Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A no tak :P

 

Jeden Direct:

Multipier 8

Kolor jasno Kremowy/Ecri (253,255,210)

Cienie Vryja, Smooth i Ares Shadows zaznaczone

Subdivision: 20

 

VRayLight w oknach:

Invisible

Multipier : 25

Color Biały

Subdivision: 20

 

Tyle chyba :)

Napisano

Hehe widzę że kompleksowo podeszliście do problemu, miło miło. Szkoda tylko że nie zwróciliście uwagi że geometria po prawej lewituje (wygląda jak kwestia ustawienia modeli) :).

 

Pozdrawiam,

Napisano

Ale masakra... Takie Ustawienia i Taka Rozdzielczość... Masakra.. i tylko 3h i 40 min... JA CHCE TAKI SPRZĘT !!

Napisano

haha ustawienie qmc + lc to największa łatwizna na jaką można pójść.. dołączam się do pytania Marcina, podaj ustawienia komputerów na jakich zostało to wyrenderowane :) głownie chodzi o to że się chwalisz pięknym gi a masz je tylko kosztem ogromu czasu jaki zostałby zużyty na renderowaniu na jednym komputerze.. nie każdy ma rednerfarmę :)

Napisano

No zgadzam się z Kome Ustawienia Banalne... gdybym miał 5 kompów z Quadro 4400 i Xeonami 3,2 64 to też bym tak robił no ale podaj sprzęt(bądź sprzęty) na jakim to zostało Wyrenderowane :))

Napisano

FALcom3d a co by Ci dały przy renderingu te magiczne QUADRO (które są Twoim Bogiem?) miałbyś lepszy AA ?

Dajcie już sobie na wstrzymanie z tym naskakiwaniem na PENdzla. Dwa lata temu byście przytakiwali i pisali jaki fajny koleś że sie dzieli wiedzą. Teraz ciskacie się bez sensu tylko dlatego że rozkręcił EVERMOŁSZYN?

Zamiast ze sztandarami "nie będzie PENdzel pluł nam w render" biegać jak oszalałe lemingi i miotać się z szaleństwem zawiści w oczach lepiej go posłuchajcie to też za dwa latka będzie was stać na farmę renderującą.

W dzisiejszych czasach to zarobiona kasa jest wyznacznikiem sukcesu w CG robionym komercyjnie tak też kto jak kto ale ewermołszony mają najwięcej do powiedzenia w tym temacie.

Render to nie może być prowizorka jak polski fiat 126p jesteście w wiekszości młodymi kolesiami ale jeszcze myślicie PRLem. Świat chce jakości? to dajecie mu jakość a nie chwalicie się że co prawda tu plamka tu troche blade ale ZA TO JA *** TYLKO 15 minut !!

 

może już dosyć tych urażonych ambicji? dajcie spokój wielkie Mastahy!

p.s. PENdzel wróć i nauczaj!!

Napisano

Gotham - zwrocilismy ale to nie nasza scena tylko czeska made in Resist moge dac numer ICQ to sie do niego przyczepisz :D

Kome - Falcom3d - a co za roznica na czym bylo renderowane - czy to topic testu sprzetu? czy Light contest? heheh - Atari 800 XL to nie bylo :D (musze to obrucic w zart bo czuje sie "Atakowany hehehe")

Kome - prawda ze to latwizna - a kto mowi ze renderowanie ma byc trudne hehehe - wrecz przeciwnie ma byc latwe - nie masz byc inzynierem wciskaczem gozikow a artysta 3d czyz nie o to tu chodzi? :D - Niedlugo na zycienie boby jak bedzie Delone Triangulation wersja. ale to jak bedzie troceh czasu.

W moim calym wtraceniu chodzilo tylko o swiatlocien poprostu obikty winny go miec - kiedy nie maja to wychodzi lipa a nie 3d :D

Napisano

Uhm, ludzia na tydzień se kompy zabukują jednym renderem bo to lightcontest a nie test sprzętu;)

A serio to nawet 3:40 to dużo za dużo na animacje, przynajmniej w firemce gdzie realizujesz jednocześnie kilka zleceń.

Napisano

heh, no moze nie wazne ale dla mnie np .tak

 

bo

1. u mnie po 42 min wyrenderowalo sie okolo 1-35 sceny

2. to jest scena bez materialow (az strach pomyslec co by bylo z gloossy i refraction/reflection)

3. jak mowilem to jest wątek o wizualizacji i czas jest tu jednak b.wazny

 

jesli dostaniesz zlecenie ze za 5 dni masz zrobic 10 ujęc to wyslesz zleceniodawce do konkurencji ?

 

ja moge ustawic ze bedize sie renderowalo i z tydzien tylko jaki w tym sens ?

Napisano

Kome sam jestes smieszny :D jestes grafikiem czy informatykiem? liczy sie komputer czy dzielo ktore popelniasz? - odpowiedz sobie mlodziencze na to proste pytanie.

 

Tak obiecalem Bobiemu ze jak bendzie czas to IRR na DT ustawie

 

Big nie przesadzaj. pozatym pomysl o reozdzielczosci normalnie to sie renderuje w 6 minut. (w 800x600)

 

Marcin duzo nie spowolni bo juz to probkujesz QMC wiec szadery mocno Cie nie spowolnia

Napisano

zdeno - Spokojnie !! czy ja najechałem PENdzla ?? nie !! tylko ciekawi mnie sprzęt jakim to robil, bo czas renderingu przy takich ustawieniach jest boski :)) z resztą osobiście to na takim kompie dał bym Irr z Light Cache, pobawił się troszke opcjami, min max 0 1 i szafa gra, render foto real :))

 

PENdzel - nie moge na niego na jechać bo go nie znam... z resztą jestem przeciwny najezdrzaniu ludzi ;P wiem tyle że zrobił Fajne tutki na Evermotion :))

 

Marcin ma racje, zlecenia nie zawsze są pobłażliwe czasowo.. co tego trzeba sie przywyczajić.. więc lepiej 30 min się pomęczyć z opcjami i renderować 1 dzień, niż ustawić sobie banalne opcje wsyztskiego na High i renderować 5 dni... :))

 

Pozdrawiam :))

Napisano
PENdzel ma racje liczy się efekt końcowy a nie czas rendera ja jak trzeba i na tydzień bym zostawił kompa

 

obys mial zleceniodawcow co beda tyle czekac :>

Napisano

Marcin przy moim poziomie umiejętności nie mam szans na pracę

rozumiem twoje podejście do sprawy jak robisz wizkę dla klienta to zależy ci na czasie często on nie zna się na GI wiec nawet nie zauważy że tu niema jakiś cieni on popatrzy na całości i powie bardzo ładne ale jak to jest wątek Light Contest to tu chyba trzeba wykazać się i pokazywać rendery jak najlepsze nawet z tymi spornymi cieniami

Napisano

Ale tak naprawde o to chodzi (Ja głównie do tego dążę):

 

By nauczyć się dopasować Ustawienia do danej sceny tak by wsyztsko wyglądało jak na wysokim poziomie i by wsyztsko renderowało się w krótkim czasie, czyli Dobre optymalne ustawienia :))

 

W koncu każdy może dać ustawienia na High albo włączyć QMC i dać 100 samplów... ale to jest prościzna i właśnie w Tym konteście o to Chodzi by takie coś omijać... każdy moze zorbić super GI idąc na łatwiznę, tylko będzie jednemu się renderowało dłużej a drugiemu krócej... ale nie na tym rzecz polega... po to w koncu są Contesty wszelakie ::))

 

Tu masz się nauczyć co i jak, ustawienia, światła...

Napisano

jakosc a czas to oczywiste skrajnosci, sukces osiaga sie godząc te dwie rzeczy. jedni schodza z parametrami inni maja farme :). to banał ale klient ktoremu robilem miesiac vizki choc z efektu zadowolony juz do mnie nie wrócił. zreszta zachodnie ceny nie sa az tak wysokie by mozna było sobie pozwolic na tydzień renderowania.

Napisano
Big nie przesadzaj. pozatym pomysl o reozdzielczosci normalnie to sie renderuje w 6 minut. (w 800x600)

 

po raz wtóry - na jakim sprzęcie? u mnie w 800x600 przy tylu samplach idzie 10 h :)

Napisano

No juz skonczcie nabijanie postow na temat sprzetu!

 

jezeli tak bardzo chcecie wiedziec to: narazie 4xPentium D 2,8 + Pentium IV 3,2...

Napisano

5xRack dual P4 2,8/ 2 giga ram na kazdym zgrabna szafa APC/ UPS przemyslowy jakis tam (niepamietam) 24 portowy switch 1gG/b czyli nic nadzwyczajnego. 4-5 wizek na zachod i kupujesz sobie kobyle - nie licze softu.

Napisano

no wlasciwieTomek ma racje bo jeszcze piaty rack jest rozgdziebany...

docelowa moc jednej szafy 77 Ghz

 

ale czy cos to zmienia w obrazku?

Napisano

No to na wasze warunki rzeczywiscie zarzuciles PENdzel optymalne ustawienia rendera;) Ładną zabawke macie, ja po cichu myslalem o jednym pentiaku D, hehe.

 

PS: pentiumy 920 czy 820?

Napisano

FAlcom3d nie twierdze że najechałeś (bo nie najechałeś) tylko spytałem po co Ci boskie QUADRO do renderingu ;) no ale to z mojej strony zwykłe bezczelne czepialstwo.

Może w ramach podsumowania niech jeszcze PENdzel poda na jakiej maszynie zaczynał się bawić F9 i innymi klawiszami to zobaczymy że chyba jego sposób traktowania CG jest dobrą ścieżką?

Nie wiem jak dla was ale dla mnie to olbrzymia motywacja, że można zaczynając od jednego kompa stworzyć coś rozpoznawalnego w całej branży. Może dzięki takim inicjatywom Polacy przestana się kojarzyć w sieci z drobymi piracikami kiepsko operującymi angielskim?

Wyciszmy emocje i niech rozpocznie się merytoryczna dyskusja. niech zapanuje pokój a nazwa Ewermołszyn niech już nie budzi drobnych polskich zawiści u tych co dopiero śnią o potędze i własnej renderfarmie ;)

Bierzcie i renderujcie z tego wszyscy.

Napisano

Pendzel, a mógłbym poprosić w takim układzie o krótką sekwencje? 5~10 rameczek - 768X520 z ruchomą kamerą i MB wystarczy, jestem ciekawy jak zachowa się szum, robiłem sobie jakieś testy z QMC, ale na ustawienie 64 sampli to jeszcze nie mam kompa:) Jak nie będzie mżawki to kapituluje i zwracam honor:)

Napisano
ale czy cos to zmienia w obrazku?

czas jest pewna wartoscia, zazwyczaj finansową, dla Ciebie pewnie tez dlatego inwesujesz w sprzęt, wiec nie powinienes sie dziwic ze dla wiekszosci userow czasy jakie osiagaja przy konkretnych obrazkach sa wazne :)

Napisano

zdeno - no cóż... wymieniłem Quadro tak by pasował do całości... :) w koncu nie będziesz miał komputra Firmowego gdzie będzie płyga gł. 4 procesorowa z Xeonami 2,8 i Riva TNT 2...

Napisano

Dodaje następny teścik... tym razem wyszło za jasno ;P ale przynajmniej są detale... których nie widać bo jest za jasno -_-

 

classroomfr06lcfinal41mg.th.jpg

Napisano

BIG 768X520 to dziwna rodzialaka - proponuje PAL Video 768x576 - jak sie Farma zwolni to cos odrzuce - bo mamy teraz wlasnei animacje wrzucona. Render komercyjny dla zaprzyjaznionego studia Pixel Must Die - wiec nei pokaze.... Zed'a sie pytajcie co to moze wam powie mi zakazal. Ja dotrzymuje obietnic.

inna sprawa ze nois to istotna rzecz i musi sie pojawiac - jako specjalista o tym wiesz - tylko musi byc delikatny. Dla przykladu fotografia mojej parszywej geby zrobiona Canon EOS D20 + obiektyw Sinar.

http://www.evermotion.org/!_ftp_!/pen2.jpg

Napisano

falcom3d nie rozumiem ..... czemu nie mozesz zrobic testu 2 minutowego na very low settings abvy dobrac intensywnosc swiatla itd. pozatym nie wiem czy wiesz o tym ale im wiecej swiatla tym dluzej sie liczy.

Napisano

Pośpiechu nie ma oczywiście, Format tyż oki, to już niewielka różnica. Wyznacznikiem noisa na pewno nie powinien być aparat cyfrowy, przynajmniej w animacji, a i nawet dla stilki, ja tam jestem fanem noisa byle by nie mrygolił:) Swoją drogą o wiele fajniejszy szum dają tradycyjne filmy. Faktem jest że taśma i cyfra szum dają, najczęściej jednak pic w tym żeby go redukować ile wlezie.

Ten na stilce jest całkiem spory, jak robie jakieś jednoklatkowe teściki ustawiając qmc na 64 to również, a zdaje się to taka optymalna granica dla rozsądnego czasu.

Napisano

Bobby - im wiecej swiatla czy im wiecej swiatel?? Bo to ciekawe. Przyznam sie ze zawsze staralem sie dawac mniej swaitel o wiekszej intensywnosci niz wiecej swiatel o mniejszej intensywnosci. Jak to dokladne jest?? Z gory dzieki za odpowiedz:)

 

pozdrawiam

Napisano

BIG proponuje wiec zebysmy sie czegos nauczyli jak potwor bedzie wolniejszy to zarzuce 24/36/48/64 - sample porownamy na tej samej animacji i zobaczymy co jest jeszcze akceptowalne a co nie.

Napisano

Bobby_digital - ależ robiłem Testy ! na rozdzialce 100 na 100 ;P i się okaząło że jak dodaje Evenoment to wsyztsko jest w cholere jasne, navet na bardoz małym multiplerze.... nie wiem czemu.... ale zorbiłem sobie teścik i wyglądało dobrze, tylko po tescie dodałem do światła troszke większy mutlipler, ale nie dużo... no ale co zrobić :)) zorbie następny i bedzie wsyztsko Git :))

Napisano

pionix na stuku nóg krzeseł i podłogi masz niepoprawne cienie. Przy takim oświetleniu w życiu nie uzyskasz takiego ciniowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności