KLICEK Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 w takim razie pozostaje czekac z nicierpliwoscia na kolejne updejty :) do jutra chlopaki :)
RK Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 Klicek- według opisów tam w środku ma się mieścić tylko głowa i ewentualnie korpus- chociaż to drugie o ile pamiętam już niekoniecznie. Cały robot to zastępcze ciało dla szczególnie zasłużonych space marinów którzy z różnych przyczyni nie mogą używać normalnego- czy to z powodu wieku czy...fragmentacji :D Też go kiedyś modelowałem... bodaj... 6 lat temu :)
Falcrum Napisano 22 Lipiec 2005 Autor Napisano 22 Lipiec 2005 RK - masz rację. Znalazłem takie coś: Więcej na: http://cytadela.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=330 Pozdr
KLICEK Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 smakowicie wyglada chlopaki :)))) te flaczki w sosie MMMMMMMMMMMMMMMMMM RK - Dzieki :) Falcrum do modelowania przystap, odmaszerowac :D
Pionier Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 a to tak ma wygladac ten robocik, no to jest ok :) "mam zamiar w końcowej scenie przedstawić robocika, który trzyma postać w jednej "lapce", a nożką "przygniata" kolejna postać..." fiu fiu, niezly pomysl :) ciekawe jak Ci wyjdzie w praniu! gratki za dostanie sie na studia ;) pozdro Pionier
Scibor Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 Taa teraz lepiej chciaż wydaje mi sie że cośnie tak z proporcjami jest .chyba nogi troszke za długie i masywne szczególnie kolana:d ale może dla tego może że nie ma jeszcze łapek. http://rds.yahoo.com/S=96781308/K=dread/v=2/SID=w/l=VDI/SIG=123cs431r/EXP=1122120656/*-http%3A//www.jeanfrancois.org/web/files/dread.avi masz zamiar zrobić jakiś imperiali tam jako obsługe czołgu naprzykład czy tylko marinów i orki?
Leru Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 KLICEK -> taaa, dosłownie biorąc - flaczki w sosie własnym ;)
aatrapa Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 nie no panowie co sie tu dzieje przed chwila ogladalem rendery nog tej maszynki sporzdu i z tylu i nagle nie ma zadnego zdjecia wszystko powoli wymiotlo co sie dzieje kurna
Falcrum Napisano 22 Lipiec 2005 Autor Napisano 22 Lipiec 2005 KLICEK - Moze i smakowicie wygladaj...jak dla kogo :P Tak jest sir !! Pionier - Nie...nie robię Dreadnoughta Chaos Space Marine...nie będzie flaczków i zombiego...nie ten klimat chce przedstawić :P Scibor - raczej się tak tylko wydaje...robie z referkami i powinno być wszystko dobrze. Dojda łapki to przestanie śmiesznie wygladać :P Wielkie dzięki za link. Nie widziałem tego :) jak masz jeszcze jakies materialy pod łapka to byłbym wdzięczny ;) aatrapa - Nie widac obrazków ? Przeciez sa w 82 i 84 poście :P Nie wiem czy coś dziś w nocy wymodeluje...raczej nie bo jestem padnięty. Jutro mam tez ciężki dzień... Pozdrawiam
Scibor Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 Dobra najpierw pytanko: jakiego dreada robisz bo pokazałeś fotki Furioso blood angelów? Jeśli szukasz pomysłów na wykończenie Dreadnoughta to najlepszym miejscem jest Forge World http://www.forgeworld.co.uk/acatalog/SPACE_MARINE_DREADNOUGHTS.html Albo w śród zwycięzców Złotego Demona http://gamesday.us.games-workshop.com/GamesDay2005/LA_2005/Coverage/Golden_Demon/images/staff/cat3/3rd_c.gif http://www.miniaturespace.net/images/Golden%20Demon/2001/Front%20final.jpg http://uk.games-workshop.com/spacemarines/ironhands-army/1/ http://www.minivault.com/BTElites.htm http://uk.games-workshop.com/download/popup.htm?/goldendemon/2004season/images/40k-vehicle-gold-big.jpg A to mój pomysł na Baneblad'a:D http://uk.games-workshop.com/download/popup.htm?/goldendemon/2004season/images/duel-gold-big.jpg
Falcrum Napisano 22 Lipiec 2005 Autor Napisano 22 Lipiec 2005 Wielkie dzięki Scibor !! :) Napewno przydadzą mi się te wszystkie referki ;) Ciągle się zastanawiam co do wersji dreadnought'a...prawdodpodobnie zrobię dreda z 2 "łapkami" do walki w ręcz...ale po tym co zobaczyłem w 1 linku....zaczełem się zastanawiać...:P:D Napewno nie będzie to 100% odwzorowania. Zawsze coś od siebie dodaję, mieszam nieco z kilku referek. Pozdr
Scibor Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 To masz jeszcze to : http://www.giak.com/40k/images/Guest/sm-ls-dreadnought.gif http://goldendemon.org/GDUS99/26.jpg http://www.wolfbane.it/english/Eworks1c.htm http://gamesday.us.games-workshop.com/GamesDay2005/Baltimore_2005/Coverage/Golden_Demon/images/cat4/1st_c.gif Chaos Dreadnought's ale zaporzyczanie części między armiami jest popularne:D
kliment woroszyłow Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 KLICEK -> taaa, dosłownie biorąc - flaczki w sosie własnym ;) hehe...tatar z żeberkami:) bardzo ładnie!
Falcrum Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 Scibor - dzięki jeszcze raz za referki. Co prawda modeluję "podstawową" wersję Dreadnought'a, ale te fotki moga się przydać ;) Update: Wstępne "łapki" :D Jeszcze są mocno niedopracowane...właściwie nie powinienem dawać tego updata jeszcze...:P "Łapki" powinny być nieco nizej i brakuje im jeszcze troche detala z tyłu na siłownikach. Na "ramieniu" tez troche jeszcze detala by sie przydało :P Jak sie uda, to moze jeszcze dzisiaj zasiade przy tym ;) Mam juz wstępne palny co do 2 planu sceny. Napewno tłem będzie coś na podobieństwo tej pracy, ktora znalazłem ostatnio na CGTalku: http://img314.imageshack.us/img314/8273/5828411203829882by.jpg PS. Jeśli komuś się nudzi, a widział jeszcze coś podobnego, to niech da o tym znac ;) Pozdrawiam
pomiot Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 fajny ten dreadnought :).. chyba juz teraz lepiej wygląda niż te prezentowane przez games workshop :D
KLICEK Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 po obejzeniu tego konceptu szukalem oczu z jakies 40 min dlatego tak pozno odpisalem. Robocik pierwsza klasa :) niemoge sie doczekac otoczenia , rozumiem ze kadr sie zmieni ? ;>
Scibor Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Fajnie wygląda według mnie nie powinieneś obniżać łap.Teraz się wyróżnia wygląda na bardziej przypakowanego:D :p ps.pokaż ramie z boku pliz.
Predator Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 KLICEK - :) Ttaaddeekk - Kierunek: informatyka Specjalizacja: systemy multimedialne i internetowe. Studia na PaństwowejWyzszejSzkoleZawodowej w Legnicy ( 2 w polsce szkola PWSZ :D ). Pozdr Modele sa bardzo ladne , ciekawi mnie jaka zrobisz texe i otoczenie . PS. Falcrum
Falcrum Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 Pomiot - :) KLICEK - Pewnie, że się zmieni. Narazie prezentuje modele. Po skończeniu Dreda zabieram się za otoczenie, by wstępnie juz poukładać "klocki" (modele). :D Scibor - Heh...przypakowanego...hmmm...moze i racja :) Ttaaddeeekk - Dzięki wielkie. Wlasnie o takie klimaty mi chodzi :) Predator - :) Mnie samego ciekawi jak mi wyjdą texturki :P Hmmm...dobrze wiedzieć, ze skończyłes PWSZ...zagadam kiedyś do ciebie na GG w tej sprawie. Narazie nie mam czasu. ;):D Render dla Scibora (tak jak mówilem, ramię jest jeszcze mocno niedopacowane widać jakiegos buga, którego wcześniej nie widziałem :P; dojdą perzewody hydrauliczne i zmienie całkowicie te siłowniki bo dziwnie wyglądają :P chyba zaprojektuje je sam :D): Pozdr
RA Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Witam! Ledwo tydzien mnie nie bylo, a tu takie zmiany. :D Drednałt jest super. Maj preszesss. ;) Oby tak dalej. O teksturki raczej sie nie musze martwic i tak beda piekne. :) pozdrawiam
Scibor Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 Chciałem tylko zobaczyć wielkość ramienia jest git ,ale on jest strasznie płaski http://www.gobstyks.co.uk/images/Jake/jake-40k-dreadnought.jpg tak jak byś go obciął za łączeniem pancerza u góry.
Falcrum Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 RA & Chveti - :) Scibor - nie do końca wiem o co Ci chodzi. Możesz jakoś spracyzwoać? Pozdr
Scibor Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 Chodzi mi o to że jest chyba za proporcjonalnie za wysoki. powinien mieć bardziej baryłkowaty kształt ale to chyba szczeguł. http://www.forgeworld.co.uk/sdread.htm pozatym ma troche za krótką łape powinna mu siegać do połowy nogi http://www.forgeworld.co.uk/phvendread.htm
Falcrum Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 Co do kształtów to uwazam, ze sa dobre...nie mam zamiaru co do centymetra skalowac Dreda. Ma tylko przypominac tego oryginalnego, nie musi być jego idealną kopią ;). Skończyłem juz Dreadnoughta ( chyba :P ) :D - zamieniłem te działka na HeavyBolter'y - przerobiłem mocowanie "łapy" + kilka detali - granatniki - drobne poprawki Oto ostatnie rendergi Dreda (bez teksturek)...ustawiłem go w pozycji takiej jak w końcowej scenie :) Oczywiście zamiast tych bipendów będąmodele Orków, za które właśnie sie zabieram :) Zrobiłem tez HeavyBolter'a dla dreda, ale model zostanie tez nieco pzerobiony i będzie pzystosowany do pzenoszenia go przez piechote, która jak starczy czasu tez wymodeluje :P Pozdrawiam :)
ttaaddeekk Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 pierwszy screen jest wypasiasty, wiesz co bybylo fajne jakby w srodku mecha byla jakas postac, dla jaj mozna orka wstawic albo cos takiego... mam nadzieje ze widziales filmik z down of war .... takie tlo jak tam jest by sie przydalo pozdro i powodzenia
kliment woroszyłow Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 pozostaje pod nieustannym wrażeniem! :D
dariusz Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 skriny juz wyslalem do "stowarzyszenia praw bipedow", powinienes lada dzien wyladowac za kratkami:) a w mongolskich wiezieniach kompow nie ma, wiec bitwe przegrales:D:D:D
chveti Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Super.Teraz tylko czekać na textury, a sądze że nie będzie łatwo. pozdr.
ArTooRo Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 No teraz jestem niezmiernie ciekaw tekstur, ale chyba jeszcze bardziej ciekaw jestem wyglądu żołnierzy. Tak trzymaj!
polka dot Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 ale rzeznik fajnie jakby ludzie byli ponabijani i duuzo krwi krew krew ha ihi ehehe po co ten toon?
chveti Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Bo sie Falcrum w toonie zakochał i nie może przestać :P
ttaaddeekk Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 my tam wiemy co on z tym toonem po nocach wyprawia, o 4.47 :p:p:p
Falcrum Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 Ttaaddeekk - :) W srodku nie będzie nikogo...to nie będzie ten Dred z zombie. Pozatym Orka tez nie mam jak tam wsadzić bo to jest mech Space Marines, a nie Orków :P Pewnie ze oglądałem te intro. Wlasnie ten filmik mnie pokusił by stworzyć scenę :D W tle mojej sceny będzie tez coś podobnego: A o 4:47, bo siedze po nocach. To jedyna pora o której moge spokojnie posiedziec, by nie zawracano mi d...Pozatym nie grzeje teraz za oknem...a w nocy jest idealnie :) Kliment - :) RA - Jakie kurczaki ?? :P Dareg - Hehe...a wiesz o tym, ze jest taki artykuł który mowi, że za zastraszanie mozesz rowniez posiedzieć :D :P Chveti - oj latwo to nie będzie, ale to jest bitwa, a na niej się walczy :D ArTooRo - zołnierki będa...przynajmiej Orkowie. teksturki j/w Kome - Rzeźnik ?? Hehe...tego jeszcze nie słyszałem...:D Pomyśle o nabijaniu...a krew będzie... Toon...dobrze to powiedział Chveti :D Pozatym bez toona, tekstur i dobrego światła, model wygląda drętwo Masz tu bez toon'a: Pozdr
chveti Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Póki nie ma textur wole z toonem ;] a co do scenki jest świetna , kiedyś zabierałem się za coś takiego ale odpadłem :P pozdr.
ttaaddeekk Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 no to pora na orki powodzenia:] http://67.15.36.49/team/Tutorials/orc_tut/orc_01.asp
Kedzior Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 zapowiada sie pysznie. Mam nadziej ze uciągniesz oswietlenie ,kadr i bajery rozne takie by udzwignąc klimat jak na fotce wycej. jak sie uda. render bedzie wielki:) . powodzenia
ttaaddeekk Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 a jescze takie cos znalazlem:] http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=2538&page= widziales to jush ?
Falcrum Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 Wlasnie...pora na Orki...ma ktoś jakies dobre referencje Orka ? mam troche, ale jakby kto znalazł takie specjanie przygotowane, to byłbym w niebie :D Kedzior - Postaram się by moja scena była rownie dobra :) THX Pozdr
KLICEK Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Falcrum postaraj sie mi no z tym orkiem :) ile ma ich byc w scenie ? i czy zamierzasz je definiowac? powiec cos blizej bardzo mnie to ciekawi jak to sobie wszystko obmysliles bo scenka jest smaczna :)
Falcrum Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 Dzięki Tadek...własnie tego potrzebowałem ;) KLICEK - Postaram się...:D W scenie będzie ich ok 5: 2 w "objeciach" Dreadnoughta :P, 2 na Baneblade i reszta gdzieś w scenie... Kazdy z tych Orków będzie nieco inny. Jeden będzie z ganatem, który ma zamiar wzucić do czołgu :D( tak jak ktoś wcześniej zaproponował...), kolejny będzie stał z rakietnicą wymierzoną w Dreda. Tych 2 nieszczęśników którzy "walczą" z Dredem, będa uzbrojeni w ten kaabin co wymodlowalem wcześniej. Z trooperów Space marines chyba zrezygnuje, by nie zawalić sceny samymi modelami...:P Pozatym myśle jeszcze o takim małym orku co będzie obsługiwal karabin na wiezy :D Narazie to tyle co moge powiedzieć... Aha...musze zaznaczyć, ze nie mam doświadczenia z organicznymi modelami, ale dam z siebie wszystko :D ;) POTRZEBUJE KOGOŚ OD TEKSTUR ( DOBRZE BYŁOBY TAKZE OD MAPOWANIA). JESTEM SAM, SCENA DOŚĆ DUZA I OBAWIAM SIE, ZE NIE PODOŁAM TEMU WSZYSTKIEMU. CHĘTNYCH PROSZE O KONTAKT POD GG:5305966 ZAPEWNIAM WSPANIAŁE PRZEZYCIA JAKIE DOSTARCZA PRACA ZESPOŁOWA I DOZNANIE SPEŁNIENIA ARTYSTYCZNEGO :D Pozdr
Falcrum Napisano 31 Lipiec 2005 Autor Napisano 31 Lipiec 2005 Ok...no to update :D Tym razem Ork :) Musziałem sie nieco podszkolić, bo to nie jest moja działka...mysle jednak ze dam sobie rade ;) Oto pierwsze wypociny :) (prezentuje widoki z Max'a bo renderki nie oddaja wszystkiego, bez tekstur): Pozdr
Pionier Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 hehe no to zaczely sie schodki kolego wojaku : > organika to inna bajeczka, start masz niezly ale poczekamy na wiecej. Pozdro/ dobranoc
Falcrum Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 THX Pionier & Chveti Kolejne update: - uszka - troszke ciałka :D Na dniach kupuje nową "maszynke do wypiekania" :D teraz myśle ze updaty bedą 2 razy częstsze, a wizja sceny jaką sobie ustaliłem, będzie realna do stworzenia :) Oby tylko jaknajszybiej ten "wypiekacz" wpadl w moje ręce ;)
MF Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 Pionier: Schody sie zaczely, ale Falcrum w miare sprawnie na nie wchodzi ;)... Podoba mi sie, zarowno ork jak i wczesniejsze modele. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi