Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 165
  • Wyświetleń 19,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja tam się nie znam ale moim zdaniem zmarnowałeś sporo na tych skrzyniach, no i ten podział na małym daszku chyba także nie jest konieczny. Teksturki tego poprzedniego są miodne i mam nadzieje ze i te takie beda

Napisano
  • Autor

beczki i skrzynie sa tymczasowe ;D beda wczytane w Edytoze jako osobnr obiekty i ofkozz beda inaczej wygladac , dodalem je tylko po to by bylo widac jak to bedzie ulozone ;] , co do daszka to bedzie on troche zalamany dla tego jest dodatkowy podzial ;]

Napisano

a u mnie error - praktycznie wykonczylem budynek (zostalo jeszcze dopieszczenie w postaci naniesienia zabrudzen, sladow zaciekow, rdzy, zmeczenia materialu). Sobotni wieczor byl raczej upalny - testowalem rozne opcje daylighta oraz na biezaco generowalem kolejne rozwiazania z radiosity ... trwalo to juz moze 30 min kiedy przegrzalem na dobre kompa - na dniach sprobuje zobaczyc co sie moglo stac i jak sprawic by ten junk znowu zaczal dzialac poki co zostaje mi komp w robocie w ktorej rzadko moge sobie pozwolic na opieprzanie sie...

 

pozostaje mi tylko zamiescic screeny sprzed wypalania - przyciemniale i wyblakle

 

pozdrowki

rzuq

 

17.jpg

18.jpg

Napisano

ja juz jestem gotowy na przeprowadzke;)

Kakrotto-nie znam sie na 3d programach ale jak by sie dalo spróbuj zrobic mniej ostre krawędzie,

na ostatnim obrazku wygląda jakby był z kartonu i pomalowany

Napisano
  • Autor

hmm smart tylko wiesz dodatkwe poly = mniej fps'ow ;] , ale jak sie nalozy ladnie texturke to niebedzie tego tak widac ;) ,ehh albo co mi tam , zaokragle go troche :P

Napisano

giorgione -> zaraz jak tylko odzyskam dane zamieszcze koncowa wersje plus tekstury

smart -> byly szklane to czemu nie moga byc tekturowe - wazne zeby silnik gry traktowal to jako mur beton bo mozliwosc robienia dziur palecem w scianach bedzie naduzywana ;)

Napisano

sredniawka - jeszcze sporo sporo pracy - wrzucam bo temat zamarl - mlyn czeka postarzanie plus wypiek - postaram sie cos z tego wydobyc / nadac charakteru / meczy mnie kiepski dach i nijakosc - jak jutro nie bede mial zbyt wielkiego kaca to wykoncze

 

edit:

 

ps. wszelkie uwagi mile widziane - powoli koncza mi sie pomysly (przemeczenie)

 

progres1.jpg

progres2.jpg

progres3.jpg

Napisano

niewiem ja tam tej 1024x1024 niewidze :) chodz nbys niewiem ile swiatła wypiekl to z tajlujaca sie texturka podobny efekt mozna bylo by uzyskac :) poza tym dobra texturka chodz te kamienie zageste sa chyba, albo poprostu takie malutkie :)

Napisano

i maly smaczek na koniec - jakis szybki screen z poprzednim budynkiem

 

s2.jpg

Napisano
  • Autor

co do wiatraka to teraz jak jest w zestawieniu z ta chata to wydaje mi sie ze kolory dachu i scian sa zbyt pomaranczowe , a kamien tak jak Hatred powiedzial zbyt drobny , i chyba zbyt ciemny , moze rozciagniecie jej w pionie by cos dalo ;]

 

pozdro

Napisano

nom niewiemjak ominelem ten topic, w silniku wyglada to bajerancko :) efekty niezle! oby tak dalej!

Napisano

musze narazie skupic sie na jakichs tutach odnosnie wypieku - nie uzyskalem efektow ktore by mnie zadowalaly wiec zamieszczam sucha texte z PS

 

progres4.jpg

progres5.jpg

6.jpg

8.jpg

Napisano

wow... jakich rozmiarow tekstura/tekstury sa uzyte na ten wiatrak?

Napisano

512x512 - a tak na prawde - nie pytaj :) - texty robie dla high detailu

Napisano

co do screenow na stronie to mi sie ten tutaj najbardziej podoba, bo tamte jakies takie dziwne sa nieweim czemu, takie ostre dziwne coski sa jak w vice city albo tympodobnych pierdolach, a na tym screenie wszytko ladnie zblurowane na rogach i wogole (ale to chyba nie wina antialiasingu ale jakiegos innego blura nieznam sie :) )

 

nom a co do texturki to ciii :) nie chwal sie :D hehe

 

tak czy inaczej modele wygladaja bardzo fajnie :)

Napisano

ponizej ujecie ktore raczje nie wystapi w samej produkcji ( chodzi o kat / wiec nie zwracajcie uwagi na niebo oraz one-sideowe tekstury na dachu, od czasu ostatniego screenu mati - nasz programista oraz lider :) zoptymalizowal kod i osiagnelismy kolejne 20-30 fps wiecej)

 

jeszcze czeka Was kilka roboczych screenow - poki nie opanujemy z k13 modelowania i tekstury na wystarczjacym poziomie aby radzic sobie sami - oraz by jednak jeszcze cos przed Wami ukryc przed wydaniem techdema ;)

 

pozdrawiam wszystkich i dzieki za komenty (czekamy na dalsze chocmy z uwagami jak wy sami widzicie kolejne projekty)

rzuq

 

ps. kolejna moja pracka bedzie dot organiki - najprawdopodobiej troll od sir Bolsa w sasiednim topicu - bedzie to zwierzak na podobny do tego ukazanego we wladcy, w chalupe k13 pieprznal piorun wiec narazie i w sumie na szczescie jest tylko bez netu do polowy przyszlego tygodnia - potem znowu ryszamy z budynkami

 

s8.jpg

Napisano

rzuq, jestem pod wrazeniem texturek, naprawde fajne Ci wyszly. Co do wypieku, owszem przydalby sie, zrobiloby sie jeszcze ciekawiej.

Napisano

Fajnie wygląda ten młyn, teksturki super wypasione tylko nie wiem jaki będzie widok w tej grze ale masz dach dziurawy od dołu i wygląda to nieciekawie.

Napisano
tylko nie wiem jaki będzie widok w tej grze ale masz dach dziurawy od dołu i wygląda to nieciekawie.

 

Będzie rzut izometryczny, tak więc to o czym piszesz nie będzie widoczne.

Napisano

w imieniu kakrotto13 zamieszczam chate kowala - sam autor za niedlugo powinien sie odezwac - poki co telekomunikcja polska zwleka juz bite 3 tygodnie z podlaczeniem mu kabla razonego wczesniej podczas burzy piorunem

 

dygresja odnosnie tp sa: "Dobrze, że miłosierny Pan nie razi kłamców piorunami bo Maurycy Mossel juz dawno by nie żył" - Jacek Piekara, Sługa Boży

... moze jednak razi...

 

tak wiec... dzis mapowanie - na dniach pierwsze zajawki z textura

 

pozdrawiam

 

1.gif

Napisano

hmmm. W pewnych miejscach siatka jakby sie troche psula i brakuje mi pewnych ciec, ktore moglyby to naprawic lub uniemozliwic psucie sie siatki.

Ale ogolnie jest dobrze. Czuc klimat i dobre wykonanie.

 

pozdrawiam

Napisano

chyba zdobylem kolejny level w mapowaniu ;) - ta sama skala tekstury jak w przypadku mlynu tylko rozmiar 1024 - odpowiednie czesci zdublowalem aby nie powtarzac za bardzo tekstury i wprowdzic wiecej chrakterystycznych szczegolow - zobacze jak mi czas pozwoli ale przed weekendowym wyjazdem postaram sie siasc na 90 procencie

 

pozdrawiam

 

2.gif

Napisano

yep, niczego sobie, dlaczego wozki ?,

poza tym, modele sa swietne!!!!!!!! texturki sa duzo gorsze :( . az mi sie cos cos robi jak widze jak ktos marnuje takie modele,...przechwalam sie ? rzyq zapodaj model to Ci otexturuje je tak, ze ......sam zobaczysz "|:)

Napisano

kurt - przed toba kolejne poklady doswiadczenia walcz synu!

 

kurt.gif

Napisano

ej - dajcie temu kurtowi jakis modelik no prosze :D (za boxa to sie pewnie obrazi :), bo chce to po prostu zobaczyc - moze texturka bedzie szal-cial i wam szczeny poopadaja :D

Napisano

Christian Noir Stein -> jasne - choc moze narazie na skroty - PS CS -> tools -> custom shape tool -> shape: Wheelchair ;)

 

jakby co odesle Ci krzywa.

 

dobranoc

Napisano

rzuk zapomniales dolaczyc linka do modelu dla Kurta :) ale powiem ze jak sie juz Rzuku za modelowanie nawet sie bierzesz tp zes kozak :D

Napisano

ej ale jednak moze na serio dajcie mu model... bo jak sie tak przygladam z boku tym wszystkim jego postom to on musi straszny guru byc(nei zebym ja byl - w koncu niemal nic nie potrafie, a tym bardizej texturowac). po prostu ciekawi (pojerzewam ze nie tylko mnie) jak by to on to zrobil....

Napisano

Czy wy korzystacie z sdk 6.5 tv3d?? z Bety?? Ech, da sie to sciagnac z netu czy trzeba czekac az oficjalnie wypuszcza ta wersje?

Napisano

WojciechZ - Trzeba kupić licencję ;) My ją mamy więc możemy kożystać z czego tylko chcemy. A jeśli pytasz o darmową wersję 6.5 - to nie mam zielonego pojęcia kiedy będzie takowa.

Napisano

ale na stronie tv3d nie ma jeszcze wydanego 6.5:] I nie mozna kupic licencji!! Licencje mozna kupic do 6.2:] Wiec?:]:]

Napisano

Kupujesz licencję dla silnika 6.x - mając licencje masz dostęp i prawo korzystać z każdej wersji z szóstką na początku. Również do wersji beta.

Napisano

Hmmm 150$ lub 500$. Musze sie zastanowic.. Jak sie wam pracuje na tym silniku i w czym piszecie w delphi czy c++?

 

Jednak wolalbym miec inny silnik - http://www.artificialstudios.com/media.php - REALITY ENGINE. Hehe.

Napisano

Poraszek -> szef mojej wspanialej firmy wrocil z egiptu i biedny rzuq musi niestety zapieprzac znowu 1,5 etatu w fabryce azbestu bez poczucia spelniania i realizacji // aktualnie nieco odbilem od glownego tematu i zabieram sie za logotyp aazero - obedzie sie bez rewelacji ale obecny wyglada dla mnie zbyt paskudnie - co do weekendu - dotychczas pracowitego w kontekcie aazero -> wracam do rodzinnych stron i robie sobie 2-dniowe wakacje... na pocieszenie mam wiad. iz ekipa zaczyna sie rozrastac i szybko mozecie sie spodziewac kolejnych ciekawszych prac

 

pozdrawiam wszystkich

rzuq

Napisano

No i fajnie, cieszę się że projekt rośnie, tym bardziejże bardzo dobrze wygląda. Jakby co to ja z chęcią się zapiszę na pre-alfa testy ;)

Napisano

Wszyscy sie cieszą. Tylko mam nadzieje że go skończycie. Tyle dobrych projektow nie zostalo dokonczonych. Szkoda by bylo:(

Napisano
Hmmm 150$ lub 500$. Musze sie zastanowic.. Jak sie wam pracuje na tym silniku i w czym piszecie w delphi czy c++?

 

Bardzo fajnie, naprawdę bardo dobry silnik. Gre piszemy w Delphi (ze względu na względnie tanią licencję) a edytory głównie w VB (część toolsów w c++).

 

Jednak wolalbym miec inny silnik - http://www.artificialstudios.com/media.php - REALITY ENGINE. Hehe.

 

Ja wolałbym unreal engine 3, muszę kiedyś wygrać w totka ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności