Napisano 26 Czerwiec 200519 l Ja tam się nie znam ale moim zdaniem zmarnowałeś sporo na tych skrzyniach, no i ten podział na małym daszku chyba także nie jest konieczny. Teksturki tego poprzedniego są miodne i mam nadzieje ze i te takie beda
Napisano 26 Czerwiec 200519 l Autor beczki i skrzynie sa tymczasowe ;D beda wczytane w Edytoze jako osobnr obiekty i ofkozz beda inaczej wygladac , dodalem je tylko po to by bylo widac jak to bedzie ulozone ;] , co do daszka to bedzie on troche zalamany dla tego jest dodatkowy podzial ;]
Napisano 27 Czerwiec 200519 l a u mnie error - praktycznie wykonczylem budynek (zostalo jeszcze dopieszczenie w postaci naniesienia zabrudzen, sladow zaciekow, rdzy, zmeczenia materialu). Sobotni wieczor byl raczej upalny - testowalem rozne opcje daylighta oraz na biezaco generowalem kolejne rozwiazania z radiosity ... trwalo to juz moze 30 min kiedy przegrzalem na dobre kompa - na dniach sprobuje zobaczyc co sie moglo stac i jak sprawic by ten junk znowu zaczal dzialac poki co zostaje mi komp w robocie w ktorej rzadko moge sobie pozwolic na opieprzanie sie... pozostaje mi tylko zamiescic screeny sprzed wypalania - przyciemniale i wyblakle pozdrowki rzuq
Napisano 27 Czerwiec 200519 l chętnie bym zobaczył teksturkę do tego domku - robi niezłe wrażenie :) pozdr giorgione
Napisano 27 Czerwiec 200519 l ja juz jestem gotowy na przeprowadzke;) Kakrotto-nie znam sie na 3d programach ale jak by sie dalo spróbuj zrobic mniej ostre krawędzie, na ostatnim obrazku wygląda jakby był z kartonu i pomalowany
Napisano 28 Czerwiec 200519 l Autor hmm smart tylko wiesz dodatkwe poly = mniej fps'ow ;] , ale jak sie nalozy ladnie texturke to niebedzie tego tak widac ;) ,ehh albo co mi tam , zaokragle go troche :P
Napisano 28 Czerwiec 200519 l giorgione -> zaraz jak tylko odzyskam dane zamieszcze koncowa wersje plus tekstury smart -> byly szklane to czemu nie moga byc tekturowe - wazne zeby silnik gry traktowal to jako mur beton bo mozliwosc robienia dziur palecem w scianach bedzie naduzywana ;)
Napisano 8 Lipiec 200519 l sredniawka - jeszcze sporo sporo pracy - wrzucam bo temat zamarl - mlyn czeka postarzanie plus wypiek - postaram sie cos z tego wydobyc / nadac charakteru / meczy mnie kiepski dach i nijakosc - jak jutro nie bede mial zbyt wielkiego kaca to wykoncze edit: ps. wszelkie uwagi mile widziane - powoli koncza mi sie pomysly (przemeczenie)
Napisano 8 Lipiec 200519 l niewiem ja tam tej 1024x1024 niewidze :) chodz nbys niewiem ile swiatła wypiekl to z tajlujaca sie texturka podobny efekt mozna bylo by uzyskac :) poza tym dobra texturka chodz te kamienie zageste sa chyba, albo poprostu takie malutkie :)
Napisano 9 Lipiec 200519 l Autor co do wiatraka to teraz jak jest w zestawieniu z ta chata to wydaje mi sie ze kolory dachu i scian sa zbyt pomaranczowe , a kamien tak jak Hatred powiedzial zbyt drobny , i chyba zbyt ciemny , moze rozciagniecie jej w pionie by cos dalo ;] pozdro
Napisano 9 Lipiec 200519 l nom niewiemjak ominelem ten topic, w silniku wyglada to bajerancko :) efekty niezle! oby tak dalej!
Napisano 9 Lipiec 200519 l Hatred - rzuć okiem wogóle na update'owane www projektu :) W dziale ze screenami masz kilka jeszcze fajniejszych niż ten.
Napisano 9 Lipiec 200519 l musze narazie skupic sie na jakichs tutach odnosnie wypieku - nie uzyskalem efektow ktore by mnie zadowalaly wiec zamieszczam sucha texte z PS
Napisano 9 Lipiec 200519 l co do screenow na stronie to mi sie ten tutaj najbardziej podoba, bo tamte jakies takie dziwne sa nieweim czemu, takie ostre dziwne coski sa jak w vice city albo tympodobnych pierdolach, a na tym screenie wszytko ladnie zblurowane na rogach i wogole (ale to chyba nie wina antialiasingu ale jakiegos innego blura nieznam sie :) ) nom a co do texturki to ciii :) nie chwal sie :D hehe tak czy inaczej modele wygladaja bardzo fajnie :)
Napisano 10 Lipiec 200519 l ponizej ujecie ktore raczje nie wystapi w samej produkcji ( chodzi o kat / wiec nie zwracajcie uwagi na niebo oraz one-sideowe tekstury na dachu, od czasu ostatniego screenu mati - nasz programista oraz lider :) zoptymalizowal kod i osiagnelismy kolejne 20-30 fps wiecej) jeszcze czeka Was kilka roboczych screenow - poki nie opanujemy z k13 modelowania i tekstury na wystarczjacym poziomie aby radzic sobie sami - oraz by jednak jeszcze cos przed Wami ukryc przed wydaniem techdema ;) pozdrawiam wszystkich i dzieki za komenty (czekamy na dalsze chocmy z uwagami jak wy sami widzicie kolejne projekty) rzuq ps. kolejna moja pracka bedzie dot organiki - najprawdopodobiej troll od sir Bolsa w sasiednim topicu - bedzie to zwierzak na podobny do tego ukazanego we wladcy, w chalupe k13 pieprznal piorun wiec narazie i w sumie na szczescie jest tylko bez netu do polowy przyszlego tygodnia - potem znowu ryszamy z budynkami
Napisano 11 Lipiec 200519 l rzuq, jestem pod wrazeniem texturek, naprawde fajne Ci wyszly. Co do wypieku, owszem przydalby sie, zrobiloby sie jeszcze ciekawiej.
Napisano 11 Lipiec 200519 l Fajnie wygląda ten młyn, teksturki super wypasione tylko nie wiem jaki będzie widok w tej grze ale masz dach dziurawy od dołu i wygląda to nieciekawie.
Napisano 11 Lipiec 200519 l tylko nie wiem jaki będzie widok w tej grze ale masz dach dziurawy od dołu i wygląda to nieciekawie. Będzie rzut izometryczny, tak więc to o czym piszesz nie będzie widoczne.
Napisano 24 Lipiec 200519 l w imieniu kakrotto13 zamieszczam chate kowala - sam autor za niedlugo powinien sie odezwac - poki co telekomunikcja polska zwleka juz bite 3 tygodnie z podlaczeniem mu kabla razonego wczesniej podczas burzy piorunem dygresja odnosnie tp sa: "Dobrze, że miłosierny Pan nie razi kłamców piorunami bo Maurycy Mossel juz dawno by nie żył" - Jacek Piekara, Sługa Boży ... moze jednak razi... tak wiec... dzis mapowanie - na dniach pierwsze zajawki z textura pozdrawiam
Napisano 25 Lipiec 200519 l hmmm. W pewnych miejscach siatka jakby sie troche psula i brakuje mi pewnych ciec, ktore moglyby to naprawic lub uniemozliwic psucie sie siatki. Ale ogolnie jest dobrze. Czuc klimat i dobre wykonanie. pozdrawiam
Napisano 26 Lipiec 200519 l chyba zdobylem kolejny level w mapowaniu ;) - ta sama skala tekstury jak w przypadku mlynu tylko rozmiar 1024 - odpowiednie czesci zdublowalem aby nie powtarzac za bardzo tekstury i wprowdzic wiecej chrakterystycznych szczegolow - zobacze jak mi czas pozwoli ale przed weekendowym wyjazdem postaram sie siasc na 90 procencie pozdrawiam
Napisano 26 Lipiec 200519 l yep, niczego sobie, dlaczego wozki ?, poza tym, modele sa swietne!!!!!!!! texturki sa duzo gorsze :( . az mi sie cos cos robi jak widze jak ktos marnuje takie modele,...przechwalam sie ? rzyq zapodaj model to Ci otexturuje je tak, ze ......sam zobaczysz "|:)
Napisano 26 Lipiec 200519 l ej - dajcie temu kurtowi jakis modelik no prosze :D (za boxa to sie pewnie obrazi :), bo chce to po prostu zobaczyc - moze texturka bedzie szal-cial i wam szczeny poopadaja :D
Napisano 26 Lipiec 200519 l Christian Noir Stein -> jasne - choc moze narazie na skroty - PS CS -> tools -> custom shape tool -> shape: Wheelchair ;) jakby co odesle Ci krzywa. dobranoc
Napisano 26 Lipiec 200519 l rzuk zapomniales dolaczyc linka do modelu dla Kurta :) ale powiem ze jak sie juz Rzuku za modelowanie nawet sie bierzesz tp zes kozak :D
Napisano 27 Lipiec 200519 l ej ale jednak moze na serio dajcie mu model... bo jak sie tak przygladam z boku tym wszystkim jego postom to on musi straszny guru byc(nei zebym ja byl - w koncu niemal nic nie potrafie, a tym bardizej texturowac). po prostu ciekawi (pojerzewam ze nie tylko mnie) jak by to on to zrobil....
Napisano 27 Lipiec 200519 l modeliki wypasione - teksturki też - jak dla mnie robota pierwsza klasa :) pozdr giorgione
Napisano 27 Lipiec 200519 l Czy wy korzystacie z sdk 6.5 tv3d?? z Bety?? Ech, da sie to sciagnac z netu czy trzeba czekac az oficjalnie wypuszcza ta wersje?
Napisano 27 Lipiec 200519 l WojciechZ - Trzeba kupić licencję ;) My ją mamy więc możemy kożystać z czego tylko chcemy. A jeśli pytasz o darmową wersję 6.5 - to nie mam zielonego pojęcia kiedy będzie takowa.
Napisano 27 Lipiec 200519 l ale na stronie tv3d nie ma jeszcze wydanego 6.5:] I nie mozna kupic licencji!! Licencje mozna kupic do 6.2:] Wiec?:]:]
Napisano 27 Lipiec 200519 l Kupujesz licencję dla silnika 6.x - mając licencje masz dostęp i prawo korzystać z każdej wersji z szóstką na początku. Również do wersji beta.
Napisano 28 Lipiec 200519 l Hmmm 150$ lub 500$. Musze sie zastanowic.. Jak sie wam pracuje na tym silniku i w czym piszecie w delphi czy c++? Jednak wolalbym miec inny silnik - http://www.artificialstudios.com/media.php - REALITY ENGINE. Hehe.
Napisano 28 Lipiec 200519 l Poraszek -> szef mojej wspanialej firmy wrocil z egiptu i biedny rzuq musi niestety zapieprzac znowu 1,5 etatu w fabryce azbestu bez poczucia spelniania i realizacji // aktualnie nieco odbilem od glownego tematu i zabieram sie za logotyp aazero - obedzie sie bez rewelacji ale obecny wyglada dla mnie zbyt paskudnie - co do weekendu - dotychczas pracowitego w kontekcie aazero -> wracam do rodzinnych stron i robie sobie 2-dniowe wakacje... na pocieszenie mam wiad. iz ekipa zaczyna sie rozrastac i szybko mozecie sie spodziewac kolejnych ciekawszych prac pozdrawiam wszystkich rzuq
Napisano 28 Lipiec 200519 l No i fajnie, cieszę się że projekt rośnie, tym bardziejże bardzo dobrze wygląda. Jakby co to ja z chęcią się zapiszę na pre-alfa testy ;)
Napisano 28 Lipiec 200519 l Wszyscy sie cieszą. Tylko mam nadzieje że go skończycie. Tyle dobrych projektow nie zostalo dokonczonych. Szkoda by bylo:(
Napisano 29 Lipiec 200519 l Hmmm 150$ lub 500$. Musze sie zastanowic.. Jak sie wam pracuje na tym silniku i w czym piszecie w delphi czy c++? Bardzo fajnie, naprawdę bardo dobry silnik. Gre piszemy w Delphi (ze względu na względnie tanią licencję) a edytory głównie w VB (część toolsów w c++). Jednak wolalbym miec inny silnik - http://www.artificialstudios.com/media.php - REALITY ENGINE. Hehe. Ja wolałbym unreal engine 3, muszę kiedyś wygrać w totka ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto