Skocz do zawartości

Moment Krytyczny : Ozyrys- Ostatnie pożegnanie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 526
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no więc dobra - kolejno :

 

- fajowe modele to już nie będe pisał bo juz z 5razy tu pisałem :]

- shader złota na lasce rules - aż sie tak zastanawiam co by pm'a w tej sprawie nie napisac :]

- jak mówi powiedzenie diabeł tkwi w szczegółach to widze że własnie w tą strone lecicie patrząc po detalach :] te bajery na rączkach mędrca to displacement czy model - czy tak czy tak to jużteraz gratsy - czekam tylko i trzymam kciuki co by was terminy nie zjadły - kiedy to dokładne rozstrzygnięcie ? jakos miała byc wybierana najpier najbardziej zaawansowana praca/wątek ale moge się mylić ?

 

pozdrawia.

czekający w napięciu na kolejne updaty - hindus :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hindus , Zorazek dzieki za mile slowa :)

 

Staramy sie skonczyc przed 02.10.2005 czyli przed nominacjami , pozniej e/w bedziemy sie bawic w detalki typu dodanie pajeczaka jakiegos, gdzie niegdzie jakies pajeczynki, kamyki itp

 

pozdrawiam rowniez ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodałem dziadka do sceny i odsłaniam powoli naszą pracę. Poprawię tu jeszcze kilka rzeczy ale to już drobiazgi. Komp powoli zaczyna odmawiać posłuszeństwa :) ( Klickowy model dziadka z Zbrusha waży ponad 50 mb-normalnie nie mogę , zabierzcie mu już ten actimel )

dziadek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie podchodzi mi układ i samo umiejscowienie babki i dziada, brakuje dynamiki jesli chodzi o kompozycje (imo). Jesli chodzi natomiast o modele, tekstury, oswietlenie to jest swietnie !! Co do dodawania szczegolowosci to jest ona juz na wysokim poziomie, na waszym miejscu dodalbym wiecej dramaturgi czyt. popracował nad kompozycja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie że zazdroszczę ale jak mam cokolwiek mówić to szczerze- modeling super i urywa szczękę- za chińskiego boga bym tak nie umiał, materiały też ok ale coś w tym wszystkim "nie gra", sprawia że patrzy się na końcową scenę (zwłaszcza postaci) i zaciąga plastikiem. Nie wiem czy to pozy postaci czy ujęcie- po prostu trudno mi powiedzieć ale jest coś do przewalczenia (oczywiście po bitwie, jak już zgarniecie pucharek ;)). W każdym razie gratulacje naprawdę świetnej pracy- Actimel pany !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca naprawde swietna ,gratuluję .Mam jednak małe zastrzezenie ,nie wiem czy traktowac to w kategoriach błedu czy jak ale,cała praca jest bardzo graficzna czuje sie w tym plastykę i (super) poza superrealistycznym złotem na sarkofagu .Wyglada jak wyciete i wklejone z prawdziwego zdjecia:) ( tak jakby nie z tej bajki) Moze dlatego że, reszta złotych przedmiotów nie ma takiego hdri.i przy tym wygladaja tak plastykowo.

Reszta to miodzio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ brak SSS w naszej pracy wszystkim przeszkadza postanowiliśmy nadrobić to i ostro ćwiczymy z Klickiem rendery i szader skóry. Tu jest wersja plażowa dziadka :)

dzięki za wszystkie komentarze :*

p.s. ten szaderek Klicek opracował w Final Renderze i jak na razie jest najlepszy z dotychczasowych

dziadzioSSSb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu SSS zmieni (dzięki Bilay) ? Byłoby ważne przy zbliżeniu- ja wiem- do 3/4 gdzie widać tego rodzaju detale ale tak odległość jest za duża żeby mogło być widoczne. Jeśli chodzi o skórę to raczej kwestia dobrania połysku/ambientu IMHO (ma tą dodatkową zaletę że liczy się szybciej niż SSS).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pewnie macie rację ale Klicek opracował bardzo ładny szader skóry z uwzględnieniem wszystkich tych rzeczy a oprócz tego jest dodane SSS - jak będzie widać to dobrze a jak nie to trudno :) - na szczęście mamy teraz trochę wolnego czasu żeby poeksperymentować i dopracować różne rzeczy - co właśnie czynimy. Dzięki i pozdrawiamy

p.s. niebawem damy apdejta z nowym szaderkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki :)

 

Tak skorke opracowalem, troszke lepsza niz jest obecnie, do tego probujemy porozsiewac troche kamyszkow scaterkiem, i dodajemy detaliki w zasadzie malo istotne, ale diabel tkwi w szczegulach, a naprawde czujemy respekt dla kazdego autora prac bitewnych dlatego staramy sie podkrecic nasza prace na maxa :)

 

Niestety z dniem dzisiejszym konczy mi sie net i nie bedzie mnie przez najblizsze miesiace :/

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zegnam sie , przepraszam tych, ktorym nie moglem dotrzymac danego slowa itp :)

 

Pozdrawiam i do uslyszenia :)

 

ps. nie chcialem zakladac nowego watku, bo ogolnie jestem przeciw temu zegnaniu sie itp. ale bedzie mi was brakowalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności