AGmakonts Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Ja tam się nie znam ale moim zdaniem zmarnowałeś sporo na tych skrzyniach, no i ten podział na małym daszku chyba także nie jest konieczny. Teksturki tego poprzedniego są miodne i mam nadzieje ze i te takie beda
Kakrotto13 Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 beczki i skrzynie sa tymczasowe ;D beda wczytane w Edytoze jako osobnr obiekty i ofkozz beda inaczej wygladac , dodalem je tylko po to by bylo widac jak to bedzie ulozone ;] , co do daszka to bedzie on troche zalamany dla tego jest dodatkowy podzial ;]
rzuq Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 a u mnie error - praktycznie wykonczylem budynek (zostalo jeszcze dopieszczenie w postaci naniesienia zabrudzen, sladow zaciekow, rdzy, zmeczenia materialu). Sobotni wieczor byl raczej upalny - testowalem rozne opcje daylighta oraz na biezaco generowalem kolejne rozwiazania z radiosity ... trwalo to juz moze 30 min kiedy przegrzalem na dobre kompa - na dniach sprobuje zobaczyc co sie moglo stac i jak sprawic by ten junk znowu zaczal dzialac poki co zostaje mi komp w robocie w ktorej rzadko moge sobie pozwolic na opieprzanie sie... pozostaje mi tylko zamiescic screeny sprzed wypalania - przyciemniale i wyblakle pozdrowki rzuq
giorgione Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 chętnie bym zobaczył teksturkę do tego domku - robi niezłe wrażenie :) pozdr giorgione
smart Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 ja juz jestem gotowy na przeprowadzke;) Kakrotto-nie znam sie na 3d programach ale jak by sie dalo spróbuj zrobic mniej ostre krawędzie, na ostatnim obrazku wygląda jakby był z kartonu i pomalowany
Kakrotto13 Napisano 28 Czerwiec 2005 Autor Napisano 28 Czerwiec 2005 hmm smart tylko wiesz dodatkwe poly = mniej fps'ow ;] , ale jak sie nalozy ladnie texturke to niebedzie tego tak widac ;) ,ehh albo co mi tam , zaokragle go troche :P
rzuq Napisano 28 Czerwiec 2005 Napisano 28 Czerwiec 2005 giorgione -> zaraz jak tylko odzyskam dane zamieszcze koncowa wersje plus tekstury smart -> byly szklane to czemu nie moga byc tekturowe - wazne zeby silnik gry traktowal to jako mur beton bo mozliwosc robienia dziur palecem w scianach bedzie naduzywana ;)
rzuq Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 sredniawka - jeszcze sporo sporo pracy - wrzucam bo temat zamarl - mlyn czeka postarzanie plus wypiek - postaram sie cos z tego wydobyc / nadac charakteru / meczy mnie kiepski dach i nijakosc - jak jutro nie bede mial zbyt wielkiego kaca to wykoncze edit: ps. wszelkie uwagi mile widziane - powoli koncza mi sie pomysly (przemeczenie)
Hatred Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 niewiem ja tam tej 1024x1024 niewidze :) chodz nbys niewiem ile swiatła wypiekl to z tajlujaca sie texturka podobny efekt mozna bylo by uzyskac :) poza tym dobra texturka chodz te kamienie zageste sa chyba, albo poprostu takie malutkie :)
rzuq Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 i maly smaczek na koniec - jakis szybki screen z poprzednim budynkiem
Kakrotto13 Napisano 9 Lipiec 2005 Autor Napisano 9 Lipiec 2005 co do wiatraka to teraz jak jest w zestawieniu z ta chata to wydaje mi sie ze kolory dachu i scian sa zbyt pomaranczowe , a kamien tak jak Hatred powiedzial zbyt drobny , i chyba zbyt ciemny , moze rozciagniecie jej w pionie by cos dalo ;] pozdro
Hatred Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 nom niewiemjak ominelem ten topic, w silniku wyglada to bajerancko :) efekty niezle! oby tak dalej!
Christian Noir Stein Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 Hatred - rzuć okiem wogóle na update'owane www projektu :) W dziale ze screenami masz kilka jeszcze fajniejszych niż ten.
rzuq Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 musze narazie skupic sie na jakichs tutach odnosnie wypieku - nie uzyskalem efektow ktore by mnie zadowalaly wiec zamieszczam sucha texte z PS
RA Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 wow... jakich rozmiarow tekstura/tekstury sa uzyte na ten wiatrak?
rzuq Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 512x512 - a tak na prawde - nie pytaj :) - texty robie dla high detailu
Hatred Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 co do screenow na stronie to mi sie ten tutaj najbardziej podoba, bo tamte jakies takie dziwne sa nieweim czemu, takie ostre dziwne coski sa jak w vice city albo tympodobnych pierdolach, a na tym screenie wszytko ladnie zblurowane na rogach i wogole (ale to chyba nie wina antialiasingu ale jakiegos innego blura nieznam sie :) ) nom a co do texturki to ciii :) nie chwal sie :D hehe tak czy inaczej modele wygladaja bardzo fajnie :)
arcade Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 nie no, świetna robota panowie :D oby tak dalej :)
rzuq Napisano 10 Lipiec 2005 Napisano 10 Lipiec 2005 ponizej ujecie ktore raczje nie wystapi w samej produkcji ( chodzi o kat / wiec nie zwracajcie uwagi na niebo oraz one-sideowe tekstury na dachu, od czasu ostatniego screenu mati - nasz programista oraz lider :) zoptymalizowal kod i osiagnelismy kolejne 20-30 fps wiecej) jeszcze czeka Was kilka roboczych screenow - poki nie opanujemy z k13 modelowania i tekstury na wystarczjacym poziomie aby radzic sobie sami - oraz by jednak jeszcze cos przed Wami ukryc przed wydaniem techdema ;) pozdrawiam wszystkich i dzieki za komenty (czekamy na dalsze chocmy z uwagami jak wy sami widzicie kolejne projekty) rzuq ps. kolejna moja pracka bedzie dot organiki - najprawdopodobiej troll od sir Bolsa w sasiednim topicu - bedzie to zwierzak na podobny do tego ukazanego we wladcy, w chalupe k13 pieprznal piorun wiec narazie i w sumie na szczescie jest tylko bez netu do polowy przyszlego tygodnia - potem znowu ryszamy z budynkami
Por@szek Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 rzuq, jestem pod wrazeniem texturek, naprawde fajne Ci wyszly. Co do wypieku, owszem przydalby sie, zrobiloby sie jeszcze ciekawiej.
Tores Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 Fajnie wygląda ten młyn, teksturki super wypasione tylko nie wiem jaki będzie widok w tej grze ale masz dach dziurawy od dołu i wygląda to nieciekawie.
m6a6t6i Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 tylko nie wiem jaki będzie widok w tej grze ale masz dach dziurawy od dołu i wygląda to nieciekawie. Będzie rzut izometryczny, tak więc to o czym piszesz nie będzie widoczne.
rzuq Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 w imieniu kakrotto13 zamieszczam chate kowala - sam autor za niedlugo powinien sie odezwac - poki co telekomunikcja polska zwleka juz bite 3 tygodnie z podlaczeniem mu kabla razonego wczesniej podczas burzy piorunem dygresja odnosnie tp sa: "Dobrze, że miłosierny Pan nie razi kłamców piorunami bo Maurycy Mossel juz dawno by nie żył" - Jacek Piekara, Sługa Boży ... moze jednak razi... tak wiec... dzis mapowanie - na dniach pierwsze zajawki z textura pozdrawiam
RA Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 hmmm. W pewnych miejscach siatka jakby sie troche psula i brakuje mi pewnych ciec, ktore moglyby to naprawic lub uniemozliwic psucie sie siatki. Ale ogolnie jest dobrze. Czuc klimat i dobre wykonanie. pozdrawiam
rzuq Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 chyba zdobylem kolejny level w mapowaniu ;) - ta sama skala tekstury jak w przypadku mlynu tylko rozmiar 1024 - odpowiednie czesci zdublowalem aby nie powtarzac za bardzo tekstury i wprowdzic wiecej chrakterystycznych szczegolow - zobacze jak mi czas pozwoli ale przed weekendowym wyjazdem postaram sie siasc na 90 procencie pozdrawiam
_michal Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 ROTFL, texturkę 'szachownicę' masz świetną ;D używacie normalmap?
kurt_hectic Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 yep, niczego sobie, dlaczego wozki ?, poza tym, modele sa swietne!!!!!!!! texturki sa duzo gorsze :( . az mi sie cos cos robi jak widze jak ktos marnuje takie modele,...przechwalam sie ? rzyq zapodaj model to Ci otexturuje je tak, ze ......sam zobaczysz "|:)
rzuq Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 kurt - przed toba kolejne poklady doswiadczenia walcz synu!
ftorek Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 ej - dajcie temu kurtowi jakis modelik no prosze :D (za boxa to sie pewnie obrazi :), bo chce to po prostu zobaczyc - moze texturka bedzie szal-cial i wam szczeny poopadaja :D
Christian Noir Stein Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 EDIT : Rzuq - thx już sobie poradziłem :)
rzuq Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 Christian Noir Stein -> jasne - choc moze narazie na skroty - PS CS -> tools -> custom shape tool -> shape: Wheelchair ;) jakby co odesle Ci krzywa. dobranoc
Hatred Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 rzuk zapomniales dolaczyc linka do modelu dla Kurta :) ale powiem ze jak sie juz Rzuku za modelowanie nawet sie bierzesz tp zes kozak :D
mlody_ Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 ej ale jednak moze na serio dajcie mu model... bo jak sie tak przygladam z boku tym wszystkim jego postom to on musi straszny guru byc(nei zebym ja byl - w koncu niemal nic nie potrafie, a tym bardizej texturowac). po prostu ciekawi (pojerzewam ze nie tylko mnie) jak by to on to zrobil....
giorgione Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 modeliki wypasione - teksturki też - jak dla mnie robota pierwsza klasa :) pozdr giorgione
Gość WojciechZ Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Czy wy korzystacie z sdk 6.5 tv3d?? z Bety?? Ech, da sie to sciagnac z netu czy trzeba czekac az oficjalnie wypuszcza ta wersje?
m6a6t6i Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 WojciechZ - Trzeba kupić licencję ;) My ją mamy więc możemy kożystać z czego tylko chcemy. A jeśli pytasz o darmową wersję 6.5 - to nie mam zielonego pojęcia kiedy będzie takowa.
Gość WojciechZ Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 ale na stronie tv3d nie ma jeszcze wydanego 6.5:] I nie mozna kupic licencji!! Licencje mozna kupic do 6.2:] Wiec?:]:]
m6a6t6i Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Kupujesz licencję dla silnika 6.x - mając licencje masz dostęp i prawo korzystać z każdej wersji z szóstką na początku. Również do wersji beta.
Gość WojciechZ Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Hmmm 150$ lub 500$. Musze sie zastanowic.. Jak sie wam pracuje na tym silniku i w czym piszecie w delphi czy c++? Jednak wolalbym miec inny silnik - http://www.artificialstudios.com/media.php - REALITY ENGINE. Hehe.
Por@szek Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Rzuq a kiedy ten inwalidzki domek zacznie zmieniac kolory??
rzuq Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Poraszek -> szef mojej wspanialej firmy wrocil z egiptu i biedny rzuq musi niestety zapieprzac znowu 1,5 etatu w fabryce azbestu bez poczucia spelniania i realizacji // aktualnie nieco odbilem od glownego tematu i zabieram sie za logotyp aazero - obedzie sie bez rewelacji ale obecny wyglada dla mnie zbyt paskudnie - co do weekendu - dotychczas pracowitego w kontekcie aazero -> wracam do rodzinnych stron i robie sobie 2-dniowe wakacje... na pocieszenie mam wiad. iz ekipa zaczyna sie rozrastac i szybko mozecie sie spodziewac kolejnych ciekawszych prac pozdrawiam wszystkich rzuq
_michal Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 No i fajnie, cieszę się że projekt rośnie, tym bardziejże bardzo dobrze wygląda. Jakby co to ja z chęcią się zapiszę na pre-alfa testy ;)
Gość WojciechZ Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Wszyscy sie cieszą. Tylko mam nadzieje że go skończycie. Tyle dobrych projektow nie zostalo dokonczonych. Szkoda by bylo:(
m6a6t6i Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 Hmmm 150$ lub 500$. Musze sie zastanowic.. Jak sie wam pracuje na tym silniku i w czym piszecie w delphi czy c++? Bardzo fajnie, naprawdę bardo dobry silnik. Gre piszemy w Delphi (ze względu na względnie tanią licencję) a edytory głównie w VB (część toolsów w c++). Jednak wolalbym miec inny silnik - http://www.artificialstudios.com/media.php - REALITY ENGINE. Hehe. Ja wolałbym unreal engine 3, muszę kiedyś wygrać w totka ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się