Napisano 8 Kwiecień 200519 l Witam wszystkich!! Dawno mnie nie było, ale zarzucili mnie robotą i mało czasu na Low poly było. Powielu bojach udało mi się skończyć kolejną postać do pięknej gry jaką będzie Polish Wasteland:] Zapraszam do komentowania, bezlitosnych uwagi i jeszcze na stronkę projektu http://www.pw.ss-ng.pl/ a może znajdzie się ktoś chętny do pomocy:]. Pozdrawiam, SODA P.S. Modelik ma 1120 trójkącików i texturkę 1024x1024.
Napisano 8 Kwiecień 200519 l Moglbym sie jedynie przyczepic do wyrazu twarzy. Troche wiecej agresywnosci by sie u niej przydalo. Taka kosmetyczna dygresyja. :) pozdrawiam
Napisano 8 Kwiecień 200519 l Fajna panienka.. skoro textura jest 1024 to musi byc dokladna.. daj jakies wieksze zblizenie.. np na twarz i reszte ciala :D Ogolnie wyszla lepiej niz koncept :) coprawda z boku ma dziwna twarz ale to szczegol...
Napisano 8 Kwiecień 200519 l Autor Szybka odpowiedź:] Fakt z boku wygląda dziwnie i to przez ten nos. Jest to zamierzony efekt cięcia na maxa poligonów. Postać ma 1120 trójkątów i w grze będzie maiła do 120 pixeli, więc i tak przeginam z detalami, ale to takie zboczenie:] Texturka na postać to 256x256 docelowo. Postacie które robiłem ostatnio są oparte na 1 modelu i przez dodanie różnych dodatków tak jak włosy, torby itp. otrzymują oryginalny charakter. Przez to oszczędzę dużo czasu na animacji postaci (robię tylko jedną animację dla sylwetki człowieka i dodatki animuję oddzielnie). W załączniku zbliżonko:]
Napisano 8 Kwiecień 200519 l Autor A tak dla przypomnienia poprzednie postacie oparte na modelu typowym.
Napisano 8 Kwiecień 200519 l Autor Pocieniłem troszkę szyję bo mignął mi pościk MaggeM, że jest za gruba. Chyba lepiej jest:] Czekam na dalsze uwagi.
Napisano 8 Kwiecień 200519 l r e w e l k a. Masz swoj styl, jakby mi ktoś ją pokazał to chyba bym się domyślił że to Twoja robota :) Śliczna.
Napisano 8 Kwiecień 200519 l nom, chyba weszło Ci już to w nawyk ;] Każda kolejna jest ładniejsza. Jeśli byłbyś taki kochany i siateczkę zamieścił to już w ogóle kosmos by był;] no chyba że nie możesz...
Napisano 9 Kwiecień 200519 l Bardzo fajne:) Najbardziej podoba mi się "Dzika_Irma", pozostałe też apetyczne;) Ładne kolorki
Napisano 9 Kwiecień 200519 l Proste , sexsowne i piekne modele ale mam pytanie cz nie lepiej by było zrobić im ruchome usta żeby mogły mówić. W grach o tym czesto zapominaja i robi sie mało realnie Ale oprucz tego EXTRA 10/+
Napisano 9 Kwiecień 200519 l hej Soda :), coz ... no genialne. To ruszasz do przodu z modelami po przerwie :). Pozdrawiam .
Napisano 9 Kwiecień 200519 l hmm krytyki :) wedlug mnie ma za male piersi:P:P. Z przodu wyglada OK ale z boku sa jakies male :P:P
Napisano 17 Kwiecień 200519 l Wszystkie te panienki podobają mi się szczególnie ta z długą spódnicą i okularami, texturki bardzo dobre, poprawki w Natali wprowadziłeś, chodzi mi o szyję była za gruba tak więc do krytyki nic nie widzę :). Ps. Szkoda że tak piękny samochód jak amerykański Edsel bodajże z 58 roku będzie robił za wołgę w waszej grze ale jeśli taka potrzeba to można się z tym pogodzić : ]
Napisano 17 Kwiecień 200519 l Autor Klimaty komunistyczne więc cokolwiek U.S.A. w polsce było by nie na miejscu:] Mam problemik mały..... muszę zdecydować się w jaki sposób mam animować postacie. W grę wchodzi CS lub bones. Może mogli byście podpowiedzieć jakie są plusy i minusy jednej i drugiej metody. Byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam, SODA
Napisano 19 Kwiecień 200519 l Trudno stwierdzic chyba kwestia gustu, poprobuj z tym i tym, My w Burzuazji korzystamy z CS, ale tylko dlatego ze jest najlepiej obslugiwamy przez Torque. Ja osobiscie nie lubie CS ale ma jedna zalete -> mozna korzystac z plikow MoCap, jest ich cala masa na necie i mozna sobie bardzo ulatwic prace. Generalnie dobry rig na bonesach, bedzie najlepszym rozwiazaniem. Jednak jak chcesz cos gotowego dla postaci ludzkich to moj wybor pada na HumanIK(taki okrojony MotionBuilder pod maxa), jest prosty, szybki i "przewidywalny". Szkoda jednak ze Kaydara juz go nie supportuje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto