycja. Przesuńmy postać, żeby nie była taka centralnie jebut na środku. Zwykle jest to ciekawsze, no chyba, że chcesz pokazać, że postać to jakiś monolit, zbawiciel, czy coś podobnego, ale wtedy i tak nie może sobie po prostu ot tak być na środku. Zdaję sobie sprawę, że ta praca to raczej wprawka niż praca dla efektu, ale moim zdaniem lepiej zawsze dbać o jakąś kompozycję, żeby wesżło w krew myślenie o tym. 2. Walor. Szara postać (no, troszczkę ciemniejsza, powiedzmy) na szarym tle? Podkręćmy kontrasty, to zawsze dobre wyjście, pamiętając żeby był jakiś punkt skupienia, gdzie te kontrasty będą największe. Przy okazji poracowałbym nad rozdzielenim światła od cienia. Staraj się zblokować cienie w duże masy i ustalić gdzie są miękkie krawędzie a gdzie ostre. To bardzo pomoże Ci przy renderowaniu potem. Tak z grubsza o to mi chodzi: 3. Dobrze by było zaplanować jakiś gest. Skoro i tak idziemy w stwory to może jakieś macki, rogi, albo coś podobnego, co pomoże nadać postaci jakiejś dynamiki i ruchu i tchnie nieco życia w postać. Fajnie jakby układały się w "S" albo "C", to zwykłe bardzo estetyczne linie. 4. Detal powinien być gdzieś mocny, gdzieś słabszy. Nie chodzi o to, żeby gdzies na odwal się zrobić (jak ja tutaj trochę:P), ale żeby były miejsca, które nie przyciągają tak uwagi, jak punkt skupienia. Inaczej robi się chaos i wizualna kakofonia, która wygląda słabo. Tutaj przykład z odpuszczeniem detalu: Gdzieś jest nadziubdziane rzeczami, gdzieś nie, inaczej wszystko wygląda chaotycznie, a przez to płasko, nieciekawie i męcząco, jak muzyka, gdzie wszyscy grają i spiewają naraz. 5. Draw the rest of the fucking owl. 🙂 Pozdro! Edytowane 22 Listopad 2022 przez SebastianSz 8 1 1
jakubziom Napisano 22 Listopad 2022 Napisano 22 Listopad 2022 W dniu 18.10.2022 o 03:24, anya_desdein napisał(a): Dorzucam część szkicy postaci do gierki - 1 iteracja w 1 dzień robione xd Reszta jest już wrzucona w pliki do unity (coś musi robić za placeholder xd) i nie chce mi się w 1 plik składać mały wielki sklep! 1
anya_desdein Napisano 10 Styczeń 2023 Autor Napisano 10 Styczeń 2023 (edytowane) Nieśmiałe próby powrotu do rysowania dla siebie po świętach i chorobie. Szkic z głowy. Zupełnie zapomniałam o tym, ale z tydzień temu zrobiłam szkic/fanart dla Szarosen (nie miałam działającej czułości na tablecie, już mam). Edytowane 10 Styczeń 2023 przez anya_desdein 4
anya_desdein Napisano 11 Styczeń 2023 Autor Napisano 11 Styczeń 2023 Zaczęłam overpaintować drzewo z tyłkiem wg uwag, ale światło robię tam, gdzie chcę zwrócić faktycznie uwagę. Muszę wykminić co chcę za detal by miało sens ;_; 2
Mortom Napisano 11 Styczeń 2023 Napisano 11 Styczeń 2023 Trochę mnie niepokoi fakt, że gapie się drzewu w tyłek i poniekąd podoba mi się to co widzę 😛 Czekaj jak to sie nazywało to "schorzenie" ? A mam, Dendrofilia! Dziękuję Ci za uświadomienie, że coraz bardziej odklejam się od rzeczywistości 😛 2
SebastianSz Napisano 11 Styczeń 2023 Napisano 11 Styczeń 2023 IMO focal point niejasny, już poprawiam xD A tak serio, to chyba lepiej by było zrobić zwykłe studium anatomiczne, jeśli chcesz poćwiczyć takie rzeczy. Nie ma sensu się rozdrabniać i malować potwora, gdzie 90% jego potworowatości nie będzie i tak widoczne. Będziesz się męczyć z designem zamiast skupić się na tym co najważniejsze, czyli tyłku :] 1 3
anya_desdein Napisano 22 Styczeń 2023 Autor Napisano 22 Styczeń 2023 Szkiceł z wczoraj po tym jak oddawałam głównego lapka do serwisu. 2
Mortom Napisano 22 Styczeń 2023 Napisano 22 Styczeń 2023 (edytowane) Czuć te emocje 🙂 A co ci sie zagotował że do serwisu poszedł? Czy był bardzo spragniony i sie napił kawki? 😉 Edytowane 22 Styczeń 2023 przez Mortom
anya_desdein Napisano 22 Styczeń 2023 Autor Napisano 22 Styczeń 2023 2 hours ago, Mortom said: Czuć te emocje 🙂 A co ci sie zagotował że do serwisu poszedł? Czy był bardzo spragniony i sie napił kawki? 😉 xd Od roku nie umiałam się zebrać by go oddać, bo ma jakąś wadę fabryczną i się restartuje losowo. Ale wysłany, może naprawią (wyskakiwała tona błędów róźnych, związanych głównie z kartą dźwiękową i klawiaturą). Rozkręcony nie wydawał się uszkodzony ani zalany, reinstalacja systemu, formatowanie dysku, zmiana systemu i sterowników nic nie dawały. Było podejrzenie problemów z ładowaką na początku, wymieniłam i dalej nic. Inna opcja to skoki napięcia i stara inslatacja elektryczna w mieszkaniu, bo to już drugi laptop co mi się popsuł w tym mieszkaniu w ciągu roku.
anya_desdein Napisano 12 Luty 2023 Autor Napisano 12 Luty 2023 Pl: Szybkie studium na podstawie obrazu użtego w filmie Proko. 1h 30min. Zrobione w Kricie. 3
anya_desdein Napisano 10 Kwiecień 2023 Autor Napisano 10 Kwiecień 2023 Losowe szkice w przerwie między robieniem innych rzeczy 2
SebastianSz Napisano 10 Kwiecień 2023 Napisano 10 Kwiecień 2023 (edytowane) Rzuciłem okiem na to poprzednie Twoje studium z Proko i moim zdaniem malujesz zdecydowanie zbyt miękko, taką chmurkę robisz 🙂 Raz, że to tak sobie wygląda a dwa, że dodaje takie nieprzyjmne, digitalowe (w złym tego słowa znaczeniu) wrażenie. Powinnaś zdecydowanie oddzielić światło od cienia i tą pracę bardziej "wyciosać", jakbyś rzeźbiła w drewnie, a nie tak... rozsmarowała? 😄 Nie wiem jak to inaczej opisać. Dajesz graficzny konkret na starcie. Cien albo światło, i tyle.Powinnaś tym złapać też większość podobieństwa. I rozrzeźbiasz, dodając kolejne stopnie waloru. Póki co krawędzie nie są istotne, chodzi tylko o dobry kształt plamy waloru w dobrym miejscu. Samo to już powinno dawać realizm i bryłę. Powtarzasz ten sam proces tylko w coraz mniejszej skali. Jak już masz podkładę gdzie i jaka plama waloru, to możesz pobawić się krawędziami, miękkie przejścia waloru miękką krawędzią, a ostre ostrą. Ja lubię to podbić trochę i dawać ostrzejsze krawędzie nawet jeśli tak w rzeczywistości by nie było. daje to taki fajny, mięsisty efekt. Pozdro! Edytowane 10 Kwiecień 2023 przez SebastianSz 6 1 2 1
anya_desdein Napisano 11 Kwiecień 2023 Autor Napisano 11 Kwiecień 2023 HappyOrange - portret 1h i coś
anya_desdein Napisano 5 Maj 2023 Autor Napisano 5 Maj 2023 (edytowane) On 4/10/2023 at 3:40 PM, SebastianSz said: Rzuciłem okiem na to poprzednie Twoje studium z Proko i moim zdaniem malujesz zdecydowanie zbyt miękko, taką chmurkę robisz 🙂 Raz, że to tak sobie wygląda a dwa, że dodaje takie nieprzyjmne, digitalowe (w złym tego słowa znaczeniu) wrażenie. Powinnaś zdecydowanie oddzielić światło od cienia i tą pracę bardziej "wyciosać", jakbyś rzeźbiła w drewnie, a nie tak... rozsmarowała? 😄 Nie wiem jak to inaczej opisać. Dajesz graficzny konkret na starcie. Cien albo światło, i tyle.Powinnaś tym złapać też większość podobieństwa. I rozrzeźbiasz, dodając kolejne stopnie waloru. Póki co krawędzie nie są istotne, chodzi tylko o dobry kształt plamy waloru w dobrym miejscu. Samo to już powinno dawać realizm i bryłę. Powtarzasz ten sam proces tylko w coraz mniejszej skali. Jak już masz podkładę gdzie i jaka plama waloru, to możesz pobawić się krawędziami, miękkie przejścia waloru miękką krawędzią, a ostre ostrą. Ja lubię to podbić trochę i dawać ostrzejsze krawędzie nawet jeśli tak w rzeczywistości by nie było. daje to taki fajny, mięsisty efekt. Pozdro! Spróbowałam tego i jest to absurdalnie trudne. Pierwszy obrazek to ja gdzieś na kroku 2 próbująca się połapać jaki detal by jeszcze trzeba było zblokować. Będę dale kminić, bo normalnie nie cieniuję malarsko tylko szkicuję cienie komiksowo i dopiero wypełniam potem. Edytowane 5 Maj 2023 przez anya_desdein 2
anya_desdein Napisano 8 Maj 2023 Autor Napisano 8 Maj 2023 Fanart nowej serii stworzonej przez Genndiego Tartakovskiego: Unicorn: Warriors Eternal Redesignowałam mnicha i wiedźmę, narysowałam elfa w bardziej nowoczesnym stylu i pobawiłam się trochę rysując pozostałe postacie. 3
Mortom Napisano 8 Maj 2023 Napisano 8 Maj 2023 Pani w zielonym - Llady Dimitrescu it is you? 😄 Mnich trochę za bardzo odleciał od oryginału IMO. Ale spoko wyszło Ci to ćwiczenie 🙂 I dzienx za info że Tartakovsky zrobił coś nowego. Zawsze miło (mimo mojej zaawansowanej starości) ogląda się serialiki. 1
michalo Napisano 8 Maj 2023 Napisano 8 Maj 2023 Akurat dzisiaj obejrzałem pierwszy odcinek. Twoja wersja fajnie się prezentuje 1
anya_desdein Napisano 8 Maj 2023 Autor Napisano 8 Maj 2023 (edytowane) 1 hour ago, Mortom said: Pani w zielonym - Llady Dimitrescu it is you? 😄 Mnich trochę za bardzo odleciał od oryginału IMO. Ale spoko wyszło Ci to ćwiczenie 🙂 I dzienx za info że Tartakovsky zrobił coś nowego. Zawsze miło (mimo mojej zaawansowanej starości) ogląda się serialiki. Od razu ta babka mi sięz nią skojarzyła, a art wzorowany na tej scenie : D Jedyny bez zabawy z designem, nie miałam uwag 😁 Co do reszty nie starałam się trzymać oryginalnych designów mnicha i wiedźmy, tylko themeu tego, co te postacie mają reprezentować, bo mi się zwyczajnie nie podobały w wersji "ze współczesności" i chciałam zobaczyć co mi wyszłoby jakbym sama je projektowała. Pozostałe 3 postacie były fajne i podeszłam wierniej do ich designu. Całość powstała jako szkic podczas oglądania serialu (stąd też ten shitpostowy styl, bo jest szybki), więc ciężko to nazwać umyślnym ćwiczeniem, ale dzięki i też jestem z nich zadowolona. : D EDIT: tak patrzę na tego mnicha i teraz zaczyna mi się wydawać, że wygląda jednak za bardzo jak żywiołak ognia. o.o Chyba jednak faktycznie przesadziłam z abstrakcją Edytowane 8 Maj 2023 przez anya_desdein 1
anya_desdein Napisano 13 Maj 2023 Autor Napisano 13 Maj 2023 Stylizowany portret chłopaka. 2h 59min, rysowane w Kricie. 5
anya_desdein Napisano 15 Maj 2023 Autor Napisano 15 Maj 2023 Study arta Johna Patricka Ganasa, rysowane od 0 przeze mnie w oparciu o jego process showcase. CHYBA załapałam jak się renderuje, choć też na szybko i nie weszłam całkowicie w detal. Trzeba przetestować na własnych pracach. 7
anya_desdein Napisano 26 Wrzesień 2023 Autor Napisano 26 Wrzesień 2023 Dawno nie rysowałam tradycyjnie, jakieś szkice z imprezy. 6
SebastianSz Napisano 27 Wrzesień 2023 Napisano 27 Wrzesień 2023 Fajne, mackostwór rewelacja! Jeśli rysujesz tuszem, to warto podkręcić światłocień i konkretnie rodzielic cień od światła. Zawsze staraj się blokować cienie w jak największe obszary, żeby nie było takiej masy małych ciapków. Nie musi być zawsze takie bardzo graficzne, ale w tuszu zwykle ładniej tak wygląda. Popatrz jak rysuje Mike Mignola czy Jim Steranko. Jak chcesz bardziej kreskowane i mniej graficzne to obczaj prace Berniego Wrightsona Albo Franklina Bootha: 4 1 1
Destroyer Napisano 27 Wrzesień 2023 Napisano 27 Wrzesień 2023 Tak pomarszczony mind flayer bardzo fajnie wyszedł 🙂 @SebastianSz super przykłady, jak patrzę na pracę Berniego Wrightsona to już jestem zmęczony od samego patrzenia, że też mu się chciało tak dziubdziać te kreseczki 😛 1
anya_desdein Napisano 28 Wrzesień 2023 Autor Napisano 28 Wrzesień 2023 Dzięki za porady, taki styl jak Berniego Wrightsona to marzenie : D A co do tej pracy - tuszy nie miałam przy sobie, ale zobaczymy co da się z tym zrobić następnym razem, miałam 2 generyczne długopisy za zł czy coś i mocniejszy rendering nimi wyglądał tak: 22 hours ago, SebastianSz said: Fajne, mackostwór rewelacja! Jeśli rysujesz tuszem, to warto podkręcić światłocień i konkretnie rodzielic cień od światła. Zawsze staraj się blokować cienie w jak największe obszary, żeby nie było takiej masy małych ciapków. Nie musi być zawsze takie bardzo graficzne, ale w tuszu zwykle ładniej tak wygląda. Popatrz jak rysuje Mike Mignola czy Jim Steranko. Jak chcesz bardziej kreskowane i mniej graficzne to obczaj prace Berniego Wrightsona Albo Franklina Bootha: 2
blood_brother Napisano 28 Wrzesień 2023 Napisano 28 Wrzesień 2023 Na kostce celowo odwrócony światłocień? Bo w tej chwili wygląda na wklęsłą, albo jakiś tunel🙂
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się