Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!!

Dawno mnie nie było, ale zarzucili mnie robotą i mało czasu na Low poly było. Powielu bojach udało mi się skończyć kolejną postać do pięknej gry jaką będzie Polish Wasteland:] Zapraszam do komentowania, bezlitosnych uwagi i jeszcze na stronkę projektu http://www.pw.ss-ng.pl/ a może znajdzie się ktoś chętny do pomocy:].

Pozdrawiam,

SODA

P.S. Modelik ma 1120 trójkącików i texturkę 1024x1024.

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moglbym sie jedynie przyczepic do wyrazu twarzy. Troche wiecej agresywnosci by sie u niej przydalo. Taka kosmetyczna dygresyja. :)

 

pozdrawiam

Napisano

Fajna panienka.. skoro textura jest 1024 to musi byc dokladna.. daj jakies wieksze zblizenie.. np na twarz i reszte ciala :D Ogolnie wyszla lepiej niz koncept :) coprawda z boku ma dziwna twarz ale to szczegol...

Napisano

Szybka odpowiedź:]

Fakt z boku wygląda dziwnie i to przez ten nos. Jest to zamierzony efekt cięcia na maxa poligonów. Postać ma 1120 trójkątów i w grze będzie maiła do 120 pixeli, więc i tak przeginam z detalami, ale to takie zboczenie:]

Texturka na postać to 256x256 docelowo. Postacie które robiłem ostatnio są oparte na 1 modelu i przez dodanie różnych dodatków tak jak włosy, torby itp. otrzymują oryginalny charakter. Przez to oszczędzę dużo czasu na animacji postaci (robię tylko jedną animację dla sylwetki człowieka i dodatki animuję oddzielnie).

W załączniku zbliżonko:]

Napisano

nom, chyba weszło Ci już to w nawyk ;] Każda kolejna jest ładniejsza.

Jeśli byłbyś taki kochany i siateczkę zamieścił to już w ogóle kosmos by był;] no chyba że nie możesz...

Napisano

Proste , sexsowne i piekne modele ale mam pytanie cz nie lepiej by było zrobić im ruchome usta żeby mogły mówić. W grach o tym czesto zapominaja i robi sie mało realnie Ale oprucz tego EXTRA 10/+

Napisano

Wszystkie te panienki podobają mi się szczególnie ta z długą spódnicą i okularami, texturki bardzo dobre, poprawki w Natali wprowadziłeś, chodzi mi o szyję była za gruba tak więc do krytyki nic nie widzę :).

 

 

Ps. Szkoda że tak piękny samochód jak amerykański Edsel bodajże z 58 roku będzie robił za wołgę w waszej grze ale jeśli taka potrzeba to można się z tym pogodzić : ]

Napisano

Klimaty komunistyczne więc cokolwiek U.S.A. w polsce było by nie na miejscu:]

Mam problemik mały..... muszę zdecydować się w jaki sposób mam animować postacie. W grę wchodzi CS lub bones. Może mogli byście podpowiedzieć jakie są plusy i minusy jednej i drugiej metody. Byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam,

SODA

Napisano

Trudno stwierdzic chyba kwestia gustu, poprobuj z tym i tym,

My w Burzuazji korzystamy z CS, ale tylko dlatego ze jest najlepiej obslugiwamy przez Torque. Ja osobiscie nie lubie CS ale ma jedna zalete -> mozna korzystac z plikow MoCap, jest ich cala masa na necie i mozna sobie bardzo ulatwic prace.

 

Generalnie dobry rig na bonesach, bedzie najlepszym rozwiazaniem.

Jednak jak chcesz cos gotowego dla postaci ludzkich to moj wybor pada na HumanIK(taki okrojony MotionBuilder pod maxa), jest prosty, szybki i "przewidywalny". Szkoda jednak ze Kaydara juz go nie supportuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności