Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gdyby nie to, że widziałem ten model w WIPie, to nawet bym sie dłuzej nie przygladał temu renderowi :/ Nieciekawe, model ginie w nudnym tle. A szkoda...

PS: Może to troche ostra ocena, ale wszyscy wiemy, że Wujek potrafi lepiej;)

Napisano

Powiem tak..... nieciekawe texturki na tym "samochodzie"... monotonne... przydala by sie krew przejerzdzanych ufotow czy cos w tym rodzaju... :P

 

Pozdro

Napisano

a ja sie wylamie i powiem ze mi sie podoba... moze niejest to fotorealizm ale za to praca jest taka... hmm... plastyczna :)... bardziej podoba mi sie pierwsza wersja (w sensie nie ta przerobiona przez eyescream'a)...

Napisano

No jak dla nie rzeczywiście światło by się przydało poprawić. Poza tym model jakiś już dobrze znany z "obcego 2". Tylko za ało detali przy tych monotonnych rurach na dole po lewo. przydałoby się też jakieś ciekawsze światło z tyłu, inny, nie żólty a raczej pomarańczowy kolor pasów na ziemi.

I chyba żeby urozmaicić to jakaś postać by się ładnie komponowała opierająca się o auto, a może gdzieś w tle. Bo dosyć ciężko domyślić się skali pojazdu.

 

Wsjo ode mnie

Napisano

niestety nie jestem wszechstroninie uzdolniony i nie potrafie dobrac odpowiedniej kompozycji, ustawic oswietlenia itp chcialem zrobic jakies tlo dla samego pojazdu, no ale za ciekawie to nie wyszlo no coz, nie jestem za dobry w to..

 

dla tych ktoryz nie widzieli samego pojazdu:

apc59.jpg

apc60.jpg

Napisano

hehe praca naprawde bardzo fajna ale swiatla sa kwadratowe a na ziemi wygladaja jak by bylo okragle taki blad chyba :/:P

Napisano

Model sam w sobie fajny ale w scenie juz nie. Wydaje mi sie ze gdyby wstawic pojazd do jakiegos hangaru technicznego i otoczyc obsluga techniczna to prezentowal by sie lepiej. Widok bardziej z gory. Po prostu w tym renderze brakuje zycia. Ale to tylko moje zdanie.

Napisano

Hym, no tak , ale sam model prezentuje się wystrzałowo. Dopracowane szczegóły, proporcje, szkoda że już gdzieś taki widziałem,) No ale takie cacka oglądać mogę jeszcze wiele razy:)

Napisano

wygląda niesamowićie oprucz opon :)a ze scenką ci się nie udało, razi troche ta rączka z lewej strony tego pojaździku, taka lekka odstaje od reszty. podoba mi sie jego jescze nie symetryczność, ale nie widać braku jej w wykonaniu

Napisano

no to ten drugi obrazek z samym modelem, + małe zmiany oswietlenia i adekwatne tło, powiedzmy z duzymi otworami w suficie tak by daylight było uzasadnione, mocny kontrast oświetleniowy, bez rzadnych wiatraczków i innych dupereli i bedzie git, tylko nie zmieniaj miejsca i ustawienia modelu, i jego poroporcji w rozmiarze kadru! wystarczy 15 minutek roboty, prościotkie otoczenie i transporterek bedzie wymiatał. a i jeszcze jedno, na przedniej wiezyczce jest jakis taki ladniutki bumpik, spawy itp, i troche nierownosci na samym armorze.. brakuje tego mi na burtach... a na froncie, dał bym wiecej zadrapań i wgniot, za referki wez sobie zdjęcia abramsów z przodu mają podobnego kształtu "maske", ktora dało by się skosić niejedno drzewo, a marinesi jak zapierniczają sobie po zagraconych korytarzach to nie zatrzymują sie by otwierać drzwi przed ich apc :) a no i rdzy brakuje! no i ostatnie: czy w filmie tez były te czaszki na burtach? bo nie przypominam sobie.. tzn. one wyglądają super, ale z czystej ciekawości pytam.

Napisano

bump na wiezy wygloda ladnie bo jest okragla, w innych miejscah tez jest taka sama bump mapa.. z tym ze to plaskie powierzchnie, musialbym posuwac displacem to.. no opony sa tez dennie zrobione, fakt, w sensie mapa tych opon.. no ale coz;) co do otoczenia, raczej narazie na zmiane sie nie zanosi, chyba ze jakis malarz zrobi fajny koncept bo moje sa do d.. ;) teraz robie inny model, sproboje zrobic z nim "nowatorskie" przedstawienie sceny, jak skoncze to pokaze, do tego czasu cichosza;)

btw, sam model ma bodajze 25k poly.. docencie to ;) - z tym ze bez kol, bo kola maja po 40k poly jedno - no ale musi byc okragle przy tej skali i ladnie wyglodac;)

 

co do czaszek... wlasna inicjatywa, poprostu chcialem cokolwiek tam zapelnic - nie pytajcie skad je wzialem bo sam ich nie robilem;) kto madry ten zgadnie

Napisano

Przederwszystkim gratuluje modelu :) Naprawde jest konkretny!

Ale niestety, zgadam sie z przedmowcami. Scena nie pokazuje jego walorow. Jesli robisz model z milionami polygonow, to warto zrobic taka scene i kompozycje, ktora by to pokazywala :)

Przedewszystkim dobre ujecie i oswietlenie modelu.

Dalej daj wiecej swiatla, pokaz to co chcesz pokazac! :). Zaakecntuj model (czy jego czesc), w kocnu to nanim ma sie skupiac wzrok, to nad nim tak dlugo pracowales:).

W tej scenie pierwsze co widzi odbiorca, to wiatraki... a nie o to chodzi.

 

Nie boj sie bawic swiatlem, dawaj duze kontrasty, glebokie cienie. Sprobuj DOF`a, pobaw sie z kamera (moze lekko przechyl). Mozesz przez takie zabiegi poprawic i dynamike sceny i jakosc odbioru.

Pojazd jest masywny... uwydatnij to :).

 

To tyle odemnie. Pozdrawiam.

Gość Bad Moon
Napisano

Aliens forewer! Czekam na desantowiec :D

Gość Bad Moon
Napisano

Aliens forewer! Czekam na desantowiec :D

Napisano

no jest lepiej, tylko te wiatraki nieszczęsne, zamaziaj je na czarno w ps! i nadal za duzo tła za mało transportera.. i przejarane troche swiatło, na betonie przed transporterem, w polączeniu z małymi rozdziałkami bumpmap daje lipny efekt.. ale ogolnie na +




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności