Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

2 półdnie i 1 wieczór roboty. Prawie milion ścianek (tak, trawa to geometria;P)

 

edit: zostaje tylko wersja obrobiona przez Pioniera i link do obrazka prosto z maxa, jesli komus jest potrzebny;)

klik

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w zasadzie to nie robilem nic procz poziomow, kontrastu i odjecia nasycenia. Wersja ciemniejsza na moim monitorze wyglada tak ciemno ze prawie nic nie widac. To tak zeby jasnoc byla.

 

Co do samej pracki, mi sie podoba, ciekawi mnie czy robiles z conceptu czy z glowy?. Texturki ladne a trawa?... na pewno lepiej zrobiona niz u mnie w scenie FW;). Pytanko czy nie dalo sie zalatwic tego inaczej, milion scianek to jakby nie bylo duzo jak na taka scene. Moze wiecej renderow?;)

 

anyway, nice work :]

 

Pozdrawiam

Pionier.

Napisano

zdecydowanie wersja pioniera..:), ale model sam w sobie jest ok przynajmniej wizualnie(lekko bym teksturki podrasował), ale po co i na co milion ścianek.. można by to łatwiej zrobic, nie sztuka zrobic kulkę z mesh smothem na poziomie 10 i miec pare milionów..im prościej tym lepiej..pamiętaj o tym:)

 

pozdrawiam SITH_lord

Napisano
zdecydowanie wersja pioniera..:), ale model sam w sobie jest ok przynajmniej wizualnie(lekko bym teksturki podrasował

 

..........

 

EDIT-ooooooooooooooooo-

 

zmieniłem zdanie , wole twoją :D

Napisano

Wygląda na to, że mam skopaną kalibracje monitora, hehe.

@ Pionier - znalazłem coś w rodzaju blueprintu, na którym sie wzorowalem, ale są małe odstępstwa; trawe pewnie by się dało zrobić inaczej, ale z efektu byłem zadowolony, więc nie chcialem juz nic zmieniać. Czas renderu nie przekroczył 40 minut, wiec nie jest źle IMO:)

@ Kurt - Do giery chyba niekoniecznie;] Sporo rzeczy trzeba by zmienić (chociażby zwoje lin, któe są splinami)

@ Sith_LORD - Sam model trebusza był całkiem prosty do momentu, w którem mentalowy displace odmówił posłuszeństwa. Przez to musiałem kilkakrotnie zagęscić siatke na tym obiekcie. A trawy nie chciałem robić zadnym pluginem, wiec do wyboru miałem plane'y z mapka opacity lub zwykłego scattera. Jakiś czas temu przekonałem się że mapki alpha nie zawsze dają rade, więc wybrałem 2 opcje:)

Dzisiaj tez juz widze, że teksturki w kilku miejscach należałoby poprawić. Ale i tak jestem z siebie dumny, że na pierwszy rzut oka (chyba?) nie widać powtarzalności mapki - całość została stworzona 1 deski + oczywiscie podmalowki:)

@ chveti - ......... ;)

Napisano

Prawie jak z filmu profesjonalnego wygląda :P Prawie, bo filmy mają tą przewagę, że te obiekty są ładnie wkomponowane w normalną scenę.

Napisano

@ darkelf - nie, trebusze/frondibole istniały prze leonardem:)

@ kowalski - działały, i to jak:)

@ sammael_at - sprawa do przemyslenia;)

@ prabab - tak jak wyżej, może coś z tego będzie

Napisano

Ładnie Kozioo. rzeczywiście twoja kalibracja monitora jest jakaś lewa (albo maz tak samo wypalony konitor jak ja :P ), bo na twojej wersji nic ie widać :|.

Model ładny ( aż chciałoby się zobaczyć tą maszynke w akcji ;D), ale jestem ciekaw siateczki (jak zwykle :P).

 

Pozdr

Napisano

Tak tak, z pewnością to spisek cyklistów.

 

@ Kozioo- słodki model. Wstaw w jakiś realtime engine- będzie robić dobre wrażenie. Oczywiście jako fachowiec zwracam uwagę że kształt dwu gwoździ przy prawym nadpodzadajniku jest nie taki ale niech Ci tym razem będzie ;).

Napisano

RK nie chciałem, żeby ktoś to co napisałem odebrał jako złośliwość czy mędrkowanie, po prostu stwierdziłem co mi w tym obrazku nie pasuje, a że chciałem być konkretny, żeby nie było niejasności o co chodzi to wyszedł z tego elaborat, nie chciałem nikogo urazić, ani przynudzić, przepraszam że się odezwałem

Napisano

Ładane... by było jakby to wyrenderować na innym tle i z troche lepszym światłem bo coś kontrasty małe. Albo nie , już wiem! Taki wielki zamek, z dziesięć tysięcy woja po każdej stronie i naparzankę, strzały, piki, ludzie na basztach. Ale by była jatka:) A tak to taki tam sobie zwyły model zwykłej wyrzutni, całkiem przeciętnych kamieni na fatalnym tle:))))

Napisano

Falcrum - kalibracja byla totalnie lewa, teraz jest juz dobrze i tez na tych renderach prawie nic nie widze ;)

tomek - detali nie widac, bo ogolnie rzecz biorąc nie ma ich tam zbyt wiele. model był pierwotnie przeznaczony na.. nic. po protu znalazłem fajne zdjęcie takiej machiny i postanowilem wymodelowac. usiadłem, zrobiłem, efekt mi sie spodobał, więc założyłem wątek.

seartr - nie moja sprawa czy zasłużyl, ale milo mi było go tam ujrzec ;)

RK - nie zapominaj o masonach i Balcerowiczu ;> Do realtime'u będe go musiał troche przebudować, ale ogolnie pomysł do zrealizowania.

kowalski - może głupie pytanie, ale wykasowałes swojego poprzedniego posta? Nie widze za co się kajasz, a robisz to wg mnie niepotrzebnie ;) [cos mi sie chyba przypomniało - było mowa o mechanizmie spustowym:) Sprawa wygląda tak, że zapomniałem dorobić.. kawałka liny. Węzeł jest, ale nie ma go jak rozwiązać w odpowiednim momencie;>]

blood - taka zabawka dla psujów:P

wesoledi - dzieki, a co do działania to będzie działał:)

DaveBorck - to ja zrobie całe Minas Thirith, olifanty i kilka nazguli :)

 

mam zamiar troche wykorzystać jeszcze ten model, szczegóły podam troche później. Ogólnie rzecz biorąc zabawa będzie polegała na uruchomienu tej zabawki. Ale to jeszcze nie koniec, hehe:)

Napisano

hmmmmmmmmmmm model fajny tylko tekstury mało przekonujace




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności